Hoi Marinka veel succes vanmiddag en ik hoop ook voor jou dat je een echo krijgt ik zou als ik jou was zeker proberen om deze te krijgen en ik lees het straks ! [-o< Nieuwe dame's welkom gezellig dat jullie er zijn ! bijlezen is wel erg veel maar dat het hier gezellig is en dat we steun hebben aan elkaar is iets dat zeker is ! Pooh thanks voor je knuffel ! Jij weet idd precies wat ik bedoel hmmm maar aan de andere kant ben ik nu zoooooooooo blij dat de beeb hier nooit iets van zal merken dat mammie zo verslaafd was aan die dingen ! en daar mogen wij nog trotser op zijn he ! Zo heel het huis is verjaardag schoon pffffff ben al v.a. 9 uur bezig (met pauze om ff bij te lezen hier ) en nu is het echt op ik ga mezelf schoon maken ha ha en dan snel langs mijn ma om mijn zwangerschapsbroek korter te laten maken want dat is de enige die nu lekker zit hihi
@ Maranka hele dikke knuffel en duim voor je dat het iets van blaasontsteking is! @ Missdroppy welkom hier en gefeliciteerd! Zou je je gegevens door willen geven zoals op pagina 1, dan zet natasja je op de lijst!
Haha. Heb jij mazzel! Bij mij denken ze gewioon dat ik dik geworden ben, denk ik. Ik heb een veeel slechtere huid gekregen en ben constant moe. Ik zie er dus ff niet zo gezond uit.
Hey ladies, Ff ongegeneerd zeuren... Ik sleur me ook lekker door de dag momenteel. smorgens kokhalzend boven het hondevoer. In staat om net als doornroosje 100 jaar te slapen (oeps, dan mis ik mijn bevalling trouwens, dus dat doen we maar niet) Momenteel kijk ik naar naar de enorme schade die mijn (boven)leegelopen wasmachine deze week heeft veroorzaakt aan mijn pas geverfde plafonds/muren en vloer..... Een chaos. we wonen hier pas een jaar, dus alles was pas klaar (snik) Diep ademhalen en hopen op medewerking van de verzekering dus.... Vannacht was mn dochter van 4 ineens aan het spoken, pffff, dat kan ik nu net ff niet hebben, dus ik ben nogal prikkelbaar. Echt superchaggie ! Ik heb al drie keer iets uit mn handen laten vallen (glasscherven etc) Gisterenavond heb ik man en dochter naar Mc Donalds gestuurd. Ze wilden frietjes eten.....NIET HIER ! zei ik....ik verdraag die lucht niet, brrrr. ale: Terwijl ik er normaliter gek op ben... Ik had mn dochter gisteren beloofd om koekjes te bakken vandaag, omdat ik gisteren zo moe was.... zucht....Vandaag is zo mogelijk nog beroerder. Het worden kruidkoekjes met gemberpoeder (tegen mijn misselijkheid, haha) Of ik ze wegkrijg is een tweede, maar ja....belofte maakt schuld. Verder staat mijn broek continu op de "vreethaak", omdat de knoop teveel drukt in mn buik.............. EN TOCH : Zolang mijn echo's goed blijven en alles goed groeit etc zou ik met niemand willen ruilen Die ongemakjes zullen me dan worst wezen ! Dinsdag heb ik mijn volgende echo, vlak voor werktijd en mijn overbuurvrouw gaat gezellig mee. Ze vindt het heel leuk, maar ik heb haar gewaarschuwd dat het ook wel eens slecht kan zijn (erg van mij hè!?) @ de nieuwe meiden: Welkom op het theekransje ! Maranka good luck ! X Fruitdruifje
Ik ga vanmiddag echt ook voor een broek...pfff mijn broek kenlet echt en wordt er misselijk van Wat een stelletje dozen zijn we toch allemaal he
Ik hoef gelukkig niet over te geven (mijn moeder destijds wel met mij; die viel heel erg af), maar ben wel regelmatig misselijk. Gister kon ik maar de helft van mijn tosti op bijv. Tot de 8 weken at ik alles wat los en vast zat en sinds week 8 ben ik regelmatig misselijk en eet ik het liefst droge volkorenbiscuitjes. Wat ik wel vervelend vind is dat ik door flauwte en vermoeidheid heel weinig doe. Tijdens onze vakantie van 2 weken ging ik gewoon door de hele dag (al deed ik het wel rustiger aan dan ik anders gedaan had) met dingen bezichtigen enzo, maaar nu wil ik de hele dag slapen. Ik ben al blij als ik een was opgahangen heb en de volgende in de wasmachine heb. Hebben meer meiden zo'n last van de vermoeidheid? Mijn hubbie vind dat ik niet chaga geworden ben ofzo, maar hij zegt dat ik veranderd ben omdat ik steeds zo moe ben. Vind ie niet erg, maar das toch anders dan eerst.
