Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Welkom nieuwe zwangeren!
    MamaDeborah: misschien wil jij een andere avatar nemen? Ik heb precies dezelfde en zo vind ik het altijd wat verwarrend omdat ik vaak bij het scrollen naar de avatars kijk en dan denk dat het de mijne is. Alvast bedankt.
    Pooh: haha ja die luchtjes echt vervelend. Ik vind mama buikbalsem zelfs even niet lekker ruiken. Ook nog een tube van gekregen voor mijn verjaardag :)
    Vind mezelf niet echt stinken gelukkig maar ik vind alles wel snel muf (pyjama of slaapshirt).
    En dan die kattenbakken nog. Ieeksss.
    Soms zegt mijn vriend ook wel eens; ik ruik helemaal niks, jij ruikt nu ook gewoon beter.
    P.s. wat is een tussenoplossing voor positiekleding? Ik heb nog niet echt een buik maar mijn broek begint nu echt strakker te zitten, ben bang dat ik er over twee weken niet meer in pas. Of kun je dan al positiebroeken kopen? Heb het idee dat ik er wat tussen in zit, nog niet echt een buik maar straks wel teveel gegroeid om nog in mijn gewone broeken te kunnen. Iemand een oplossing?

2. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

even een berichtje van mij.

Emma: Een heeeeele fijne vakantie !
    Nikkie : Ik heb een paar positiebroeken van de wehkamp. Zien er gewoon uit, maar dan met meer stretch. Is echt ideaal !
    Nieuwe meiden : proficiat met jullie zwangerschap en/of de 12 weken grens !

Hier is het op werkgebied spannend. Ik heb zojuist bij mijn (eventuele) nieuwe werkgever verteld dat ik zwanger ben en ik geef ze daarmee de kans om alsnog af te zien van het contract. Ze waren natuurlijk overdonderd en denken na over ja of nee. Morgen of overmogen hoor ik of ze me toch willen of niet. Superspannend !
    En mijn huidige baas ? Die weet nog van niks. Volgende week moet ik hem dus 1 of 2 belangrijke dingen vertellen..... ;)

Morgenavond lekker een echo om 17.45 uur. Ben benieuwd of alles nog goed gaat. Blijft spannend !

XFD

3. nessie

nessie Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Brugge
    hey nikki,

Ik had ook dat probleem maar heb toch al positiebroeken gekocht. Het zit veel gemakkelijker en je kan die vanaf het begin van je zwangerschap dragen omdat de meeste met een verstelbaar elastiek zijn en dat is heel handig. Zo kan je ze van begin tot einde dragen.
    Alvast veel succes
    groetjes
    nessie

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb broeken van de H&M dat zijn gewoon "normale" spijkerbroeken met een band eraan,zitten echt super!

5. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    OK bedankt meiden. Zal volgende week dan maar eens gaan shoppen. Op zich pas ik nu nog wel in mijn broeken maar ik denk dat het niet lang meer gaat duren....
    Hoeveel positiebroeken (of rokken) kopen jullie? Ik denk dat ik er maar 2 of 3 aanschaf. In ieder geval een spijkerbroek en een pantalon. En dan misschien nog zo'n baggy broek ofzo. Rokken draag ik eigenlijk niet veel. Behalve met kerst.
    Waar zijn een beetje trendy broeken. Is H&M ook wat? De prenatal heeft ook wel leuk spul heb ik gehoord. Het hoeft voor mij niet zo duur maar ik wil er wel een beetje leuk bijlopen. Ben nu meer van de merken als Only en Lake Side. Beetje sportief, niet te truttig.

6. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Zie net je bericht over de H&M Nathalie! Ja volgens mij heb ik wel eens zo'n broek gezien. Zag er wel gewoon trendy uit.

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    De broeken van H&M zijn echt modern,zijn een soort heupbroeken,zijn echt gaaf!

Als je hier Klikt
    Zie je hoe de broek eruit ziet die ik heb(heb er 2 gekocht)

8. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    H&M vind ik ook super. De postorderbedrijven doe ik alleen voor een paar goedkope basisdingen.
    Miss Etam is niet aan mij besteed. Is mijn smaak niet.
    In september komt er een lijn uit van Esprit....Esprit maternity !
    kan niet wachten, want die hebben vast leuke shirts en broeken.

