van harte gefeliciteerd meid! lekker genieten en het op je in laten werken! hoop dat ik je kom vergezellen vanaf volgende week....vrijdag NOD.....hoorde eigenlijk bij februari-mammies. helaas is dat mis gegaan. we zullen zien!
Hoi allemaal, Hier de 2e maart mama! Ik ben ook heel toevallig uitgerekend op 1 maart! Gefeliciteerd Zico! En we maken er wat gezelligs van op dit forum Groetjes pinklady
Hey dames, Hier de 3e maart mama. Spannend allemaal weer hoor. Het getal 3 heeft wel wat: ik ben nu zwanger van mijn derde kindje, 'gelukt' in ronde 3 en nu 3e maart mama Hoop dat er nog vele mogen volgen en dat het een gezellig forum gaat worden!
gefeliciteerd lucifer! geniet er maar lekker van ! had je klachtjes? of was het rustig rond je NOD, zodat het echt een verassing was?
Het stomme was dat ik het echt niet meer verwacht had. Mijn ei had ik nl. rond 11 / 12 mei en manlief was op 10 mei naar Manchester vertrokken. We hebben die nacht natuurlijk nog wel wat geklust. Hij roept nu heel trots dat hij traag zaad heeft
Aloha allemaal, Hier nog een maart 2008 mama! Om wel te zeggen op 1 maart wordt onze kleine meid een grote zus (volgens mijn eigen telling, nog geen officiele datum...) Gezellig! 8)
Hey Wuppie, Ook gefeliciteerd! Ik heb ook eigenlijk maar een datum gekozen. Op de diverse sites verschilt het nogal. De uiteenlopende data zijn van 27 feb. tot 3 maart. Heel apart! Groetjes, Lucifer
Alle maartmama's, gefeliciteerd! Ik heb wel aardig wat klachtjes, maar het is goed uit te houden en je moet er toch wat voor over hebben! Zijn er nog meer die klachtjes hebben? Groetjes pinklady
Ha Pinklady en Lucifer, Jullie ook gefeliciteerd. Hier nog niet echt klachten/kwaaltjes. Ben wel wat moe en behoorlijk nukkig. Oh ja, heb hoofdpijn, komt ws. door hormonen want paracetamol werkt niet........ gr wup
hallo dames, dringt het al een beetje tot jullie door, soms loop ik rond en denk ik plots ik ben zwanger, echt waar. ben ook zeer emotioneel, huil snel , zelfs bij bepaalde muziek. Misselijk ben ik weinig op dit moment, de borsten zijn zeer gevoelig. Ook ben ik snel moe..... Niet gemakkelijk als je full continu systeem werkt. we zwijgen nog tegen onze familie en kids. Onze kids hun gezichtje wil ik wel zien als we het in spanje vertellen. Bij ons is het een 3 de kindje en bij jullie?
gefeliciteerd! hier wordt het ons tweede kindje, ons eerste meisje is nu 9 mnd en zal straks 17mnd zijn als ze grote zus gaat worden. ikzelf zweef momenteel ook nog hoor, kan er niet echt bij dat ik zo snel weer zwanger zou zijn (1e ronde) maar verheug me er wel op. Op een ander moment maak ik me druk om vanalles en niets. Kent een van jullie het gevoel ook dat je een heel dubbel gevoel hebt? Het kan nog fout gaan we moeten wel reeel blijven......... gr. wup
Tussen m'n oudste en jongste zit 14 maanden tussen, lekker dicht op elkaar. Ze kunnen goed met elkaar spelen en soms ook ruzie maken. Nu hebben we bewust gekozen voor een 12 en 11 jaar verschil. We krijgen er een maart mama bij MamavanJordy heb ik net gegelezen, heb begint hier te komen dames.
Ik ken dat gevoel heel goed. Eigenlijk wil je heel blij zijn, maar er zit ook nog een andere kant aan. Dit is voor mij de 2e en voor mijn man de 3e. En de klachten? Ik heb erg veel last van mijn (.)(.) niet leuk meer! En steekjes in mijn buik, vergeetachtig en moe. Dat was het wel zo'n beetje. Mijn vorige zwangerschap van mijn dochter heb ik helemaal niks gevoeld, misschien komt dat gevoel daar wel van. Groetjes pinklady
Hoi meiden, Ik mag me hier ook melden. Heb vanochtend posi getest. Wauw, het dringt nog niet tot me door. We zaten in ronde 8. Het lijntje was nog niet zo dik als het controlelijntje, maar toch duidelijk te zien. Heb een test gedaan waarmee je 4 dagen voor NOD kunt testen. Banner weet niet of hij klopt want ben een beetje onregelmatig geweest. Ik denk dat ik rond 6 maart 2008 uitgerekend ben. Zal me even voorstellen: ik ben Bianca, bekend hier onder de naam MamavanJordy. Getrouwd met Martijn. Ik ben 27 jaar en Martijn 33 jaar. We wonen in het gezellige Brabant. We hebben al een zoontje van bijna 18 maanden. Hij heet Jordy en is geboren op 30-12-2005. Als jullie nog iets meer willen weten, vraag maar raak. Andere zwangeren meiden ook van harte. Geweldig he. Ik weet trouwens niet of ik vanaf volgende week er nog elke dag ben, want dan ga ik weer wat langere werkdagen maken. Dus niet teveel beppen dan hihihihihi.
Hallo maart mama's...allemaal heel erg gefeliciteerd van een februari mama. geniet lekker van de zwangerschap en over 9 maanden... liefs Am
man man wat gaat dat snel.. alweer maart mama's! Meiden gefeliciteerd en geniet er van! Liefs, Geraldine
Jeeee, time flies! Dames... GEFELICITEERD met jullie zwangerschap. Sterkte deze eerste 12 spannende weken. Probeer zoveel mogelijk te genieten, ondanks alle kwaaltjes en onzekerheden!