Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Hallo dames,

@de meiden die vandaag een echo hebben heel veel succes!

Heb net een afspraak gemaakt voor een 3e echo. Als alles dan goed is dan mag de hele wereld het weten! Ik ben dan 11 weken zwanger alweer (gaat toch best snel).

De kwaaltjes komen en gaan nog steeds...

2. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goedemorgen Dames

Ik ga jullie een paar dagen verlaten we gaan vanmiddag lekker even een midweek ertussen uit.Na alle stress van vorige week heb ik er heel veel zin in.
    Tot vrijdag.

3. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Veel plezier!

4. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik dacht dat je maar 2 echo's kreeg: een termijnecho en de 20-weken echo.
    Hoe komen sommige dames al aan 3 echo's voor de 12e week?
    Zelf heb ik 2 echo's gehad. Een echo omdat de gyn het zelf graag allemaal wou bekijken en een echo daarvoor vanwege bloedverlies.
    Ik zou graag in week 13 nog een echo laten doen (wel fijn als de eerste 12 weken goed gegaan zijn), maar dat gebeurd hier in het noorden gewoon niet.

Hier ook erg moe! Ik kijk er nu al tegenop dat ik vanmiddag foto's op moet halen in de stad en naar de slager moet. Hoe moet dat als ik straks met 13 weken weer aan het werk moet? Hopelijk gaat het dan beter.
    Vanavond gaan we kijken naar een kinderwagen die we op marktplaats zagen. Daar heb ik dan wel weer zin in. We zijn wat vroeg met dingen kopen, maar straks werken ik en mijn man beide fulltime en we hebben nu nog 2 weken vakantie. We beginnen beide deze week al weer met de voorbereidingen, maar nu kunnen we onze eigen tijd nog indelen.

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Redone, veel plezier deze week.

Veel succes met de echo's vandaag meiden.

6. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Succes met de echo's vandaag meiden!

Wij hebben 'm woensdag. Vind het best wel spannend maar ben nu nog niet zenuwachtig gelukkig.
    Het zal voor het eerst zijn dat we ons kindje kunnen zien, kijk er wel naar uit en anderzijds zie ik er ook wel tegenop. Het zou het mooiste verjaardagskado (morgen jarig) zijn.

Bij mij lijkt de vermoeidheid al iets minder te worden (op sommige dagen), kan dat al met bijna 11 weken?
    En misselijk ben ik gelukkig ook niet zoveel meer. Goed naar je lichaam luisteren. Bij mij werd het bij vermoeidheid ook erger.

groetjes Nikkie

7. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant

Hier ook hoor !

De vermoeidheid, de (.)(.), het getrek in de buik, misselijkheidsvlagen, veel plassen....

de ene dag is het drama, de volgende dag denk ik: Huh, t is over...oeioeioei.

Ik eet momenteel worteltjes als ik misselijk ben. Hele zakken gaan er doorheen, haha.

Ik zal blij zijn als ik het ook kan vertellen.....dan weet mijn baas tenminste waarom ik zo sloom en prikkelbaar ben ;)

Groetjes fruitdruifje

Redone: have fun ! :D

Nathalie 84: Hangt erg van je VLK en huisarts af....sommigen hebben geen moeite met het verwijzen voor een "geruststellingsecho", anderen wel. Ik ben uitgeweken naar een echobureau, toen ik ongerust was.
    Heb jij trouwens zo lang vakantie, omdat je in week 13 pas weer begint ?

8. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik heb het net op mijn werk verteld... Gelukkig goed gereageerd :) Vond het wel spannend, want het is niet zo'n goede timing op werkgebied... Stap 1 (ik moest verlof vragen voor de gynae volgende week, ik heb de gewoonte te zeggen waarom ik enkele uren vrijaf neem, dus leek het me beter het gewoon te zeggen)...

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hier ook nog steeds moeoeoeoeoeoeoeoeoeo ;)
    Ik ben blij dat we nu even 2 weekjes vrij hebben. En woensdag naar Turkije, lekker bootje varen en uitrusten.

Mijn buik begint ineens te groeien, nu al zeg.
    Mijn man keek er vertederd naar, totdat ik hem vertelde dat dit nog waarschijnlijk alleen opgezette darmen zijn :)

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb mijn leeftijd in de strijd gegooid voor een geruststellingsecho morgen :D
    Anders had ik gewoon moeten wachten tot ruim 11 weken, dan wordt de nekplooimeting gedaan en was dat tegelijkertijd gebeurt met de termijnbepaling. Heel efficient, alles in 1 echo, maar daar dacht ik wat anders over hihihi. Als het niet gelukt was had ik denk ik nu ook een pretecho laten maken.