Voor chiq (kerst enzo) ga ik naar de duurdere winkels (kids factory,cachecache etc) daar hebben ze CarlaC en Queen Mum. niet goedkoop, maar wel heel mooi. Dit keer wil ik gaan shoppen in Turnhout, want die hebben een paar superleuke winkels. Bovendien heb ik van de betere merken zelfs nog dingen van 5 jaar terug, die ik ook gewoon kon blijven dragen. de stretch is kwalitatief zo goed, dat je geen verschil ziet !
    Het kost wat, maar is de prijs echt waard !

Groetjes FD

9. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier vandaag de 12 weken ijlpaal bereikt. Joepie.

Weet iemand of ze bij outletcentrums bijv. die in Roermond ook positiemode hebben? Scheel 30 tot 70 % zag ik. Ben er nu aan het werk vandaar.

10. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

@mamavanjordy, wij zijn afgelopen weekend naar roermond geweest maar ik kon geen positiekleding vinden. Dus zijn we thuis gekomen met een shirtje voor de kleine..

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    @Emma; fijne vakantie!

Welkom aan de nieuwe Maartmama's

Hier vanavond om 18u de echo...

Ben niet nerveus....ben niet nerveus...ben niet nerveus...

AAAAAAAAAAAAH

Zo, dat is er weer effe uit! :)

12. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Emma: Veel plezier op vakantie en tot binnen 2 weken.

@Lucia: Succes met de echo vanavond

Ik heb ook al 2 positiebroeken gekocht, maar ik heb ze nog niet aangedaan. Best eerst maar vertellen op het werk, maar mijn collega waar ik het meest mee samen werk is op verlof. Dat hij maar snel terug komt want anders barst ik uit mijn gewone broeken.

Heb ook een veel scherpere geur. Vooral dan voor onaangename geurtjes :(

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik wilde in ieder geval een fijne stoere spijkerbroek om mee te werken en ik heb er eentje gevonden van mamalicious. Echt met van die stoere lage zakken achterop en rechte bootcutpijpen. Was wel wat duurder, maar voel me er super in. Verder heb ik twee rokken, een joggongbroek en wat shirtjes en blousjes gekocht. Ik kan niet meer in mijn gewone kleren! ;)

14. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    whaaa sorry hoor, even hormonaal zeiken......
    a) waarom moet zij een andere nemen? Jij bent degene met een probleem
    b) 'alvast bedankt' is er van uitgaan dat ze maar even naar jou luisterd......beetje voorbarig?

niet te hard gaan steigeren he?

15. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ik werk veel met elastiekjes, een broek in een maatje groter (van de periode tussen de zwangerschap en het oude gewicht). elastiekjes (van die kleine, voor in je haar) werkt prima hoor. Ik vind zelf, positiekleding zonder fatsoenlijke buik, net niet mooi zitten. beetje wannabe big zeg maar.

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma hele fijne vakantie!

@ Lucia succes vanavond! ;)

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik kom ook nog eens eventjes piepen. Vandaag gaat het goed met me. Ik heb zo goed als geen last van misselijkheid gehad vandaag.(tot nu toe toch)

We hebben gisteren ons beebje laten zegenen door een priester( een goede vriend van ons). Een soort doop zeg maar voor de geboorte. We hebben dit bij ons zoontje toen ook gedaan. Ik moet zeggen dat ik me stukken meer op mijn gemak en beter voel nu de beeb gezegend is.

Voor de rest heb ik nergens last van.

@emme: ik wens je een fijne vakantie toe.

Knuf van zuurtje ;)

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Even een update voor Natasja als ze terug is van vakantie!

Veranderingen:
    Lolly - 25 jaar - Gelderland - 25 ipv 28 maart 2008 - 1e kindje
    Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 ipv 5 maart 2008 - 1e kindje

Nieuw:
    MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - 1ste kindje[/quote]
    Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - 3e kindje (dochter 2,5 en zoontje 10 mnd)
    Charlotte11 - ? - ? - 26 maart 2008 - 3e kindje

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Goedenavond dames!

Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest voor de intake. Kreeg heel veel leuke info. Er is bloed afgenomen en ik heb een afspraak mogen maken voor de termijnecho. Nog 3 weekjes wachten en dan is het zover!

Lucia, veel plezier vanavond met de echo!

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :D spannend Maranka!
    Ik ga voor je duimen hoor!

Deel Deze Pagina