@ nessie en nathalie: Hihi ook voor jullie van harte! @ Tatum: he bah meid wat naar ook al had je er wel rekening mee gehouden. Ik duim voor je dat het snel weer raak mag zijn en dat het dan goed mag gaan! @ beccaatje: wat naar meid dat bloedverlies..spannend hoe het nu verder gaat. Ik duim voor je. Hier bandenpijn...of groeipijn..hihi een van de twee. Ook absoluut geen zin in sex...en een bloeddruk die prima was. Misselijk en moe en alle andere kwaaltjes zijn er nog steeds...maar daar doen we t voor! Succes iedereen! Knuf, Mili
Met niesen, hoesten en uitrekken heb ik ook pijn, mijn VK zegt ook dat dit bandenpijn is. De eerste keer schrok ik me rot!
Ik heb niet zozeer dat ik last heb van etensgeuren. Behalve een beetje als ik soep aan het trekken ben. Die geur van dat vlees is wel iek. Maar ik heb het echt als ik vieze huizen en smerigheid in huizen etc zie. Getver. Kreeg vorige week nog via de mail zo'n plaatje van iemand in een totaal verwaarloosd huis. Dan kan ik echt over de nek.
nou ik moet zeggen dat ik echt niet tegen smakkende geluiden kan..... en heel stom maar vooral van die overdreven zoenende smakgeluiden daar gaan de nekharen van overeind staan brrrrrr en tja libido is hier dus ook minimaal .. mannetje snapt er niks van .... al heb ik het wel uitgelegd
Emma ik weet helemaal hoe je je voelt! Ik ben in maart gestopt met roken en de pil en ben toen van 57 naar 67 kg gegaan. Ik was net begonnen met sonja bakker, maar werd zwanger en natuurlijk mee gestopt. Ik paste niks meer en heb toen 3 linnen broeken gekocht 2 maanden geleden. Deze broeken pas ik nu ook bijna niet meer...Ben nu 68,5. Maar heb van de week allemaal leuke zwkleren gekocht. 2 blousjes/tunieks, 3 rokken en ga maandag voor broeken kijken. Is idd echt niet leuk, maar het is voor een goed doel! Hele dikke knuffel hoor!
hee hallo maart mama's ik ben missdroppy en behoor ook tot de maart-mama's. Dacht zelf steeds 27 feb uitgerekend te zijn, heb ik vorige week de eerste echo gehad. Was heel duidelijk 4 maart uitgerekend. Dus wil me graag bij jullie voegen! Zwanger van 2e kindje. We hebben al een mooie dochter van anderhalf jaar oud. Het lukt me denk ik niet alle 200 pagina's te lezen over wat jullie allemaal bezig houdt, maar hoop de komende dagen wel mee te lezen en jullie wat beter te leren kennen. greetz missdroppy
Wat ons bezighoudt De echo's, de eerste afspraken... Je kent het wel! Veel leesplezier hier! Het is hier gezellig keuvelen!
welkom missdroppy veel kletsplezier. @ all hier gaat alles zijn gangetje.Na de echo van gisteren toch wel weer een beetje opgelucht.Nog steeds erg misselijk.Ik stond vanmorgen op de weegschaal en was alweer ruim een kilo kwijt.Nu eet ik ook bijna niks.Ik heb wel zin in eten maar als ik het voor me heb dan is het een paar happen en ik hoef niet meer,zelfs koekjes smaakt me niet.Vanmiddag moet ik verloskundige bellen voor overleg want de assistente vond het ook erg hard gaan.Ben benieuwd.
Ik kan niet meer tegen muffe luchtjes en bedompte ruimten. Als ik 's morgens wakker wordt moet er gelijk een raam open, in de woonkamer staat ook alles open en in de keuken ook. ''Froegáh'', toen ik nog rookte (zo'n 6 weken geleden dus) rookten we alleen 's avonds binnen en zetten we de boel 's nachts open zodat onze kleine jongen er geen hinder van zou ondervinden. En nu ruik ik voortdurend zo'n nicotine geur. Vereezuluk, echt waar. Wonder boven wonder heb ik totaal geen problemen met de volle luiers van mijn zoon. Vreemd hé! @Ellenk: Hmm, das dan wel een beetje vroeg ja, gehhe. Zit er een rode rand om de plekken heen? Zo ja, kun je het beste even langs de huisarts gaan want dan kan het een schimmeltje zijn. Welkom Missdroppy en Sabbe! Gefeliciteerd met de zwangerschap. @Natas1: Heel herkenbaar, die pijn bij te snel opstaan, niezen etc. Wel vervelend alleen. Mijn vriend schrok zich een hoedje gisteravond. Toen ik te snel opstond en die steek voelde klapte ik een stukje naar voren. Hij wist niet wat ie zag.. haha! Daag Flientje
@ Alle misselijken onder ons : hebben jullie al wel eens gemberpoeder geprobeerd, of een heel klein stukje verse gember eten? Rare vergelijking misschien, maar dat werkt super goed bij mijn wagenzieke hond. Had die tip ooit es op een hondenforum gelezen en kom het nu weer tegen op sites over zwangerschap en misselijkheid. Ik ben godzijdank (nog) niet misselijk, hoogst een beetje 'ongemakkelijk' als ik opsta. Moe ben ik wel......... zoooooooo vreeeeeeeeselijk moe, maar ja tis voor een goed doel
@Flientje : ja, Chris is ook een keer erg geschrokken toen ik een keer ineens naar m'n buik greep en 'au' riep! Op zich vind ik zo'n steek niet zo erg, gaat snel weer voorbij. Ben wel blij dat ik nu weet dat het normaal is.
Hoi dames, Ik wil even de meiden feliciteren die een goeie echo hebben gehad. Tatum, voor jou hel veel sterkte. Ik heb even niet alles bijgelezen vanmorgen. Hier gaat het n.l niet zo goed. Ben erg onzeker. Heb al een paar keer en veegje bloed gehad na het plassen sinds woensdagavond Ik mag vanmiddag om half 2 even naar de huisarts en moet daar van de VK even vragen naar een verwijzing voor en echo. En mijn urine laten onderzoeken op blaasontsteking, want dat zou het ook kunnen zijn. Groetjes van een heel onzeker Maranka.
he maranka....ik duim voor je hoor meid dat het niets ergs mag zijn! wie weet inderdaad blaasontsteking... Sterkte en succes! Hou je ons op de hoogte? Knuffel van mij, Mili
bij mijn eerste heeft rozebottel-frambozenthee en gember en appel heel goed geholpen tegen misselijkheid. bij mijn tweede hielp dat niet en toen had ik paranausine van de dokter. nu heb ik nog niets geprobeerd. Ik word ook van alles misselijk, maar als ik het eventjes niet ben dan kan ik wel alles opeten.
Mili, bedankt voor de knuffel. Die kan ik nu wel even gebruiken. Tuurlijk laat ik jullie weten hoe dit afloopt. Moet nog een uur wachten, vreselijk.
Ik ga er voor nu maar even van uit dat het een blaasonsteking is. Maar hoop dat ik toch een echo mag om me gerust te stellen.