@ emma! heeeeeeel veel plezier vanavond! het zo ontzettend leuk om het nieuws te gaan vertellen. bij ons weten onze ouders het, mijn broertje en vriendin, en onze beste vrienden. verder niet, heb wel heeeeel veel zin om het aan iedereen te vertellen! gelukkig is hier nog geen buikje te spotten dus kan niemand het aan me zien op die manier!
Ik ben al wel aan het idee gewend hoor.En het is de vierde dus ik weet wat er allemaal komen gaat. Ik was wel heel gauw zwanger.Spiraaltje is er 2 juli uit gehaald en gelijk zwanger geraakt.Mooi dat je zo zwanger bent geraakt voordat je eerst naar de ha hoefde.
bedankt lieve meiden ! ik ben mezelf al lekker aan het optutten de visite komt over een uurtje ! ik voel nu al veel emotie en ik schreef al dat ik nog niet gehuild had maar ik voel de brok nu al in mijn keel bij de gedachte ! Zo spannend en pooh ik ben jaloers op jou zeg pff 7 weken vakantie gehad oh dat klinkt nu zoooo lekker maar nog 1 week werken en dan heb ik ook eindelijk 3 weken vakantie ! tot snel meiden fijn weekeind dikke knuf Emma
Hee, wat krijgen we nou?! Er wordt bijna niet meer gebept hier... Ben heel erg moe, Merijn zit de hele dag te piepen en de dwarse peuter uit te hangen én hij heeft een doosje rozijntjes te pakken gekregen met als gevolg dat hij vanaf vanmorgen diaree heeft... En manlief besluit doodleuk nog een nachtje weg te blijven. Hij is aan het helpen met een verbouwing bij vrienden (lees: bier drinken en af en toe eens wat aansluiten) Ik gun hem echt zijn plezier wel, maar soms baal ik ervan dat hij maar niet door lijkt te hebben dat het hier thuis ook niet altijd meevalt.
Ik weer hier. Vandaag echo vanwege het bloedverlies van van de week. Blijkt dat de placenta een stukje voor de baarmoedermond ligt. He he, eindelijk een oorzaak! Dus als 't weer gebeurt hoef ik niet ongerust te worden. Als
gelukkig beccaatje das wel een lekker idee denk ik dat je nu weet waar het van komt!? Hier alles oke. erg moe, maar ja hoort erbij. Heb vandaag nieuwe BH gekocht. Zit nu al op E meestal D maar ja...hihi daar pas ik niet meer in. Had na t winkelen wel ff weer steken in mn buik...zal wel vd inspanning komen. Liefs voor een ieder hier!
Meiden, ik ga jullie even gedag zeggen. Ik vertrek morgen voor 2 weekjes naar de zon. Zorg dat jullie er allemaal nog zijn he als ik weer terug kom! pooh, als jij eventuele nieuwe bij kunt houden, gooi ik die er weer tussen als ik terug kom. Liefs Natas
@ Natasja fijne vakantie en ik duim voor je dat je niet misselijk bent en wat energie krijgt! Ik houd een lijstje bij! Dikke knuffel!
Kan niet slapen, jemig, wat heb ik er de smoor in zeg... Mooi trouwens dat nieuwe design! ziet er veel gezelliger uit!
Ben ik het helemaal mee eens! Ziet er heel mooi uit. Hier alles goed....vandaag begin ik met urine verzamelen voor MvM. Ivm antibiotica kon dat niet eerder. Nu dus wel....pfff hihi morgen op mn werk ook met die fles heen en weer...hihi. Dan weten ze het wel denk ik, maar goed....Doe het graag, help er mensen mee, dus dan is het oke. Redelijk goed geslapen hier.... vandaag lekker rustig aan en morgen weer aan t werk. Geen idee hoe we dat gaan doen...hihi ben nu al moe Vanmiddag lekker fruitdagje qua lunch..heb appels, pruimen, kiwi's, verse perssinaasappels en jaja meloen! Heeerlijk...hahah heb dr nu al zin in. Liefs en groetjes voor iedereen!
