Hmm, ik werd gewoon wakker vannacht om 3 uur.... Ik herken het gewoon ook niet van mijn vorige zwangerschap. Ik vond het altijd aanstellerij van vrouwen die het over bandenpijn hadden, maar daar kom ik nu wel even op terug...
hallo allemaal.. kennen jullie deze stranger nog ben al anderhalve week niet geweest ... mar mn meisje heeft een koortsstuip gehad di eeen minuut duurde en darna was ze 15 min buiten bewust zijn.. moesten met de ambulance naar het ziekenhuis gelukkig is alle sgoed nu hier.. maar ook omdat het zoo ontzettend heet is.. pffffff.. 40 graden vandaag .. ik hou het niet mer uit maar dadelijk lekker naar het strand hoe is het hier? ik heb niet alles terug gelezen sorry ... ik heb oko veel pijn schuetje smaar echt krampen enzo niet. en die hoop ik ook niet te krijgen want de laatste keer dat ik het had was het een miskraam in maart.. maar wel pijn een soort van spierpijn voelt het zeg maar..en mn rug doet ook hartstikke pijn .... nog echos gehad?
jeetje wat een schrik cristel! hoop dat alles nu weer in orde is? Geniet van het strand! Mijn echootje van vandaag staat in mijn album
@Natasja: mooie echo meis! Heb 'm nog niet eerder bekeken, maar 't is echt overduidelijk een beebje hé! Super hoor!
Ja, en als je goed kijkt en je verbeelding zijn gangetje laat gaan... Ik zit regelmatig met die echo voor mijn neus te koekeloeren, hahahah!
Ik meende echt heel duidelijk voetjes te zien en een neusje (yeah right.. met 10 weken en een tweedimensionale echo...), en dat buikje.. zoooo scheetig!
Ik meende echt heel duidelijk voetjes te zien en een neusje (yeah right.. met 10 weken en een tweedimensionale echo...), en dat buikje.. zoooo scheetig! t is ook wat je wilt zien hé
ja natasja wa sidd schrikken maar helemaal over nu alleen wel 51% kans dat het weer terug komt met koorts... dus extra voorzichtig nu... en flietje heb je erge krampen dan? ik had het toen gewoon super erg.. na het eten kon niet echt meer lopen moest telkens in elkaar krimpen had dat zon 3 dagen.. en toen dag 4 naar de gyn geweest dat was een geplande afspraak maar had al 1 dag geen krampen meer du sik dacht iets verkeerd gegeten.. maar het kidnje leefde niet meer.. maar als het gewoon krampen meer in je zijde zijn dan is het gewoon banden pijn hoor.. denk ik.. ik had het echt rond mn schaambot zeg maar en naar boven
Ik meende echt heel duidelijk voetjes te zien en een neusje (yeah right.. met 10 weken en een tweedimensionale echo...), en dat buikje.. zoooo scheetig! t is ook wat je wilt zien hé
ja natasja wa sidd schrikken maar helemaal over nu alleen wel 51% kans dat het weer terug komt met koorts... dus extra voorzichtig nu... en flietje heb je erge krampen dan? ik had het toen gewoon super erg.. na het eten kon niet echt meer lopen moest telkens in elkaar krimpen had dat zon 3 dagen.. en toen dag 4 naar de gyn geweest dat was een geplande afspraak maar had al 1 dag geen krampen meer du sik dacht iets verkeerd gegeten.. maar het kidnje leefde niet meer.. maar als het gewoon krampen meer in je zijde zijn dan is het gewoon banden pijn hoor.. denk ik.. ik had het echt rond mn schaambot zeg maar en naar boven
Nou ik zag echt wel vingers hoor vandaag toen de dokter op een gegeven moment van bovenaf keek, armpjes waren gesstrekt en ik zag duidelijk vingers en vliesjes ertussen! de gyn ook! Dus zo gek vind ik het niet! Buikje is ook lief!
hoi hoi meiden! ik meld me even na de echo van vanmiddag. de echo zag er super uit! was zelfs 2 dagen verder. kindje was heel goed gegroeid, en het hartje klopte krachtig! ik heb de fotootjes in mijn album gezet. we zagen gelukkig de armen, handjes, beentjes en voetjes. zoals jullie op de foto kunnen zien , kon je echt al vingertjes herkennen! het kindje was heeel beweeglijk, het sprong heel hard omhoog! zooooo gaaf om te zien. terwijl je er niets van merkt! de echscopiste vond het een mooi beebje en feliciteerde me met de beeb en zei dat ik maar lekker moest gaan genieten! we zijn vanmiddag nog naar een aantal mensen gegaan die het nog niet wisten....het was geweldig! heb van de vriendinnen ook al de 1e kadootjes gehad, die waren al voor me wezen shoppen. volgende week ben ik ook nog jarig, heb het mooiste kado vandaag al gehad, tjee wat een spanning valt er dan van je af zeg... we zijn zoooooo blij en opgelucht....
Hoi Jane, welkom bij de club. Nathalie, wat rot voor je dat je ze onzeker bent. Kun je je verloskundige niet bellen voor een afspraak, zij zijn er ook om je gerust te stellen. Misschien hoort ze het hartje nu wel... Nou sterkte meid!
@ Engeltje en jane welkom hier! Als jullie je gegevens zoals op pagina 1 hier doorgeven kunnen we jullie op de lijst zetten! @ Lievebeestje super die echo! Ik heb er morgen eentje en begin nu echt zenuwachtig te worden! Verder valt het werken me heel erg zwaar. Als ik thuis kom ben ik helemaal op. Maar gelukkig is vandaag mijn laatste werkdag en is het weer weekend!
Het werken valt me ook zwaar. Ik heb het lastig als ik moet rechtstaan, dan begin ik al snel te duizelen en zo. Ik heb altijd druivensuiker bij me, maar het is wel lastig... Verder alles ok. Mijn man zei gisteren, toen ik me omkleedden om te gaan slapen 'zo'n dikke buik!' Hij schrok er even van dat je het toch al ziet