Ik droom ook enorm. Vannacht droomde ik trouwens dat ik bevallen was van een zoontje (dit is de eerste keer dat het een zoontje is in mijn droom, was voordien altijd een dochter), mijn man had voor de geboortekaartjes gekeken, en ik kon de naam niet lezen. Ik wist dus niet wat hij 'geschreven had' en durfde het niet te vragen Mijn ouders waren daar en die zeiden almaar 'dag lieve jongen', niemand die zijn naam eens zei, dus ik wist echt niet welke naam mijn man gekozen had. Raar he Vreemd is ook tijdens mijn zwangerschap dat ik mijn dromen onthoud
Ik droom ook meer over anderen ook. Bijvoorbeeld dat ik 3 kinderen krijg en dat ik mijn vrienden die geen kinderen kunnen krijgen er ook wel 1 gun. Ze mogen er dus 1 van mij hebben Of dat ik bij de vk zit en daar zit mijn beste vriendin ook, 20 wk zwanger maar die heeft mij niets verteld. Vermoeiend..
Goedemorgen meiden, Hier hetzelfde verhaal als bij Nathalie... Gisteren bij de vk geweest omdat ze vorige week geen hartje konden vinden dus mocht ik gisteren terug komen om het nog een keer te proberen. Nou mooi niet dus. Heb nu al een eigenwijze beeb. De vk is absoluut niet ongerust zegt ze, want mijn baarmoeder is goed doorbloed en hij komt nu 2cm boven mijn schaambot uit en groeit dus erg goed. Ik vertelede haar ook dat ik het idee heb dat ik af en toe de beeb al voel, en volgens haar is dat heel goed mogelijk. Ik heb hem gisteren nog even gevoeld. Nou krijg ik donderdag een extra echo om te kijken hoe de kleine ligt en er is misschien kans dat mijn baarmoeder achterovergekanteld is omdat de beeb bijna niet inbeeld te krijgen was tijdens de echo van 11 weken, hij lag heel diep. Pff heb ik weer hoor... Begon ik eindelijk te genieten en zo wordt ik in een keer van die hele mooie roze wolk getrokken! Ik moest even mijn verhaal kwijt....
Ik maak me ook geen zorgen meer Diaan,heb net nog het hartje gehoord met de Angelsound. Morgen heb ik de echo,ga samen met mijn mams,maar ga er gewoon vanuit dat alles goed is
He bah wat een gedoe met die hartjes.... wij moeten volgende week en ik hoop dat het dan wel te horen is (met 15 weken). Mijn buik begint al wat strakker te voelen, echt een lichte welving nu. Ben benieuwd hoe het met Nessie is afgelopen, ze heeft gister niks meer gepost zag ik. Hoop dat alles goed is.
Gisteren onze 2de echoo van 12 weken gekregen Alles was perfect zei hij, het zag er uit volgens het boekje. Even een grappig iets tussendoor. Het kind lag net op dat moment te slapen, en het moest een bepaalde houding aannemen voordat er een bepaalde meting kon worden gedaan. Eerst moest ik wat hoesten Maar dit gaf weinig effect kind sliep gewoon door....toen begon hij wat te porren... Wel wat beweging maar draaide zich om en sliep verder...zucht Laat mij maar even zeg ik, dus ik spring van die tafel af en stuiter wat op en neer, dit onder gelach van de assistente en diegene die mn echo deed. Zo zeg ik, probeer het nu maar weer. En ja hoor het was wakker en lag nu met de benen in de nek Toen gaf het nog even een foto shoot weg, en alles was heerlijk en goed. Fotot staat in mn mapje..
vanmorgen het hartje gehoord bij de VK ws voor mijn nu nog vriend wel mooi verjaardagskado ..zometeen om half 3 2de echo ..spannend hoor
Over een pyama weet ik niets, maar bij mijn vorige zwangerschap heb ik in de winter een fleecevest onder mijn jas aangetrokken. Fleecevest dat ik heb is wat ruim dus dat kan makkelijk dicht. Jas niet, maar toch warm omdat er een fleecevest onderzit. Anders een soort buikband breien?
