Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik maak me niet zo druk om de 12 weken zegt mij eigenlijk nisk bij mij was alles bij mn vorge zwangerschap met 12 weken nog uitstekend en met 16 weken toch mis gegaan.. maar ik weet nu zeker dat het goed gaat dus ben eigenlijk niet zo onzeker heb het gevoel gewoon

2. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    en bedankt.......

3. Cora

Cora Nieuw lid

1 aug 2006
    3
    0
    0
    Hoi allemaal,

ik ben Cora, bijna 25 jaar, getrouwd met Patrick en mama van onze zoon Nathan (21-05-2006).
    We zijn inmiddels al weer ruim 10 weken in verwachting van ons tweede kindje. Ontzettend moe en misselijk, maar goed, bij de vorige zwangerschap is het ook over gegaan dus daar hoop ik nu ook maar op.

Iedereen hier die ook zwanger is, nog van harte gefeliciteerd.

Groetjes Cora

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Cora gefeliciteerd en welkom hier! Zou je je gegevens willen doorgeven zoals op pagina 1 dan kan Natasja je aan de lijst toevoegen als ze van vakantie terug komt! ;)

@ Divi super de 12 weken! ;)

5. Cornelia

Cornelia Actief lid

12 jun 2007
    221
    0
    0
    Jeetje er is weer een hoop geberud de afgelopen tijd. Sterkte aan degene bij wie het niet goed is gelopen.

Tot nu toe gaat het bij mij gelukkig nog goed. Ben wel blij als deze week voorbij is, omdat het op dit punt bij mijn zus mis ging.
    Heb nog steeds last van mijn rug. Was tijdens mijn vrije dagen gelukkig minder, maar heb nu 3 dagen achter elkaar gewerkt en heb nu veel last.
    Hoorde nog iemand over pijn in de billen, daar heb ik ook af en toe last van. Nu weet ik ook gelijk waar het van kan zijn...

Wel mooi dat al velen een goede echo hebben gehad, nog 1,5 week en dan mag ik ook! Ik kan niet wachten.

Vandaag aan mijn leidinggevende verteld dat ik zwanger ben. Ze zijn op dit moment bezig met diverse vacatures en dan kunnen ze makkelijk rekening met mij houden en dan kan ik makkelijker minder gaan werken.

Groetjes

6. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    IK red het nog net mijn een maat broeken van voordat ik 13 kilo afviel. Zitten verder erg ruim, maar bij de buik lukt het al niet meer. De knopen kunnen niet meer dicht. Omdat ik straks weer aan het werk moet,wil ik er weer wat netter bij lopen (broeken die dicht kunnen, shirts die over de buik kunnen- ben al lang blij dat lange t-shirts deze zomer zo in de mode waren.........). Ik heb in de uitverkoop bij prenatal mijnn 1e zwangerschapsbroek gekocht - een zwarte. Morgen ga ik shoppen met m'n beste vriendin en dan koop ik denk ik een zwangerschapsspijkerbroek en een zwsch yogabroek (lekker voor thuis, want in mijn sportbroek en pyamabroek pas ik nog wel, maar t elastiek begint troch wel erg te knellen).
    Bij mij begon de biuik al heel vroeg (ondanks dat dit m'n 1e zw. is). Anderen hoeven bijv pas rond de 14 weken aan de positiemode.

7. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    oh ja......@Poeh: morgen ben ik weeg en ik weet niet of ik zondag tijd heb, dus nu maar alvast: sterkte maandag als je weer aan het werk gaat na 7 weken......

8. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Hallo dames,

@Divi, lekker voor je dat je nu op de twaalf weken zit, weer een mijlpaal bereikt!
    @ Beccaatje, beetje last van je hormoontjes ;)

Hier nog een paar dag voordat ik op de twaalf weken zit... Verder lijkt het steeds beter te gaan. Misselijk ben ik nog nauwelijks en krijg meer trek maar vermoeidheid blijft! Al om al mag ik niet klagen vind ik!
    Iedereen een fijne avond!

9. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@Divi: Ben ook blij voor je hoor! Hoewel er natuurlijk geen garantie bestaat dat het vanaf nu goed zal gaan, maar ze zeggen niet voor niks dat je vanaf week 12 je in een veiligere zone bevindt. Ik vind het in ieder geval de felicitaties waard!

