Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    We aten witlof met ham en kaas uit de oven, kleine aardappeltjes en schnitzel......

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mmm lekker.. heb je nog wat over ;)

geniet lekker met elkaar vanavond :)

3. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Ja hoor, zeg maar waar ik het heen moet sturen. Ik ken een accountmanager in de VS bij UPS, dus eh.... ;)

Doe mij dan ajb even een lekker fout menuutje van Tacobell.... :p
    De Tacosalad in zo'n schelp met veeeeeel guacamole, mmmmmm
    en een large diet coke erbij. Als je dan ook nog kaartjes heb voor een leuke baseballwedstrijd wil ik wel drie weken witlof voor je koken ook , hahahaha :D :D :D

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahahahah.. baseball anaheim angels od de la dodgers? :Wink:

tacobell ga ik eigenlijk nooit heen... stom he.. zit er 1 op de hoek nou je blok verder op de hoek.. mexicaans eten kook ik meestal zelf :p

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb een nieuwe buik foto in mn album... was toen of ja nu ongveer 9 weken

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Cristel mooi buikje al! :D

Pfff ik kan vandaag eindelijk eens uitslapen en dan ben ik om 6 uur klaarwakker! Ik zie ook telkens die mooie echo voorbij komen :) Zou ik teveel onder de indruk zijn :)
    Vandaag proberen mijn huisje wat te doen, terwijl het mannetje dadelijk gaat werken.
    Fijn weekend allemaal!

7. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Ik heb as dinsdag mijn 2de echo erg spannend hoor ....heb er wel zin in ....

8. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Pooh, hartstikke mooie echo meid! En wat al groot zeg. En dat voetje, Geweldig!

Apie, jij hebt een leuk week voor de boeg zeg. Dinsdag de echo en dan vrijdag trouwen! Alvast gefeliciteerd meid!

Christel, mooie buik!

9. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Dank je wel Maranka ...heb er ook erg veel zin in in deze week ......

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Maranka ik weet zeker dat je de 13e ook zo'n mooi echo zult hebben! :D

@ Apie veel plezier deze week met de echo en het trouwen! :D

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Klopt hoor een stoornis is het wel...en t vraagt gewoon extra aandacht en structuur....maar gezond igs het kindje wel en t kan dr ookgelukkig om zijn toch?

Ehm weet iemand hoe een angelsound bij de Kijkshop heet?
    Ik kan hem namelijk op de site van de kijkshop niet vinden.

groetjes,

Mili

12. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hij staat bij baby/kinderen, volgens mij.

XFD

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    mmm oke ga ik nog ff weer verder zoeken....

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) heb hem gevonden...ben dr echter nog niet helemaal uit of ik hem wel of niet ga bestellen...vind hem wel duur...maar goed.

Is wel angelsound, maar staat onder doptone dus...haha vandaar dat ik hem niet zag.

15. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ze staan ook vaak hier op de site aangeboden Mili en op MP ook ;)

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Das waar...wie weet kopen we er wel een...haha spannend allemaal.

Maar ja ls ik t hartje niet kan vinden zou ik misschien ook wel ongerust worden...dus of t voor mij heel handig is :rolleyes: hihi kan soms stressen om de domste dingen.... ;)

17. Roosje76

Roosje76 Actief lid

30 jun 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    Hallo meiden, hebben jullie ook zo'n lekker weekend. Heerlijk om nu op die 12 weken te zitten, echt een goed gevoel. Buik wordt ook al wat dikker. Ben ook blij dat die misselijkheid zijn ergste piek heeft gehad, kan nu weer normaal warm eten. Gaat allemaal dus eigenlijk erg goed hier. Dat was het even.

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo,

wat heb ik een rot nacht gehad het is super plakkerig en benauwd.. heb zeurende hoofdpijn en duizelingen werd 3 keer wakker om te plassen pffff. nou ja weer eennieuwe dag dadelijk nog effe terug naar bed voel me echt ziek bleh...

jullie nog plannen?

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Dank je , daar ga ik zelf ook maar van uit. Nog 12 nachtjes ;) !

Roosje, fijn dat het goed met je gaat.

Christel, rustig aan meid.

20. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Poeh. Eerste werkweek na de vakantie van 7 weken zit erop. Erg zwaar. Altijd vermoeiend zo'n 1e week en nu ben ik ook nog mentor van een 1e klas, dus nog veel drukker. Lesgeven, introductiedagen en vergaderen.
    Gisteren was ik jarig, dus na m'n werk taart opgehaald enzo. Gisteravond visite. Erg gezellig. Ook nog cadeautjes gekregen voor de baby: dekentjes, babyfoon, verzorgingstas, kleertjes, slojes en sokjes, badjasje, knuffels etc. Zo schattig!

Maar nu the downside: heb al de hele dag knallende koppijn (en de visite kwam vroeg en ging niet te laat weg, omdat ik nu ik weer werk minder laat op kan blijven met de zwangerschap), ben misselijk en heel moe............
    Tja, je moet er wat voor over hebben, maar ik hoop wel dat het morgen beter gaat, want ik moet morgen wel de hele dag werken, want ik moet veel voorbereiden enzo.

Iemand vroeg of er anderen waren met steken: ik dus. Ik heb al vanaf week 6 steekjes en zo nu en dan heel heftig. Het is vooral heftig bij het op en afstappen van de fiets en bij inspanning (te hard fietsen, te heftig schoonmaken etc). De 1 zal nu eenmaal wel weer last van de banden (gyn zei dat het bandenpijn is)hebben als de ander.....

Deel Deze Pagina