Hoi Lieve Lieve meiden Nou het was echt SUPER ! ons nichtje en neefje van 7 zeiden : ome p en tante E hebben een baby in de buik..... het duurde ff voordat het kwartje viel en toen....... volop knuffels tranen en lieve woorden ! het was echt perfect en zo gezellig ook ! iedereen was nu dubbel in de feeststemming er is ook veel drank en eten doorheen gegaan maar dat was ook de bedoeling ! Voor iedereen was het toch een verassing ! al vonden mijn vriendinnen mij wel raar doen de laatste tijd maar nu weten ze waarom he ! vandaag zullen ook een hoop mensen het horen en ik heb er al super zin in ! en morgen de laatste op mijn werk de rest gaat wel vanzelf ha ha meiden ik ben ff op mijn roze wolk nu hoor ! super dat jullie aan me denken en ik hoop en wens dat het bij jullie ook allemaal zo mag gaan dikke knuf van Emma
@ Emma super dat het zo leuk was! @ jellie ik heb dat ook van dat dromen! Zo erg soms dat als ik wakker wordt ik echt mezelf moet afvragen of het nu echt is gebeurd of dat ik heb gedroomd
Het is echt super rustig hier! Hoop dat jullie je allemala goed voelen en leuke dingen aan het doen zijn!
Fijne vakantie Natasja! Fijn dat je nu weet hoe het komt Becca. Ik heb een hele slechte nacht gehad. Werd steeds heeel raar wakkker enzo. Ben nu oook heeel moe. Ik heb het idee dat ik vooral misselijk wordt, zodra ik in de auto stap........ We zagen op marktplaats de perfecte box voor in ons interieur, dus die hebben we gister al opgehaald! En we hadden een heel laag bod gedaan op een babykamer en dat is geaccepteerd, dus die hebben we vandaag bekeken en die kopen we ook. Gaat nu wel heel snel. Zeker voor zo vroeg in zwangerschap. Maar is wel heel leuk. Mijn familie weet het eigenlijk allemaal al. Zaterdag ga ik met mijn beste vriendin winkelen en dan vertel ik het haar (11 weken en 3 dagen, best netjes toch?). Daarna mag iedereen het weten. Over 2 weken moet ik weer aan het werk (geef les op middelbare school) en dan weten de collega's het ook direct. Ik ga net daarvoor ook even langs op school, zodat ik het mijn direct leidinggevende eerst kan vertellen. Zodra ze mij zien kunnen ze het, denk ik, direct zien..........dus het moet wel zo, zodat mijn baas het wel als eerste weet. Ik denk dat de buren ook al wel mijn buik gezien hebben, maar ze durven er niets van te zeggen. En ik weet niet of ons gister de box hebben zien uitladen......maar was in gedeelten, dus was misschien niet goed te zien. Wat mij betreft wil ik ook wel dat iedereen het weet. Nee, ik ben niet veel dikker geworden, ik ben gewoon zwanger, leuk he?
@ emma leuk hoor dat ze zo reageerden. Momenteel ben ik erg moe.De jongste is vandaag 4 geworden dus erg druk gehad vanmorgen en vanmiddag.Nu is net de visite weg.Heerlijk even een beetje rust.Vanmorgen erg misselijk en boven de wc gehangen. Maar alles is weer opgeruimd en vaatwasser staat aan dus ga nu even lekker op de bank hangen.
Ik ook :-k (ook nerveus en ook echo over 2 nachtjes ) Als alles maar goed is [-o< Wat fijn dat het zo leuk was Emma! Lijkt me super hoor, het aan iedereen kunnen vertellen. Verder ben ik nog steeds zo moeoeoeoeoeoe
Morgen heb ik mn eerste, hoop dat ik wat kan slapen. Hou me iedere keer voor dat het vaker goed gaat dan niet.. Maar ja vertel dat de zenuwen maar eens...
