Ja ik denk weer eens vooruit Maar hoe deden jullie dat (voor degenen die al kinderen hebben?). Wil wel een lekkere warme jas maar geen vermogen uitgeven aan spullen die je maar 1 seizoen draagt. Veel jassen zijn nogal strak tegenwoordig en een paar maten groter dan wordt het zo'n vormloos ding
Ik was bij de eerste twee kinderen in de zomer zwanger, juli en augustus geboren dus geen problemen gehad met winterjassen want in de winter was ik niet zo dik en kon mijn eigen jas nog aan. Nu bij deze denk ik ook, oh jee, misschien moet ik maar een jas van mijn moeder proberen, die is vrij stevig dus wie weet pas ik die wel.
Ik krijg helemaal de zenuwen Vandaag naar de VK geweest en wéér kon ze het niet hartje niet vinden,terwijl ik gisteravond het zelf nog heb gehoord met de Angelsounds. Woensdag krijg ik een echo in het ziekenhuis,omdat de VK toch graag wil weten waarom ze het niet kan vinden
Ben serieus zenuwachtig. Om 15h mag ik bellen voor de uitslag van mijn bloedtest dus hopelijk morgen geen vlokkentest of mijn wereldje zal instorten als een kaartenhuis. Hoop dat het in orde is... . Ik laat jullie wel iets weten. En ik moet juist vandaag niet werken dus ik zit constant naar de klok te kijken. groetjes nessie x
Sterkte Nessie, zal voor je duimen! Wat is je gevoel erover? Nathalie: wat raar idd, maar je hebt het zelf toch zeker wel gehoord? Misschien verstopt de baby zich wel bij de VK.. Zou het ook niet weten. Maar kan me voorstellen dat je gestresst raakt. Pfff ik heb het ook nog niet 1x gehoord, volgende week woensdag voor het eerst. Hopelijk kan ze het dan wel vinden want anders schiet ik ook in de stress. Maar dan ben ik precies 14 weken en kunnen ze het wel vinden toch? Mijn buik groeit inmiddels al wel wat dus het zal wel goed zitten denk ik dan maar. Zelf zo'n ding aanschaffen vind ik wat te duur en ik weet ook niet of het wel goed is om het vaak te doen. Maar volgens mij kan het geen kwaad want je luistert alleen maar en het is niet zoals met een echo met geluidsgolven. Dat is alleen om beeld te krijgen. liefs Nikkie
Ik zit echt met een gemengd gevoel. Heb op de echo dinsdag een klein mensje gezien die ik echt niet meer kan missen en hoop uit de grond van mn hart dat alles ok is. Ik probeer positief te blijven ook al is dat heel moeilijk
Sterkte dan maar vanmiddag! Was jij dat waarbij de VK zei dat je een verhoogde kans ergens op had? Weet het zo even niet meer. Snap dat je dan gestresst ben. Laat het maar weten. X
Hoi meiden, Over anderhalf uur naar de VK voor mijn tweede echo, vind het heel spannend. Maar heb ook de angelsound en heb vanochtend het hartje al gehoord van onze kleine beeb. Zat eerst in mijn lies en daar hoorde ik een hele traage trein, ik dacht dit zal de beeb vast niet wezen ben verder gaan zoeken en echt in het midden van mijn buik echt net boven mijn schaambot daar hoorde ik een hele snelle trein in de verte, echt geweldig. Vind dit toch al een geruststellend idee. Liefs
ja de nekplooimeting ging niet goed omdat de baby aan het slapen was en ze noemde ons een risicogeval wat chromosoonafwijkingen betreft. Syndroom van Down was iets minder omdat het neusbeentje goed te vinden was wat je blijkbaar bij kinderen met het syndroom van down niet vind. Afwachten dus
@nessie: succes vanmiddag. Ik duim voor een positieve uitslag @Isra: succes bij de VK straks @Nathalie1973: Gelukkig krijg je woensdag nog een echo in het ziekenhuis. Ik hoop dat je dan eindelijk uit je spanning kunnen verlossen en kan je eindelijk het hartje horen. Hier weinig nieuws. Vrijdag heb ik eindelijk een echo, dan ben ik net 13 weken. Bij de vorige echo was ik 7w3d en dat lijkt echt al een eeuwigheid geleden.
Potverdrie ! Hoe kan dat nou ? Als jij het hoort moet zij het ook horen toch !? Of misschien zit ze verkeerd te zoeken. Ik denk dat je gewoon een eigenwijs kindje krijgt. Wel aan mama het hartje laten horen en snel wegzwemmen als de VLK komt. Het verschil is toch duidelijk te horen met je eigen hartslag. Tenzij je net de 100 meter horden hebt gerend. Hoorden ze het de vorige keer ook niet goed dan ? Hou je taai, het is vast niks XFD
Kom op nessie ! Laat je niet gek maken ! En zelfs als de uitslag niet 100% geruststellend is....het is jouw kindje...jouw lijf en jouw keuze.......weeg dat goed af ! Houden van is niet verbonden aan chromosomen (gelukkig) en zelfs als de chromosomen niet helemaal perfect zijn kan het enige gevolg het ontbreken van een "wiskundeknobbel" zijn. Tsja, zekerheden heb je nooit in het leven....ook niet met tests. Het leven is een avontuur tot je laatste bladzijde.....zet m op ! XXXXXXXXXFD
..... mooi gezegd Fruitdruifje...... Helemaal mee eens. Allen heel veel sterkte ik vind dat mijn buikje nu ook wel mag gaan groeien. Nu iedreen het weet.... Maar ik zal wel weer in de breedte groeien ipv naar voren. Net wat voor mij
Bij de andere kinderen hoorde ze het ook bij 16 weken pas,alleen Jamie was een uitzondering met 10 of 11 weken.
ellen k ze zeggen asl het ind e breedte groeit wordthet een meisje nessie komt vast allemaal goed en is net wat fruitdruifje zegt! ik heb over 1 week mn 2e echo asl het goed is. maar maak me dr eigenlijk niet druk om.. weet wel dat alles goed zit.. cailynn maakt me vanochtend om 6 uru waker en gaat dan vervolgens weer liggen slapen.. ja ik kan dan niet meer slapen he.. dus ben ik weer vroeg wakker en ben nog zo moe
Helemaal happy Vanmorgen voor het eerst het hartje gehoord ( ben morgen 13 weken)De VK zei dat het wel even kon duren voordat ze het gevonden had en dat het mogelijk niet zo hard te horen was ( wilde het nml opnemen op mijn telefoon). Maar toen ze die doptone ( zo heet dat ding toch) op mijn buik legde had ze het meteen te pakken en duidelijk joh! Echt geweldig! Luister het nu elke keer terug! Groetjes van een superblije Jellie!