ja ik heb net effe lekker gedouched maranka en dat heeft geholpen bianca gefeli met je verjaardag gisteren! en knallende koppijn had ik gister avond ook van ochtend was het alleen nog maar zeurende. en nu is het min of meer weg.. en die steekjes heb ik ook als ik me veel heb ingespannen mn gyn zegt dat ik het sowieso rustig aan moet doen maar als ik die steekjes mocht krijgen moet ik even rusten zegt ie.. dus zal wel een teken van je lichaam zijn ofzo
@ Bianca ik vind het ook zwaar! En ik ben ook mentor van een eerste klas! Maakt het dubbel zwaar. Maar altijd wel leuk die eerste jaars. Ik duim voor je dat je je snel wat beter zal voelen! Jammie ik ben verse erwtensoep aan het maken! jaja het is zomer maar als een zwangere ergens zin in heeft
bleh ik zat net aan de erwten sope van jou te denken en daar zou ik niet aan moeten denken.. hahahah.. ik heb opeens zin in chinees eten.. hahaha maar daar zal jij dan vast geen trek in hebben hahah zo heeft iedereen wat
Hallo allemaal! vandaag voelde ik me prima. Deze ochtend had ik nog wat duizelingen, maar verder voel ik me stukken minder misselijk en zelfs beter. Ik heb wel meer en meer last van die steken onderaan... Ik hoop dat dit allemaal goeie tekens zijn. Hier is het nu langzaam aan aftellen, tot 11 september, dan mag ik hopelijk het hartje van onze beebje horen! En terwijl ik dit schrijf, ontdek ik dat de winderigheid nog niet over is De vermoeidheid ook niet, maar de misselijkheid toch wel, ik voel me 'algemeen beter' dan de voorbije zeven weken...
Christel, ik heb echt geen idee helaas. Wij hebben wel een h&m maar die verkoopt helaas geen positiekleding. Tenminste anders hebben ze het goed verstopt. Maar ik kan daar eigenlijk nooit iets vinden. Meestal lijkt het wel of er een bom ontploft is in die winkel. Ik heb gehoord dat Esprit nu ook positiekleding gaat verkopen? (meer mijn winkel ) Ik ben vandaag voor de verandering weer eens giga moe. Vanochtend weer scoutingopkomst na de vakantie 15 kleintjes van 5 tot 7 die weer helemaal door het dolle heen waren...pfff.... Maar wel leuk. Heb ze verteld dat er een geheimpje is nl. Juffr. Pompedomp heeft een baby in de buik. Volgens alle jongetjes wordt het een jongetje en volgens de meisjes een meisje. Dus nog geen duidelijkheid Ze hebben ook de meest vreemde namen voor me bedacht heel lief
ik vroeg het me af omdat dan iemand van mn familie kan gaan kijken voor me maar ik weer niet of het gaat passen maarja we zien wel en ja esprit gaat idd ook verkopen kan niet wcahten ben ook wel beniuewd nar de prijzen.. hopelijk niet te duur.. ik moet nieuwe schoenen heb veel hakken en heb nu al pijn aan mn rug laat staan als ik de heledag daraop moet staan.. nu kan ik nog mn slippers aan maar in de winter wil ik wel dichte schoenen en het liefste platte zool ofzo.. maar alles dat ik zie is niet in mijn maat mn man is nu chinees halen voor me.. en voor mn meisje.. die lust ok wel rijst
De positiekleding van H&M rekt goed mee. Toen ik van maar 36/38 naar 42/44 ging in mijn zwangerschap, bleef het wel goed zitten. 't zag er niet meer uit na mijn zwangerschap, haha, maar het ging wel met die kleding!
