Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hey dames geniet ervan!

Vorig jaar rond deze tijd kwam ik ook bij dit lijntje, alleen dan bij de maart 2007 mama's! De tijd vliegt echt voorbij! Nou ja achteraf gezien!

Geniet van jullie zwangerschap! :D

2. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Dank je wel minimuisje (en de andere maart2007 mama;'s die al eerder gereageerd hadden!)
    Hopelijk kunnen wij ook in maart 2008 een baby in onze armen houden.

liefs Nikkie

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik moet maandag terug met urine alweer en as dan nog goed is dan maakt dokter afspraak voor inwendige echo
    was volgens de dokter al 6weken
    was by me moeder en stiefpa geweest en ze zeiden dat niet meer welkom ben en ze hoopte dat miskraam kreeg en was dom kind en van alles en nog wat :(

4. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Och meisje wat naar. Nou niet op reageren hoor, denk maar goed aan jezelf nu! Woon je op jezelf dan.. en met de vader van het kind?
    Sterkte meid.

X

5. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    jemig wat een reactie zeg! Nou probeer toch maar te genieten hoor! Wat bestaan er toch vreemde mensen! :evil:

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    jah woon al meer als jaar samen daarvoor by mijn sxhoonouders in huis gewoont.we hebben een koophuis maar doet zo n pijn als ze dat zeggen en je moeder zit er stom by te lachen :(

7. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ja belachelijk idd, maar trek het je niet aan. Probeer maar lekker te genieten van je zwangerschap. Sterkte meid en we horen wel hoe het bij de dokter gaat volgende week. Je niet te druk maken hoor, laat je maar lekker vertroetelen door je vriend.

8. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    Wenneke wat een rotopmerking van je familie. Probeer je er niet teveel van aan te trekken (weet dat dat heel moeilijk is hoor!) en te genieten van je zwangerschap.......

wup

9. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    Och wenneke wat ellendig!
    Hoop dat je het toch een beetje van je af kunt zetten en kunt genieten van dat wondertje in je buik. STERKTE!

10. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Hee Wenneke,

Wat een boel weer! Maar denk aan je zelf, dat is nu heel belangrijk! Ik wens je heel veel sterkte.

Een dikke knuffel van mij

Groetjes Esther

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Hoi Wenneke,

Tjee wat een verhaal !
    Heel veel sterkte hoor meissie en probeer maar van je zwangerschap te genieten en de rest om je heen komt wel

dikke knuffel van Emma

12. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    wenneke heel veel sterkte. dikke knuf voor jouw.

13. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    lieve dames...

ik meld me ook weer even.

wenneke, heel veel sterkte met de situatie, hoop dat alles goed komt en je strakjes lekker kunt genieten...knuf...

alle andere dames die niet lekker zijn , hoop dat het gauw wat beter word......ook een knuf natuurlijk!

update vanaf hier:

voel me eigenlijk wel goed. af en toe wat sneller moe en als ik niet eet komt er soms een vlaagje misselijk omhoog.

mijn borsten zijn al wel gegroeid....... 8)

vanmorgen mijn allerlaatse test gedaan die ik nog had liggen , gewoon voor de leuk, en gelukkig stond er ZWANGER! ga het toch maar geloven nu. ben vandaag 5 weken zwanger.

vind het erg moeilijk om mijn mond te houden, morgen hebben we een grote bbq waar al onze vrienden en familie zal zijn , moeilijk moeilijk....wil het wel van de daken schreeuwen!

van de week moest ik grote boodschappen doen, ging goed hoor, maar voelde toch wel aan mijn buik dat ie het minder leuk vond als ik een kratje optilde. dus dat heb ik maar zo min mogelijk gedaan. ;)

14. marion26

marion26 Lid

21 dec 2005
    41
    0
    0
    operatie-assistente
    Leiden
    Hallo allemaal,

Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd!
    Ook ik ben zwanger en wordt een maart mama. Ben nog steeds niet over de shock heen dat ik weer zwanger ben en kan het ook nog niet helemaal geloven..
    Vorig jaar augustus ben ik bevallen van een zoontje (merlijn) ik ben van hem per ongeluk zwanger geraakt.. en nu dus weer.. bij ons is het echt 1x onveilig en meteen raak..
    Het lijkt me wel weer erg leuk om nog een kindje te krijgen, maar vind het nu nog zo ontastbaar, hoe ervaren jullie dit eigenlijk?

