Hallo lieve meiden, Ben ff een tijdje niet geweest, sorry dat ik niet zoveel reageer op andere. Heb even geen tijd gehad Gisteren ben ik op controle geweest bij de gyn. en heb echt een geweldige echo. Ik zet hem in mijn album! Kus
Wouw wat een mooie echo ! ons poepke ziet er ook al zo uit ! Dinsdag hebben wij de termijnecho ! Ik heb er al super zin in ! want op die van 8 weken zie je niet zo veel.. Ik heb vandaag een 9 maanden boek gekocht en gelijk bijgewerkt tot vandaag ! Zoooo leuk ! voor mezelf en later voor de beeb ! Ik voel me ook helemaal mama nu iedereen het weet en ik ook al positiebroeken draag ! Ik krijg vanavond een hoop van een vriendin van me ! kan het nog net mee op vakantie ! Ja meiden ik ben in een goede bui hoor ! volgens mannetje heb ik zelfs nog geen aanvallen van grrr hormonen gehad ! vind ik zelf ook niet Ben nog wel snel moe maar gaar al wel beter en overgeven is weg nu nog wel veel kokhalzen maar dat vind ik niet zo erg ! en nu lekker ff in badje ! 8) HEEEE ik zie vandaag nog 200 dagen te gaan ! ha ha wat leuk !
Nou idd Flientje...You go girl ! Hier was het ook al zo'n drama. De vorige keer had ik een miskraam en toen zei schoonmama doodleuk dat ik DUS NIET Zwanger was geweest. Zo'n test zegt niks, zei ze.... Ik viel bijna om van boosheid ! Ze zei, ach met 6 weken is het geen echte miskraam.... Volgens haar betekent een posi test niet dat je zwanger bent, tssssssss. En dat terwijl ze in het ziekenhuis gewerkt heeft. Kreeg een hele uitleg over haar collega's, de gynaecologen die vinden dat die tests al veel te vroeg aangeven dat er is gaande is..... Ditmaal weigerde ik dus om er iets van tegen haar te zeggen, maar manlief stond erop.... Met 8 weken heeft hij het verteld....Ik wilde liever 9 maanden wachten hahahaha En ineens reageerde wel normaal....Tsss zal de overgang wel zijn ofzo.. X FD
Hier nog eens een berichtje van mij. Ik ben enorm geschrokken en bang geweest eergisteren en gisteren. Ik verloor een beetje bloed, maar had geen krampen of pijn. Eergisteren was het al vlug gestopt maar gisteren was het de hele namiddag, avond en nacht. Uiteindelijk is dit ook gestopt en ben ik er achter gekomen dat ik een wondje had want het kwam niet van de baarmoeder. Ik heb natuurlijk een rotslechte nacht achter de rug met draaien, keren en wakker schieten. Ik ben blij dat er niets mis is en enorm opgelucht want een 2de miskraam wil ik niet meemaken. Tegen de misselijkheid gebruik ik nu een essentiƫle olie pepermunt en het werkt, ben al de 2de dag niet meer misselijk sinds ik de olie gebruik. Voor de rest is alles in orde. Knuf van zuurtje
Mijn schoonmoeder maakt me soep en fruitsalades, ze is doodsbang dat ik haar kleindochter (want dat wil ze) niet goed ga verzorgen Blij dat die was. en mijn schoonzus heeft me meteen boeken meegegeven en we krijgen ongeveer alles van haar... Verder vandaag een vrij goeie dag gehad! Bijna echo!
Hoi meiden, Hier even een berichtje van mij. Hier is alles goed,maar ik zit al ruim een week zonder internet grrrrr. Ik hang nu in de lucht met mijn laptopje even een netwerkje gevonden van iemand. Hopelijk krijgen we maandag de nieuwe modem aan de gang Met jullie ook alles goed?
We hebben het niet verteld... De sfeer was enorm goed en we weten dat als we het zeggen, de stemming helemaal omslaat. Volgende keer beter hopelijk. Ik heb zin in donderdag, echo! Ben heel erg benieuwd.
Jemig Flientje....wat erg zeg....ik vind het schandalig van je schoonma..! @Zuurtje Meis, meisje toch, wat zal jij geschrokken zijn ! Ik had vandeweek ook zoiets, (zie paar blz terug)dus ik weet wat je doormaakte... Gelukkig valt het mee ! Ik mag morgen iets spannends doen....: Ik was al een tijdje aan het solliciteren en hoera nu had ik een superleuke baan gevonden en ze wilden me graag hebben. Gisteren, enkele weken na de gesprekken, ontving ik mijn contract in de bus. Hardstikke fijn, maar ze weten niet dat ik zwanger ben en dat wil ik ze toch eerlijk vertellen. Ik dacht dat ik nog een contractgesprek zou hebben ofzo... Dus morgen ga ik met spoed een gesprek aanvragen en zeggen dat ik alleen op basis van eerlijkheid bij hun kan werken. Het risico dat ik daarmee mn nieuwe baan verspeel, moet ik gewoon nemen (zal ik ze ook zeggen) Ik wist toen nog van niks en bij het 2e gesprek was ik 5 weken zwanger....gezien mijn eerdere miskraam leek het me nogal vroeg om iets te zeggen. Daarna volgden vakanties van hun en mij. Duimen jullie dat ze me toch nog willen....? XFD Ps vannacht superslecht geslapen...teveel gepiekerd, 2 muggen en een hoestende echtgenoot.....GAAP
@ fruitdruifje. Ik ga zeker voor je duimen.. Wel spannend zeg...maar ze kunnen het eigenlijk niet maken om je af te wijzen toch? Succes meid!
