Goedemorgen allemaal, @ fruitdruifje ik heb het zelf nog niet ervaren want zit nog niet op die 10 weken grens, maar van horen/zeggen heb ik vernomen dat het minder moet gaan worden die periode @ Emma, heel vreemd dat er tegen jou gezegd is dat je geen tussenlanding hebt als je van Brussel vertrekt. Ik werk namelijk op het reisbureau en als de MP van Brussel vertrek gaat die sowieso over Amsterdam, staat ook in de prijsbijlage. Maar misschien een lichtpuntje voor je. Terug vanaf Cancun is het wel te regelen dat je op Amsterdam vliegt dit moet je even bij de hostess laten regelen bij het inchecken. Wij zijn begin juli in Mexico geweest en me broer en schoonzus vlogen ook vanaf Brussel, maar terug geregeld dat zij ook op AMS konden vliegen. Succes. @ Nikkie als er een hele week tussen de feestjes zit kan je het door de weeks toch rustiger aan doen, zodat je naar beide feestjes kunt? Ik wil namelijk niks missen en verzin overal een oplossing voor Jammer Lidy dat je ons gaat verlaten, veel succes met je zwangerschap. Wij hebben het van het weekend ook aan mijn schoonouders verteld, heb gelukkig een hele goede band met hen. Heb zelfs toen wij gingen verhuizen 3 maanden bij ze ingewoond. Ze reageerde heel leuk ze zijn opzich wel wat nuchter, maar het was echt de reactie waar ik op gehoopt had. Ook nog aan vrienden verteld, ik weet het het is wat aan de vroege kant, maar ik heb het ook al tegen mijn beste vriendinnetje verteld en mijn man wilde het graag aan zijn beste vriend vertellen. Deze reageerde ook zo leuk. T'ja verder eigenlijk alles rustig hier. Liefs Isra
Lilya, hoe is je echo gegaan? Mili, en kun je terecht bij de huisarts? Is die buikpijn geen bandenpijn? Lidy, heel veel succes met je zwangerschap. fruitdruifje, als je het er voor over hebt moet je die echo gewoon doen toch. jou keuze! Lievebeestje, volgens mij is het wel vrij normaal dat je symptomen na een week of 10 weer afnemen. En zo te lezen heb je nog steeds wel symptomen alleen niet meer zo heftig. Ik heb zelf tot nu toe nog steeds maar heel weinig symptomen. Ben nog nauwelijks misselijk geweest. Het enige dat ik nu merk is dat mij broeken en bh's gaan knellen en af en toe een steekje in mijn onderbuik. Hihi heb zelfs vanmorgen er nog een digitale cb test tegenaan gegooid. ( hoezo ik ben niet onzeker!)Maar nog steeds hartstikke zwanger! Liefs Maranka
@Lievebeestje,hier ook maar weinig symptomen meer hoor,alleen zo af en toe zeg maar. De doc zei vorige week tegen mij dat het normaal is. @Lilya;ik hoop dat je echo goed was meid! @Maranka: kijk uit met die testen he, zo heb ik mezelf een paar weken terug superonzeker gemaakt @Mili: gewoon effe je urine binnenbrengen meid! @Fruitdruifje; ik kan me het goed voorstellen, hoop dat je een mooie echo hebt! @Lidy: Jammer dat je weggaat, maar veel succes verder met de zwangerschap! Pfff hier nog 2 nachtjes tot de echo, kan bijna niet meer wachten!
Ha meiden, Daar was Divi weer eens een keer na zo'n druk weekend te hebben gehad poe poe. @Lievebeestje, Het is normaal dat de klachten afnemen. Ik vertelde vorige week aan de gyn dat ik me ook zo onzeker voelde omdat me klachten afnamen, maar ze zegt dat dat normaal is na 10 a 12 weken. Het is denk niets om je bezorgd over te maken meis. @Natasja, Hoe is het met jou? Ik zag dat je weer terug was van je vakantie. Heb je het leuk en naar je zin gehad? @Lilya, Hoe was je echo vanmorgen? @Fruitdruifje, Je hoeft je niet te schamen hoor meid! Ik ben ook erg onzeker, maar omdat ik vorig jaar 2 miskramen heb gehad moet ik veel voor controle naar het ziekenhuis. Ik krijg meestal om de twee weken een echo. Als ik dat niet had gehad had ik ook wel een echo op eigen kosten laten maken hoor. Niets om je voor te schamen hoor meis! @Lidy, heel veel succes met je zwangerschap meid! Vanmiddag mogen wij ook nog even naar het ziekenhuis. We hebben dan de nekplooimeting. Vorige week hebben we nog een echo gehad, ukkie lag toen zo hard te zwemmen dat het moeilijk was om ukkie te meten. Ik ben zo benieuwd vanmiddag. Duimen jullie voor ons? Vanavond laat ik het nog even weten. liefs Divi
Ik ben terug! Zo leuk! Ik kon het niet geloven. Zo goed dat je de dingen al kunt onderscheiden! Ik ben twee dagen verder dan ik dacht, dus 9 weken en 2 dagen. Het hartje klopte prima en ik was er helemaal ondersteboven van! Wat een superleuke ervaring. De volgende afspraak is binnen drie weken en dan 16, dan 20... Zo spannend. Ik merkte dat mijn hubby ook even emotioneel werd, toen hij zijn hand op mijn schouder legde hoorde ik hem slikken, zo lief! Ik stond er echt van versteld dat je toch al dingen kunt onderscheiden. Wat de armpjes worden, de beentjes, echt super! Waw, ik ben er niet goed van!
