Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Leuk zeg al die echo's! Maar wat is het bij iedereen weer anders. Elke beeb ziet er weer anders uit. Die van mij lijkt het meest op die foto van jou lucifer haha. Helaas kan ik nergens scannen dus kan m niet plaatsen.
    Wel goed donker opbergen hoor die foto want ze zijn lichtgevoelig dus hoe vaker ie in het daglicht komt hoe vager die op een gegeven moment wordt.

Vandaag twaalf weken, joepieeeee.

Verder heb ik er erg last van dat ik ons huis sinds de zwangerschap vind stinken. Bah. Elke ochtend word ik er weeïig van. Ik zet gelijk het raam open etc. Maar wat het is weet ik niet. Er hangt hier altijd zo'n vage geur.
    En het erge is dat het hier heel snel uit het riool stinkt :pale: Als het weer eens geregend heeft ofzo. Dat is echt goor!
    Dan ga ik naar de wc en kan wel over mijn nek gaan. Het is maar goed dat ik niet meer supermisselijk ben. In het begin heb ik wel eens met mijn neus dicht op de wc gezeten haha of hield mijn adem in. :grijns:
    Waarschijnlijk is het riool niet goed meer ofzo of heel oud. Het zijn jaren 60 woningen ofzo. Helaas nu geen geld om dat ook nog eens te laten doen. Er moet hier nog genoeg gebeuren...

2. nessie

nessie Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Brugge
    Hey,

Alles ok hier.
    Met mij kan het wat beter. Ben gisteren bij de huisdokter beland, ik zit met een darminfectie en darmspasmen. Na mijn hevige krampen gisteren dacht ik dat er iets mis was met de baby maar tzijn dus mijn darmen. Wat een opluchting. Ben morgen nog een dagje thuis en dan terug werken.
    Lilya: hoe groot was je baby aan 9w en 2d want heb precies op dat moment ook echo gehad en ben een beetje benieuwd. Het mijne was toen 2.48cm groot. Alvast bedankt

vele groetjes iedereen :D

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi allemaal...

Nou heb dus een schimmelinfectie :( kan dr ook nog wel bij.
    Mn man gaat nu medicatie halen...zalf etc...

Verder ben ik zo misselijk als wat voel me zo slap als een vaatdoek en ben mega mega moe.

Had wel een lieve mail van mn collega's...maakten zich zorgen omdat ik er niet was...

Maar goed zie lijkbleek en zie me zo echt niet auto rijden en op kantoor zitten werken.... :pale:

Blgg herken mezelf zo niet eens...ben normaal gesproken een doorzetter maar t gaat niet.

Pfff hoop dat de 3 mnd zo om zijn en ik me dan super ga voelen!
    Hahah wie weet helpt een mooie echo vrijdag daar ook wel aan mee!

Liefs,
    Mili

4. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Nou Mili, het zit je allemaal niet mee. Zo kan je zeker niet gaan werken. Veel beterschap en ik wens je een super echo toe vrijdag. Dat heb je wel verdient.

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    bedankt hoor! Echt super lief van je...
    Hoor net dat mn baas niet moeilijk doet moet hem vrijdag ff bellen hoe het gaat als ik dan nog niet geweest ben...das al een geruststelling.

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Nikkie das heel toevallig! Want ik heb dat ook heel erg! Ik vind alles in huis ook stinken en lijkt idd of er zo'n vage muffe geur blijft hangen die er niet uit gaat! Ook heb ik constant alle ramen/deuren open. Maar volgens mij ligt het aan de hormonen, maar ik hoop dat dat snel over is want is idd heel vervelend. Zo vind ik mezelf ook nog steeds stinken....pfff de hele wereld ruikt muf :pale:

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    We hebben net de tweede echo gehad.
    Zo mooi om te zien al. Moest aleen wel weer inwendig
    omdat mijn baarmoeder te ver naar achteren ligt.
    Maar de baby groeit zo snel bij de vorig echo
    was het nog maar 7,6 mm en nu al 21,7 mm.
    Ik zal de fot even in mijn album zetten.

o ja ik ben nu officieel uitgerekend op 25 maart dus dat mag veranderd worden. :D

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Zit nog in spanje ;)

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi meiden
    hier vandaag de termijnecho gehad en nu ben ik weer iets verder ha ha elke keer anders he !
    Pooh wil jij mijn datum aanpassen naar 1 maart
    Blijf ik toch maartmammie
    Alles was ok kon het super goed zien en ik heb 6 ! foto's gehad !
    de kleine zwaaide zelfs hihi zooooooo lief ik zou zo'n apparaat thuis wel willen hebben !
    nou ik moet weer snel verder we gaan gewoon naar mexico donderdag !
    groetjes en hopelijk nog tot morgen !
    groetjes van Emma

10. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Hallo allemaal,
    Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    Even een vraagje? Hoe kom ik ook in de lijst van de maart 2008 mama's te staan?
    Mijn gegevens: MamaDeborah- 21 jaar-Zwijndrecht-2 maart- 1ste kindje.
    Is dit voldoende?
    Groetjes Deborah.

