Wat een prachtige echo Natasja Engel, welkom Ik heb vorige week met 9 weken een echo gehad. Het was toen 2,16 cm. Zie album Vandaag aan mijn leiding gevende verteld dat ik zwanger ben. Ze reageerde echt heel leuk. Ze was heel blij voor me. Ik was er een beetje zenuwachtig over omdat ik net een nieuwe functie heb en de daarbij horende opleiding krijg. Dus dat viel al weer mee. Ik probeer het voor mijn colega's nog even stil te houden. Zo lang als het duurt. Wil het 13 september tijdens een vergadering vertellen. Maar ik krijg bijna elke dag wel te horen; wat zie je witjes ben je ziek?
Natasja, prachtige echo meid! Voor de meiden die ook een Angelsound hebben, ik vind het hartje niet maar ik geef meestal na 5 minuutjes op... Weet ook niet goed wat voor olie/gel ik erbij moet gebruiken, weet iemand dat? Het ding zelf kan ook wel een beetje versleten zijn, we hebben 'm geleend van iemand die 'm al voor 3 kindjes gebruikt heeft Maar m'n eigen hartslag hoor ik wel...
Ik ben de afgelopen dagen best wat onzeker Had van de week een druppel bloed,omdat mijn baarmoedermond wat bloedde. Toen dus de VK opgebeld en moest dus eergisteren langs komen om het hartje te luisteren,dat lukte dus niet,gisteren weer 2 keer naar de VK geweest,weer niet gelukt om het hartje te horen. Mijn borsten zijn niet gespannen meer en twijfel of ik vanmiddag wel echt het hartje heb gehoord en niet mijn eigen hartslag. Ik wil gewoon zo graag genieten,maar door de miskraam die ik heb gehad ben ik zo verschrikkelijk onzeker ondanks ik bijna op de 12 weken zit.
@lolli, ok dat was een weekje eerder dan ik. dus dat zou qua lengte wel kloppen dan! Leuk dat je leidinggevende leuk reageerde! Ik ga het maandag vertellen! @Nathalie, balen dat je zo onzeker bent. Rot gevoel!
Hey meiden, Natas wat een plaatje ! Een fotogeniek kind hoor Wij zijn daarstraks naar de VLK geweest. Hoera ! Het hartje was te horen ! De stagaire kon hem na 10 minuten nog niet vinden. Mijn man zuchtte, nee hĆØ...heb ik straks weer een stresskip in huis Toen deed de VLK het zelf en ze had hem onmiddelijk te pakken ! Kdoefkdoefkdoef ! Joepie ! Nathalie....meis ik hoop dat je je wat zekerder gaat voelen. Jij had het toch over die pijntjes enzo....Hier idem dito...Heb onwijs veel last van steken, trekjes en rare pijntjes in mijn liezen en buik. Volgens de VLK is dat echt groeipijn. Mijn baarmoeder zit al 2 vingers boven het schaambeentje....hihi voor wat dat waard is, want dat weet ik ook niet XFD
Hallo allemaal, Gisteren een superecho gehad, leuk joh! Alles was goed. Daarna de familie en vrienden ingelicht, waren allemaal enthousiast! Willen dit weekend naar een babykamer gaan kijken als we tijd hebben. Zondag is het koopzondag dus dat is mooi! Ga even lekker in bad... heerlijk! Groetjes
Hoi, ik ben ook een maartmama (mooi woord), ik ben 12 maart uitgerekend! Spannend hoor, zo voor de eerste keer!
@ Lucia ik heb net een half uurtje geprobeerd, maar kan hem ook niet vinden. een moment dacht ik dat ik de mijne tesamen met een hele snelle ruis hoorde, maar kon het niet terug vinden! @ fruitdruifje ik was het van dei pijntjes. Zijn echt vage pijnscheutjes en trekjes in liezen en linkerkant
Wat betreft de steken dat heb ik dus 's nachts als ik me plots om wil draaien in mijn slaap. Zal gewoon een stuk geruster zijn als mijn VK ook het hartje kan laten horen. Maandag moet ik er weer heen. Maar ja als ik dus terug kijk op de zwangerschapskaarten moet ik me mischien minder druk maken. Bij Michelle hartaktie bij 16 weken----1e controle was toen 12.2 dgn en toen dus nog niets. Bij Jamie wel heel snel bij precies 10 weken Bij Max ook bij 16 weken en bij 12.2 dgn ook nog niets.
Oooh, jongens het spijt me.....ik ben er niet helemaal bij en toch wil ik gezellig meekletsen....wat een doos = moi Ook nu zit ik weer half te dutten boven mijn toetsenbord, hihi. Ik zal zorgen dat ik morgen messcherp deelneem aan dit forum XFD
Die steekmomentjes zijn herkenbaar hoor. Als ik mijn bovenlijf en onderlijf afzonderlijk beweeg is het kassa..! Wat een verschillen trouwens bij jouw zwangerschappen qua hartslag horen....poehpoeh....Het blijkt maar weer dat geen zwangerschap hetzelfde is ! Ik duim voor een locomotiefje bij jou ! XFD
@allen met een echo/hartje horen: heel erg leuk! Fijn dat het bij zoveel goed lijkt te gaan! Hier is helaas geen sprake van steekmomentjes.. Mijn god, ik dacht vannacht dat ik het loodje ging leggen. Ik had zo'n enorme pijn in mijn buik, ik wist niet meer waar ik het zoeken moest. Voortdurend een trekkende pijn rechtsonder en door mijn baarmoeder. Heel erg niet leuk. De verloskundige die ochtend opgebeld, kreeg ik de melding: het is maar bandenpijn hoor! Heeft iemand het ook in deze extreme mate? Ik moest vandaag een paar keer van mijn werkplekkie aflopen om ''bij te komen'' Liefs, Flientje
@flientje rot gevoel he? ik heb het ook, zo''n zeer! ga bijna denken dat mijn blindendarm eruit moet!
Ja, ik ben echt geen brulboei als het om pijn gaat, maar dit doet echt zo'n pijn. Bah, ik zie nu al tegen de nacht op..