Mij te druk Ik woon echt in een boerengat Kinderen spelen momenteel heerlijk in de straat,komt heel zelden een auto door de straat.
@nessie: ik heb donderdag de nekplooimeting en jij bent al het 2e geval waar aanvullend onderzoek bij nodig is..... ik heb wel 2 weken geleden al bloed moeten prikken (moet ergens tussen 9 en 11 weken) vooruitlopend op deze test. Dus dat is wel apart. Hopen op het beste, en praat er over met je mannetje.....wat als?
Goedenavond! @ Nessie; wat naar voor je zo'n uitslag, wel raar dat ze dat zo zeggen zonder bloeduitslagen..! Ik heb vanmiddag om 17.00 ook mijn echo gehad en nekplooimeting ( in combi met bloeduitslag). Mijn uitslagen zijn erg goed gelukkig! Kans van 1 : 9459 op een kindje met het syndroom van Down ( normaal 1 : 474 op de lft van 32 jaar) en op 2 andere chromosoomafwijkingen ( weet zo niet welke ?) kans van 1 : 16778 ( normaal op deze lft kans van 1 : 850 ofzo iets). Mijn Beebje was vrolijk aan het spartelen! Echt super om te zien. Ook de blaas was aanwezig , 2 handjes, 2 voetjes en je kon ook heel mooi dat vlindervormpje in het hoofdje zien! Was echt een mooie echo met een superuitslag! Oh ja, het is nu 5.5 cm! Ben nu 12 weken zwnager, pak mijn laddertje en ga heerlijk op een wolkje zitten
Geweldige stad om te shoppen en te honkballen (mijn mannetje), maar ik denk meteen weemoedig aan dit liedeje van Guus Meeuwis : XFD Ik mis hier de warmte van een dorpscafƩ De aanspraak van mensen met een zachte G Ik mis zelfs het zeiken op alles om niets Was men maar op Brabant zo trots als een Fries In het zuiden vol zon woon ik samen met jou Tis daarom dat ik zo van Brabanders hou. Ik loop hier alleen in een te stille stad Ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad Maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht.
@nessie: ik heb al zo vaak het verhaal gehoord dat mensen in een risicogroep zouden zitten en dat verder onderzoek nodig is. Ondertussen zaten die mensen logischerwijs vreselijk in de stress en spanning en bleek er gelukkig helemaal niets aan de hand te zijn. Ik hoop echt voor jou dat je je voor niets zo'n zorgen maakt en dat je maandag een mooie uitslag krijgt en weer kunt genieten van een onbezorgde zwangerschap. Ik duim voor je!
Zijn jullie al een beetje bezig met namen verzinnen? Wij wel en vroeg mannetje net nog eens wat voor een naam hij echt mooi vond. Voor een jongen:Sjefke En dat meent hij nog serieus ook! Dacht het dus niet,vind het echt geen mooie naam Dacht ook echt dat hij een grapje maakte,maar hij is echt serieus Michelle,Jamie,Max en Sjefke ahum nee
hihihi nee sjefke zou ook niet mijn keus zijn hihihi ja we hebben er al wel een beetje over nagedacht maar nog niks vasts.
Wij hebben twee namen in gedachte, maar van eentje zijn we nog niet helemaal zeker! Vandaag 12 weken. Ik ben pas echt gerust als de echo vrijdag goed is!
Hey meiden, Wij zijn af en toe bezig met namen, maar hebben nogal een verschillende smaak. Bovendien moet de naam passen bij de naam van onze dochter. Zij heet Indy. Ik wil dus een beetje een aparte naam, maar niet te lang. Ook weer niet echt raar ofzo. Meidennamen:.........................................Jongensnamen: Tess......................................................Pax Zoƫ.......................................................Thuur (van Arthur) Mara......................................................Vic Eigenlijk vind ik Storm ook een geweldige jongensnaam, maar manlief vindt hem vreselijk.....Hij vindt Mick een leuke naam. XFD
Ik ben eigenlijk ook pas weer gerust als de echo van morgen goed blijkt te zijn. Mijn eerste echo is alweer bijna 4 weken geleden dus zit wel een beetje te stressen,gelukkig mag ik morgen mij nieuwe auto op gaan halen dus heb wel een beetje afleiding,maar dat mag wel want ik mag pas om 10 voor 4 naar het ziekenhuis.... Over namen daar zijn wij al bijna uit tenminste over de jongensnaam zeker en meisjesnaam daar is mijn vriend er zeker over uit en ik twijfel nog een beetje.
Hallo dames, Ik wil me graag toevoegen, wordt namelijk ook een maartmama. Wat leuk die site voor alleen maartmoeders. Ik ben 32 en zwanger van de derde, mijn man heeft 2 kids uit vorig huwelijk en ik ook dus dit wordt onze vierde... 11 maart ben ik uitgerekend!
Dank je Nathalie! Vraagje, wordt jij ook zo snel dik bij je vierde? Ik heb echt al een buikje.... Sinds eergisteren voel ik de kleine bewegen, ook al zo snel... Nog meer dames die de kleine al voelen bewegen?
Bewegen... nee hoor... Ik dacht dat dat ook veel later gebeurde.... Ik heb ook nog niet eens een noemenswaardig buikje. Trouwens over buikje gesproken. beetje rare vraag maar gaat dat opeens heel snel? Of gaat dat zo geleidelijk dat je het niet zo in de gaten hebt.? hihihi Ik voel wel dat alles wat hoger en strakker staat. Maar volgens mij willen mijn buikspieren er nog niet aan. Die verzetten zich nog tegen een buikje hahahaha ging niet voor niets 3 keer in de week naar de sportschool... Ik moet ook wel lachen om die zwangerschapsboeken. Ik heb er zelf 1 gekocht en 2 + een dagboek van mijn vriendin te leen gekregen. Dat dagboek is een vertaling van de US dus daar staan hele andere dingen in. Zo staat er dat je tussen week 10 en 14 (dat is bij ons zelfs week 12 en 16 want gaat vanaf bevruchting) opeens last krijgen van ochtendmisselijkheid. En in mijn (nederlandse) boek staat dat je je vanaf week 11 evt al weer wat beter kunt gaan voelen. Zo zie je maar. Er is geen standaard en hoe we ons moeten voelen.. @fruitdruifje, Thuur vind ik heel mooi!