@ Bruidje wat verschrikkelijk! Ik duim echt voor je dat het wel goed zit! Het slechte nieuws stapelt zich wel erg op de laatste dagen! Dikke knuffel!
@Natas1 & Tatum: heel veel sterkte meiden. @ bruidje77: ik hoop dat het toch goed zit...... @ Fruitdruifje: de duimen draaien hier nog steeds voor je. Had gister echt een -piep-dag. Ik heb nog vakantie en heb heel wat slechte dagen gehad (ondank dat ik niet hoef over te geven), dus geniet er niet echt van. Zondag en maandag was ik weinig misselijk en ook niet echt moe. Ik dacht dat het misschien al over was. Think again! Gisteren zou ik wat gaan voorbereiden voor aankomen schooljaar (heb ik toch echt nog een paar werkzame dagen voor nodig!), maar ik was doodop en had steeds pijn in m'n buik en diarree. Die pijn in m'n buik heb ik vaker; maak ik me wel eens zorgen over. En je hoort wel over verstoppingen tijdens de zwangerschap, maar diareee......? Zou dat kwaad kunnen? Heeft iemand anders er trouwens ook last van dat het moeilijk is om uit bed te komen of van de bank? En dan niet uit vermoeidheid. Ik merk nu dat ik daar altijd mijn buikspieren voor gebruikte en als ik dat nu doe, doet het pijn, dus ik rol maar wat......
@ Bianca ik heb dat ook. Heb 7 weken vakantie achter de rug, maar ook heel veel slechte dagen. Ook heb ik telkens na een paar dagen verstopping 1 of 2 dagen diarree. Ik ben ook aan het proberen om in het ritme te komen om te gaan werken volgende week, maar heb daar echt moeite mee! Vroeg opstaan . Ik ben gewoon nog heeeeeel moe! Ben benieuwd hoe het volgende week zal gaan! Ik wilde vandaag vroeg in de stad zijn, maar ben nu nog niet vertrokken...zo gaat dat elke dag. Eigenlijk wilde ik gisteren, maar voelde me niet goed!
Het is zo lastig, zo moe zijn, maar niet kunnen slapen Ik ben al wakker van 7u, kon niet meer verder slapen, ben opgestaan en heb me vervolgens in de zetel gelegd. Ondertussen toch inkopen gedaan en de keuken wat opgekuist, maar het is nu toch weer rustpauze!
@Bruidje: Nee toch? Jee, ik hoop echt dat je in het ZH een goede echo krijgt! Hou ons op de hoogte hé, zet 'm op! @Bianca: Ik heb ook diarree gehad en last van mijn buik. Wat mij erg geholpen heeft is Roosvicee Stop. Gewoon bij de supermarkt of drogist te halen en het is helemaal natuurlijk dus je mag het veilig in je zwangerschap gebruiken. Niet teveel, dan raak je juist weer verstopt. @Fruitdruifje: Hopelijk vandaag de uitslag voor je, spannend! @Isra: Jij hebt maar mazzel met een schoonzusje die in een babykledingwinkel werkt! Hier alles weer wat beter, een redelijke nacht gehad. Vandaag maar weer flink in huis bezig gaan. Hopelijk ben ik vanavond lekker moe en slaap ik goed. Liefs, Flientje
Jij begint een week eerder dan ik (ik woon en werk in het noorden). Laat je even weten hoe het bij jou gaat?
zo ik heb er al wat op zitten hoor en ik zou nog wel rustig aan gaan doen pfff maar ok nu alles onder controle ff boodschap en dan filmpje ofzo ben blij vanaaf vk bruin is nu weg maar ik wil graag het hartje horen ... en nu ga ik boodschappen halen ik MOET een stokbroodje kip kerrie salade ha ha is mijn verslaving hoor ! en dan hoop ik vandaag wat van neckermann te horen heb een klacht ingedient we moeten via belgie vertrekken en moesten daar 640 euro extra voor betalen en nu maken we een tussenlanding in amsterdam en mogen daar niet opstappen ! nou dan hebben ze hier toch net een verkeerde zwangere uitgekozen want zo werkt dat dus niet hoor ! ben benieuwd ik heb 400,- euro compensatie geeist ha ha oh en slapen dat gaat hier prima was om 9.15 pas lekker wakker en tot 9.45 lekker blijven liggen
Hoi Emma, Ik hb net de verloskundige gebeld. Ze vroeg of ik buikpijn en/of bloedverlies had maar heb beide dus niet. Ze zegt ook dat het babytje goed beschermd is in het vruchtwater en dat er bijna niks kan gebeuren. Ze zei niet dat ik langs moest komen. Ik heb wel een beetje dat ongesteldheidsgevoel. Heb ik al een paar keer gehad hoor de afgelopen weken. Het is geen buikpijn maar het gevoel dat ik elk moment kan vloeien. Het houdt dan een lange tijd aan en dan gaat het weer een paar dagen over. Snap het niet. Mijn jongste tante is ook zwanger en zij heeft dat ook zegt ze. Heb jij daar ooit last van gehad? Groetjes Melis