Gisteravond even snel op mijn werk een echo gemaakt, we zagen alleen maar een verdikt baarmoederslijmvlies, wat op zich een goed teken is.. volgende week maar weer even kijken.. Duimen!

Iedereen veel succes en plezier de komende maanden!

Groetjes Marion

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Nou ook ik even bijkletsen
    ik ben gister bij de ha geweest. Vond het helemaal spannend en om 16.15 moesten we er pas zijn dus lange wacht.. nog ff nieuwe test geplast en nu niet erg want streep was nog paarser dan paars ! Goed met test naar de dokter !
    Tja nou wat een domper ... is schat van een man hoor en hij zei gelijk gefeliciteerd bij het zien van de test.... en dat was het dan..... Hmmmm daar nou zenuwachtig voor geweest geen onderzoek of niks. Afspraak gemaakt bij de VK voor 17 juli ze gaan kijken of ik 5 of 9 weken ben hij en ik twijfelt ben vorige maand maar 3 uur ongi geweest dus... dat horen we dan wel !
    Al boekje met allerlei info gehad van de VK en papieren ingevuld !
    Verder is het nog niks voel me minder misselijk de laatste dagen en kramp is ook minder... hoop dat het zo mag blijven dan vind ik het prima ben alleen zoooooo moe ... pfff niet normaal lig alleen nog op de bank en mijn boobs doen mega zeer maarja ik heb al cub E dus kun je nagaan wat het nu is ha ha ha
    Het stomme is ondanks dat we het nu 1.5 week weten we het echt niet beseffen ... zo raar ... kunnen het niet geloven voordat we het zien of horen... is wel jammer want voel me nog niet zo blij nu... komt wel hoor
    Nou meiden dat was het weer voor vandaag ! lees hier ook elke dag even ! wat leuk en spannend dat het allemaal voor maart 2008 is !
    Deze vriendschappen zijn nog voor een lange tijd !

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    wenneke, meid laat het naast je liggen die opmerkingen , ik zou hen verder ook niet meer op de hoogte willen, als ze zo reageren. Wij hebben het gehad toen we voor adoptie gingen, na 3 weken kwamen ze handen en voeten terug.

Marion 26 wil je dit eventueel invullen zover het mogelijk en als je het wilt, dan voeg ik je bij onze maartmama's lijst

Naam:
    Andere kinderen geslacht:
    Huisarts:
    Vk + echo:
    Bevalling:
    Bv of Fv:
    Uitgerekende datum:

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Uhhhhh dames, ik kom me hier melden, ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!

Ik lag in bed al te wachten totdat mijn mannetje wakker werd. En om 7.15 keek ik richting hem en lag hij allang met zijn oogjes open. Ikke snel naar het toilet! Eerst een matcare dipstick met een licht streepje. Mijn mannetje was niet volledig overtuigd, dus ik snel de digitale gepakt in de hoop dat er genoeg hcg zou zijn en die gaf echt heel snel ZWANGER! Raar woordje om in de mond te nemen hoor na 4 maandjes hier alles gevolgd te hebben.
    Ik post nu pas, aangezien we meteen naar de twee moedertjes zijn gegaan in onze pyama :)

Pfffffffffffffff het is nog zooooooooooo onwerkelijk! ;) (testen staan in mijn album, zijn wel vaag)

Liefs Pooh

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Naam: Pooh69 (ik geef ook mijn echte naam als het bij iedereen bekend is)
    Hoeveelste kind: 1e hummeltje
    Andere kinderen geslacht: -
    Huisarts:
    Vk + echo:
    Bevalling: Nog geen idee
    Bv of Fv: Bv als het mogelijk is
    Uitgerekende datum: 13 maart 2008

De rest weet ik nog niet, maar zal ik snel aanvullen! ;)

19. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    pooh69 van harte gefeliciteerd! en welkom bij de maart mama's.
    :p

20. gizzy

gizzy Actief lid

24 apr 2007
    150
    0
    0
    hey pooh,

gefeliciteerd! xxx

Deel Deze Pagina