Goedenavond mama's? Vandaag heb ik mijn dagje niet. Ben heel erg moe alhoewel ik veel geslapen heb. Honger heb ik vandaag ook niet echt terwijl ik anders grote honger heb en erg veel op kan. Ik ben vannacht en deze morgen naar de badkamer mogen lopen, dat doe ik toch liever niet. Vandaag is het mannetje zijn laatste vakantiedag, als ik nu niet zwanger was geweest kwamen morgen mijn opvangkindjes ook terug. Maar nu dus niet, wat zal dat even raar doen morgen. De kindjes zullen volgend jaar in juni pas terug komen als ons frummelke geboren is en na onze verhuis.( we hebben een eigen appartement gekocht en verhuizen waarschijnlijk in mei) Ik ga nog wat verder zetelhangen met de laptop op de schoot. Knuf van zuurtje
Natasja, Als je dit nog leest. Hele fijne vakantie meid! Beccaatje, Fijn dat je de oorzaak van het bloeden weet en je je geen zorgen meer hoeft te maken. Ik was vandaag ook vreselijk moe. Echt het gevoel van watten in mijn hoofd. En af en toe een vlaag van misslijkheid. Kon mar niet wakker worden. Ben vanmiddag eerst nog maar weer een uurtje op bed gekropen. Zo zonde van zo'n mooie dag, maar goed. Je moet toch wat. Emma, fijn dat het zo'n geslaagd feestje is geweest!.
hier ben ik ook weer eens........ wel steeds veel om te lezen hoor! Ben moe, niet meer misselijk en verder af en toe mega emotioneel om niets maar goed als dat alles is, dan is het goed te doen. Bijna iedereen weet nu dat we de tweede verwachten, ik kon niet langer mijn mondje dichthouden en ach, het is ook wel gezellig zo. Als het onverhoopt niet goed zou gaan zou ik ook willen dat mijn omgeving me steunt. Nog een weekje werken en dan twee hele weken niet naar die toko toe, een heerlijke gedachte, de kleine meid gewoon naar het kdv en ik lekker rustig alleen thuis We kregen vanavond telefoon. Vrienden van ons waren oom en tante geworden van een kereltje. De namen zijn precies die namen die wij ook hebben uitgezocht......... :x Ik had het er net over met mijn mannetje, we gaan ze niet veranderen, ze blijven lekker staan, maar we hadden wel zoiets van verdorie! Er zijn zoveel namen waarom nu juist deze? Maar we balen er wel van! gr. wup
Goedeavond allemaal, Was ik ook weer. Heerlijk een weekendje weg geweest met een heel stel vrienden. Iedereen vermoed echt wat en zeker weten doen ze het niet, vind het wel grappig dat ze nog steeds geen officiele bevestiging van ons hebben, iedereen zit te gissen en man en ik maar lachen. Wel ben ik over actief druk geweest, lag vanacht pas om 03.30 op bed, dat heb ik vandaag natuurlijk geweten, daarom kruip ik straks al lekker mijn mandje in. Voor diegene die een echo gehad hebben, super dat alles er goed uitzag. Morgen zijn wij ook eindelijk aan de beurt, wel heel grappig een vriendin van mij hoeft nog maar 4 weken en moet morgen ook naar de VK (zelfde als waar wij ook naar toe gaan) ik vandaag al zitten te vissen, maar ben er niet achter gekomen hoe laat. Wij moeten om 14.30 zal het wel een giller vinden als we ook nog is toevallig rond het zelfde tijdstip zitten. Dus dan zal zij de eerste zijn met de officiele bevestiging , maar goed zij houdt zeker weten haar mond wel. Nou meiden ik hoop morgen ook jullie mijn echo te kunnen laten zien. Ik moet zeggen dat ik de laatste dagen zo positief ben ingesteld dat ik ook zeker wel het idee heb dat het goed zit. (het zal dan ook wel een hele hele hele grote teleurstelling zijn als het niet goed mocht zijn) Dikke knuffel
HIer lijkt alles verergerd sinds donderdag. Heb enorme kou-warm aanvallen, voel me zeer flauw (zaterdag bijna flauwgevallen), ben uiterst misselijk van om het even welke geur (bijvoorbeeld van onze hond)... Zeer vreemd allemaal. Ik heb nu ook al voor de vijfde keer gedroomd dat ik beviel van een dochter
@Lilya: ik heb net al een paar keer gedroomd dat ik bevallen was van een jongen Ook mijn vriend is ervan overtuigd dat het een jongetje wordt, ben benieuwd!
