Redone: geweldig bericht zeg. Nu gaan genieten. Hier ook witte afscheiding, soms is het echt een dikke sliert. Verder begint de vermoeidheid en misselijkheid een beetje af te nemen. Hoop dat het zo doorgaat. Ook het goede nieuws aan mijn nieuwe baas verteld. Reageerde gelukkig positief.
@ Mili Heb idd ook last van afscheiding, en ook in de urine, volgens mij kan het geen kwaad. @lievebeestje: heb bij mij ook gemerkt dat sinds vorige week mijn klachten aan het afnemen zijn, dus dat hoort er ook bij denk ik.
hee vraagje, voor wie de echo in het album hebben gezet, hoe doen jullie dat. Volgens mij is de mijne te groot. Maar ik moet toch ergens de resolutie ofzo kunnen veranderen? Kweet niet.
Hier gaat vandaag alles goed. Ik ben weer lekker misselijk gewees en ben weer naar de badkamer moeten lopen. Morgen gaan we een dagje weg, ik hoop maar dat ik het kan uithouden morgen zonder te rusten. Tot nu toe heb ik iedere dag goed kunnen rusten. Knuf van zuurtje
Hoi Ellen,probeer eens hier links in het menu met 'foto verkleinen' en 'm daarna in je album te zetten! Ik ben ook altijd blij dat de afscheiding wit is, heb ook soms van die momenten dat ik naar de wc moet lopen om effe te checken! @Redone; geweldig meid,wat goed!
@ Redone en lilya en alle anderen met een echo...super he! Zoooooooooooo hier vandaag gewerkt voor het eerst na 7 weken vakantie. Dat vroege opstaan doet heeeeeel erg zeer! En ik was na de eerste introductiedag ook helemaal afgebrand! Maar de reacties van al mijn collega's was echt super! Zelfs mijn directeur omhelsde me en vond het super! Helemaal leuk zo'n dagje. Morgen eerste dagje met mijn nieuwe eerstejaars mentorklasje. Wordt weer erg druk, maar ook wel leuk! Gelukkig niet echt misselijk meer!
@Redone: Super meis! Wat moet dat een geruststelling zijn. Ik voel me momenteel even wat minder. Mijn banden doen pijn en ik ben moe (dus huilerig) Een groot gedeelte van de middag zijn we de stad in geweest en ben nu echt helemaal versleten. Ik merk dat ik 's avonds als ik moe begin te worden ik vaak moet huilen enzo. Mijn man ''brengt'' me dan naar bed stopt me dan heel lief in. Echt zo lief van hem.... ja hoor.. zit al weer te huilen... zucht
dank je Lucia, ik zal het proberen vanavond thuis. Nog een vraagje, sommige van jullie hebben een abonnenement op een blad genomen waar je zo'n angelsound kreeg. Nu ben ik gisteren door heel veel pagina's gelopen maar kon die link niet vinden. (te veel pagina's ) Kan iemand mij de naam van het blad geven. wederom bedankt, Werk ze allemaal maar weer dagdag
Goeiemorgen. Wou daarnet mijn lekkere quakerscruesli met noten nog eens proberen, maar dat krijg ik dus echt niet meer binnen. Heb je dat nog geweten? Heb dan maar lekkere fruitsla met yoghurt en wat muesli als ontbijt gegeten. Wel jammer dat ik die notencruesli niet meer kan eten Verder ben ik stapelgek op de goeie oogst aardappelen (terwijl ik meestalbijna geen aardappelen lust) en ben ik een soepfreak. Elke middag maak ik soep, en ik kan er niet van stoppen. Hebben het gisteren aan mijn ouders verteld, die redelijk positief reageerden. Mijn moeder had een vermoeden omdat ik laatst bij het diner geen aperitiefje had gedronken
Goedemorgen meisjes ! Even een berichtje uit het regenachtige zuiden des lands. Ik had vanmorgen een kokhalsaanval zeg...ooooh, maar dat was niet verwonderlijk: Eerst liet de hond een boertje in mijn gezicht....toen ontdekte ik levende maden in de kliko (gatver !) en vervolgens rook ik de geurstoffenfabriek hier in de buurt, die met knoflook bezig was...... Dadelijk komt de buurvrouw met gifspray om de engerds te bestrijden....brrrr Vannacht werd ik ineens wakker en voelde ik niks. Geen bandenpijn en geen pijn aan mn borsten. Ik heb er een uur van wakker gelegen....Gelukkig overmorgen echo XFD
Ik hoop het Cornelia. Ik moet vandaag ff weer de ha bellen ze hadden het op kweek gezet. Het kon anders wel een schimmelinfectie zijn, dan kun je dat ook hebben blijkt. We zien het wel...ik hoop gewoon dat jij gelijk hebt
Goedemorgen damens, Hier alles goed. Ben al 1 keer naar de VK geweest ,de 30e moet ik weer. Dan gaat ze proberen om het hartje te vinden,vorige week konden ze het nog niet vinden. Kraamzorg is inmiddels geregeld,ik hoorde van de VK dat de kraamzorg voor de 14e week al geregeld moest zijn. Gelijk maar even gebeld en dat is dus ook al geregeld Voor de rest een beetje last van mijn rug en 's nachts moet ik er geregeld uit om te plassen.
