Leuk he buddy gefeliciteerd, Wij hebben er ook zo van genoten. Ook toen ieniemini het handje richting hoofd bewoog. Omdat bij mijn vriend in de familie (incl hijzelf) veel met een handpalm op het voorhoofd slapen. Dachten wij dat onze ieniemini die neiging ook al had
Voor Natasja: Veranderingen: Lolly - 25 jaar - Gelderland - 25 ipv 28 maart 2008 - 1e kindje Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 ipv 5 maart 2008 - 1e kindje Lucia - 20 - Turnhout -9 ipv 11 maart 2008 - 1e kindje (2e voor vriend) Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 ipv 14 maart 2008 - 1e kindje Buddy - 29 jaar - Noord-Brabant - 14 ipv 19 maart 2008 - 1e kindje Nieuw: MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - 1ste kindje Magablo - 29 jaar - ? - ? - 5 maart 2008 - 3e kindje Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - 5e kindje Cora - 24 jaar - ? - 12 maart 2008 - 2e kindje Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - 3e kindje (dochter 2,5 en zoontje 10 mnd) Charlotte11 - ? - ? - 26 maart 2008 - 3e kindje
Joepieeeeeeeeeeeeee de echo was super! Zie album voor ons hummeltje. Ik heb er eentje toegevoegd van de voetjes (zijn al 1cm groot ) en eentje van heel het hummeltje. Hummeltje is van kontje tot kruin 6,5 cm en in totaal zo'n 9 a 10 cm. Wat een druktemakertje was het zeg. En telkens zijn hoofdje wegdraaien! Was zooooooooooooo leuk om zo'n minimensje te zien. En zoooo raar dat het zo hard aan het bewegen was zonder dat ik er iets van merk! Wil dus niks zeggen als je het hartje niet kunt vinden met angelsounds, want we hebben het hartje nu wel gehoord! Was super! Ik duim voor jullie allemaal dat echo's die nog komen gaan ook zo mooi zijn! Nu ga ik echt genieten en heel de wereld mag het weten! (De halve wereld wist het al) Volgens de echo zou ik precies 13w zijn, maar omdat ik zo'n regelmatige cyclus had zei ze me het maar te laten bij de berekening van de vk.
Pooh, wat een mooie foto's ! @de anderen: Fijn hè !? Die opbeurende horrorverhalen....... Iedereen kent wel vreselijke verhalen, toch !? Maar de meeste verhalen zijn gewoon positief, alleen blijven die niet zo goed hangen bij sommige mensen..... Mijn buurvrouw is zaterdag bevallen van haar tweede kindje in 1,5 uur ! Om 11.15 uur begon ze te persen en om 11.17 uur was hij er. Kerngezond, zij ook helemaal in orde ! Dus zo kan het ook ! Ik teken voor 2 minuutjes persen Ik zit op de post te wachten, want ik wil de angelsound proberen..... XFD
Gefeliciteerd Pooh en buddy met jullie goede echo's! Jeetje zeg al 9 of 10 cm groot, wat gaat dat hard zeg. Ik zal binnenkort mijn echo ook eens plaatsen. Heb er wel foto's van gemaakt nu maar ik krijg het toch niet supermooi, de foto is nogal glimmend dus dat weerkaatst elke keer door de flitser
M'n broeken zitten trouwens ook al aardig strak. Volgende week maar eens om een zwangerschapsbroek! Heb trouwens nu best vaak steken links en rechts onderin mijn buik en net boven het schaambeen. Zullen de banden en baarmoeder wel zijn? Iemand die dit ook heeft?
Hoi meiden, Wat leuk al die nieuwe echo's. Ik mag maandag weer ben ik zo benieuwd. Al die horror verhalen die mensen aan mij vertellen gaan het ene oor in en het andere oor weer uit. Ik moet zeggen dat ik me eigen er niet zo druk om maak, misschien doe ik straks wel precies hetzelfde. Ik heb zo iets iedere zwangerschap is anders de een is misselijk de ander niet, de een is moe de ander niet, de een heeft zere borsten de ander niet en zo is het ook bij een bevalling. Bij de een doet het verschrikkelijk pijn en bij de ander minder. Je moet het straks toch allemaal zelf ervaren, dus meiden heb schijt aan al die verhalen en wat ik al zei, misschien vertel je straks je eigen bevalling wel in geuren en kleuren of ook als horror verhaal. Liefs
@Pooh, gefeliciteerd met je mooie echo! @Nikkie, ik heb er nu ook erg last van... Best een naar gevoel! Gisteren stond ik op van een stoel en klapte in een keer dubbel van zo'n steek.. Sinds gisteren ook erg last van mijn darmen, heb echt het gevoel dat de boel van binnen verbouwd wordt
Over die bevallingsverhalen... Een vriendin van mij is gisteren bevallen van een gezonde zoon binnen 12 uur zonder uit/in scheuren. Dus zo kan het ook gaan!
Goedemiddag mama's Ik ben er ook nog eens, ik voelde me de afgelopen dagen en vandaag niet zo best. Ben weer wat meer misselijk. Ik heb eergisteren voor het eerst het hartje van ons frummelke gehoord. Gisteren ook weer gehoord, maar deze keer was mijn hartslag ook te horen samen met die van frummelke. Ben zo blij dat alles goed is. Ik mag volgende week woensdag weer naar de gyn maar ik weet niet of ik een echo krijg. Anders krijg ik pas een echo op 20 september. Knuf van zuurtje joepie 10 weken vandaag
Ik deed dat 4,5 jaar terug ook precies zo ! (okay, dochtertje dan) Ik zit nu lekker aan het gebak trouwens, want we zijn vandaag 6 jaar getrouwd....heerlijk zo'n simpel aarbeienvlaaitje, mmmmm En de post wil maar niet komen....zucht. Verder ben ik al de hele ochtend aan het Hyven. Had ik nog nooit gedaan. Iemand van jullie wel ? XFD
Fruuitduifje gefeliciteerd met jullie zesde huwelijks verjaardag. Zo een gebakje kan inderdaad lekker zijn. Knuf van zuurtje
Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. En dat hyven ja dat doe ik ook,erg leuk.Ik heb al een hele boel oude klasgenoten weer gevonden.Leuk om van elkaar te horen hoe het nu met ze gaat.
Hier nog een met positieve bevallingen hoor Michelle-9 uurtjes Jamie-1,5 uur Max-5 uurtjes Zat 's avonds heerlijk met de kleintjes al beneden
Ja, een beetje raar dat sommigen dan zo negatief doen. Ik heb het aan directe naaste omgeving al verteld toen ik 7 weken was. Aangezien ik toen zoveel moest overgeven dat ze het anders wel konden raden. Vanaf toen heb ik het ook aan steeds meer mensen verteld. het voelde gewoon goed. en je hebt ook altijd medeleven als eht niet goed gaat. En het is vaak vanzelfsprekend dat wanneer je 12-13 weken bent er bijna niets meer fout gaat, tenminste dat denken de meesten. Zo ik ook: ik had gisteren een mailtje naar een kennis gestuurd. Zij zou ondertussen 26 weken zijn. Dus had als subject geschreven: hee zwangere vrouw, het gaat het ondertussen. Bleek dat ze met 22 weken nog een miskraam had gehad, terwijl ze bij de 20-weken echo een mooi meisje had gezien waar niets aan mankeerde. Ik wist het niet en schrok heel erg. Nu las ik net jou opmerking over die persoon, en geef je groot gelijk. Het is aan jezelf wanneer je het vertelt, toch? Daar hebben anderen niets mee te maken.... greetz missdroppy