ik ben ook een poossje niet geweest.Ben de afgelopen dagen weer erg moe en ik dacht net dat de misselijkheid veel minder was geworden heb ik vandaag alweer een paar keer de wc pot gezien ale: Het is bijna een week geleden dat ik weer een bloeding heb gehad hopelijk komt dat ook niet weer.Ik ben weer een beetje opgelucht.Het blijft een vervelende kwestie met veel onzekerheid.
Bij mij is de moeheid al aardig verdwenen en de misselijkheid ook gelukkig. Hopen dat er nu betere tijden aankomen. Buikje groeit gestaag door pfff, als ik in dit thempo doorgroei ben ik over 6 maanden net zo breed als ik lang ben hahaha.
ik kom even klagen.. het is zoo heet hier.. het is nog geen 9.30 en al 30 graden pfffff... zoo warm ik zweet me nu al rot.. nou ik denk weer een dagje strand dan maar.. niet dat dat een straf is maar toch...
Kenzo ik duim hoor! Lucia jij alweer 13 weken vandaag! Pff Christel, das wel erg warm in de ochtend. Veel plezier aan het strand. lekker je buik showen. Natasja, Lucia en Bianca, nog even doorzetten meiden en hopenlijk wordt het over een paar weekjes wat beter. En posten hoeft toch ook niet altijd. Gewoon lekker blijven meelezen zou ik zeggen. Redone sterkte met de misselijkheid en fijn dat je geen bloeding meer hebt gezien.
Hoi hoi! Heb een druk weekend gehad, ben even helemaal puf, maar kom toch vlug piepen. Ik heb van mijn schoonzus wat zwangerschapsdingen gekregen (twee tunieken en een reuzegrote broek), hoe komt het dat je in zoiets meteen echt zwanger lijkt Leuk wel! Aan iedereen; prettige zondagavond!
Goedenavond! @ Kenzo: succes morgen! Heerlijk 3 weken vakantie! Heb sinds vrijdag ook zwangerschapsbroeken aan! Bevalt prima! Zit toch 10x lekkerder dan mijn 'normale' broeken! En ja, je ziet gelijk mijn buikje beter! Morgen ochtend om 11 uur weer naar de VK! Hopenlijk de 1ste keer het hartje luisteren. Ben dinsdag 13 wkeen dus dan kan het wel hoop ik! Toch weer een extra leuk begin van de vakantie! Waar ik nu wel sinds vrijdag last van heb zijn meijn tepels! Die doen echt MEGA zeer als ik het koud heb... Fijna avond allemaal!
ja maranka ik ga zo meteen naar het strand wordt 40 graden vandaag wordt niet goed maarja op het strand zal er wel een lekker windje staan? en buik showen houw el een tshirt aan voel em zo ongemakkeljk ahah mn tankini i nog niet binnen
Meiden die morgen naar de vk moeten heel veel plezier en succes. Hier ben ik sinds week 13 niet meer misselijk, af en toe nog wel kokhalzen maar dat wordt ook minder. Gelukkig maar. Mijn eetlust komt langzaam aan ook weer terug. Donderdag over 1 week mag ik weer naar de vk. Dan gaan ze naar het hartje luisteren met de doptone. Ik heb trouwens ook zo'n soort doptone thuis van de vorige zwangerschap. Nu kan ik hem alleen niet meer vinden. Waar heb ik dat ding nu weer verstopt? Net zoals ik een een legging niet meer kan vinden. Hoop hem toch nog wel tegen te komen hoor. Verder gaat alles goed. Buikkie groeit gestaag.
Over kwijtraken gesproken.... Aangezien ik de eerste zwangere was binnen de vriendinnen heb ik na mijn zwangerschap vrijwel alles uitgeleend. Ik weet alleen niet meer wat ik aan wie heb uitgeleend....Ik ben dus kwijt: -al mijn zwangerschapskleren (vidavita,cachecache etc) -mijn zwangerschapsboeken (3) -2 bekkengordels -5 leuke buikbanden -zo'n belletje voor op de buik -etc etc etc Echt balen hoor, want het heeft me kapitalen gekost...alleen niemand weet ineens meer wat, waar, hoe en wanneer..... XFD
Jeetje fruitdruifje. En dat noemen zich dan vriendinnen van je. Sorry dat ik het zo zeg, maar als vriendin van iemand verwacht je toch wel anders. Kan je niet een keer aanbieden dat je een keer wilt spitten door hun kleding of zo? Dat je het zelf ook niet meer weet maar dat je wel nog weet hoe het eruit ziet? En idd het kost echt kapitalen.
