GOED NIEUWS : Ik heb geen enge bacterie (Lues) in mijn bloed ! De VLK heeft net gebeld... Het laboratorium maakte zijn excuses, want ze hebben een fout gemaakt Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Ineens voel ik me doodmoe....van de spanningen, Maar ook zo opgelucht.... Langzaamaan wil ik zo graag een beetje gaan genieten..... X FD
Fruitdruifje, gelukkig is al die ongrustheid voor niets geweest. En als ze die excuses niet zelf hadden gemaakt dan had ik die wel van ze geeist! Een mens zo voor schut zetten. Belachelijk!
Joepie wij hebben het hartje gehoord vandaag voor de 1e keer Wouw ik had uren willen luiteren maar dat kan niet he ! pffff gelukkig zeg ! en dinsdag termijn echo ! heb er nu extra vertrouwen in het was net een treintje ! zo schattig Moet alleen wel laten testen op suiker omdat ik wat zwaarder ben grrrr moet 4x prikken op 1 dag pfff lekker hoor rook ik niet meer word ik hier ff mee beloont grrrr maarja als het voor het zekerste is waarom ook niet maar is niet leuk hoor ! ik ben wel stevig maar echt niet super dik ofzo hoor ... En fruitdruifje gelukkig meissie ! zie je wel dat je zelf gelijk had ! en die excuus was wel het minste he !
Zo meiden, heb hier en daar weer wat bijgelezen, al valt dat niet mee. Ben vandaag terug gekomen na 2 weken een hel van een vakantie te hebben gehad in Griekenland. Voor mij was het geen vakantie doordat ik mij vrijwel constant hondsberoerd heb gevoeld. Het eten was niet om weg te krijgen en allemaal even vet en ranzig. Dus heb ik wat overleefd op brood, fruit en heel soms zelfs een hamburger opgegeten omdat ik toch iets in mijn maag moest hebben. Godzijdank zijn we weer terug, ben zo blij om weer in mijn huis te zijn. Mijn vriend was gelukkig steeds heel lief voor me, maar het was wel druk omdat zijn 2 kids van 7 en 9 mee waren. Die weten dus inmiddels van de zwangerschap, omdat mijn ziek zijn niet te verbergen was. En dan morgen de echo...vind het wel een beetje vroeg. En ik lees hier vreselijke verhalen, naast hele positieve natuurlijk. Ik wens iedereen die een akelig bericht heeft gehad alle kracht toe om dit te verwerken, het lijkt me afschuwelijk. Ik merk dat ik me er voor morgen even voor moet afsluiten, vind het allemaal erg spannend. Dus we wachten maar weer af, maar nog even...wat ben ik blij dat ik weer thuis ben!
yiehaaaaaaa! van de week postte ik hier al een berichtje dat ik DACHT het hartje te hebben gehoord. later twijfelde ik, want naar mijn idee was ik het zelf en ging het te langzaam.... vanavond nog eens geluisterd en eerst hoorde ik mezelf weer, tis ook nog wel vroeg maarja je probeert af en toe wat.... en toen ineens, dar was het een duidelijk supersnel hartje! onmiskenbaar, geen twijfel , daar was onze beeb! mijn vriend laten horen en vergeleken met een voorbeeld op i-net. hij zei ook met een bigsmile van oor tot oor: DAT IS HET! zo duidelijk en zo snel. ben heeeel blij, na de echo van 6 weken niks meer gehoord of gezien...en dan ga je na al die verhalen toch twijfelen of het het allemaal nog wel "doet". oh men ben zo blij !
lieve meiden ik lees de afgelopen dagen heel veel trieste berichten.......tis de realiteit maar daarom niet minder verdrietig.... ik denk aan jullie en geef jullie een digitale knuffel.. sterkte meiden...
