Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mili van fijn dat je echo super was

2. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    mili geweldig dat de echo goed was. Geniet ervan.

3. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hallo meiden,

Ook ik heb vandaag een superdag! Had mijn echo en die was goed! pfff wat een opluchting zeg! Heerlijk om je kleintje te zien, hartje te horen en hem/haar te zien bewegen..
    Ik ben 6 dagen verder als dat we dachten (toch een kortere cyclus gehad).
    Ben dus niet meer 14 maart uitgeteld, maar 8 maart!
    Morgen ben ik al 12 weken! Dat is echt een opluchting, een week verder...

Mili ook jij gefeliciteerd met je goede echo!

Groetjes Miekje

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi allemaal!

:) hahah ja het duimen heeft zeker weten geholpen. Echt het is een heerlijk verjaardagscadeau! Morgen jarig dus daar gaan we extra van genieten!

Zeker was ik zenuwachtig maar dat was over toen ze direct zei, ik zie heel goede hartactie! Pfff wat een opluchting. Heb een uitwendige en inwendige echo gehad. Uitwendig was niet heel scherp zeg maar, haha en volgens haar kon ik daar niet zo mooi mee showen. Dus dan maar inwendig...hihi heel duidelijk zijn die geworden! (kan ze dus helaas niet inscannen)

Ben een stuk rustiger nu!
    Miekje jij ook van harte met je echo!

groetjes een blije Mili en echtgenoot! ;)

5. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Proficiat Mili en Mieke!

6. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Mili en Miekje: Gefeliciteerd met jullie goed echo.

@Mili: Wat heb jij een toffe vk/gyn dat ze ook nog een inwendige echo doet voor de mooie fotootjes :D En alvast proficiat met je verjaardag morgen.

@Cornelia: Laat je even weten wat de fysio gedaan heeft volgende week? En kan dit kwaad voor de baby? Ik heb nog steeds pijn in mijn billen (niet de rug). Maar mijn huisarts dacht dat het geen Ischias was, omdat mijn beide billen zeer doen en dat zou dan niet kunnen. Heb jij slechts aan 1 zijde (van je rug/billen) last? Ik moet nog 2 weken wachten voor ik een afspraak bij de gyn heb, dan vraag ik het daar zeker ook.

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Veranderingen:
    Lolly - 25 jaar - Gelderland - 25 ipv 28 maart 2008 - 1e kindje
    Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 ipv 5 maart 2008 - 1e kindje
    Lucia - 20 - Turnhout -9 ipv 11 maart 2008 - 1e kindje (2e voor vriend)
    Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 ipv 14 maart 2008 - 1e kindje

Nieuw:
    MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - 1ste kindje
    Cora - 24 jaar - ? - 12 maart 2008 - 2e kindje
    Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - 3e kindje (dochter 2,5 en zoontje 10 mnd)
    Charlotte11 - ? - ? - 26 maart 2008 - 3e kindje

@ Mili super joh dat de echo zo goed was! ;)

8. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik heb het vandaag ook verteld op school. Alleen m'n baas, een collega met wat extra taken (coordinator) en ik waren er. Heb het eerst m'n baas verteld. Die was bang dat ik haaar ging vertellen dat ik een andere baan gevonden had! Ze kreeg helemaal kippenvel van dit mooie bericht.
    Maandag gaan wij weer echt van start (vergaderen en boeken uitdelen) en dan vertel ik het denk ik aaan m'n anddere collega's. Leerlingen zie ik nog wel even. Ik heb onderbouw, basis, kader, havo en vwo. Vooral de basisleerlingen zijn wel zo direct om het te vragen als het ze opvalt (een collega maakte dat vorig jaar meee, terwijl ze niet zwanger was.....), dus die zullen wel de eersten zijn. Dinsdag is er een introductie voor klas 1 (ben zelf mentor 1havo) en vanaf 10.30 les met noodrooster en woensdag is er eeen soort "sportdag"introductie voor de 1e klassen. Misschien dat ik het mijn mentorklas dan ook wel eerder vertel.

Ik verwacht steeds wel zo'n mooi blauw adernetwerk, maar niets te zien......

9. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Milli en Mieke : Proficiat !

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Joepie ik ben al driedagen niet meer missellijk geweest en ik kan ook al drie dagen mijn eten binnen houden.
    Zou het nu gedaan zijn met de misselijkheid of kan dit nog terugkomen?
    Bij de zwangerschap van mijn zoontje ben ik bijna de volledige zwangerschap misselijk en ziek geweest dus ik weet het niet of dit nog terug kan komen. Heeft iemand er ervaring mee.

Knuf van zuurtje ;)

11. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Ha die Zuurtje !
    Kan volgens mij alle kanten op gaan. Ik had al een week geen last meer, maar vandaag verdraag ik helemaal niks.... :(
    Kan ook gewoon beter gaan hoor bij jou ! Dat hoop ik natuurlijk ;)

XFD

12. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    aloha,

geprobeerd alles bij te lezen maar helaas hier erg slecht nieuws gehad dus de concentratie en de puf is helemaal verdwenen. Mijn schoonvader is gisteren plotseling overleden aan een hartaanval, hij mocht slechts 60 jaar worden. Ben dus behoorlijk overstuur, kan niet veel hebben en het worden moeilijke dagen.........
    verder hoop ik dat het met jullie allemaal wel goed gaat en voor nu de groeten en ik weet niet tot wanneer........

gr.
    wup :cry: :oops: :cry:

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Sterkte Wup :cry:

14. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Maar wuppie wat vreselijk, meid.....en helemaal heftig tijdens je zwangerschap...Geef jezelf ajb de tijd om dit samen met je maatje te verwerken....Natuurlijk gaat nu alle aandacht naar hem en zijn achterblijvers uit...maar probeer je af en toe samen terug te trekken uit alle verdriet, want deze zwangerschap kan je maar 1 keer meemaken, echt waar....er groeit een nieuw leven in jou dat net zoveel waard is........en net zo veel aandacht mag hebben....

Ik weet wat je doormaakt. Heb het zelf met mijn eigen vader ook meegemaakt...

Gecondoleerd.

Dikke troostknuffel van Fruitdruifje

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Wuppie heel veel sterkte! :cry:

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Wuppie heel veel sterkte. Neem de tijd om het allemaal te verwerken en we zien je vanzelf hier wel weer een keertje terug. Denk aan je. Dikke knuf.

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Bianca84 leuk dat de reactie al zo goed was! Mijn leerlingen reageerden ook heel enthousiast. Echt super leuk! Ik hoop dat het werken je goed af zal gaan! Komende week voor het eerst les geven. Zal ook wel een stuk vermoeiender zijn, maar gelukkig geef ik alleen op mma en wo les en kan ik op di en do allerlei andere taken doen! ;)
    Succes maandag! ;)

18. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Umme vakjargon....Hellup !

Wat is mma en wo les .....? ;)
    Ik ben alweer 16 jaar van de middelbare school af, hihi.

XFD

19. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    Ik denk maandag en woensdag ;)

Wuppie: Ontzettend veel sterkte!

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Loooooooooool is inderdaad op maandag en woensdag dat ik les moet geven! :)

Deel Deze Pagina