ik ben weer terug van het strand was heerlijk wel heet en sommige mensen zijn echt aso zeg.. had ik speelgoed van cailynn recht voor ons staan we zaten ook praktisch in het water komen er mansen die pakken even dat speelgoed van cailynn weg en die kinderen beginnen er mee te spelen dus ik zeg tegen mn man ik zeg zeg dr is iets van want ik was aan het koken.. dus mn man pakt gewoon dat speelgoed weg en ze keken m boos aan.. ik dacht echt van nouja zeg.. dus de prullebak staat achter die mensen dus ik gooit cailynns zwemluier daar in toen we weg gingen.. ze had er nisk in gedaan en die mensen echt zo van ja hallo .. ik denk ik zeg lekker niks net of het stradn van hun is... pff.. maar verder wel leuk geweest het is nog steeds erg warm en benauwd maarja... en fruitdruifje is idd wel lullig ja als je iets uitleent verwacht je het ook terug en zeker als je het vraagt... dus nu moet je alles weer nieuw kopen? weetje zeker dta ze het nog wel hebben strax hebben ze het verkocht..
Goeiemorgen! Gisteren was ik 7 jaar samen met mijn mannetje en als kadootje kregen we iets heel moois! Ik heb het hartje mogen horen via de angelsound! Wauw wat is dat super! Ik kreeg het er helemaal warm van en ben nu officieel verliefd. Het scheelt wel dat ik nu wist waar ik moest zoeken dorodat ik bij de echo/doptone gekeken heb. En als je hem gevonden hebt is er geen twijfel meer mogelijk. het is idd net een treintje. Nu dadelijk weer aan een zware werkweek beginnen. @ Natasja succes met je eerste werkdag vandaag! En ook succes voor de mensen met een echo vandaag!
Goeiemorgen! Succes voor de dames met een echo pooh, leuke kado inderdaad, hartje horen Hier alles goed. Deze ochtend ABSOLUUT GEEN ZIN om op te staan, maar verder ging het wel. NIet met smaak gegeten, maar 't viel wel mee. Ik kijk nu al weer uit naar vanavond, als ik mag slapen. Zo leef ik al weken van dag naar dag
pfffffffff ik ben gebroken zeg slapen is echt waardeloos tig keer op een nacht eruit en dan weer moeilijk weer in slaap vallen ....misschien zijn het wel de zenuwen voor vrijdag of voor morgen dan krijg ik mijn 2de echo en heb ik een afspraak bij de VK
Goeiemorgen damens, *GAAP* Kindjes vandaag weer voor het eerst naar school. Weer even wennen het vroege opstaan Straks naar de VK,ben benieuwd of ze deze keer met hun doptone wel het hartje kunnen vinden
Ik hoop het voor je Nathalie, zou leuk zijn. vandaag lijk ik een goede dag te hebben. Kijken hoelang dat blijft Iedereen die vandaag weer voor het eerst aan het werk is sterkte....
Succes met de echo vandaag kenzo! Hier gaat het wel beter met de vermoeidheid maar als ik het een avond laat maak in het weekend dan merk ik dat wel de volgende dag. Misselijk ben ik gelukkig al een tijdje niet meer. Alleen gister toen viel het eten (chinees) me niet echt lekker. Cristel: jeetje dat is echt heet, 40 graden. Zou idd niet willen ruilen De zomer hier was echt tien x niks en dat komt ook niet meer. Misschien nog een beetje nazomerweer rond de 20 graden. Maar het najaar vind ik ook wel weer knus, lekker de kaarsjes aan. Alleen jammer dat je dan niet zo met je buik kan showen onder je dikke jas straks. Weet iemand ook of je speciale pyjama's hebt ofzo? Want in de winter draag ik meestal wel een pyjama. En ook met een winterjas... pas je daar wel in als je een dikke buik hebt of moet je dan een paar maten groter kopen (waar je dat jaar erop niks meer aan hebt)
Wat je zegt Nikkie, winterjas. pff nog helemaal niet aan gedacht met die van mij haal ik de helft van de winter nog niet. Misschien probeer ik het eerst nog op te lossen met lekkere lange warme shawls maar als de winter echt doorzet..... is het toch lekkerder dat je je jas gewoon dicht kunt doen. Mmmm