Goedemorgen meiden, @Natasja, Een hele prettige vakantie meid, geniet er lekker van! Tot over twee weekjes @Emma, Hoe is het met jou meis? Hoe was het om te vertellen dat je zwanger bent? Ik ben benieuwd hoor. @Becaatje, Ik ben blij dat je nu weet wat de oorzaak is meis. Ga nu maar lekker genieten! Ten eerste mijn excuus dat ik niet erg aktief bent in de topic, maar ben de laatste dagen erg onzeker en erg moe geweest. Maar ik denk wel aan jullie hoor meiden! Pfff meiden, slapen jullie ook zo slecht? Normaal kon ik uuuuren blijven liggen op bed. Op de zondag sliep ik lekker uit tot een uur of 11 a 12 uur, maar sinds een paar weken ben ik er steeds om 8.30u al uit. Gisteravond hadden we een feestje en waren om 2.00u thuis, je zou toch zeggen, heerlijk lekker uit slapen, maar nee. De layout vind ik erg mooi van zwangerschapspagina. Ik moest even twee keer kijken of ik wel op de goede site zat Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Ik hoop dat hier nog even het zonnetje gaat schijnen en dat ik nog even een uurtje van de zon kunnen genieten. Ik kom later op de dag nog even terug meiden liefs Divi
Vandaag gaan we weer zo rustig mogelijk aan doen Overdag kun je me overal neerleggen en dan slaap ik. Zo vreselijk moe! Maar 's avonds word ik 'wakker', zo rond een uur of 21.00 begint dat. Als ik naar bed ga val ik heel moeilijk in slaap, ben gewoon harstikke wakker (maar toch ook moe tegelijkertijd). Ik slaap veel lichter, word vaak wakker tussendoor en ook 's morgens word ik veel eerder wakker. Ik wou dat ik es 10 uur achter elkaar kon maffen!
Goedemorgen op deze stralende zondag! @Natasje: fijne vakantie! @Beccaatje: gelukkig weet je nu de oorzaak, hopelijk houdt het bloeden wel een keer op. @ All: ik slaap nog best goed! Maar dromen! Ik onthoud ze ook allemaal tot in de details! Hier verder alles rustig met kwaaltjes en al! Ik ga vandaag ook lekker proberen te geniten vanhet weer. Ik moet het vooral van de ochtende hebben. S'middags wordt ik moe en weeig. Van ochtendmisselijkheid niets te merken hier Fijne dag en tot laters!
Mogge damens. Hebben jullie ook al last van verstopte neus 's nachts? Gelukkig heb ik een homeopatische neusspray die me er redelijk erdoor heen helpt 's nachts. Bij de zw.schap van mijn zoontje heb ik er ook zo'n last van gehad,maar toen pas veel later in zw.schap.
Wat is ie mooooooi ! de layout natuurlijk, hehe.... @ natas : fijne vakantie ! @ emma: vertel...vertel.....! Hoe was het ? @ beccaatje: pieuw da's een heerlijke meevaller ! @ de rest van de meiden: Iedereen al een beetje wakker of nog in cocoonslaap ? Hier de laatste schoolvakantiedag...morgen begint alles weer en gaat mijn "kleine" grote meid naar school (van groep 0 naar groep 1) Intussen begin ik langzaam nerveus te worde voor mijn echo Nog 2 nachtjes slapen.... X Fruidruifje
@Divi: leuk dat je er ook weer eens bent. Wat het slapen betreft... ik slaap gelukkig de laatste tijd wel aardig goed maar droom juist erg veel waardoor ik s ochtends ook moe ben. Soms wel eens een paar slechte nachten. Gister kon ik bijvoorbeeld ook niet uitslapen maar vandaag lekker tot 10.15 blijven liggen. Ik lag gister om 23.30 en sliep iets na twaalven. Wel ben ik een paar keer wakker geweest hoor maar nu een keer de hele nacht doorgeslapen. Normaal moet ik toch wel rond een uur of drie half vier naar de wc. Moeten jullie ook zo vaak plassen? Op sommige dagen is de moeheid al wat minder maar ik moet echt oppassen wat ik doe, als ik een dag veel doe ben ik de volgende dag weer erg moe en soms wat misselijk. Dus vermoeid zijn kan ook misselijkheid opwekken Aankomende dinsdag ben ik jarig en woensdag de echo. Hopelijk een leuk verjaardagskado! Het enig wat ik echt graag wil: een goede echo... de rest van de kado's kan me gestolen worden hihi.
Oh ja en emo... ik ben momenteel echt erg emotioneel. Ik voel de tranen zo in mijn ogen staan. Afgelopen week nog... ik draaide een oude cd van Whitney Houston, met van die nummers als: I will always love you, greatest love of all etc. Nou ik kon zo een potje janken haha. Normaal ben ik al erg gevoelig maar nu dus helemaal. Zijn jullie ook zo emotioneel? Als ik dan een babytje zie en denk zo loop ik er straks ook bij, dan krijg ik een vreemd gevoel (een soort verlangen) p.s. Natasja: een fijne vakantie, geniet er maar lekker van!