Ik zit een beetje te dubben wat ik het beste kan doen qua kleding. Omdat ik in mijn vorige zwangerschap heel veel was aangekomen, verzuip ik in de positiekleding die ik nog had. Maar aan de andere kant: Straks koop ik allemaal goedzittende kleding en moet ik ze over een paar maandjes wegdoen omdat ik wéér zo aan ben gekomen... Weet iemand een merk of stofje dat goed meerekt?

Nog iets: ik lijk een veel sterkere lichaamsgeur te hebben. Of ruik ik mezelf sneller door mijn eigen neus die door de hormonen opeens veel beter zijn werk doet? Ik kan wel bij de douane als drugshond aan het werk!

daag, Flientje

10. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Dank jullie wel meiden!
    Wie zijn de volgende?

Ook al ben ik nu 12 weken zwanger de onzekerheid blijft hoor. Natuurlijk ga ik nu meer genieten, maar toch!

@Flientje,
    Meis ik heb nu ook een sterkere lichaamsgeur. Normaal 1x per dag deo was genoeg, maar nu, ik kan wel blijven spuiten.
    Wie van de meiden hebben dit nog meer?

Meiden ik ga lekker even douchen en dan heerlijk naar bed. MOrgen ook weer een drukke dag..... Misschien tot morgen en anders tot zondag

slaap lekker meiden

liefs Divi

11. Arendskelk

Ja, het is volgens mij ook zweet. Tussen mijn borsten en in mijn liezen ruik ik ook zeer onaangename geurtjes bij tijd en wijle.... En ik hou er verder prima persoonlijke hygiëne op na. Vreemd. En vervelend ook, want ik ben als de dood dat andere mensen mij vies vinden ruiken. :( Volgens mijn man klopt het niet, hij ruikt niks. Raar hoor, die hormonen. Maar wat vaker opfrissen dan...

12. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hahahaha :) Flientje als drugshond !

Dan doe ik mee !
    Ik ruik hier een stukje kaas ook al op 100m afstand, hihi, zou ik een muizensyndroom hebben dan ?

Zo hee, ik heb vandaag last van ontploffende (.)(.) Ze kunnen elk moment ontploffen volgens mij...
    Manlief is nu al weken op "dieet", want hij mag me bijna niet aanraken. Als ie dat namelijk wel doet dan reageren mijn (.)(.) meteen en dat doet hardstikke pijn. Tis wat hè !?
    Ik heb beterschap beloofd, hihi, maar ja, hij moet er ook maar wat voor over hebben toch !? ;)

De bandjes in de liezen voel ik ook heel goed. Bij een verkeerde of te snelle draai van mijn bovenlijf zeggen ze heel hard : PRIK !

Vandaag komen er een paar stretchbroeken binnen van de Wehkamp... Ik wil me nog niet aan de exclusieve positiemode wagen nu...nog een paar weekjes wachten daarmee. Vooral cachecache, fragile en carlaC vond ik de vorige keer supergaaf ! De shirts rekken zo goed, dat ik ze nu nog draag zonder dikkebuiksporen. Ik kan niet wachten om mijn dikkebuik-kerstoutfit te gaan kopen...heerlijk !

XFD

13. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    De misselijkheid wordt erger, deze ochtend overgegeven, gisterenavond ook. Voel me echt slecht. daarom hebben we het gisteren maar verteld aan mijn schoonmoeder bij wie ik ook part time werk. 't werd wat moeilijk om happy happy te blijven rondlopen terwijl ik me zo slecht voelde. Ze reageerde zoals verwacht zeer blij. maandag echo :)

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Bedankt! Ben ook benieuwd hoe het zal gaan!
    Gelukkig hoef ik 2 van de 4 dagen sowieso al geen les te geven! ;)

Ook ik heb bij de prenatal een lekkere zw joggingsbroek zwart gekocht. Mijn pyamabroek knelde echt al!

