Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@Fruitdruifje: Jemig! Jij moet je echt helemaal het leplazarus geschrokken zijn... Is het wel te behandelen in het ergste geval? En wat kan het voor schadelijke gevolgen hebben voor je kindje? Ik hoop echt dat ze een foutje hebben gemaakt in het ziekenhuis... Zet m op hé!

2. Arendskelk

Ik heb net even gegoogled, misschien is het beter om onder syfilis te kijken, heeft een minder negatieve klank. Het maakt het voor jou niet minder vervelend natuurlijk, maar over syfilis zijn de vooroordelen wat minder negatief...

3. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Ach Flientje...hou maar op...ik zit nog te trillen...

Met antibiotica ben ik zelf wel te genezen, maar bij het kindje kan het leiden tot allerlei afwijkingen aan de huid, organen en tot doodgeboorte etc etc etc brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hoewel ik een zeer rustige normale lieve man heb, heb ik m toch gevraagd of hij misschien de afgelopen 3 maanden iets had gedaan. Ik heb gezegd dat het om mijn leven en dat van de kleine gaat. Hij verzekerde me dat hij die behoefte niet eens heeft, noch de tijd.
    Het is echt alleen sexueel overdraagbaar...

Ik hoop dat ze de bacterie verkeerd hebben gediagnosticeerd....soms lijken die dingen namelijk op elkaar....

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ fruitdruifje:

Jeetje meis wat naar...ik hoop ook dat ze bij het lab gewoon een foutje hebben gemaakt.

Schrikken is dat wel als het alleen seksueel overdraagbaar is...en jij zu niet weten hoe jij het op hebt moeten lopen en je mannetje ook niet...

Vaag hoor..... :rolleyes: ....ik duim voor je dat het dus allemaal mee zal vallen!

Liefs en kop op!

Mili

5. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Tis ook zo vaag...

communicatiefout....deel van de test nog niet gedaan.....etc

Het jaagt me de stuipen op het lijf....

In mijn vorige zwangerschap kreeg ik de diagnose suikerziekte, maar de bleek ook in een latere test mee te vallen.....Ik probeer hoop te houden...

6. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Heftige verhalen hier hoor. Toch is het heel fijn dat iedereen hier z'n verhaal kwijt kan en vragen kan stellen en dat alle meiden hier zo lief zijn.
    Die bloedtest blijft eng, he? Als ik iets blijk te hebben, wordt ik heel boos op m'n mannetje. Van mij komt het nl niet......

Had vanmorgen iets aparts. M'n moeder belde dat het familieweekend verzet was (anders was het 2 weken na de geboorte en nu is het 2 maand later) en ik vroeg haar of ze er ook een babybedje bij gereserveerd had. Dat was ze vergeten (ja, oma's he? Mijn moeder wordt voor het eerst oma, dus is nog niet helemaal gewend), dus ik heb zelf met het hotel gebeld om een babybedje te reserveren. Zo apart! We moesten trouwens 12 euro per nacht bijbetalen voor de kleine......En ik maar denken dat babies nog gratis mee konden in hotels.....

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey dames.. gisteren een posi echo gehad.. het hartje klopte ben zooooo blij moet wel meer rusten zei de gyn.. dus dat doen we dan maar....

en fruitdruifje jeetje das niet niks.. wat raar zeg. hopelijk een valse positief dan maar sterkte he

8. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Tis zo gek.....ik kan niks doen dan wachten....
    Ik hoop echt dat het een te snel oordeel is geweest...

X fruitdruifje

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    je krijgt vrijdag de uitslag? kunnen ze dr geen spoed achter zetten?
    is wel gek dat ke eerts nega had en nu opeens wel posi.. misschien een foutje gemaakt

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi meiden
    hier ook ff spannend; volgensmij heb ik te veel hooi op mijn vork genomen want ik heb wat bruinverlies ! zaterdagavond een beetje zondag ook wat maandagavond en vandaag hele dag al beetje... bah
    ik heb geen buikpijn maar voel wel dat ik een soort van gespannen buik heb ! tja na alles feestjes zenuwen en spanning vind ik het niet zo raar hoor !
    morgenavond gaan we toch al naar de VK dus ik heb maar niet gebeld ... we horen het morgen wel ik ga vanaaf gewoon bankhangen !
    Tatum meissie neem nog ff je rust en succes met alles...
    fruitdruifje wat vervelend van dat onderzoek kop op meis ik hoop dat de uitslag fout was...
    ik duim voor alle meiden..

11. Arendskelk

@fruitdruifje: Ik vind het echt heel naar voor je hoor, dat je dit moet doormaken. Hopelijk is het een verkeerde diagnose. Zet m op met die o zo lang durende dagen tot vrijdag... Ik duim in ieder geval!