Hallo, Ben ik ook weer eens. Ik ben hier niet dagelijks en daarom is het ook niet zo makkelijk bij te houden wat jullie allemaal typen, wat gaat dat hard zeg! Ik vind het leuk om even te melden dat ik gister een echo heb gehad bij 11 weken en 5 dagen. Wat een geweldige ervaring is dat zeg, wij hadden niet verwacht al zoveel te kunnen zien. Op dat schermpje zagen wij gewoon al een heel duidelijk mensje, armpjes, beentjes, oogjes, neusje,en beweeglijk dat het was, in één woord geweldig! We waren helemaal ontroerd, en wat was ik opgelucht... Eindelijk een teken van leven, voor mij een hele belangrijke bevestiging zodat ik vanaf nu echt kan gaan genieten. 3 mooie echofotootjes gehad, echt heel duidelijk. Zal ze vd week even scannen zodat jullie ze ook kunnen zien. Natuurlijk ook grote zus (dochter van mijn vriend) en de opa's en oma's op de hoogte gebracht, was ook erg emotioneel. Ik zal het wel even melden wanneer de echofoto's erop staan. groetjes!
Marieke en iedereen met een mooie echo, Gefeliciteerd. Redone, geweldig zeg dat je vanaf nu weer gewoon naar je verloskundige kunt. Pooh, fijn dat je zulke leuke reacties hebt gehad op school. Mili, hoop voor je dat het niets ernstigs is. Nog een paar daagjes en dan is het vrijdag! Die echo is vast geweldig!
Hey meisies, Gisteren echo gehad.... SUPER! Was vergeten hoe overweldigend het is om de baby in je buik te zien. Nadat baby uitgestuiterd was ging hij heel relaxed op ruggetje liggen, beentjes omhoog, armpjes langs hoofd. Oogkas en neusje waren mooi te zien, maagje ook. Foto staat in mijn album. Slapen is trouwens waardeloos. Ik slaap heel licht en wordt van elk zuchtje of snurkje wakker en dan lig ik ook meteen 2 uur wakker. Pfff erg fijn voor mijn humeur
Ongelooflijk hoeveel je daarop kunt zien toch! Ik vond mijn echo na 9w en 2d al verbazingwekkend, maar op de jouwe.. Ik kan al niet wachten!
Inderdaad, ook al weer stukken beter te zien dan bij mij bij 10+6 zeg! Wat leuk. Ik heb trouwens ook de angelsound bij ab. van ouders genomen. Vond toch nog de link ergens op pagina 38 ofzo 8) Ik ga het denk ik donderdag of volgende week maandag op mijn werk vertellen. Ben benieuwd. Ben op 1 juni net een nieuwe baan gestart. Maar wil straks toch gewoon blijven werken. Ik hoop dat mijn mannetje ook 4 dagen kan gaan werken. Zijn jullie al op zoek gegaan naar kraamzorg? Struin je dan gewoon internet af en vraag je evt. vrienden/kennissen?