Heb een goed idee : Mocht jij een meid krijgen en ik een jongen, dan kunnen we de kleertjes van de oudste kids mooi ruilen XFD
@pooh, jeetje! soms zit een ongeluk in een klein hoekje! @cristel, wij denken beide een jongetje. Mijn gevoel zegt het,maar ja het kan natuurlijk ook een meiske zijn!
Persoonlijk denk ik een meisje, mijn vriend doet er geen uitspraak over Volgens de chinese astrologie wordt het ook een meisje. Letten jullie daar ook op? Wij willen het wel heel graag weten straks met de 20-weken echo. Heb nu af en toe wat gekocht, maar niet veel nog. Gister voor het eerst in een grote babyzaak rondgesnuffeld met mijn vriendin, was leuk joh...en duur!
Ik heb nog geen kleertjes gekocht, maar ik heb wel een ledikantje gekocht op MP. Was maar 15 euro en zag er zo mooi uit dat ik het niet kon laten. Was toen geloof ik nog maar 8 of 9 weken. En vorige week heb ik een kinderwagen gekocht. Ook weer via MP. Helaas kunnen wij het ons op dit moment niet veroorloven om alles nieuw te kopen. Maar op MP vind je soms de mooiste dingen. O, ja we hebben laatst 3 hele leuke schilderijtjes gekocht voor op de kinderkamer. Koste echt niets en ze zijn nog nieuw in de verpakking. Heel vrolijke kleuren! Ik zal eens kijken of ik ze binnenkort eens inmijn album kan zetten.
Wij zijn het nog niet eens of we het willen weten. Dwz. ik wil het niet weten en mijn vriend wel. Ik heb echt het gevoel van een meisje (maar ik heb altijd al gedacht dat ik een meisje zou krijgen hoewel ik voor mijn vriend nooit een lange relatie heb gehad) en hij denkt aan een voetballertje en voor hem is dat dan dus een jongetje. Vanmorgen heel vroeg hebben we over jongensnamen gehad. We hebben echt dubbel gelegen. Eigenlijk weten we het al maar we willen toch kijken of we over meer eens kunnen worden. We zoeken Nederlandse namen en bij elke naam heb je dan wel weer iemand in gedachten.
ellen k dat is hier dus ook.. ik zou het deze ker wel geheim willen houden maar mn man wil het perse weten... en dan zegt ie ok dan vraag ik het toch aan de gyn en zeg ik het niet tegen jou maar dan weet ik dat ie het toch een keer per ongeluk zegt maranka: en waarom alles nieuw als het zo kan... hebben wij ook gedaan een camping bedje en een kinderwagen via mp gekocht.. toen we naar nederland gingen op vakantie anders moest ik alles mee slepen. nou en ziet er goed uit hoor meestal uitzonderingen daar gelaten.. heb ook wel eens wat kleertjes op mp gekocht. meestal super goede conditie 1 keer helemaal niet maarja is het risico... welke kinderwagen hebben jullie op het oog? ik heb quinny zapp gekocht die kan ik nu voro cailynn gebruiken en in nov ofzo koop ik de maxi cosi erbij zodat ik die op het standaard kan zetten... ik vind de quinny wagens zoooo gaaf
Ik wil denk ik ook een quinny wagen. Maar we hebben weinig kofferbakruimte, welke kan je dan het beste nemen? Ik vond de speedy wel mooi. En voor de rest kopen wij ook veel via MP. Heb al wat mooie kamertjes gezien maar wil het nog niet kopen. Eerst wil ik alles boven leeg hebben en opgeruimd. En dan moeten we nog laminaat leggen en behangen. Dus ik denk dat ik pas eind oktober, begin november een kamer koop. Als het voor het einde van het jaar allemaal maar klaar is maar dat komt vast wel goed Volgens de chinese conceptiekalender krijgen we een jongen. Ben benieuwd...