11. Cornelia

Cornelia Actief lid

12 jun 2007
    221
    0
    0
    Hallo allemaal,

Je ziet echt een verschil in de foto's Lolly, leuk hoor. En ook alle anderen met een goede echo: gefeliciteerd.
    Ben zo benieuwd naar de mijne volgende week!

@Mili, heb je dan nog andere klachten dan de afscheiding? Want een collegaatje van mij heeft deen schimmelinfectie en die was helemaal rood van onderen (klinkt raar maar ja) En het deed ook pijn..

12. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Wat een kwaaltjes allemaal ! Milli, vervelend joh !
    Pooh, ik ken het gevoel van de luchtjes....
    Emma, gelukkig toch een echte Maartmama, hihi.
    Natas...enjoy Spanje, meid, want hier is het ellendig weer.

Hier worstelen we ons door de madenplaag in de kliko :pale:
    Ik ben al geen beestjesmens, maar dit is de limit
    Ik kan er nu echt niet tegen, brrrrrrrr.
    Mannetje is nu met de hogedruk (in de regen) aan het spuiten. de kliko staat al bij de straat...morgen wordt ie geleegd, dan de heleboel schoonspuiten met bleek en gif ofzo....Oh gatver

Ik hoop dat ze morgen allemaal weg zijn....de griezels

XFD :(

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma en lolly super die echo's! Ik heb ook zo'n zin in volgende week vrijdag!
    :D
    Even een update voor Natasja als ze terug is van vakantie!:

Veranderingen:
    Lolly - 25 jaar - Gelderland - 25 ipv 28 maart 2008 - 1e kindje
    Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 ipv 5 maart 2008 - 1e kindje

Nieuw:
    MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - 1ste kindje

14. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hoi maart-mama's

heb het even druk gehad dus even niet kunnen komen.
    Ik had hier al eens m'n gegevens gezet om in de lijst te komen, maar naar wie moet ik die sturen?

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Even een update voor Natasja als ze terug is van vakantie!:

Veranderingen:
    Lolly - 25 jaar - Gelderland - 25 ipv 28 maart 2008 - 1e kindje
    Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 ipv 5 maart 2008 - 1e kindje

Nieuw:
    MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - 1ste kindje[/quote]
    Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - 3e kindje (dochter 2,5 jaar en zoontje 10 maand)

Sabbe natasja zet je er bij op pagina 1 als ze terug is van vakantie! ;)

16. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ok, tnx ;)

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Mm nee niet echt wel iets roder denk ik zo...en wat branderig gevoel maar geen pijn.

Heb het al eens eerder gehad maar toen had ik jeuk en nu niet.... :rolleyes:

Najaa ben gisteravond begonnen met de creme en hopelijk werkt het. De ha had gecheckt en was veilig voor zwangeren zeiden ze...dus daar gaan we dan maar vanuit ;)

Verder nog steeds behoorlijk ziek en moe van misselijkheid hou geen avondeten binnen...en ook ontbijt gaat moeizaam..nou ja hopelijk is het straks over.

Succes iedereen en gefeliciteerd mensen met mooie echo...ik hoop vrijdag op net zo'n mooie! :D

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou meiden zo te zien gaan we vannacht gewoon weg naar mexico en hopelijk (nouja beetje is niet erg want we moeten om 3.30 weg) zonder vertraging en gedoe !
    Mannetje en ik ga zo kinderwagen kopen en nog wat opruimen en ik ga om 6 uur naar bed !
    meiden allemaal succces ik wil jullie terug zien en dan ook allemaal over ruim 2 weken !
    dikke knuf van emma

19. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

@Mili, ik hoop voor je dat schimmelinfectie snel overgaat, lijkt me geen pretje...
    @Emma, fijn voor je dat je gewoon naar Mexico kan! Heel veel plezier...

Hier de 12 weken bereikt :) ! Ik heb eigenlijk bijna nergens last meer van op vermoeidheid na... Nu is het uitkijken naar de eerste schopjes van de kleine!

20. charlotte11

30 jul 2007
    14
    0
    0
    Hoi allemaal,

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    Ben zelf 26 maart uitgerekend.
    En ben al moeder van 2 zoons (14 en 9 jaar) Deze zwangerschap was niet gepland, maar wel zeer welkom!
    Zet me maar op de lijst als dat kan,

Groetjes, lotte

Deel Deze Pagina