Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Dankjewel voor je uitleg Christel ! Echt vreselijk dat jij dat hebt meegemaakt. :(

En Pooh voor je oppepper, hihi ;)
    Je krijgt me al aardig door Pooh, haha.

De VLK kon het hartje gisteren wel horen, dus nou hoop ik dat het mij met dat ding ook lukt.... Bij wie lukte het niet zelf, maar wel bij de VLK ?

Hopelijk is ie morgen bij de post....mooi kadootje, want morgen ben ik precies 6 jaar getrouwd :D

Dadelijk uit eten voor de trouwdag. Ik heb geen zin om te koken en heb niks in huis, dus dan maar vanavond uit eten 8)

Dikke knuf FD

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    pooh thanks voor de update, ben zo lui op het moment. Ik zal het even opslaan en bijwerken wanneer ik fut heb!

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Natasja luier eerst maar lekker hoor! Wij zwangeren moeten geen verplichtingen hebben....alles komt op zijn tijd (heb ik al wel gemerkt :) ) ;)

Voor iedereen die het hartje gevonden heeft met de angelsound. Op welke plaats hebben jullie het gevonden?

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Bovenop het schaambotje Pooh,inderdaad aan weerskanten hoor je je eigen hartslag,nu had ik vandaag precies daar ergens tussenin een hele snelle gevonden,maar véél zachter als die je in je liezen hoort.

5. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Oepsie.... :oops:
    Gaat niet helemaal goed hahaha, ik deed twee dingen tegelijk, telefoneren en een reactie plaatsen, dat gaat blijkbaar niet hahaha.
    Sorry dames, dit wordt inderdaad nummer 5! :)

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    fruitdruifje ik ben er wel sterker van geworden en meer alert deze zwangerschap.... mar toch.. mar jij geniet van je zwangerschap en gefeliciteerd alvast he

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb ene vraagje wat kost positie kleding in nederland?
    at kost bijv een broek en wat kost een shirtje?
    ik moet nieuw hebebnw ant heb alleen mar zomer spul.. maar vroeg me af wara het goed koepr was

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi ik moet soms echt goed kijken wat je tiept :oops:

ligt aan waar je iets koopt denk ik.

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    haha ja typ dan veel te snel en dan komen er of spelfouten of alles aan elkaar hahahah.. heb ik zelf soms ook als ik het terug lees hahahah..

maar zo globaal.. bijv bij prenetal en h&m wat zijn gemiddelt de kosten?

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    h&m vind ik niet zo duur. ik kocht vanmiddag een spijkerbroek voor 35 euro. mooi ding. en een sportbroek voor 14 euro.
    Topjes waren ook niet duur.

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh dan zijn de prjzen ongveer gelijk denk ik.. ze hebben hier wel een heeel leuke winkel.. maar die si duur... echt modieus maar ook merk is dat... jammer maar ik vind 80 dollar voor een broek te veel

12. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hoi meiden,

ik kom net van de gyn en alles was prima.
    't kleintje was vrolijk aan t dansen en springen (eerste keer dat ik dat zag, bij de vorige twee niet) en 4,3 cm dus klopt zowat met m'n uitgerekende datum.

Wat zwangerschapskledij betreft ik heb altijd alles bij H&M en C&A gekocht. Beide echt niet duur en best mooi.

Volgens de chinese kalender zou ik twee maal een jongen gehad hebben, maar de eerste is eeen meisje en de tweede een jongen.
    De derde is twijfelachtig, was m'n eisprong de 30 ste of de 1 ste dan wordt het ofwel een jongen of meisje.
    maar zeker zullen we pas zijn als het geboren is.

Groetjes

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    wat goed een mooie springende baby :)
    gefeliciteerd sab

ik voel me helemaal niet geod vandaag ben hartstikke moe maar kan niet slapen.. ben min of meer misselijk maar ook weer niet zo erg.. heel slapjes.. bleh.. en heb nog zoveel was op de vouwen.. heb nog niet eens het bed op gemaakt... het is een rommel hier schaam me dood

14. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    de rommel kan wel eventjes wachten
    heb dat met momenten ook. Ik rust heel veel en moet soms eens een oogje dichtknijpen. erg moeilijk hoor

15. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Hey ladies!
    Heb alles gelezen, maar geen fut om overal op te reageren. Sorry....
    Ben heel erg moe! Nu 4 v/d 5 dagen gewerkt en helemaal kapot. Gister heel actief de leerlingen coachen met leuke spellen en veel schreeeuwen en 's middags van alles voorbereiden. Vandaag lesgeven en vergaderen tot 16.30. Toen twee mappen kopen en naar de kruidvat en de slager geweest en daarna samen met hubbie boodschappen gedaan. Straks in huis opruimen. Morgen lesgeven en daarna schoonmaken en hapjes klaarmaken. Ben namelijk morgen jarig, dus krijg visite (weet nooit cadeautjes, dus ik denk dat ik nu wel wat babydingetjes krijg.......jippie!).
    Was altijd al doodop op vrijdag, maar nu helemaal ben ik bang en dan klapte iuk thuis altijd op de bank, maar nu moet ik na mijn eerste zwangere werkweek nog schoonmaken, hapjres klaar maken en feestvieren. Erg leuk, maar ben zaterdag kapot, denk ik.......

16. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Alvast gefeliciteerd Bianca

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb het geluid van het hartje opgenomen op de pc :p

Deze keer vond ik het hartje direct.

Lijkt wel een paard :oops: :) :) :)

Geluid is niet al te beste kwaliteit en zoals je hoort ben ik het soms ff kwijt,maar vooral in het begin is het goed te horen

http://video.tinypic.com/player.php?v=6f9yc1y

18. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ja dat zal dan wel. Ik ben denk ik wat te kritisch en te nuchter voor die dingen. En dat zeg ik dan ook.

Over zwangerschapskleding: vandaag mijn eerste broek gekocht. Een noppies, 70 euro...

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Pooh en Pinklady heel veel succes morgen met de echo!

Nathalie, Fijn dat je het hartje toch heb kunnen vinden. Dat zal een hele opluchting zijn.

20. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Zeker weten! ;)

Deel Deze Pagina