Hey meiden, Wat een pech hebben sommigen met hun schoonmoeders zeg. Die van mij is best lief. Soms kan ze wat kil overkomen, maar dan weet ze niet zo goed hoe te reageren. Op ons goede nieuws reageerde ze heel enthousiast en kreeg tranen in haar ogen (zal haar 6e kleinkind worden). Morgen weer voor een echo, vond vk nodig omdat er tussen de berekeningen en de vorige echo een dikke week verschil zat in uitgerekende datum. Nou, mij hoor je niet klagen. Heerlijk weer even bij minimensje spieken. Dames, allemaal nog een heeeeeeele fijne zondag! Groetjes, Marijke
Hai meiden, ik zwaai even naar jullie vanuit spanje! heb niks terug gelezen, dat is niet te doen. Ik zal de lijst weer aanpassen als ik thuis ben, heb inmiddels begrepen dat een paar meiden ons verlaten hebben. Ik voel me verder wel goed, heel moe soms, beetje down helaas, kom er maar niet vanaf. Niet te veel last meer van misselijkheid. Tot snel weer.
Hoi meiden ! ik ben net terug van een middag terassen het was wielrennen hier was kei gezellig maar merk goed nu ik zelf niet drink dat ik het na een paar uur goed beu begin te worden ! Stom want normaal doe je mee en merk je niks maar nu irriteer ik me snel aan vreemde zatte mensen hmmm acht misschien ook hormonen Mijn man is nog lekker feesten met een maat van hem en we hebben dus ook een loge vannacht ! Ach we hebben nu toch lekker vakantie al moeten we ff afwachten wat die orkaan in mexico gaat aanrichten want hij gaat over het plaatsje heen waar wij naar toe gaan ! ](*,) ik ga er maar vanuit dat die gebouwen daar tegen bestand zijn en dat we er donderdag een veilige en gezellig tijd van kunnen maken ! Bij ons gebeuren elk jaar van dat soort "rampen" op vakantie ! of ziekenhuisje ofzo dus ik ben zelfs blij dat het net van te voren is hmm {|= Ik ben de witte was al aan het draaien kan die al in de koffers ! Vandaag veel last van misselijk maar voel me al wel wat minder moe ! En dinsdag weer echo ! ik heb er zin in ! is wel spannend maar ik wil onze spruit wel weer eens zien !
@Emma29: veel plezier op vakantie. Hopelijk is de orkaan al gepasseerd zonder veel schade aan te richten tegen dat jullie daar naartoe gaan. @Cornelia: Jij heb dus ook pijn aan je billen. Dat heb ik dus ook. @zuurtje: gelukkig is alles nog goed met de baby @Fruitdruifje: succes met het gesprek voor je nieuwe job Hier gaat alles nog steeds goed. Nog een kleine 3 weken wachten voor de volgende echo. Tegen dan ben ik 13 weken. Ben echt heel erg benieuwd, het is tenslotte al 3 weken geleden dat we de kleine beeb nog gezien hebben.
Binnen enkele uurtjes echo! Spannend! Heb het hele weekend amper kunnen slapen. Heb met mijn hubby in namenboeken zitten bladeren,... Verder blijft de misselijkheid. Heb om 7u ontbeten en het komt nu al weer op, ben ik even moe (weeral 3x moeten opstaan vannacht) en gauw uitgeput. 't Zou me verbazen moest de echo niet in orde zijn... Nog even wachten! Fruitduifje, ik hoop dat alles goed loopt, ze kunnen alleen maar blij zijn met je eerlijkheid, denk ik dan. Zuurtje: goed dat het in orde is! Verder slaap ik tegenwoordig in trainingbroek van mijn hubby. Als straks alles ok is, gaan we een broek kopen, want de mijne zitten niet meer makkelijk! Duimen jullie mee? Om 10u40 is het zover...
