Ik ken het ook hoor. Moest eerste weken niets van koffie weten. Sinds maandag lust ik het weer. (maar niet te vaak ) Van mijn net bevallen vriendin hoorde ik al dat we de komende 3 maanden vooral moeten genieten Ze schijnen de prettigste te zijn Nou dat gaan we dan maar doen toch 8)
ik voel me vandaag veel beter als andere dagen.Niet zo misselijk meer en kan nu weer dingen ondernemen gelukkig.Vandaag een nieuwe shirt en broek gekocht bij h@m.Hebben ze echt leuk spul. Morgen voor het eerst naar verloskundige.Ben benieuwd,zal wel veel informatie krijgen.
Heb ook 2 zwangerschapsbroeken gekocht bij Prenatal. Je zit met zo'n tussenfase he, positiebroeken te groot maar gewone eigen broeken te strak. Mijn buik is best wel bol en vrij hard, herkenbaar anyone?
Hier ook een goede echo! helas kan iik 'm niet inscannen, ons print/fax/scan/weetikveelwatvoorfunctiesapparaat staat bij de fabrikant. Kindje ligt heel goed op schema. Eerst lag het heel stil. Ik schrok me een hoedje maar de VK zei gelijk al dat er een pulserend hartje te zien was en opeens: armpjes en beentjes komen in beweging! Zo mooi! Ik ga het van de daken gillen hoor, dat ik zwanger ben. Zo even een belrondje maken, hihi. Liefs, Flientje
@ flientje en de rest met de goede echo's gefeliciteerd. ik heb net mijn echo ingescand,staat in mijn album
hahah nou ik herken het wel hoor, bij is de zin echter nog niet terug..hihi vond het al een prestatie dat ik gister mn avondeten voor t eerst binnen hield... Haha ga dat vanavond proberen te herhalen
Hoi meiden, Ik wil even zeggen dat ik het jammer vind dat er zo wordt gereageerd op iets wat helemaal niet onvriendelijk of wat dan ook bedoeld is. En eigenlijk heb ik behoorlijk de balen ervan. Ik had echt even zoiets van als het zo moet dan blijf ik liever weg maar ik vind het te leuk om hier af toe te komen. Ik heb Beccaatje (bij deze) een PB gestuurd en wil het hier verder bij laten. Maar ik zou het wel fijn vinden als we hier elkaar wel aan kunnen spreken op elkaars reacties. Want ik stelde een vraag richting een ander en daar werd vervolgens met een negatieve ondertoon op gereageerd dus dan vind ik het meer dan logisch daar op te reageren omdat het mij zelf betreft. Eerlijk gezegd word ik er wat somber van, kunnen we elkaar gewoon in de waarde laten? Als ik had geweten dat er door zo'n vraag zoveel ophef zou komen nou dan had ik nog wel even nagedacht. Dus nogmaals door mij was het niet onvriendelijk bedoeld en ik vond het zelf geen abnormale vraag. Maar de nasleep geeft me wel even een bittere nasmaak moet ik zeggen. De lol is er voor mij even af.
Kom op meiden! De pb's zijn verstuurd...excuses gemaakt.... Lijkt me opgelost zo Jullie moeten allemaal nog wel even zwangeren en het is wel zo leuk om dat samen te blijven doen. De hormonen vliegen in het rond...dus geef elkaar wat ruimte en vooral het voordeel van de twijfel Schrijf ze! Elmo
Zo eerste werkweekje zit er weer op Ging ook wel snel voorbij, maar was wel heeeeeeeeeel vermoeiend en erg wennen! Gelukkig niet meer misselijk, maar vooral moe!
Mili, ik ben nog steeds voor je aan het duimen hoor! Nog maar 1 nachtje! Redone, veel plezier bij de vk morgen. Mooie echo meid! Pooh, vroeg je bed in meid en dan genieten van je vrije weekend!
Oh jee......Ik begin maandag weer. Ik werk 5 dagen per week (voor t geval je niet meer weet wie ik ben: ik geef ook les op een middelbare school). Het lijkt mij straks erg zwaar. Die eerste weken zijn altijd al zo heftig en nu mijn zwangerschapsvermoeidheid erbij.... Maar jij hebt nu een weekend van 3 dagen, dus geniet ervan! Dan kun je er misschien maandag weer fris tegenaan.
Pff, wat ben ik toe aan weekend zeg. Ik heb alle dagen gewerkt afgelopen week alleen morgen nog. Ben echt moe. Gelukkig hele leuke collegaatjes dus de tijd gaat wel snel. Aan iedereen die al weekend heeft: geniet ervan!
Hoipipeloi ! Nou zeg, wat een dagje ! Vandaag op mijn werk verteld, dat ik zwanger ben én ontslag neem hahaha......de baas was totaal overdonderd en ik heb op mijn lip moeten bijten om niet een enorme big smile te krijgen Daarstraks een extra echo gehad ! ZIE Album Volgens het echocentrum ben ik waarschijnlijk 5 dagen verder ! Toch laat ik alles maar zo, want een groeispurt kan de boel aardig vertekenen... De kleine lag geweldig te springen en onze dochter wist zeker dat "ie naar haar zwaaide" Op de foto zie je het beentje en voetje zooo goed, echt schattig ! XFD
Erg he Kun je nagaan dat ik normaal zo'n 59 kilo ben en erg tenger. Het is dat ik op de echo heb gezien dat het er 1 is,maar anders..... Ik voel trouwens sinds 2 dagen de kleine bewegen in mijn buik