Tatum veel sterkte meid! Wat een mooie echo's zie ik net, super hoor! Hier alles wel oke! Alleen vandaag een beetje last van buikpijn(ja niet echt heel erg maar wel gevoelig zeg maar) Volgende week vrijdag mag ik voor controle naar het ziekenhuis gelukkig! Want na die operatie ben ik toch wel benieuwd of alles nog steeds goed herstelt enz.
tassie volgens mij niet, maar NaTassie volgens mij wel, maar je moet dan even contact opnemen met de beheerder, want ik kan dit niet aanpassen. lotte@zwangerschapspagina.nl
Zo eerst weer even helemaal bijgelezen. Emma van harte gefeliciteerd, nog net op tijd zie ik. Dat virtuele gebakje was lekker, vond je je cadeautje ook mooi hihihih. Tatum, toch verwacht maar ook wel weer een teleurstelling. Heel veel sterkte meid en hoop dat je snel weer de oude Tatum bent, zoals je zelf zei. Meiden wat een mooie echo's allemaal, ben super jaloers op jullie. Ik mag maandag JIPPIE, ik ben dan 7 weken en 3 dagen. Zag ook een echo foto van iemand die zover was (weet even niet meer van wie, sorry) maar dat was echt super om te zien, dus hoop dat ik het maandag ook zo mag beleven. Zaterdag nog heerlijk een nachtje weg met een stel vrienden dus kan me gedacht ook even heerlijk op wat anders zetten i.p.v. denken aan een echo want dan gaat de tijd zo langzaam. Becaatje toi toi, duim heel hard voor je hoop dat het niks te betekenen heeft. Mijn behoefte qua sex ik ook helemaal weg. Voordat ik zwanger was deden we het zeer regelmatig, op het moment van mijn eisprong konden we er geen genoeg van krijgen en nu ... bij het idee wordt ik misselijk. Ach vind het wel zielig voor mijn man, maar hij begrijpt me gelukkig. Ik zei al met de 4 maanden halen we alles wel weer in . Liefs
tatum, ik ben vandaag begonnen vrouwenmantel druppels in te nemen in de hoop de ons kleintje sneller te laten komen nu er toch geen hartslagje meer is. Hopelijk lukt het me voor maandag. Heb al wat meer bloedverlies maar echt zwart Ook al vinden we het heel erg wat ons overkomen is we willen ook dit zo snel mogelijk achter de rug hebben. HEB BUIKPIJN EN ZEER GEVOELIGE BUIK. OOK NEEM IK VITAMINEN E IN VOOR TERUG EEN SNELLE NORMALE CYCLUS TE KRIJGEN. ook is vitaminen E goed voor tegen miskramen dames, werd me ook aangeraden in te nemen alsook achteraf voor de vruchtbaarheid te verhogen.
@Becaatje, Tatum & Zico: heel veel sterkte. Over de bloeddruk: dde mijne was bij de HA destijds iets verhoogd. Kwam volgens hem door de spanning (vond het niet zo spannend, maar was wel 1e keer dat ooit mijn bloeddruk gemeten werd). Ik vind het overigens wel een vervelend gevoel, maar niet zo erg dat ik er tegenop kijk. Over de krampen: ik heb rond de 7 weken wat krampen en bloedverlies gehad en er was niets aan de hand. Nu heb ik nog steeds krampen en doet het veel pijn als ik nies, maar de gyn zegt dat het gewoon bandenpijn is. Ook mijn libido is erg laag. De eerste weken gewoon geen zin, toen niet door de bloeding.....Toen we op vakantie waren hebben we het wel gedaan, maar voorzichtig. Waren beide toch beetje bang voor bloedverlies. Er was ons meerdere malen verteld dat er door betere dooorbloeding wat bloedverlies kon zijn bij harde ontlasting en sex. Dan is er niets mis, maar t is toch wat eng als je bloed verliest. Wel grappig dat iemand opmerkte dat ieders baarmoeder er anders uitziet. Volgens de gyn heb ik echt een afwijkende baarmoeder. Het is namelijk in de vorm van een hoorntje (zo noemde hij het). Als de vrucht aan de dunne kant gezeten had, waren er problemen ontstaan; bijv. vroeggeboorte door ruimtegebrek. Maar de kleine zit aan de goede kant van de hoornvormige baarmoeder en ik hoef me, volgens de gyn, nergens zorgen over te maken. Toch raar. Mijn mannetje maakt er grapjes over.......Ja, dat wist ie nog niet van mij! haha Ik ook niet
Jemig wat een hoop leesvoer.... Zico: Ik ben "blij" dat de vrouwenmantel haar werk doet....en hoop dat je straks snel weer in je ritme zit... Tatum: Shit meid, dat de hoop nu echt vervlogen is..... Beccaatje: Ik hou mn vingers gekruisd voor jou Nathalie1973: We staan nu op dezelfde dag Natas: fijn, een goede echo, proficiat ! Overigen: Libido? Volgens mij kan ik die nergens vinden momenteel. Te moe, geen zin, durf nie etc etc Bloeddruktip als je bang bent: (Doe ik bij bloedprikken) Spanning kan je controleren via ademhaling. 3 tellen in door je neus, 6 telln uit door je mond. Leg je hand op je buik en zorg dat alleen je buik beweegt als je ademt. niet je borst. groetjes fruitdruifje
ik heb gelukkig geen angst van bloeddrukmeten vind het wel geen prettig gevoel vooral dat kloppen geloof dat die van mij 65 op 120 was de zenuwen bij de vk vielen wel mee meestal ben ik extreem gestrest/zenuwachtig zie ook enorm op tegen dat ik naar het prikcentrum moet ,gemiddeld moet ik ook elke keer min 10 min blijven liggen omdat ik anders van mijn stokje ga word wat dus.. leuk om de echo's te zien de mijne is met 12 weken pas dus nog min 4 weken wachten, vind het wel mooi om te zien dat bij sommige al zo goed een vorm te zien is!
