Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Kenzo: gefeliciteerd met je goede echo.

Meiden die nog meer een echo vandaag of morgen hebben: veel succes.

Hier hebben we overmorgen de echo. Spannend hoor. Ben nog steeds moe en heb net een uurtje liggen slapen. Heerlijk. Gisteren weer moeten overgeven. Bah. Kokhalzen moet ik ook nog steeds. Ben blij als ik een paar weekjes verder ben, is het als het goed is over. Verder niks bijzonders te melden.

2. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey Mama van Jordy: ik heb woensdag ook de echo en we lopen (nu nog) gelijk. Leuk zeg!

Zelf dacht ik 5 maart als uitgerekende datum, de VK dacht 4 maart. Omdat ik onregelmatig was is het dus nog niet zeker.
    Woensdag hoor ik wanneer het nu echt is...
    Kan dus iets minder ver zijn dan ik dacht, verder is minder waarschijnlijk.

Ik ben nu nog niet zenuwachtig maar dat zal morgenavond en woensdagochtend wel komen. We moeten om 10.45 uur.

Hoelang duurt zo'n echo? Maar een paar minuten toch?

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi allemaal!

Meiden met een mooie en goede echo van harte! Geniet er van!

Hier gaat alles redelijk goed geloof ik. Ben vandaag weer aan t werk geweest en ben nu wel moe...kreeg ook pijn in mn liezen en onder in mn buik van t vele heen en weer lopen :rolleyes: zijn dat banden? Ja toch?

Najaa verder misselijk een wee op mn maag. Slaap slecht dus heb het ook maar ff op mn werk gezegd ivm moeheid en lamlendig voelen. Allemaal positieve reacties tot nu toe. Mn baas weet het nog niet was er niet vandaag...hihi heb ff gemaild.

Nou ben wel jaloers op al die echo's hihi...moet nog zoooooo lang wachten ;) tot de 24e...zucht :)

Liefs en groetjes,
    Mili

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Kenzo super dat de echo goed was! lekker gevoel he! ;)

@ alle meiden die morgen een echo hebben succes alvast!

Verder gaat het hier sinds gisteren weer erg goed voor mijn doen. Zijn vandaag zelfs heel de dag op pad geweest. (daar had ik afgelopen dagen niet eens aan kunnen denken) Hebben al een babykamertje op het oog, maar durf het pas te bestellen na 12 weken. Toch wel leuk om te winkelen tussen al die babyspulletjes!
    Verder zie ik er ook wel tegen op om maandag te beginnen na 7 weken vakantie. Ik weet totaal niet hoe het zal gaan, maar we zullen zien.
    Ik weet alleen niet wat ik moet doen met twee dagen introductie. We zouden met de eerstejaars leerlingen naar de ardennen gaan met een overnachting en mountainbiiken enz enz. Ik weet niet of ik mee moet gaan en of ik het kan maken om niet te gaan...mja even afwachten maar.

5. Kenzo

Kenzo Lid

12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Foto van de echo staat in mn album..

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Hoi meiden
    nou onze beeb is nu algemeen bekend en zooo veel leuke reacties !
    Geweldig
    ik ben wel helemaal kapot van vermoeidheid na al die zenuwen en drukke dagen .. ik verlies zelfs wat bruin bloed dus ff rustiger aan maar !
    Maar oh oh wat is het nu leuk zeg !
    Woensdag vk maar ze kan niks doen denk ik tis dat je 1x in de maand moet .. misschien kunnen ze nu wel hartje vinden zou wel leuk zijn
    morgen nog werken en dan lekker dagje vrij mmmmm ben er super aan toe ben helemaal moe en ga nu ook lekker bankhangen
    meiden met mooie echo SUPER
    en de meiden met de echo morgen veel succes !
    en meiden die 7 weken vakantie hebben/hadden wat ben ik jaloers zeg pfff

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    JOEHOEHOEHOE, mijn echo was super. Het hartje zien kloppen, echt zo bijzonder.

Maar waarschijnlijk ben ik minder ver dan ik zelf dacht, dus dat zal betekenen dat ik geen maart mama meer ben, maar zou hier toch graag willen blijven. Maar over 3 weken op 3 september krijg ik weer een echo (JIPPIE :) ) om te bepalen hoe ver ik echt ben.

Probeerde de echo al in mijn album te zetten, maar die geeft aan dimensie te groot (ofzoiets). Dus ga daar nog even mee stoeien. Meiden die morgen voor een echo gaan, heel veel plezier.

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Yep, ikke mag morgen dus ook :D
    Ik duim uiteraard mee. En ja, ik hoop ook met heel mijn hart dat alles goed is. Ik mag om 08.45 uur.

@de anderen : thnx voor de succes wensen!