Hoi Dames, Hoe gaat het met iedereen? Ik ben op dit moment erg verkouden en dat vind ik vervelend, ik voel me echt niet lekker in me vel. Morgen naar het ziekenhuis in Nijmegen en dan hoor ik wanneer ik wordt opgenomen voor het plaatsen van de cerclage. Verder gaat het goed ik heb nu alleen last van mijn ontlasting gaat erg moeilijk en oh wat is dat pijnlijk. Jullie horen wel morgen hoe het was gegaan. Lilya, wat goed dat alles ok was!
Lilya,fijn dat je een mooie echo hebt gehad. Die volgende afspraken, zijn die allemaal weer voor een echo of gewoon voor controle bij de gyn of VK? Haha Lucia, ja dat weet ik nog! Ik weet ook nog dat ik je toen het advies heb gegeven niet meer te testen. Tenzij het met een CB was en dus niet met die enge streepjes. Heb dan ook maar een CB testje gedaan. Had er nog twee liggen. Hihi. Divi, ik duim hoor! Nelly sterkte met je onsteking en voor morgen in het ziekenhuis. Spannend. Buddy, ja heb ik ook. Ik vang mijn urine op voor MvM en af en toe drijft er echt een kloddertje wit in. En dat is dan niet van het klussen( of hoe we dat nu dan ook weer moeten noemen, want de klus is geklaard! Hihi)
Hoi Maranka Bij ons is het steeds afspraak met gynae (België). Je krijgt drie echo's maar de meesten kijken toch bij elk bezoekje eventjes hoor. Dat wordt me toch verteld. Mijn gynae zei dat ze me zeker aan 12 en 20 weken wilt zien, dat ik bij 16 ook gewoon bij HA op controle mag, dat ik dat mag kiezen. Dus ik ga gewoon terug naar haar
Ja,op sommige dagen helemaal niet, en op andere dagen 'loopt' het eruit zeg maar. @Lilya;ik hoop dat dat waar is dat ze iedere keer even kijken, zou ik wel leuk vinden Waar ergens in België woon je,als ik dat mag vragen?
Hoi, Kon direct urine brengen maar blaasontsteking zou beetje vreemd zijn aangezien ik nog maar net een kuur achter de rug heb. (@ MarankaOf het bandenpijn is, geen idee kan wel...maar branderig gevoel en afscheiding komt niet door de banden dus daar moeten ze toch ff naar kijken. Vanmiddag kon ik bellen, maar kwam niets uit mn urine. Ik moet morgen weer bellen ze zetten het op keweek. Mogelijk heb ik een schimmelinfectie, dan kun je dus ook die afscheiding in je urine krijgen. Weet wel dat ik hoop dat er iets uit komt.... ook zou ik willen dat ik mn echo had gehad dan wist ik dat alles goed was. Ga zo weer slapen ben zooo moe en mega misselijk..moet steeds kokhalzen en spugen...s ochtends gewoon gal omdat er natuurlijk niets in mn maag zit. najaa nog ff volhouden..24e echo en ik hoop dat vanaf de 3e maand de klachten weggaan... Succes iedereen en gefeliciteerd voor de mensen met een mooie echo! Liefs, Mili
@Mili;ik hoop dat je je snel wat beter voelt! @Lilya; bedankt voor je snelle antwoord Ik zal hier eens in m'n omgeving navragen of dat hier ook zo is Edit:Typfout.
hey dames Vandaag ben ik voor de derde keer naar het ziekenhuis geweest ivm die bloeding en ik hoef niet weer terug te komen.Ben helemaal opgelucht.Ik kreeg een uitwendige echo en die was zo mooi.Je zag al stulpjes waar armpjes en beentjes kwamen geweldig.De stolsel was ook weer een stuk geslonken dus het zag er erg gunstig uit.Mag vrijdag gewoon naar de verloskundige.
Super Redone! Hier trouwens was mijn embryo'tje 2.53 cm groot Echt super om zien hoor! Ik kan er echt niet over! Fantastisch!
lievebeestje: snap wel dat je je zorgen maakt hoor. Ik was ook ineens niet meer zo misselijk maar ik had te vroeg gejuicht want een paar dagen later was ik het wel weer. Daarna een week weer niet en afgelopen donderdag en vrijdag wel weer. Dat je klachten afnemen is heel normaal hoor maar ik snap je gedachtengang. Dacht zelf ook: ik voel niks meer, straks krijg ik een mk etc. Last van mijn borsten heb ik tot nu toe nog maar weinig gehad. Soms een dag of twee dagen maar verder niet. Voor ik de echo kreeg dacht ik ook: is dat wel een goed teken? Maar het zegt dus niks. Isra: ja het is wel leuk elk feestje aflopen haha. Maar wat het ook is, die mensen roken in huis en dan niet een beetje maar het staat echt blauw. Er zijn dan sowieso wel meer dan vijf mensen die roken en ik kan daar niet meer zo goed tegen sinds ik zelf niet meer rook (anderhalf jaar). Meestal krijg ik een flinke hoestbui als ik daar binnenzit en voel me ook echt beroerd. En nu ik zwanger ben kan ik helemaal niet goed tegen rook. Dus dat is ook een dilemma. In de kroeg is het toch anders dan bij iemand thuis zitten. En misschien stom: ook ben ik bang dat het slecht is voor mijn beebje. Omdat ik er zelf al niet tegen kan. En die vriend van mijn vriendin is echt een kettingroker... die steekt echt de een na andere op. En dan komen er nog wel vier of vijf rokers. Anders was ik denk ik wel even gegaan, twee uurtjes ofzo.