Ik heb daar ook erg last van! Ik weet niet hoe ik het had moeten doen als ik niet zo lang zomervakantie zou hebben. Ik ben al blij als ik dadelijk boodschappen heb gedaan. Eigenlijk is dat soms al teveel! Er komt niks uit mijn handen ni normaal, terwijl ik normaal zo'n bezig bijtje ben. Mijn mannetje zegt ook dat dat heel maf is om mij zo te zien.
Haha.....was ophangen gaat nog wel....maar afhalen en opvouwen, pff.. Ik lig al 5 wassen achter...oooh
Amai wat hebben jullie veel gekletst. Ik ga 1 nachtje bij mijn schoonouders logeren en ik moet al gelijk een 20 tal pagina's bijlezen. Kletskousen Ik heb 's morgens last van misselijkheid, voor de rest van de dag gaat het. Ik neem een homeopatisch middel tegen de misselijkheid. We gaan dadelijk naar de werkgever van de man het goede nieuws melden.( we kennen hem persoonlijk) Aan de nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd. Aan de meiden waar het minder goed bij gaat: heel veem sterkte. Knuf van zuurtje
Met de was heb ik geen problemen, mijn mannetje doet hier het huishouden zodat ik lekker kan rusten. Wat een lieve schat. Knuf van zuurtje
mijn man doet ook veel meer dan normaal ! zo super schattig ook ! ha ha vooral na dat ik van de trap ben gedonderd =D> volgensmij wil het schatje me zelfs nog op en neer de trap af dragen ! ik ben vooral savonds uitgepunt ik heb per dag uurtje of 4 energie en dat vind ik al veel was week of 2 ook niet te zeggen maar als het genoeg is dan krijg ik ook pijn in mijn onderbuik... ! ik moet zeggen dat ik blij ben als ik het maandag heb verteld op mijn werk ze hoeven er geen rekening mee te houden maar dan weten ze het wel ! en pooh wij zijn zeker mutsjes want we mogen zo trots zijn op ons stoppen met roken en met alle meiden dat we zwanger zijn ! ik snap ook niet waarom ik soms zo moeilijk zit te doen met mijn broeken ! Nouja ik ben zelf nogal een erg grote muts hoor ha ah ik geef het maar gewoon toe
Maranka veel sterkte meid. Een goed uitgangspunt blaasontsteking. Ook al is dat niet leuk maarja! Veel suc6! Nieuwe maart mamma's welkom. Hier alles zijn gangetje!
Hoi Meiden, daar ben ik weer. Ben van de ene emotie in de andere geschoten vandaag, maar ik kan nu rustig gaan ademhalen. Het zit allemaal nog goed en ik heb en mooie echo gehad. EN HET HARTJE ZIEN KLOPPEN! Mijn baarmoedermond bloed, maar de baarmoedermond zelf is wel mooi gesloten. Blijft het gedurende de zwangerschap vaker bloeden dan moet ik terug voor een uitstrijkje. Maar voor nu was het niet verontrustend. De gyn rade mij wel aan om na de zwangerschap sowieso een uitstrijkje te laten maken. Heb er n.l nog nooit één gehad. Durfde niet 3 jaar terug. Pff en nu al twee keer vandaag zo'n eendebek daar beneden gehad en een vaginale echo, wat me 100 % is meegevallen. In mijn urine zijn wel wat onstekingscellengevonden maar ze konden nog niet met zekerheid zeggen of het een blaasonsteking was. mijn urine is op kweek gezet en wanneer ik meer klachten krijg moet ik maandag ook nog even weer ochtendurine brengen. Maar voorlopig ben ik dus gerustgesteld en kan ik weer op mijn roze wolk klimmen en proberen te genieten. Mijn berekening van 7 weken en 0 dagen komt helemaal overeen met de echo. En de echo staat in mijn album!
Hoi meiden, Ik had normaal gisteren al iets laten weten maar goed (zie mijn berichtje op pag. 206) Gisteren dus de uitslag gehad,de hcg-waardes waren prima! De waarde was 104.460 MIU/ml. M'n dokter heeft gezegd dat ik vanaf nu maar van de testen af moet blijven Voor alle meiden die slecht nieuws hebben gehad; sterkte! Voor iedereen met een mooie echo: Super! En voor iedereen die in twijfel zit; ook sterkte,onzekerheid sucks!
Nog bedankt allemaal voor het meeleven. Ik ben zo blij met jullie. Lucia, fijn ook dat het bij jou ook goed zit! En niet meer testen hoor! Nou ja misschien de CB, zodat er ZWANGER komt te staan!
Ik ben begin april gestopt met roken en ben dan niet aangekomen, maar reken maar dat stoppen met roken heel wat belangrijker is dan een paar kilootjes!