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @Lilya : fijn dat het vertellen op je werk goed is gegaan!
    Wel snel met 8 weken, maar ook wel lekker!

12. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik neem aaan dat dit vooor mij bedoeld is. Er zijn ook wel heel veel meiden hier! haha
    Ja, ik heb 7 weken vakantie. Ik geef les op een middelbare school. Nog 2 weken, want ik woon in het noorden.

13. Kenzo

Kenzo Lid

12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Nou de echo was helemaal top!
    Wat een geboks en gefriemel :)
    Nu al kan je nagaan, en een heerlijk knipperend lichtje :D

Foto's van de echo volgen zsm

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat fijn Kenzo, gefeliciteerd!

15. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    @Natas1; thanks, 't is snel, dat is juist. Mijn dokter raadde me zelfs aan het te zeggen zodra ik het wist (vier weken geleden dus). Ik zei het nu dus omdat ik vrijaf moet nemen maandag om naar de gynae te gaan. En omdat het allemaal goed voelt. We zullen zien :)
    Heb net een half boerenbrood met kruidenkaas opgegeten :)

16. Isababy

Isababy Lid

12 apr 2007
    66
    0
    0
    Hey meiden,

Hier weer even een kort berichtje van mij. Ik had vorige week na een vrijpartij 2 dagen lang gekke afscheiding. In eerste instantie maakte ik me niet zo'n zorgen maar de 2e dag kon ik nergens anders meer aan denken. Heb er zelfs slecht van geslapen. Dus mijn VK gebeld en verteld van mijn zorgen.. Gelukkig stelde ze voor een echo te laten maken. Dus mag ik morgen voor de echo.. Ik heb daarna nog een praatje gehad met mijn VK en zei vertelde dat ze zich geen zorgen maakte en dat dit puur voor mijn geruststelling is. Al met al vind ik het allemaal best spannend maar ook wel weer duidelijkheid..

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Hier is niet zoveel te melden. Mijn mannetje is vandaag terug beginnen werken na 2 weken verlof.
    Het doet raar dat er geen opvangkindjes zijn, maar aan de andere kant doet het ook deugt dat ik kan rusten wanneer ik wil.
    Ik ben vannacht 3 maal mogen opstaan om te plassen en dan was er nog het zoontje dat maar niet in slaap wilde vallen.
    Ben ook nog misselijk vandaag maar niet zo erg dat i mijn badkamer nodig heb vandaag.(hopelijk blijft dit zo dat ik ze niet nodig heb)

Knuf van zuurtje ;)

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja bij sommige zijn ze toch makkelijker in echo's dan bij anderen.

Ik krijg er gewoon een donderdag en dan als het goed is met 20 wk.
    En dat was het wel zo'n beetje.

Bij mijn vriendin (heeft nu een wolk van een zoon met rood haar heel lief :) ) had de baby heel veel last van de echo. Schijnbaar kon hij niet tegen de hoge tonen die de echo produceert. Bij de termijn echo konden ze hem steeds niet vinden en bij de 20 wk echo stuiterde hij alle kanten op. Enige leuke foto die ze hebben gekregen was van 2 voetjes 8-[
    Volgens de vk was dat ook wel ongewoon hoor. En als je hem nu ziet. Echt een hele rustige gemoedelijke baby.

Ik kijk dan ook echt uit naar donderdag. Eindelijk zien of het leeft.

kenzo gefeliciteerd, leuk hoor!

Ik hoop snel hier nog meer goeie berichten te lezen. Kom maar op [-o<

19. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant

Ooooooh, wat dom van mij zeg ! :oops: :oops:
    Lijd ik nu al aan zwangerschapsdementie ? ;)
    Sorry Bianca...
    Om het goed te maken zal ik een liedje fluiten : :)

groetjes Fruitdruifje

20. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey meiden:

Wie hebben er morgen nou allemaal een echootje voor de boeg ?

Nastasja
    Isababy
    ...
    ...
    Fruidruifje(ikkezelf)

Nou, duimen zal ik in elk geval voor allemaal hoor !
    Ooooh, wat hoop ik dat de groei op peil is en het hartje nog steeds zo goed klopt. Ik blijf het spannend vinden, moe en gammel ls ik ben ;)

Ik mag om 9.30 uur en jullie ?

Gr Fruidruifje

Deel Deze Pagina