Ze was er juist heel positief over,ze heeft niets gezegd over hoe vaak enz. Ik ga zo proberen het geluid op te nemen op mijn pc,kijken of dat lukt.
Hmm bij rood, moeilijk... Vind het niet echt een kleur om te combineren, ja met wit verder niet. Persoonlijk vind ik het vloeken met bijvoorbeeld turqoise of groen. Rood met blauw zou kunnen maar dan krijg je zo'n marine idee, of daar je moet daar van houden. (maritiem) Zelf weet ik het nog niet. Straks eerst boven alles opruimen en dan maar eens rustig kijken. Ik denk zelf witte meubels met aqua hemeltje en accessoires. Maar voor een jongen weet ik weer niet of witte meubels wel zo leuk zijn. Ik heb trouwens best wel snel rugpijn nu, vooral als ik gefietst heb. En ook af en toe een trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Banden?
Ja met rood combineren is moeilijk. Anders krijg je meteen weer zo'n olily wel mooi maar voor een baby kamertje? Kweet niet.... Ik hoop dat mijn angelsound nu ook zo komt. Heb het tijdschrift al wel ontvangen...
Wij willen niet weten wat het wordt. Onze babykamer wordt lichtgroen met wit en dan donkere houten meubels. De meubels zijn er zelfs al (markplaats - heb er niet het geld voor over om nieuw te kopen) Ik moet volgende week woensdag naar de gyn. Heb met week 7 (bloedverlies) en week 10 (eerste afsp gyn) echo's gehad. Maar ik snap niet waarom iedereen nu een echo heeft. Officieel alleen met 10-12 weken en rond de 20 weken. Het lijkt hier wel of iedereen ze bij elk bezoek krijgt. Hoeveel echo's hebben jullie gehad en waren er redenen voor extra echo's? We hebben vandaag buitenontro gehad met de eersteklassers. Een sportveld vol leuke kennismakingsspellen (skippybal en ski parcours met 6 personen, zeepsopglijbaan voor buikglijden, luchtkussen stormbaan etc etc). Omdat ik mentor ben moest ik om half 8 meehelpen met opbouwen, maar bij alles wat ik beetpakte was het: "mag jij wel tillen?" Tja, weet ik eigenlijk niet......Niet zoveel gedaan dus. Mocht niet. Iemand vroeg naar bandenpijn. Ik heb al vanaf week 8 regelmatig pijn in m'n buik. Vooral bij inspanning (wandelen, fietsen- vandaag ook met fietsen naar sportveld). Volgens gyn bandenenpijn....
Ik heb ook maar 1 echo gehad hoor met 10+6 en de volgende is ook wk 20 dus alhoewel mijn vk zelf een echo apparaat heeft krijg je toch niet meer echo's bij ons. Wij hebben nog oneinigheid over wel of niet weten. Vriendje wil wel, ik niet. Moeten we dus nog over babbelen
hai meiden! even een ego berichtje! De echo was goed! en mooi natuurlijk! Klein humpie van 3 cm (zonder beentjes gemeten) Hartje klopte mooi. Heb kleintje handjes gezien met vliesjes ertussen, zo lief. Drukke dag van hot naar her, dus ben even niet lekker.. dus ben lekker op bed gekropen met de laptop. Kopje thee erbij. Heb ook gelijk bloed moeten prikken Zal zo de foto in mijn album zetten. Liefs Natas
Toppie natas ! Over dat rood: Onze dochter had echt een supergave kamer met rood hoor. Ik had alles in 70 jaren stijl. Dus Rood met Donkerbruin en Oranje. Kitsch lamp erbij etc. De meubeltjes wit, dat wel. Ik had het idee van de Kids Factory overgenomen en wilde wat anders als al die andere mensen. Marine ligt me niet zo, by the way Ik ben niet zo'n zeilbeest Greetz FD
Jellie en natasja, gefeliciteerd met jullie goeie echo's! Engel, welkom! Natasja,ben heel benieuwd naar je echo. Ik loop maar een paar dagen op je achter. Dus ben benieuwd hoe een beebje van ongeveer 10 weekje s eruit ziet.
Mooi natasja! Ik heb nog een leuke site gevonden. Met de ontwikkeling van week tot week met echo's ernaast. http://www.9maand.com/zwanger/zpm/zpm3.php
mijn kindje was echt nog maar 3 cm en geen 4,5 krijg daar echt de zenuwen van. al zeg de gyn dat het goed was!
Ik heb het idee dat ze op deze site van kruin tot teen meten ipv kruin tot stuitje. Bij mij groeit het ook helemaal goed, maar als ik naar deze site kijk, zou ik telkens een paar cm achterstand hebben.
@ Natasja super echo! Ik heb net met de post de angelsound binnen gekregen die ik bij het blad kinderen kreeg. Ik ben zoooo benieuwd! Ik ga straks op mijn gemaak proberen. Verder heb ik sinds vanmorgen kleine steekjes/knauwtjes vooral links. Wat zou dat kunnen zijn? Pfff maak me bij alles meteen al weer ongerust. wat een doos ben ik toch he
Leuk Pooh! ben benieuwd wat je kan vinden! De pijntjes zullen wel groeipijnen zijn, kan me voorstellen dat je daar eng van wordt hihihi.
@ natas: Mmm op onze echo, was toen 10 wk en 4 dagen volgens meting, (volgens hier 10 wk en 5 dagen) was ons kindje 4,05 cm. Van hoofd tot stuit dacht ik dat ze gemeten had. Vreemd al die verschillende getallen. Maar ik denk maar zo als er iets niet goed is qua groei dan zeggen ze het wel hoor! Niet te druk om maken dus! Gewoon lekker genieten! @ Pooh: Ik ben benieuwd hoor! Ik hoop dat jet het kunt vinden zou leuk zijn! Kus, mili