Goeie morgen allemaal! Hier niet veel nieuws onder de zon, mijn symptomen blijven eigenlijk redelijk gelijk. Laag libido, misselijk bij lege maag, doodmoe, vlug uitgeput, snelkloppend hart... Maar blijkbaar beginnen mensen het te zien omdat ik 'straal'. Gisteren iemand gezien die me zei; je ziet er zo anders uit, nieuw kapsel, nieuwe bril,...? Maar niets nieuws en toen 'ben je zwanger?'. Ik had zoiets van? Maar het begint dus
Hoi allen, Ik wil ff alle meiden die het nodig hebben een hart onder de riem steken. Ook fijn nu veel goede berichten over echo's te horen. Ik moet nog 6 nachtjes.... Ik wilde op een heleboel reageren maar weet nu al niet meer precies wat ik allemaal gelezen heb. Ik straal nog niet hoor. Ik ben zo moe vandaag weer en heb ook weer giga last van mijn exceem boven mijn ogen. (Is begonnen in feb met het skieën en wil maar niet verdwijnen) Ik kan dus geen make up op dus dan zie je er nog moeier uit dan je al bent. bleh Ik zit nu alleen op kantoor dus ik kom vandaag nog wel een paar keer voorbij hupsen
Sterkte Tatum en Zico! En Beccaatje.. fingers crossed! Goed te lezen dat iedereen van die mooie echo's heeft! Ik mag maandag weer.. ben nu al nerveus.. ik hoop op goed nieuws.. geen spatje bloed of wat dan ook hier.. dus je zou normaal gesproken zeggen dat het goed moet zitten!
Ik heb de 23e augustus mijn intake en de termijnecho. Echt leuk, ik heb nu het afsprakenkaartje in mijn portemonnee zitten. Kan ik er af en toe even op kijken.. haha! @Beccaatje: Spannend morgen, je echo. Zie je er tegenop? @Ellenk: Is het geen zwangerschapsmasker? Nou ik ga maar ens met mijn zoontje een bakkie ''koesjie'' (koffie) doen en koekie eten. Tot later! Flientje
Ik vind zelf helemaal niet dat ik straal, maar blijkbaar toch op een bepaalde manier Verder zie ik er zeker moe uit, ik slaap amper, heb het zo lastig! Ik slaap eigenlijk wel ok hoor, maar 't is dat wakker worden om te plassen en niet meer in slaap kunnen vallen! En die misselijkheid zodra ik honger krijg he, die wordt elke dag erger. Het is nu hooguit tien uur en heb sinds mijn ontbijt (muesli) om 7u30 al een appel, peer, picnicjes en yoghurt op. 't Is 10 uur!
@becca.ik duim voor je! @lilya hahahahah ik heb nog niks op maar ben ook nog maar net een half uur wakker, dus ben nog al aan het wakker worden hihihi. ik moet vandaag een hoop doen, hoop dat het me gaat lukken met dat gekokhals tussen door. We gaan zondag op vakantie dus ik ga alle kleding klaar leggen enz. Beetje opruimen hier en daar, ik kijk wel hoever ik kom.
Als ik net wakker ben, heb ik helemaal geen honger. Ik eet dan maar omdat het gezond is om te ontbijten (verse fruitsap en muesli) en dan begint het... Ik kan zelfs niet meer fietsen zonder te kokhalzen.
Ben jij ook al zo misselijk Natasja? Ik heb dat gekokhals dus ook heel erg. Gisteren moest ik zelfs tijdens het douchen even gaan zitten in de douchecabine
Pfff en ik moet ook nog zoveel doen,morgen is Michelle(oudste)jarig en ze word 12. Morgenavond heb ik mijn hele huis vol visite en ik moet alles nog doen. Ga straks eerst met Richard boodschappen doen.
De hele dag misselijkheid is een beetje over, maar als ik loop of te lang sta moet ik heel erg kokhalzen, en word ik ook wat misselijk, zodra ik zit is het over.
Heel herkenbaar,alleen ik heb de hele dag dus geen honger Ik moet me er echt toe verzetten om iets te eten.
Nathalie1973, ik krijg ook geen honger meer hoor, ik eet omdat ik zo het misselijk zijn tegen houd. Maar met smaak eten, dat heb ik al een tijdje niet gedaan.. Gisteren wel heerlijke Turkse pizza gaan eten, maar dat beviel me dan op het moment zelf toch ook weer niet echt.