bugaboo vind ik ok ergleuk maar vond ik zoo duur nou ja hier in de us tenminste is 800 dollar en ja vond ik een beetje te veel.. heb nu dus de quinny zapp als het goed i skun je daar de maxi cosi opzetten opde standaard heb die dingetjes erbij... dus alleen nog maxi cosi kopen... de zapp dat weet ik toevallig is heel erg makkelijk vind ik en best compact tenminste tegenover de kinderwagen die we voor cailynn hebben dat dng nam namelijk de hele koffer bak in beslag :S
Ik heb mijn bugaboo voor 70 euro. Mijn zusje had het onderstel en via MP heb ik de gitzwarte reiswieg en buggyzitting gekocht. Was echt als nieuw nog Had ik een mooi mazzeltje mee
wow nathalie dat is idd een koopje wat heb jij mazzel zeg suer echt waar.. ik zal er wel naar te kijken ze zijn nu nieuw hier in de us.. sinds een paar maand zag toen de prijs toen dacht ik laat maar hahaha... ik heb de zapp dus maar gekocht kan ik nu alvats gebruik van maken met cailynn en koop er dus wel een maxi cosi op.. zie hele leuke uitvoeringen mar sommige zijn weer meer voor een jongen en andere weer meer voor een meisje... ik weet niet wat voor een kleur ik moet nemen hahaha
Ik wil deze of de limoen groene, maar kan maar niet kiezen. En even goed de aanbiedingen uit gaan zoeken of via mp, want de volledige prijs vind ik te duur. Misschien zijn er goede aanbiedingen op de jonge gezinnenbeurs in november
Wij willen graag een quinny speedy, en dan de papillion uitvoering. Lekker rustig dagje hier, lekker uitgeslapen, ontbijtje op bed gekregen, boodschappies gedaan en net een vriendin op visite gehad (nog van de middelbare school, dus altijd lekker kletsen) Nu ga ik lekker zelf pizza maken, met alles erop waar ik zin in heb! hihihihi
mm lekker pizza jeetje ik begin honger te krijgen en ben toch misselijk raar he en ontbijt op bed at een luxe ik zal een ons wegen voordat dat gebeurd hahaha pooh ik heb de zapp de lime groene wil een maxi cosi kopen dat kan op dat onderstel... weet ook niet welke kleur hahaha.. oohja als iemand tijd heeft kan iemand mij op 29 maart zetten
hoi meiden net terug uit mexico na 30 uur vertraging ! heb niet bijgelezen en vertel de rest van de week wel we gaan zo slapen maar hier alles OK ! Knuf Emma
Emma: welkom terug meid. Hoe heb je het gehad? Nikkie: wij hebben de quinny speedy dus, ik ga de mijne gewoon hergebruiken. Onzin om een nieuwe te kopen. Is pas 2 jaar oud. Heeft wel gebruikssporen maar ja, zoontje lief vind het heel erg leuk om met dat ding te rijden en botst dus wel eens ergens tegen aan hihihi. Maar goed om op jou vraag terug te komen. Het onderstel van de speedy is dus vrij groot om op te vouwen, hij vouwt niet klein op net als de zapp geloof ik. Wij hadden eerst een volkswagen golf en ook een kleine kofferbak. Hij paste er maar net in en dan nog moesten wij er altijd wat tegen aan duwen. Nu hebben wij een station volkswagen en die kofferbak is veel groter. De speedy is idd mooi maar ik zou er niet voor kiezen als je echt zo weinig ruimte hebt. En daarbij moet de bak er ook nog bovenop he. Wij hadden de hoedenplank er altijd uit. Fruitdruifje: zou een leuk idee zijn ja ruilen als wij een meid krijgen en jij een jongen hihihihi. Maar ik vind het geen straf hoor om nieuwe kleren te moeten gaan kopen
welkom emma.. hoe komt het 30 uur vertraging? be nu wel benieuwd? en hoe heb je het gehad? is het ete een beetje meegevallen?
Quote: Wij willen graag een quinny speedy, en dan de papillion uitvoering. Deze wagen hebben wij ook! Hebben m net binnen.. Wilde deze al hebben, voordat ik uberhaupt zwanger was..hahahaha Miekje, vandaag 14 weken
Ik heb de mutsaerts transformer gekocht. Twee zwenkwielen voor die vlak naast elkaar zitten. Met de wielen eraf is hij precies in de kofferbak van mijn ford fiesta te krijgen. En de wielen gaan er in 1 simpele klik vanaf.