@Mpje: mooie echo! @ Fruitdruifje: tuurlijk duim ik voor je! (heb zelf een jaarcontract - 2e op deze school - je krijgt pas vaste aanstelling na 3 jaar-, dus ze kunnen me na de bevalling nog 2 maanden laten werklen en me er dan uitgooien......) Wat een vreselijke schoonmoeders zijn er! Mijn schoonmoeder is ouder dan mijn opa en oma (bij mij in de familie krijgen ze kids op 20e, bij m'n man in de familie op hun 40e en mijn man was echt een nakomertje en hij is ouder dan mij) en ze is dement. Ze vond het wel leuk om weer oma te worden, maar de vraag is of ze het onthoud. Heb niet een goede band met haar, maar ze is ook niet vervelend en bemoeid zich nergens mee) Ik vind mezelf gelukkig niet stinken, maar ben wel veel gevoeliger voor geuren. Koffie, sigaretten, parfum: ik kan er nu echt niet tegen. Ik heb niet echt last van m'n hormonen. ff vragen......Nee, mannetje merkt buiten dat ik steeds heel moe ben , niks. Heb het gister 2 zwangerschapsspijkerbroeken gehaald (zou ze bij h&m halen, maar die zaten echt belachelijk en die bij prenatal waren ongeveer even duur) en een zw. yogabroek. Ik zit wel wat met pyamas (zijn er zwangerschapspyama's?). Het elastiek in die dingen doet pijn, voelt niet prettig en de buik kan er niet zo lang meer in. Heb gister dus geshopt met m'n beste vriendin, dus ik heb haaar de hele dag vermoeid (prenatal, babywinkel, h&m positie-afdeling en de hele dag dat gezwam over zwanger zijn.......haha). Ik vond het erg gezelllig en ben blij dat ik het eindelijk verteld heb. Iedereen die we het wouden vertellen, weet het nu, dus nu mag het nieuws de wereld in. Ben dinsdag 12 weken, dus dat vind ik ook wel redelijk..... Oh, bijna vergeten. Volgende week mijn baas nog en de week erna moet ik weer aan het werk, dus de collega's ook nog. Nou ja, vertel het 1 en de hele school weet het. haha
Wat een mooie echo Mpje! Hier nog steeds niet misselijk. Vermoeidheid valt ook wel mee. Heb wel last van mijn borsten. Ga binnenkort maar op zoek naar een meegroei-b.h. Mijn broeken beginnen ook wat strak te zitten.
Hoi hoi! Hier is Lucia, back from the camping! Ik heb nog niet alles gelezen, maar toch al een deel Mpje: wat een mooie echo, gefeliciteerd! Aan alle andere meiden met mooie echo's of goed nieuws ook gefeli! Aan de meiden op het wachtbankje;veel succes! Lieve meiden met slecht nieuws; heel veel sterkte! Phoe ik ben best zenuwachtig voor m'n echo woensdag zeg...Hoop een evenmooie te krijgen als Mpje! Grts Lucia,die nog wat gaat proberen bij te lezen.
@Lucia: K ga voor je duimen hoor meid dat je een mega mooie echo mag hebben! @ all: Het gaat hier allemaal goed...moet alleen veel niezen ivm allergie en hooikoorts. En als ik dan moet niezen doet het pijn in mn liezen...hihi zullen de banden wel zijn. Ben verder echt mega mega moe! En mega misselijk...de gehele dag...hoef maar bepaald eten te zien en ruiken, aan eten te denken of bepaalde menu's te lezen dan begin ik al te kokhalzen. Eet vooral veel fruit...en zet me er echt toe om avondeten te eten...maar ja haha lukt niet altijd even goed. Ik duim voor een ieder dat jullie mooie echo's mogen hebben! Liefs, Mili
Hoi meiden, Ben weer terug van vakantie. Heb heel veel last van mijn armen op het moment (door de MS), zal daardoor wat minder reageren, maar ik lees wel mee en denk aan jullie! Meiden die de afgelopen tijd minder leuk nieuws hebben gehad: heel veel sterkte! Groetjes, Tinusje
Dag mama's Ik schrok weer enorm deze morgen toen ik naar het toilet ging. Ik had namelijk bruin bloedverlies. Ik heb toen maar naar het ziekenhuis gebeld en ik moest naar de spoedafdeling gaan waar ze dan de gyn van dienst zouden bellen. We zijn naar her ziekenhuis geweest en de gyn heeft een echo gemaakt. Alles was en is in orde dus ik hoef me verder geen zorgen te maken ook al verlies ik nog eens een beetje bloed. Indien ik veel bloed zou gaan verliezen moet ik onmiddellijk terug gaan. Dit was zo een beetje mijn verhaal. Knuf van zuurtje
@Zuurtje: Grote griebels, wat heb je toch veel pech zeg. Gelukkig is alles goed met je beebje maar ik kan me goed voorstellen dat je de schrik nog in de benen hebt. Ik heb eigenlijk een beeje de zenuwen voor donderdag. Straks is het niet goed of zo... We hebben al wel met 6 weken een kloppend hartje gezien, maar ik vind het toch eng. Ik hoop dat de tijd snel gaat. @Fruitdruifje: Da's nou ook echt zo'n opmerking die mijn schoonmoeder zou maken. Toen ik ruim 3 jaar geleden een miskraam bleek te hebben gehad (kindje was niet gepland, en we woonden nog niet samen) zei ze doodleuk dat het maar goed was ook, want hoe hadden we alles moeten regelen dan? Echt vreemd allemaal.