@Emma: Ai, das niet zo leuk... Echt de VK bellen hoor, als het je dwars zit of je het niet vertouwt!

@Tatum: Je zelf niet voorbij lopen hoor! Gelukkig is alles achter de rug nu, maar vergeet niet dat het heel veel impact kan maken, ook onbewust. Zet 'm op maandag als je met je nieuwe baan gaat beginnen.

Liefs, Flientje

12. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Dankjewel flientje en andere meiden....

Ik heb net flink gejankt.....en goed met mn ventje gepraat. Hij heeft maar 1 mogelijkheid : verkeerde diagnose.
    We hebben al 10 jaar alleen sx met elkaar volgens hem en wat mij betreft ook. We hebben allebei geen verschijnselen/symptomen.
    dus.....hopen maar....

X

13. marion1979

18 jul 2007
    16
    0
    0
    operatie assistente
    zoeterwoude
    Hallo allemaal,

Ik schrijf ook maar weer eens een keertje. Kom nu wat minder naar de site, het is echt niet bij te houden.
    Waar vind je eigenlijk de overzichtslijst van alle zwangeren? ik begrijp uit wat verhalen dat er wat mensen zijn bijgekomen en afgevallen..
    Ik heb zelf nu 4 echo's gehad, zowel bij 6+2 en bij 8+2 zagen we een mooi gegroeid vruchtje met hartactie.
    Ben wel 5 dagen achteruitgezet en (eisprong en bevruchting waren beiden 5 dagen later.. medisch wondertje!) ben nu op 15 maart uitgerekend.
    Verder bij vlagen misselijk en moe, maar voel me stukken beter dan bij mijn eerste zwangerschap.

Jullie allemaal veel succes groetjes Marion

14. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Heel wat bij te lezen inderdaad. Tatum, ik hoop dat je je goed voelt. De anderen; sorry kan even niet mee, maar ik wens iedereen een leuke dinsdagavond :)

15. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Bij mij beginnen mijn borsten trouwens ferm 'pijn' te doen, beetje jeuk-achtig aan het worden. Zwaar aan het 'uitzetten' ook. mijn bh lijkt te krap geworden...

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Tatum ik duim voor je dat het snel weer raak is! ;)

@ Fruitdruifje wat een rotsituatie! Duim voor je!

@ Emma meid neem je rust en duim dat alles goed zit! ;)

@ Lilya bij mij zijn mijn borsten echt heel snel gegroeid. Het zijn net een stel watermeloenen :rolleyes: :) en zijn ook pijnlijk en jeuken! Hoop niet dat ze zo blijven groeien ;)

17. Arendskelk

@Lilya: Je bent niet de enig hoor! Ik prop ze ook nog in een D cupje, maar ik moet zeggen, dat ga ik niet lang meer volhouden. Een strak t shirtje zit er in ieder geval niet meer in, het lijkt dan net of ik 4 borsten heb... Ik moet maar weer een paar zwangerschapsbehaatjes gaan halen bij de HEMA ofzo. Het lijkt af en toe of er een piep klein beetje colostrum uit mijn tepels lekt. Zou dat nu al kunnen denken jullie? Bij Merijn liep ik 's nachts ook helemaal leeg vanaf een maand of 7,8... Maar nu al?

@Manon: De lijst staat op pagina 1.

Daag Flientje

18. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Ben zo verdrietig, meiden....

Elk doemscenario komt bovendrijven....

:cry: :cry:

Heb net de VLK nogmaals gebeld om er spoed achter te zetten. Elke dag wachten is er eentje teveel. Bovendien eis ik na een slechte uitslag meteen een nieuw onderzoek. Morgen belt ze nogmaals het lab.

Ik ben namelijk samen met mn buurvrouw naar de prikpost gegaan en bij haar hadden ze ook al iets fout gedaan....zelfde dag, zelfde prikzuster.

Mijn man is heel lief voor me, ook al verwacht hij er niks ergs van.

X Fruitdruifje

19. Arendskelk

O meis, ik kan het me heel goed voorstellen... Dit is helemaal niet leuk. Begin je langzaam maar zeker wat zekerder van je zaak te worden en ben je bijna door de ''gevarenzone'' heen, krijg je dit. Wel fijn dat je VK morgen wil bellen. Is de kans groot dat ze dan de uitslag ook hebben? Zet 'm heel erg op hoor. Misschien helpt een anijsmelkje een beetje om zo meteen een beetje te kunnen slapen?

Liefs, Flientje

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    dikke knuf voor jou fruitdruifje ! en voor je mannetje !
    groot gelijk eis nogmaals een test !

Deel Deze Pagina