Dames, Ik ga me afmelden van dit forum. Merk dat ik er niet zo veel behoefte meer aan heb. Veel succes met jullie zwangerschappen, hier gaat alles nog steeds erg goed. Groetjes Lidy
Hoi dames, Hier gaat het ff niet zo goed....heb steeds moeten spugen vanochtend nu nog steeds. Mn kuur is al een tijdje afgelopen voor blaasontsteking maar ik had nu afscheiding bij mn urine...wittige vlokjes en sliertjes(sorry voor details). Ik maak me zorgen, heb ook weer wat lage buikpijn...geen ongi pijn of krampen gewoon pijn. Ik ben al aan t proberen een afspraak te maken met de ha maar kom er niet door. Heb me net afgemeld op mn werk...vind het erg vervelend. Maar dit gaat voor. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs een zeer onzekere Mili
Kop op Mili ! Even een plasje inleveren bij de dokter, meis. Mocht je er niet doorkomen, gewoon zelf in een ptoje/flesje doen en langsbrengen zonder afspraak. De assistente kan die test volgens mij ook uitvoeren. @Lidy Good luck ! Hier gisteren een offday gehad....gewoon niet lekker in mn vel. Mannetje ziek en het lukte me niet om het hele huishouden alleen te doen, dus ging ik ruzie maken...tsja Hier nog steeds moe. Eergisteren veel last van mn (.)(.) , vandaag niet. Wel dat getrek in mn buik van al die spieren en banden. XFD
Goede morgen, Hier weer even een berichtje van mij. Ik heb het erg druk. Mijn man is vrijdag geopereerd aan zijn knie en mag dus een week niks doen. Verder zijn hier de scholen weer begonnen, dus mijn wichtje is weer naar school. Ze had er zo'n zin in. Ze heeft gelijk verteld dat mama een baby in de buik heeft Verder gaat het met de kwaaltjes wel goed eigenlijk. De moeheid verdwijnt een beetje en met een beker warme melk slaap ik ook best redelijk. Ik moet er wel telkens 1 of 2 keer uit om te plassen. Groetjes Esther
Hoi meiden, hier ook alles goed. Dit weekend mijn verjaardag nog eens gevierd, het is erg laat geworden, ik lag pas na drie uur s nachts . Was gister dan ook erg moe, of je nu drinkt of niet het is nog slopend haha. Elke week zou ik ook niet meer kunnen. Moet keuzes maken want volgende week zijn we uitgenodigd voor een feestje maar die week erop is er feest in mijn geboortedorp.. Dus ik sla aankomend weekend maar over anders hou ik het niet vol. Maar het was erg gezellig zaterdag. Mijn 1e babyspulletjes gekregen: een rompertje, wat spuugdoekjes en een lieve knuffel voor in de wieg (of ledikant) straks. En verder nog wel wat dingen voor mezelf. Ik merk dat ik af en toe al minder moe ben gelukkig. Maar ik was bijvoorbeeld vrijdag en zaterdag wel weer wat misselijk. Toen was ik ook erg moe (een paar nachten slecht geslapen) dus misschien komt het daar van. Lidy: jammer dat je ons gaat verlaten. Iedereen is welkom hoor ook als je niet zo vaak schrijft. De een is hier nu eenmaal wat vaker dan de ander. Maar voor mij dan niet minder welkom. Lilya: succes straks met de echo! groetjes
Goedemorgen meiden ! Lilya hoe was je echo ? ben benieuwd ! morgen mogen wij ook weer ! Spannend hoor zo net voor de vakantie al is de vakantie zelf ook al spannend ! was net op het nieuws dat orkaan waarschijnlijk niet over cancun zal gaan ! Duim voor me meiden ! Tsja we zullen wel vertraging hebben maar dat maakt me niet uit hoor ! we gaan toch al 16 dagen en dat is best lang nu vind ik ! Verder merk ik ook al dat ik minder moe ben maar dat kokhalzen dat blijft hoor ! zal leuk zijn in het vliegtuig vooral nu we vanaf brussel vertrekken en in amsterdam tussenlanding hebben ! Brrrr moet niet aan mijn maag denken ... maar omboeken lukt niet meer ... Lullig hoor van Neckermann ik had nog speciaal nagevraagd en er zou geen tussenlanding zijn Grrrrrrr Pfff ik vind al die stress en spanning niet goed hoor ik probeer rustig aan te doen maar ik ben een stresskip en ik hat het als ik dingen niet onder controle heb ! vooral omdat gelijk die moedergevoelens de kop op steken en ik alles goed wil voor de beeb .... Raar is dat eigenlijk he ! hebben jullie dat ook al ?