Amai, ik moest weer enkele pagina's bijlezen. Ik krijg namelijk sinds enkele dagen geen bericht meer in mijn mailbox als er een bericht is gepost. Ik heb 1 zwangerschapspyjama maar ik moet zeggen dat er niet veel verschil is met een gewone pyjama. Ik koop nu gewoon een pyjama een maatje groter. Wat het jassenprobleem betreft: ik was ook zwanger van het zoontje in de zomer . Ik trek gewoon een fleecejasje onder mijn zomerjas aan en ik krijg ze allebei dicht. Dat is ook lekker warm in de winter meerdere laagjes stof op elkaar. Sinds gisteren heb ik kramp in mijn linkerbil, ga morgen maar raad vragen aan mijn gyn. Ik hoop dat ik morgen een echo krijg, ik weet dit niet zeker. Anders moet ik nog wachten tot 20 september. Dit was eigenlijk zowat wat ik te melden had. Knuf van zuurtje
Hey ladies, Tjsa, voor mn eerste zwangerschap heb ik gewoon XXL pyama's gekocht bij de goedkopere winkels. Aangezien ik toen maat S/M had, was XXL ruim voldoende. Ditmaal gaat me dat niet lukken, aangezien ik van maat 36/38 ben uitgedijd tot een maat 44.....slik Qua jas...ik droeg gewoon enorme sjawls op mijn jas. Formaat tafelkleed Dat ging perfect en zag er leuk uit. Ik heb trouwens iets ontdekt vandaag....De afgelopen dagen heb ik enorm mijn best moeten doen om met de angelsounds het hartje te vinden. Gemiddeld 10 minuten zeker.... En maar duwen op mijn buik om zo dicht mogelijk bij de baarmoeder te komen..... Het rondje van de microfoon was gewoon afgedrukt in mijn buik en deed best een beetj pijn..... Kom ik er doodleuk achter dat ik helemaal niet hoef te duwen Zelfs als ik dat ding maar net mn buik laat raken hoor ik al pieuwpieuwpieuw ..........Techniek is duidelijk niet aan mij besteed...hoe genant. Even een ander vraagje...en eh...tis nogal plastisch.....heeft één van jullie soms ook last van overvloedige witte afscheiding bij de eerste ochtendplas. Ik wist niet wat me overkwam en mijn man en ik hadden de avond ervoor echt niks gedaan, dus het waren niet zijn "onderdelen" Nou ja, ik lees het misschien wel. XFD
Die witte afscheiding is helemaal normaal, ik heb het inderdaad s`morgens het ergst maar eigenlijk de hele dag door vloei ik, moet halvewege de dag een schone onderbroek aantrekken omdat je geen inlegkruisjes mag gebruiken. Erg onsmakelijk maar het hoort er echt bij.
Ik heb het ook, maar is de ene keer erger dan de andere keer. Maar het ergst in de ochtend. Ik denk ook dat dat komt omdat je niet zo vaak gaat plassen. Je wast je voordat je gaat slapen. Ik moet er dan meestal nog 1 keer s nachts uit om te plassen en dan veeg je het weg zeg maar en daarna niet meer... : Raar verhaal ja Maar schijnt heel normaal te zijn. Ik hoef gelukkig geen broekjes te verwisselen. Daarover gesproken... ik ga maar eens over op een maatje groter ofzo want die zitten ook niet lekker meer...
Nee inderdaad, ik heb van de week ook wat onderbroeken gekocht, ik draag altijd strings en heb nu zwangerschapsstrings hahaha, ziet er niet uit maar zit wel erg lekker!
Hai, Ik heb niet zo veel last van afscheiding, alleen in de plas inderdaad smorgens. Maar in mijn ondergoed niet zo erg. Ja vermoeidheid, zeker nu ik weer werk. Lag gister al voor 8 uur op bed. Vandaag weer lesgegeven (maar 3 lesuren maar is toch wel pffff hihihi) morgen weer een dagje vrij (heerlijk zo op de woensdag). Morgen ga ik ook naar de kapper want dat gekke lange haar van me is niks, kan er helemaal niks meer mee. Pyjama's ik slaap nog lekker in mijn huisbroeken (ben een koukleum) die zitten lekker onder mijn buik. Jas, heb ik nog niet over nagedacht, loop nog niet in een jas nu.
Over dat afscheiding dat heb ik ook het ergste inderdaad s'ochtends maar over het algemeen ook wel de hele dag door. Ik gebruik wel inlegkruisjes waarom mag dat niet? heb ik nog nooit iets over gehoord....
Van inlegkruisjes krijg je weer schimmels enzo, je moet het luchtig houden hihi, katoenen onderbroeken en regelmatig een schone aantrekken.
Tjsa. Dat jassenprobleem wordt voor mij straks wel echt een probleem. Ik ben nogal een koukleum en ik moet straks midden in de winter 's ochtends om 7.15 op de fiets zitten! Sjaals enzo als je van een naar de auto loopt kan prima, aar 's ochtends 's winters op de fiets........ Vandaag 4 uur lesgegeven en daarna ben ik eindelijk weer eens naar het zwembad geweest. Alles valt me wat tegen eigenlijk. Ik kan niet meer zo snel fietsen (steken) en et zween moet ik ook al heel rustig aan doen. Viel me echt tegen! Nog 3 dagen lesgeven.... Heel raar: ik heb zin in vanavond. Gewoon een infoavond van het ziekenhuis voor zwangeren, maar wel lekker om wat dingen uit te zoeken en saen even met de zwangerschap bezig te zijn.
Ik slaap inderdaad ook in een dunne joggingbroek/huispak. Nog net geen sokken aan in bed Ben ook een koukleum Wat betreft de afscheiding dat heb ik inderdaad ook,de hele dag door