Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hier bijna geen afscheiding! Raar hoe het zo kan verschillen!

Een jas zal bij mij ook wel met een dikke grote sjaal zijn! ;)

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

O Bianca ik herken je probleem'...
    voor de zwangerschap ging ik 2 keer per week spinnen en 1 keer fitnessen. (niet omdat ik het leuk vind maar omdat ik van mezelf moet)
    Nu heb ik al weken niets meer gedaan (wil echt volgende week weer beginnen :( ) Maar als ik nu naar het volgende dorp fiets ben ik echt doodop. Weg condititie. Veel trappenlopen idem.

bleh, toch maar weer wat gaan doen dus... ;)

3. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hier ook niet veel afscheiding, eigenlijk weinig tot niks (gelukkig). WAs dan wel al jaren lang met lactacyd wasgel. Dat kan prima want je gebruikt het niet inwendig. Heb in al die jaren nooit een schimmelinfectie gehad alleen toen ik net zwanger bleek te zijn.
    Inlegkruisjes kun je beter niet gebruiken want het maakt het alleen maar erger. Maar snap het wel hoor als je veel last hebt van afscheiding. Beter is van niet want je hebt sneller kans op schimmelinfecties.
    Over de winterjas: tsja moet toch maar eens kijken. Wil het liefst gewoon een jas aan kunnen. Zal mijn schoonzusje maar eens vragen hoe zij dat deed. Zij had wel in de winter een jas aan (was destijds eind december uitgerekend).
    Mag ook graag de fiets pakken dus een jas die dicht kan is geen overbodige luxe.
    Voel me nu ook al erg log (ben nog maar 1,5 kilo aangekomen maar toch). Kom niet echt hard meer een heuveltje op :) Met mijn conditie was het al niet erg goed gesteld ahum. Maar ik loop en fiets wel veel.
    Nog over werk: op dit moment heb ik dat niet maar ben druk aan het solliciteren. Mijn voorkeur gaat nu uit naar een tijdelijk baan.
    Normaal doe ik administratief/secretarieel werk. Door omstandigheden ben ik bij mijn vorige werkgever weg gegaan.
    Moet morgen naar een uitzendbureau voor een eventuele baan voor maximaal 3 maanden. Spannend!
    Het is dan wel voor een lager loon dan ik had en voor 20 uur maar ik maak me liever nuttig.
    En de rest word dan tijdelijk aangevuld door ww. Na de bevalling wil ik weer op zoek naar een vaste baan, dan voor 24 uur.
    Qua geld moeten we het even zuinig aandoen maar gelukkig wel nog wat over voor babyspullen. Haal gewoon veel tweedehands. Heb al genoeg leuke en goed onderhouden spulletjes gezien.

groetjesss

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hi dames..

hier dene dag wel veel afscheiding de andere dag niet veel ligt er maar net aan maar heb iedere dag sowieso wel afscheiding...

ik heb een vraagje.. ik had gisteren een soort trekkerig gevoel net iets onder mn ribben.. eigenlijk meer aan de linker kant... en zodra ik ging liggen was het ok weg.. maar als ik weer ging staan en iets op pakte bijv mn kleintje dan begon het te steken.. hebben jullie dat ook gehad? moet er wel bij zeggen heb gisteren even gezwommen is dat eigenlijk slecht?

5. nessie

nessie Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Brugge
    Hier ben ik eindelijk met GOED nieuws! Ik mocht gisteren om drie uur bellen naar de vk maar ze hadden nog geen nieuws van het labo. Dus heb ik twee uur en een half mezelf superzenuwachtig gemaakt voor niks en toen kwam het verlossende telefoontje: er is een kans van 1 op 2237 dat er iets mis zou gaan. Een kans van 0,0004 procent dus tien keer niks dus ongerustheid voor niks. En toen kwamen de gelukstraantjes... . Een vlokkentest was dus af te raden omdat ik 1% kans heb op een miskraam.

Ben blij dat ons klein schoon slapertje ok is. :D

Ik wil iedereen bedanken voor de steun! Die woorden hebben me er echt doorgeholpen!

dikke kus

nessie

6. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    GEFELICITEERD! Klim maar snel weer op die mooie roze wolk!
    :thumup: :thumup: :thumup:

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Super nieuws Nessie! :p

8. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Nessie hoera ! :) :) Proficiat ! Da's prachtig nieuws !

Over de winterjassen...
    In januari hebben we onze wintersport geboekt voor eind december.....Ik ben dan 30 weken. Skiën vergeet ik natuurlijk sowieso maar, maar wat doe ik in hemelsnaam aan ?
    Ik zal af en toe toch eventejes naar buiten willen, ook al is het min 10.
    Een bodywarmer, sjawl etc voldoet dan niet. Een gewone broek ook niet en eh .....zwangerschapsskikleding bestaat niet hahahaha ;)
    Thermo-ondergoed voor een dikke buik....forget it........
    Ik denk dat ik maar een zwangerschapsmaillot koop voor onder mijn broek ofzo. Heb ik toch 2 laagjes daar. Qua bovenkleding heb ik absoluut geen idee !
    Ik heb ook maar ff gekeken of er wel goede medische voorzieningen in de buurt zijn. Indien nodig kan ik per helicopter naar een dichtbije zwitserse kraamkliniek met afd neonatologie......
    Tsja...de vorige kwam met 36 weekjes, dus ik vind het toch best eng...
    Ik droom nu al over vastzitten in de sneeuw en een premature bevalling...brrrrrrr :( :(

XFD

9. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Harstikke fijn voor je nessie, en nu gaan genieten he!
    Liefs engel

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ben best wel zenuwachtig voor morgenvroeg,dan krijg ik de echo

11. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Geweldig Nessie. Nu genieten.

Nathalie ik duim voor je dat morgen alles goed is met de echo.

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goed nessie om te horen

en nathalie alle sis vast goed

ik heb net bedrusst gekregen van de gyn

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Nessie, gefeliciteerd!

Nathalie, succes met de echo morgen!

Christel, rustig aan meis!

14. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Go Nathalie ! Hier wordt hard geduimd (al zal dat niet nodig blijken) :)

XFD

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nathalie ik duim voor je meis!

Nessie, gefeliciteeeeerd!

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Nessie wat een goed nieuws! En nu gaan genieten!

@ Nathalie ik duim voor je dat alles goed zit!
    ;)

17. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    nathalie succes morgen met de echo

nessie gefeliciteerd

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nessie, gefeliciteerd meid. Goed nieuws

Nathalie [-o< Succes. Is dit je eerste echo? Helemaal spannend.
    Ik hoop dat je er heerlijk van kunt genieten ....
    Laat ook ons niet in spanning ;)

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

O ik zie net in je album dat je met 8 + wk ook een echo hebt gehad....

20. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey Nathalie....hoe ging het ...?

XFD

Deel Deze Pagina