Hallo meiden, Hier na weken weer eens een berichtje van mij.. Ben erg druk geweest en ben niet zo'n schrijver.... Maar volg jullie dus wel! Voor alle meiden waarvoor het helaas niet zo heeft mogen zijn: heel veel sterkte! Hier alles wel goed, mag niet klagen wat kwalen betreft, heb nl weinig last van vervelende kwalen.. heb 4 weken geleden welgeteld 1 keer overgegeven, meer niet. Af en toe wat misselijk, maar als ik dan wat eet is t eigenlijk wel over. Het maakt me soms wel onzeker (bijna geen kwalen)..of alles wel goed zit... Vrijdag heb ik de echo, ben dan 11 weken.. dus dat is een spannend moment! Groetjes Miekje 10.3 wk (en zal proberen wat vaker wat van me te laten horen..)
Ha meiden ! Ik moet even iets bekennen....ja het is echt wel een beetje genant, maar toch... Ik laat donderdag een extra echootje maken (op eigen kosten) Ik had met mijn man afgesproken dat we vóór het hartje bij de VLK te horen is, nog een echootje zouden laten maken, zodat ik dan alles rondom mijn oude en eventueel nieuwe baan in orde kan maken. Mijn echo van begin vorige week is zo ellendig in het water gevallen door die toestanden rondom mijn bloed....dus is dit een soort kadootje. Erg hè !? XFD (die zich echt een beetje schaamt voor haar bezorgdheid...)
hoi meiden even een vraagje ter geruststelling...... ik ben nu 10 weken zwanger. rond 8/9 weken heb ik me behoorlijk beroerd gevoeld , heeeeeeeeel moe en meer misselijk. ook heeeeel gevoelige borsten en tepels. maar nu, sinds een paar daagjes, gaat het ineens een stuk beter. ben minder moe, mijn borsten zijn nog wel erg vol en groot maar niet meer erg pijnlijk, en de ochtend misselijkheid neemt ook af. kan nog wel kokhalzen bij bepaalde geuren enzo en het tandenpoetsen is ook een ramp ... is dit nu al normaal dat de scherpe randjes er al af gaan? ik maak me natuurlijk meteen zorgen.... heb wel eens gelezen dat het afnemen van de symptomen ook op iets anders kan duiden...... hoe voelt het bij jullie nu jullie de 10 weken zijn gepasseerd? ( voor de dames die al 10 weken en verder zijn...)
geeft toch niks fruitdruifje? ik heb er ook al aan zitten denken, soms vliegt de angst je ineens aan en voel je je heel bezorgd, heb er op dt moment ook last van.....zoals je hierboven kunt lezen....
hallo allemaal, Met mij gaat het echt uitstekend! Ben alleen maar moe van 3 dagen Lowlands. ik zag daar trouwens nog best wat zwangere vrouwen lopen. Aan mij kun je het nog niet zien... Ik ben niet meer echt naar geweest het weekend. Ik hoop dat mijn kwaaltjes nu inderdaad verdwijnen. Zou prettig zijn. Alleen mijn borsten doen nog zeer. Deze week ga ik het op mijn werk vertellen. Vrijdag hebben we het aan onze vrienden verteld. En heel veel leuke reacties gekregen. Iedereen met vervelende/vreemde schoonouders succes. Mijn vriend zijn ouders zijn al jaren geleden overleden. Dat is nu wel weer ff confronterend voor hem. Nou werk ze allen. Ik zal vanavond proberen mijn echo in het album te zetten...
Hai lievebeestje: volgens mij is het niets om je zorgen over te maken hoor! Volgens mij is het vrij normaal dat je rond de 10-12 weken je beter kan gaan voelen dan daarvoor. Miekje
Haihai, Hier precies hetzelfde. Het blijven pieken en dalen en dat maakt je superonzeker. Met 10-12 weken kunnen de klachten idd wat gaan afnemen. Respect voor de nuchteren onder ons, maar ik snap heel goed wat je voelt. Ik geef gewoon lekker toe aan mijn behoefte, want ik heb vorige week al genoeg stress gehad XFD