Ze kwamen nu op 6 1/2 week uit, en ik op 8 weken. Op 1/8 had ik ook een echo en toen zagen ze alleen een vruchtzakje zonder boontje... dus wanneer ik het zo bekijk is er in ieder geval genoeg voortgang geboekt...
Dat is echt hardstikke mooi en klinkt hoopgevend, volgens mij. Progressie/groei is volgens mij altijd positief. Dat beetje bruinverlies kan zeker met zo'n termijn best nog wat oud bloed zijn van de innesteling. Door de echo is je baarmoeder misschien wat geprikkeld en komt dat los..... Dat heb ik wel eens gelezen. Toitoitoi
@ bruidje en fruitdruifje super van de goede echo! Ik hoefde voor de uitwendige echo bij 8w2d helemaal geen volle of lege blaas te hebben...heb het nog speciaal nagevraagd! En voor die van 12 w ook niet! De misselijkheid is hier de laatste dagen helemaal weg en ik ben ook minder moe. maar inspiratie om zelf warm eten te koken heb ik nog niet. Vind van warm eten op dit moment niet veel lekker!
Jij ook niet Pooh? Ik loop hele dagen winkels af te lopen voor kant en klare maaltijden (toch gezond).. Ik kan mezelf echt niet aan het fornuis krijgen, 't is niet te doen. Heel af en toe komt er wel iets ongezonders in mijn boodschappenmandje (gisteren pizza). Maar mijn goestjes zijn nog vrij gezond. Ik zou een moord begaan voor een fles drinkyoghurt aardbei/frambois en brood met kruidenkaas bevalt me ongelooflijk!
Ja dat heb ik ook! En brood enz en melkproducten gaan super! Maar als ik denk aan het koken van aardappeltjes en het koken van sperzieboontjes en het bakken van vlees wordt ik helemaal gek. Gelukkig eet ik heel veel fruit en vind ik van fruit echt alles lekker! Pasta's gaan er wel goed in!
Hier net hetzelfde; bij meloen, appel, peer, kiwi, denk ik 'hmmmmmmm', maar wortel, tomaat, ... 'jekkes'... Ik hou mezelf dan ook maar voor dat ik toch op zijn minst nog veel fruit eet, als het met de groentjes wat minder is Grappig!
Hier ga ik voor de rauwe spullen... fruit en rauwe worteltjes... Gisteren bloemkool gegeten, maar wel met appelmoes (haha) Friet krijg ik met geen mogelijkheid weg, brrrrrrrrrrrr. Het lijkt wel of Sonja Bakker mijn eetbehoefte overgenomen heeft En da's helemaal niet erg in mijn geval. Gr Fruitdruifje
idd grappig, want ik denk precies hetzelfde! Maar ik zal volgende week als ik weer ga werken wel moeten veranderen. Ik ben altijd degene die het eerste thuis is en mijn mannetje wil ik ook fatsoenlijk eten geven. Mja dat zien we volgende week wel
Ja, je bent inderdaad niet alleen he, maar mijn man en ik eten op zo'n verschillende tijdstippen dat ik zoiets heb van 'je doet maar' Hij begrijpt het wel...
Fruitdruifje: gefeliciteerd met je echo. Mooie foto hoor! Wat betreft het eten: dat wordt wel weer beter hoor... Ik heb het vooral ook vanaf week 8 gehad, het is nu alweer wat beter, mijn eetlust begint weer langzaam terug te komen. Merk alleen dat ik sneller volzit. En op sommige dagen heb ik gewoon niet zo'n trek. De ene keer staat patat me tegen en de andere keer vind ik het wel lekker. Het weekend hebben we wel gewoon patat en pizza gegeten, ik eet niet elke dag supergezond ofzo, slik ernaast ook nog multivitamines voor zwangeren. Vandaag staat er weer wat gezonds op het menu: sla en aardappeltjes haha. Vandaag jarig, vanavond krijgen we visite en zaterdagavond hou ik een klein feestje. Hopelijk ben ik dan eens fit want anders kan ik het niet laat maken.. Vanochtend kwam ik beneden en lag er een kaartje van mijn vriend en hij had slingers opgehangen, lief hoor. Weet wel wat ik van hem krijg want hij is nooit zo inventief dus meestal moet ik het zelf verzinnen haha. Ach je kan niet alles hebben denk ik dan maar. Verder doet ie veel in huis, hij is niet te beroerd om ook schoon te maken als ik een keer erg moe ben of om de stofzuiger te pakken. liefs Nikkie p.s. morgen de echo!
Hieperdepiep Hoera ! proficiat Nikkie ! Haha, wat een heerlijke normale man heb jij ook zeg... Die van mij kan ook nooit zelf kadootjes bedenken....zal wel aan de testosteron liggen Have fun !
Nikkie gefeliciteerd! Och de mijne heeft er ook moeite mee. Maar de bedoeling is goed en daar gaat het om. Beter ff vragen dan elk jaar een rood kanten lingerie setje toch Fruitdruifje wat een mooie echo zeg Wij kunnen het op cd laten branden voor 10 euri maar dan wil natuurlijk wel eerst weten of er ook echt wat zit
Whahaha wat grappig, dat wou ik net zeggen. Bedankt voor jullie antwoorden, gefeliciteerd aan de jarige en de meiden die een mooie echo hebben gehad, ik vertrek op camping! Tot zaterdag (of zondag).
Dat scheelt wel veel. 1 1/2 week zouniemand van ons anders veeel vinden, maar in mijn zwangerschap vind ik het wel veel. Ik was 3 dagen verder dan ik berekend had. Dat lijkt me toch fijner. Maar wat je zegt over vooruitgang is natuurlijk wel weer positief.
Gefeliciteerd met je verjaardag! Gelukkig ben ik niet de enige die niet echt gezond eet. Ik zou vanmorgen gezond ontbijten. Ben nu opeens gek op melk, dus dat klokte ik zo weg, maar brood kon ik echt niet eten. Toen zou ik druiven eten en ik heb ze opgegeten, maar met braakneigingen. Omdat ik nog niet vol zat, heb ik nog maar 3 bastognekoekjes genomen en zonet nog wat tumtums. Niet echt super dus. Het warm eten eet ik wel op, maar heb ik steeds weinig zin in. Maar gaat beter dan brood en de druiven van vandaag.....