Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Welkom Nathalie...
    Ik heb idd ook het idee dat ik af en toe ook de kleine al voel bewegen. Het is voor mij pas de 1e... Mijn moeder voelde het ook al heel vroeg. Het zit echt onder in mijn buik een soort van kriebeltje en kleine tikjes. Lucht in de darmen voelen anders aan....

2. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hoi meiden!

Wat namen betreft: ik heb al wel een idee maar dat zal nog wel 10x veranderen. Vooral voor jongens vind ik het moeilijk. En daarbij zijn veel namen al "ingepikt" door mensen in mijn omgeving. Haha.
    Ook als ik iemand maar vaag ken vind ik het niet leuk om dezelfde naam te nemen. Gelukkig hebben we nog even. Ik heb nog niet zoiets van: dat wordt 'm!

Willen jullie het geslacht ook weten? Wij waarschijnlijk wel, ik ben te nieuwsgierig en voor mijn gevoel kan ik me dan nog meer verbonden voelen met ons kindje. Mijn vriend wil het wel graag, ik twijfelde eerst nog. Maar ach waarom ook niet?

Nessie: wat k*** zeg, maar misschien valt het idd mee. Raar dat ze zoiets zomaar zeggen. Het is toch idd een combinatietest?

Nathalie: welkom

Natasja: succes, hoop dat je huis snel verkocht is. Hebben jullie zelf al een ander huis gekocht dan?
    Oh ja en zou je nog iets aan willen passen in de lijst (wanneer je tijd hebt)? Mijn uitgerekende datum is nu 4 maart in plaats van 5 maart. Scheelt niet heel veel maar dan loopt het gelijk met mijn banner. ;)

Vanochtend mijn urine ingeleverd, even checken op blaasonsteking waar ik nogal vatbaar voor ben. Had het weekend steeds buikpijn en steeds bij het laatste beetje plassen een branderig gevoel. En ik voel me niet helemaal fit. Kan straks bellen voor de uitslag. Zal wel weer bijna voorbij zijn, ik wacht altijd te lang met inleveren. Soms kun je het er nog "uitplassen" door veel te drinken enzo.

X

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja begint goed te groeien(zie album)

Ik had vd week het vermoeden dat ik hem/haar voelde,maar waren toch mijn darmen geweest denk ik

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik was er al ff hoor Nikkie en Diaantje :oops:

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik krijg straks de Angelsound binnen als het goed is.
    Ben benieuwd of ik het hartje kan vinden.
    Gisteren bij de VK kon ze nog niets vinden,ben s'morgens geweest en nog een keer 's middags.

Ben benieuwd of ik het zelf wel kan vinden.

Had nog even op zwangerschapskaarten gekeken van mijn andere kids en daar stond ook op dat er bij 12 weken niets was te horen en bij de 16 weken wel

6. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ja had jou al wel gezien, dacht even dat het een nieuwe nathalie was :oops: stom hoor. Te snel gelezen. Had nog op je berichtje over je buik gereageerd. Je verwacht de vierde.

X

7. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    hoi hoi meiden

heb vandaag weer een echo, brrrr spannend...

nathalie jij ook? vandaag? succes!

zijn er nog meer die vandaag een echo hebben?

ik heb het hartje al meerdere malen gehoord op de angelsounds maar hoop zo dat alles erop en eraan zit.....

liefs..

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja klopt :)

9. Diaantje78

@Nathalie, hahaha zo gaat het dus de hele week al... Hoezo hormonen.. :(

Ik bedoelde natuurlijk welkom engel!

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Nee hoor ik niet,Natasja heeft een echo vandaag

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hahahaha de zwangerschapsdementie is toegeslagen bij de Maart mama's

12. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    stom stom die bedoel ik ook! zo verkeerde naam in getikt! laten we het maar op de zwangerschap gooien! ;)

13. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Wat een doos! Ahum. Ik heb gewoon Diaantje nagetypt. Had het ook wel kunnen teruglezen. Nou ja. In ieder geval welkom Engel. :D

14. Diaantje78

15. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Succes met je echo lievebeesje! Het blijft altijd spannend. Nu het bij ons alweer twee weken geleden is ga ik me alweer afvragen: zou alles nog wel goed zijn etc.. Pas over twee weken weten we weer meer. Dan gaan ze ook naar het hartje luisteren. Bah waarom kan ik niet gewoon genieten.
    Verder ben ik best wel erg moe steeds. En door de hormonen voel ik me soms best wel somber. Best wel irritant.
    Heeft iemand van jullie dat ook?
    Het schijnt er bij te horen maar niet iedereen heeft dat natuurlijk.
    Soms denk ik: hallo waarom ben ik niet wat vrolijker? Het is vooral s avonds hoor, als ik moe begin te worden.
    Verder ben ik wel erg blij maar die hormonen pfff.
    Ik zit er ook nog wat tussenin vind ik: ik ben wel zwanger maar je ziet het nog niet echt. Als het goed is breken zo de "wittebroodsweken" van de zwangerschap aan. Tussen de 4e en 6e maand.
    Hopelijk voel ik me dan super!

16. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Jeetje Nathalie wat een buik! Ik dacht dat die van mij groeide hahaha. Lekker pronken meid!

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    WOW ik het hartje gehoord

Kreeg net mijn Angelsound binnen en ben met een flesje olie naar boven gewandeld :)

Nou ik ga op bed liggen en begin te zoeken,leek wel de oceaan :confused:
    Op een gegeven moment had ik een hartslag,maar dacht al dat het de mijne was,dus een vinger in mijn hals gelegd en ja hoor dat was hetzelfde.
    Ik was inmiddels al 15 minuten aan het zoeken en had al bijna de moed opgegeven totdat ik de Angelsound helemaal naar mijn schaambotje schoof en ja hoor daar was het hartje zo snel als een sneltreintje :whistle:

Geweldig apparaat!

18. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    leuk he! wij hebben hem ook !

bij mij vind ik de beeb ook net iets boven schaambotje aan de linkerkant!

soms hoor ik allerlei rare geluiden , plopjes en borrels.. zou dat de beeb al kunnen zijn?

19. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik hoorde ook plopjes en borreltjes,maar had eerder het vermoeden dat dat van mezelf was.

Lijkt wel of de Angelsound beter werkt dan die dopler van de VK,maar ja de VK had 3 minuten gezocht en ik wel een kwartier.

Verloskundige was trouwens heel positief toen ik vertelde dat ik een Angelsound had besteld,ze zei dan kun je morgen het zelf nog eens proberen,maar moest niet in paniek raken als ik het niet zou kunnen vinden.

Is trouwens wel een aanrader hoor die Angelsound,ben er echt heel wijs mee.

20. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Nathalie wat gaaf !
    :)
    Dus jouw verloskundige vond het prima dat je zelf met een doptone aan de slag ging ? Heeft ze iets gezegd over hoe vaak maximaal etc ?
    Ik durf hem namelijk niet te bestellen/gebruiken. Mijn verloskundige is tegen, helaas.... :(

Echodames van vandaag : Zet m op en we zijn hier supernieuwsgierig, dus eh.......we wachten in spanning op de plaatjes ;)

Heeft iemand trouwens al een idee van de kleuren in de babykamer ?
    Aangezien ik bij mijn dochter veel rood had gebruikt wil ik dat nu graag combineren met een andere kleur...turqoise, of groen ofzo
    Iemand nog leuke suggesties ?

XFD

ps Ik ga om 15.00 naar de VLK

Deel Deze Pagina