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @Kenzo : prachtige echo!
    Zo'n mooie hoop ik morgen ook mee naar huis te nemen :)

@Isra : gefeliciteerd met je goede echo!
    Anders blijf je gezellig hier (tuurlijk mag je hier blijven) en ga je ook meekletsen bij april? Des te leuker voor jou en des te meer te kletsen voor je ;)

10. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    gefeliciteerd met je mooie echo! gaaf hoor!

leuk om te zien , ben nu ook 9 weken en onze beeb zou er dus nu ongeveer hetzelfde uit moeten zien, kan je je toch een beetje indenken hoe een echo er nu uit zou zien. ik krijg in de 12e week weer een echo.
    nog even geduld dus!

heb sinds kort een angelsounds in huis.
    heb zonet geluisterd, moest heeeeeeel nodig plassen dus mijn blaas had de boel mooi omhog geduwd.
    en volgens mij heb ik de beeb gehoord!
    heb ook even op een andere plek mijn eigen hartslag opgezocht, en die klonk toch heel anders....

probeer het volgende week nog eens, of ik hetzelfde hoor.

mijn hartslag was doef............doef
    en die andere, fjiehw fijiew fjeuw fjieuw... een stuk snelller, hoop dat het de beeb was!

sorry voor de idoote uitleg, maar de mensen die weten hoe het klinkt snappen het wel hoop ik! 8)

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh wat gaaf Lievebeestje!
    En dan hoor jij het ook al vroeg, geweldig.

Ik wil er ook eentje gaan bestellen.

12. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16

moet je even hier kijken:

www.zester.nl/kinderen

heb ik ook gedaan en nog een aantal anderen van het mamatopic.

een losse angelsounds kost ook rond de 50 euro, en nu heb je er dus een jaar lang KINDEREN bij, vond ik wel leuk nu in dit spannende jaar!

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi Maart mama's! :D

Morgenmiddag vertrek ik een paar dagen op camping,maar ineens schoot er nog een vraagje door mijn hoofd ;)

1.Was jullie eerste echo een uitwendige?
    Zo ja,moet je dan eerst veel drinken zodat je een volle blaas hebt of hoeft dat niet per se?

Groetjes ;)

14. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik kreeg met 6 weken een echo (gewoon uitwendig), en toen moest mijn blaas vol zijn. Toen dat niet lukte, want er was nog niks te vinden, moest ik gaan plassen en kreeg ik een inwendige echo. Toen was beebie wel zichtbaar. Een termijnecho is bijna altijd uitwendig.... Vanaf een week of 8 denk ik, is het wel zichtbaar via een uitwendige echo.

Ik ben er wel, maar ik post niet zo actief meer. Ben echt heel erg moe, sorry. Ik hoop op betere tijden, voor mij begint de lol er een beetje van af te gaan.

Liefs, Flientje

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ze heeft tegen mij niet gezegd dat de blaas vol moest zijn.
    Maar er moeten vandaag genoeg voor een echo dus die zullen het wel weten.

Pff vanacht lekker geslapen voel me stukken beter dan gisteren.
    Toen was ik de hele dag misselijk en had ik las van brandend maagzuur.

Nou tot snel maar weer! 8)

16. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Veel succes voor de echodames vandaag!
    Hier alles als de voorbije weken, maar heb zo vaak zin om boos te zijn op mijn man, was gisteren vroeg gaan slapen en hij had blijkbaar nog wat kaas en olijven gegeten bij een glaasje porto, want alles stond deze ochtend nog uit; Je kunt je inbeelden dat dat met een hond en twee katten geen goed idee is...

17. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hallootjes,

Ik heb zojuist braaf 2 glazen water naar binnen gegooid voor mn echo, dus eh.....dan weet je mijn antwoord wel ;)

Groetjes Fruitdruifje

18. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik heb twee echo's gehad. de eerste met 7 weken en die was inwendig. de tweede was bij de gyn en die was uitwendig, maar daarvoor hoefde ik niet een volle blaas te hebben. Ik wist niet eens dat ik een echo zou krijgen. En allles was prima te zien.

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi meiden, ik heb gisteren een echo gehad. Er was gelukkig een beebje met een kloppend hartje te zien alleen ik ben volgens de echo een stuk minder ver.. Ik heb alleen een beetje last van bruin en donkerrood verlies net echt veel meer met afvegen dus ik ben gematigd positief.. als het zo blijft hoop ik dat het helemaal goedkomt maar het kan ook anders zijn.. Ik mag volgende week vrijdag weer terugkomen voor een nieuwe echo.. het blijft spannend!

20. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hoi Maartmama's,

Zojuist een prachtige echo gehad. Groei ligt goed op schema, hartje klopt fel en ons wurmpje springt als een pingpongballetje door mijn baarmoeder (jawel, we zagen zelfs armpjes en beentjes bewegen !)

Ik ben dolblij ! :D :D :D

Mijn buurvrouw (die mee was) zei meteen dat ik nu zo langzaamaan maar eens moet gaan genieten..... ;)

Ik heb een foto in mijn album gezet !

Veel liefs Fruitdruifje

Deel Deze Pagina