Fruitdruifje geweldig hoor! Ik ben blij dat er op het laatst allemaal positieve berichten staan. Ik mag eindelijk eindelijk morgen 17.15 uur. Duss.... allemaal [-o<
Weer een dag voorbij. Heb vandaag lekker genoten en ontspannen. Nu tijd om te gaan slapen Nog vier dagen en ik mag hopelijk een hartje horen. Ik zou zeggen; het aftellen mag beginnen, maar dat aftellen is al vijf weken - 4 dagen bezig
he fruitdruifje wat een opluchting wel fijn hoor maar wel belachelijk hoor.. ik mag morgen om 9.15 weer naar de gyn.. maar nu naar mn eigen gyn niet naar die van de verzekering. ja is raar hier hoor.. maar is omdt hij mij geopereerd heeft hij wilde me dus graag even zien als ik zwanger was.. en vind het zelf ook een prettig idee.. dus nu weer naar de gyn vind het ook wel fijn om zo onder controle te staan eigenlijk
Hey meiden, Ontzettend bedankt voor jullie lieve opbeurende berichtjes steeds. Ik vind het echt super dat iedereen zo meeleeft hier, ongelofelijk gaaf. Het helpt écht ! We kennen elkaar niet en toch is er een soort verbondenheid door onze gedeelde wens dat er een kleine wurpje in onze buiken mag uitgroeien tot een gezond kindje... Iedereen vandaag een fijne dag toegwenst met echo's, doptones, angelsounds, zo weinig mogelijk misselijkheid etc etc @christel: Heel bijzonder om te lezen hoe alles bij jou gaat. Wij hebben een heel aantal Amerikaanse vrienden in de USA, dus nu snap ik een beetje hoe het daar bij jou allemaal in t werk gaat. Ik weet wel dat ze destijds hevig onder de indruk waren van het feit dat ik "the natural way" was bevallen....ze vonden het bijna middeleeuws (haha) Alsof je een kies trekt met een touwtje aan de deur, zonder verdoving Groet en superveel liefs FD
@fruitdruifje: Gelukkig heeft het labo zich vergist. Hopelijk kan je nu weer volop genieten. @bruidje & natas: Wat een naar nieuws. Veel sterkte toegewenst... @meiden met een positieve echo: Super, gefeliciteerd. Hier gaat alles goed. Heb nog steeds pijn in mijn billen. Heel erg raar, de dokter denkt dat het komt door de uitzetting van het bekken en dat de spieren die daaraan vasthangen daarom trekken. Heel erg raar, nog nooit gehoord, maar de uitleg klink niet onlogisch. Hij stelde voor om nog even af te wachten omdat hij ook geen medicatie mag geven tegen ontstekkingen en zo. Ik wacht dus maar af en tel ongeduldig de 3 weken naar de volgende echo af, hopend dat alles nog steeds goed gaat...
Goeiemorgen dames. Vandaag weer hypermisselijk. Dat belooft een leuke dag te worden. Had mezelf drie vrij drukke (werk)dagen gepland vandaag, morgen, en overmorgen, maar als het zo blijft... 't Is toch wat hoor
Hoi meiden, Omdat ik niet eerder naar de verloskundige mag voor een echo heb ik vandaag zelf een afspraak gemaakt bij een echografie centrum voor een echo. De prijs valt reuze mee. Het kost maar 35 euro. Ik ben echt ontzettend bezorgd. Ik ben echt bang dat er wat is met mijn beebje. Ik heb de afspraak om 11:00. Ik hou jullie op de hoogte. groetjes Melis
@ Melis ik heb het bij 8w2d ook gedaan door ongerustheid en ook 35 euro betaald! je hebt groot gelijk, ik heb er heel veel baat bij gehad! Succes! Duim voor je!
Fruitdruifje: gelukkig zeg wat een opluchting. Nu kun je weer even bijkomen van alle stress . Melis en Ellenk: succes met jullie echo's. Ik doe het vandaag rustig aan. Ik was gisteravond echt kapot, voelde me er beroerd van. Natuurlijk van de spanningen voor de echo en die dag ervoor had ik het druk met dingen regelen voor mijn verjaardag etc. Maar wel leuk allemaal! Moet vandaag alleen even bloedprikken in het ziekenhuis. Iedereen een fijne dag! groetjes Nikkie