hey dames heb eigenlijk bijn aniks gelezen.. ben erg moe heb drukke 3 dagen achter de rug.. pff kan gewoon niet mer. donderdag hele dag weg geweest omdat mn schoonouders en de opa en oma van mn man vanuit mexico hier waren.. toen vrijdag een bruiloft moest ook nog in gala zeg maar.. had ik helemaal geen zin in maarja... en toen gisteren 11 aug.. feestje van mn dochtertje was opgestaan om 7.30 en heb niet op mn kont gezeten tot en met 22.30 savonds.. nou ik ben dus echt bekaf... ik kan niet meer.. morgen heb ik een echo... hoe is het verder hier?
goeiemorgen hier! wat een hoop bladzijden om door te lezen... Alles kits hier met de dames? Ik ben vreselijk moe. Ik zou voortdurend slapen...
Goeiemorgen! Vandaag zeg ik het op mijn werk. Ben nu acht weken, en ik voel me verplicht, omdat ik me zo slecht kan concentreren en ook de hele tijd door zit te eten Ben benieuwd naar de reacties. Ik heb er zelfs last van om op mijn bureaustoel te zitten, zit met mijn buik tegen de tafel aan en dat is zeer misselijkmakend... Ik kon vanmorgen echt niet opstaan... Hehe! HOpelijk hier alles goed? Lucia; mijn vriend zei; duidelijk dat je een meisje wilt zeker
Jee deze site is er echt op vooruit gegaan zeg. Iedereen die vandaag een echo heeft suc6. Ik moet nog 3 nachtjes...... Ik ben vandaag helemaal brak. Gisteren de hele dag op de tennisbaan gehangen daarna nog met mannetje of 20 eten. Veel te druk. Vanacht om 5 uur wakker en giga misselijk. bleh. Bij mij heeft het echt met vermoeidheid en drukte te maken ben ik achter. Op woensdag mijn vrije dag als ik lekker mijn eigen gang kan gaan voel ik me het best. Nou ik ga maar weer eens aan het werk. Wij hebben trouwens onenigheid over het geslacht Mijn vriendje denkt een jongetje en ik een meisje Ben benieuwd we willen het niet voor de geboorte weten.
Hallootjes allen ! Het was hier een matig nachtje. Dochterlief kwam 2x uit bed (vandaag weer eerste schooldag, dus zenuwen...) en ikzelf moest ook 2x eruit om te plassen. Wat een druk op mn buik zeg. Elk stofje dat om mn buik vastzit voelt ongemakkelijk. Broeken op de haak en alleen maar degelijke slips, die los zitten. Vandaag werken en kleine meid weer school. Morgen om 9.30 uur echo....spannend ! Als deze echo ook goed is, dan denk ik dat ik het zo langzaamaan nog wat verder ga vertellen. Mijn omgeving begint zich anders zorgen te maken. Ik loop erbij als een vaatdoek ale: Gisteren excuses gemaakt aan mn ventje....voor mijn onuitstaanbare gedrag momenteel. [-( Fijne dag allemaal ! X fruitdruifje
Wij gaan het donderdag na de echo (is om 17.15 uur) ook vertellen als het goed is hoor. Eindelijk Eindelijk Eindelijk