@ Flientje ik heb dat ook dat ik alles zoooo goed ruik! En ik vind mezelf al weken stinken! Ik was mijn pyamas bijna om de dag omdat ik het anders zoooo vies vind op dit moment, terwijl mijn mannetje ook zegt niks te ruiken. ;)

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Goedemorgen,

Nou gisterenavond ook voor het eerst de wcpot van heel dicht bij bekeken. Wat verschrikkelijk zeg, ik voelde me eigen beroerd, ziek bleh. Moest ook nog is heel hard huilen, echt helemaal niet in mijn hum. Vanochten ruzie gemaakt met mijn man (GRRRRRRRRRRR :evil: ) Ik haat op hol geslagen hormonen, het kan dan wel voor een goed doel zijn, maar toch.

Ik vind alles stinken, maar dan ook echt alles. Kan geen luchtje verdragen.

Heb ook geen zin in sex 'IK BAAL VAN MEZELF' zo dat wilde ik even kwijt. In de hoop dat het oplucht, alleen doet dat het nog niet.

Sorry meiden dat ik even mijn klaagochtend heb maar jullie kunnen mij niet vertellen dat ik de enigste ben :(: :(: :(:

16. Arendskelk

O, ben dus gelukkig niet de enige, doet me goed om te lezen!

Vandaag misschien aan mijn schoonouders vertellen dat we een beebietje gaan krijgen in maart. Ik heb er alleen helemaal geen zin in. Iedere keer als ik tegen haar zei dat ik een nieuwtje had, kreeg ik te horen: aaah, god, je bent toch niet zwanger hé... Maar ja, nu is het wel zo en zal ze moeten accepteren dat haar lieve zoontje zijn eigen leven wil uitstippelen en zich niet over alles wil verantwoorden naar haar toe. Crisis, ik zie de afkeuring in haar oogjes al... Maar we weten het niet zeker of het vandaag verteld moet worden, want als ze der kop verkeerd heeft staan wordt het weer een krijspartij en dat moeten we niet hebben. Zeker omdat we onze kleine jongen ook mee nemen vandaag. Ik hou jullie op de hoogte!

Nou stinkies, (hahahahahhaha) een hele fijne dag vandaag!

Liefs, Flientje

17. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    waarschijnlijk wel, maarre....what I do?

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Isra hier nog een die hele vel last heeft van hormonen! Alles stinkt en ik heb gisteren echt huilbuien gehad en misselijk. Ik had gisteren echt een baaldag! ;)

19. Roosje76

Roosje76 Actief lid

30 jun 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    Heb het gevoel dat de misselijkheid sinds vandaag wat minder wordt, hoop dat het blijft! Ben nu lekker even bij mijn moeder die mij verzorgd, heerlijk. En zo even de stad in, gaan we voor het eerst naar prenatal! Misschien maar even kijken voor een zwangerschapsbroek, pas amper meer in mijn broeken.

20. missdroppy

8 jul 2007
    30
    0
    0
    Drachten
    Ja het is wat met schoonmoeders, he! Na mijn vorige zwangerschap kon ik mijn schoonmoeder niet meer uitstaan. en dat was te merken ook. Als ze onze dochter alleen maar op schoot had of er iets tegen zei, dan kon ik daar ook niet naar kijken. Vond het vreselijk hoe ze deed tegen onze baby. Eigenlijk deed ze best wel normaal maar het voelde vreselijk. Ik keek dan de andere kant op en had het liefste dat ze wegging. Achteraf had ik waarschijnlijk een moederlijk instinct of voorgevoel of hoe je het wil noemen. Toen onze dochter 2 maanden was is ze helemaal doorgedraaid thuisgekomen van haar werk en zwaar overspannnen. dat is niet van 1 dag maar eerder iets van de laatste maanden, dus heb gevoeld dat er iets niet goed met haar was. En dan maar vragen om haar kleinkind want dat doet haar dan zoooooo goed! Ik wilde haar niet bij haar in de buurt hebben wanneer ze alleen was. Ondertussen is ze al aardig opgeknapt en gaat het tussen ons ook stukken beter.

Maar ze zijn inderdaad soms zo op hun lieve zoontje gericht. Succes met vertellen en hoop toch op een leuke reactie voor je!.

greetz missdroppy

Deel Deze Pagina