Hier goed nieuws! De echo zag er prima uit, het kindje bewoog heel veel en ze zag een mooie hartslag. Wat een opluchting was dat. Ik was erg zenuwachtig, we moesten wel twintig minuten wachten in de praktijk. Toen ze begon pakte mijn vriend mijn hand, heel lief. Hij vond het ook erg leuk. Volgens de VK kon ik mijn borst nat maken want het kindje bewoog dus de hele tijd haha Hmmm zou het op mij lijken? De uitgerekende datum staat nu op 4 maart. Natas: wat erg voor je! Heel veel sterkte, ik snap hoe moeilijk het is. Iedereen is er bang voor en als het dan gebeurt... Sterkte en probeer het een plaatsje te geven Bruidje77: Oh nee he ik hoop dat het niet zo is, maar vaak weet je het zelf het beste. Vanochtend voor de echo las ik nog het nieuws van Natas en toen schoot ik toch wel in de stress. Je probeert toch ook rekening te houden met het feit dat het niet goed kan zijn. Maar het komt altijd hard aan lijkt mij. liefs Nikkie
hoi melis na het vallen van de trap had ik de 1e paar dagen een soort spierpijn/buikpijn achtig gevoel nu heb ik nog steeds elke dag wel ff het gevoel alsof ik ongi ga worden soms ook een soort trekkend gevoel.. moeilijk uit te leggen maar het is de 1e keer meer dan de andere keer ! het is schijnbaar heel normaal en gaat nog wel ff een tijdje duren dat gevoel ik heb zelfs gelezen dat het de hele zwangerschap kan zijn ! ik vind het aan de ene kant eng en aan de andere kant een goed gevoel omdat dit groeipijn is van je baarmoeder en het is dus eigenlijk gewoon een goed teken ! al vind ik het wel een vervelend gevoel soms... eng allemaal he ! en vooral soms de verhalen van anderen maar meid ik heb na de val ook een echo gehad en er was echt met de beeb niks ! maar ik heb hier ook gelezen dan pooh bv zelf een echo heeft laten maken en dat kost maar 50 euro ofzo ! kan je ook doen ! hoeft niet via je vk en je weet het gelijk allemaal zeker ! En wat gezellig om samen met je tante zwanger te zijn ! leuk hoor ! ik heb ook 2 vriendinnen die zwanger zijn en er zit maar 6 weken tussen ons alle 3 !
Och Emma, Ik ben nu zo opgelucht. Dank je wel meid. Ik krijg spontaan tranen in mijn ogen (oeps als mijn collega's het maar niet zien ). Ik hoop zo erg dat alles goed is met mijn beebje. Ik zou echt alles voor hem/haar kunnen doen als er maar niks gebeurt. Misschien ga ik wel zo'n echo laten doen. Je hebt gelijk, dat lucht dan gelijk op. Dank je wel meis en jij ook veel suc6 he met je beebje. We houden contact. Kusjes Melis
Kop op Melis ! Je kindje zit echt in een enorm "stootkussen" is me verteld...zeker in deze termijn. Moet goedkomen meisje ! Ik duim Bruidje....? Dit meen je toch niet hè, verdorie ! Wat erg voor je... Heel veel sterkte Nikkie, proficiat ! Hier nog steeds geen nieuws van het VLK front.......Ik probeer mijn gedachten te verzetten, maar tis zo moeilijk. De VLK schiet telkens in de verdediging...zo van tja ik had dit toch moeilijk kunnen verzwijgen... ook al was het onderzoek nog niet klaar.... Hmmm ik weet niet wat ik ervan vind, maar eerst de uitslag, daarna wil ik pas verder denken... X Fruitdruifje
nou fruitdruifje ik vind het een beetje stom van je VK echt waar ! zo zorgt ze bij jou voor veel stress en dat is niet goed en als iemand dat toch zou moeten weten is zij het wel ! Als de uitslag niet volledig is moet ze gewoon niks zeggen ! Ik zou ook aan niks anders kunnen denken en ik hoop dat ze je snel belt met goed nieuws en een excuus !
Dankjewel Emma....dat doet me goed... Eigenlijk ben ik het met je eens, maar ik wil eerst duidelijkheid, daarna komt mijn vechtlust wel weer terug.... Liefs FD
Hoi meiden, terug uit het ziekenhuis, wat ik al dacht werd bevestigd.. ons kindje leeft niet meer.. Wanneer alles voor vrijdag er niet uit is moet ik vrijdag gecurriteerd worden.. ben erg verdrietig.. maar ja.. blijkbaar heeft het zo moeten zijn..
oh bruidje wat erg voor jullie ! neem de tijd voor jezelf en om dit te verwerken en veel strekte meissie ! dikke knuf van Emma
Hallo! Ik laat ook eindelijk weer wat horen.. ik was zo bang dat het mis ging i.v.m de buikpijn dus toen wilde ik niet teveel op het forum zijn i.v.m de goed en slecht nieuwsverhalen en ik was alleen maar onzeker. Ik ben een beetje uit de zenuwen ben namelijk vandaag voor het eerst bij de vk geweest en ik heb het hartje horen kloppen! wow echt geweldig vond ik dat. Volgende week dinsdag de eerste echo ben benieuwd, de vk dacht dat ik misschien al wat verder ben. Ik moest ook al aangeven of ik thuis wilde bevallen of borstvoeding wilde geven enz was dat bij jullie ook? gr bella