Ik heb 2 broeken van de H&M,normaal gesproken heb ik mt 38,maar moest nu echt een mt 40 pakken Ze vallen dus inderdaad wat kleiner uit
flientje ik was laatst mijn dochters video aan het bekijken stata ook op de avond dat ik naar het zh ging om te bevallen.. jeetje wat was ik uitgedijt he hoop dat dat deze keer niet zo erg is hahahaha nathalie ja dat had ik al van meerdere gehoord dan zeg ik wel dat ze maat 40 moeten nemen heb zelf namelijk 38 maar ik wil wel lekkere comfi broeken hoor nu' niet dat ik me erin moet persen
ik herken dit wel ja. NA wat inspanning (dus ook fietsen) ineens gestrekt staan geeft steken. Het lijkt de buikspier te zijn maar zeker weten doe ik 't niet. Dus klinkt bandenpijn ook heel niet gek . Ik weet wel dat het rond de 20e week het ergst werd en daarna wel minder. Dat is mooi om naar uit te kijken
Hey dames, Hier ben ik ook weer eens! Afgelopen week te horen gekregen dat mijn contract in november niet verlengd gaat worden. Had niets met mijn persoontje of zwangerschap te maken, maar puur met het feit dat er geen werk meer is voor me. jammer maar helaas. Ik had het zelf ook wel een beetje gehad daar! Enig minpuntje is dat het zoeken naar werk natuurlijk redelijk bemoeilijkt wordt door de dikke buik. Maar ja, ik ga me er niet druk om maken, ik ga gewoon mijn best doen en als het niet voor februari lukt om een nieuwe baan te vinden, ga ik het gewoon weer paar weekjes na de bevalling proberen. In oktober gaat de aannemer beginnen met onze dakopbouw! Geeft een maandje veel bende (huidige zolderinhoud moet naar kamertje van jongste zoontje en die gaat tijdelijk bij oudste zoontje slapen) maar een ruimte dat we daarna hebben! Straks even wat nieuwe broeken kopen voor jongste zoontje, heeft opeens een groeispurt gehad. Fijne zondag allemaal!
Hey meiden, Ff over die bandenpijn. Ik was dus al 2 dagen bezorgd.....want ik had voor de verandering 2 dagen GEEN bandenpijn. Vreselijk slecht geslapen, want ik dacht meteen, o nee, mijn baarmoeder groeit dus niet meer...foute boel..... Vanmorgen om 5 uur met de Angelsounds geluisterd en na ee flinke zoektocht (telkens mijn eigen hartslag, hoorde ik weer die veel snellere ertussendoor...het kindje...pffff) Ik heb overigens ook 2 dagen weinig gedaan, dus dan heb je over het algemeen minder last van die bandjes.... Mutserig van mij hè !? Tsja ik blijf bezorgd Wie van jullie heeft soms ook een dag of 2 geen last van banden ? XFD
Ik hoor fruitdruifje! Ik heb soms wel een week of langer helemaal niet last en dan komt het weer. Moet zeggen dat het pas een paar dagen geleden wat erger was. Vandaag weer bijna niet tot nu toe. Maar snap het wel want ik dacht dat laatst ook toen ik niks meer voelde. Gisteravond was ik helemaal trots, we waren bij mijn broer op visite en daar was nog een meisje wat ik wel ken. Ze vond dat ik er goed uit zag en dat je het al aardig kon zien. Ongeveer drie weken eerder had ik haar ook gezien en toen zag je nog niks. Dus ik gloeide helemaal van trots Gezellig hoor, de babyfoon stond op tafel, dus je hoorde af en toe mijn kleine neefje. Hij huilde even in zijn slaap maar sliep toen weer lekker door. Oh ik zie ons straks al zitten. Hopelijk slaapt hij of zij ook zo goed door! Mijn neefje is trouwens al 16 maanden maar nooit echt moeite gehad met slapen. Tegenwoordig slaapt ie wel tot acht uur s ochtends soms. En dan deze week maar weer eens langs mijn andere broer/schoonzus. Zij hebben een meisje van bijna 21 maanden. liefs Nikkie p.s. ik ga deze week ook maar eens naar de h&m, mijn broeken beginnen steeds strakker te zitten
Ik heb niet echt last van bandenpijn maar wel giga strakke buik. Nog steeds een soort spierpijn. Ben nog steeds giga moe. Was gisteren ook weer te laat. Ik kom er nu ook wel achter dat ik in het weekend best veel dronk Vrijdagavond na een repetitie ff naar de kroeg. Zaterdagavond altijd wel weer ergens gezellig. Zondagmiddag op het voetbalveld etc. hahahaha En nu elke keer weer nadenken wat ik wil drinken. Straks weer een feestje. Vandaag maar aan de Icetea denk ik
Nou ames morgen is eht zover..dan komt onze 2de echo. Ook een nekplooimeting en de combinatietest. Dus spannend, maar op de 1 of andere manier ben ik er rustiger onder dan de eerste keer. Maar jullie duimen wel voor ons he
ik ben net mn buik uit.. ik heb trouwens wel elke dag last van banden pijn maar ene dag is het meer asl de andere hoor.. maar ja het is trowuens niet altidj bandenpijn bij mij hoor maar ook vooral rond mn wond dat rekt ook op en dat voel ik soms wel.. maarja hoort erbij.. maar heb elke dag wel ergens last van hahahaha... hebben jullie ook dat jullie last hebben van je rug asl je op hakken loopt. ik dus wel moe echt andere schoenen voor de zwangerschap nu.. iemand tips.. kenzo succes maar komt avst allemaal goed