Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh ook een mooie maranka ik heb bij mn vader in nl ook een mutsaerts maar geen transformer.. 1tje met zebra print.. was in dec lekker warm voor cailynn...

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoe bevalt ie jou?

Dit is em. Heb alleen geen maxicosi erbij. Die hoop ik van mijn schoonzusje te kunnen lenen.

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    wauw wat een leuke zeg.. vidn m echt mooi.. nou ik heb m mar 3 weken gebruikt toen ik in nederland was maar de mijne had 4 wielen en geen zwengwiel.. hij beviel goed alleen scherpe bochten maken was wat moeilijk maarja dat is meestal als je geen zweng wiel hebt .. met 3 wielen vind ik persoonlijk al makkelijker...

4. Cornelia

Cornelia Actief lid

12 jun 2007
    221
    0
    0
    Hallo,

Iemand vroeg of er iemand naar de Jonge gezsinnenbeurs gaat. Wij gaan, en dacht ineens aan de kaarten die je van tevoren kunt bestellen, dat heb ik nu net gelijk gedaan. Als je het van te voren doet krijg je korting en een gratis dvd. Het zijn E-tickets, heb ze dus ook al gelijk uitgedraaid. Heb er wel een vrije dag voor genomen, samen met mijn mannetje, omdaqt het volgens mij op zaterdag en zondag erg druk is. Gaan nu donderdag. Het lijkt me idd erg leuk.

Wij hebben vorige week een wagen uitgezocht en hebben voor de Mutsy gekozen, een heel mooie wagen. Ook de kinderkamer hebben we toen uitgezocht. Leuke bijkomstigheid, mijn ouders willen een gedeelte van de kinderkamer betalen. Daarop zijn mijn schoonmoeder dat ze dat dan met de kinderwagen wilde doen. Super toch!

We hebben nu lekker vakantie en morgen gaan we lekker voor 11 dagen naar Kreta, van de week pas geboekt. Heb er echt zin in! Heerlijk er even tussenuit.

O ja, mijn uitgerekende datum is veranderd naar 8 maart. Wil iemand dit veranderen?

Tot over +- 11 dagen.

Groetjes

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik heb de luxe dat we er een van mijn ouders krijgen :)
    Heb echter nog niets gezien. Het moet er een zijn waar ik makkelijk mee in het bos kan wandelen. Die dus over hobbelige weggetjes kan.

6. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hmmm dan moeten we maar eens kijken. De zapp is iets kleiner toch? En daar kan ook gewoon een maxi cosi op het onderstel?
    Wij hebben nog niks gekocht. Ik wil ook!
    Nog even wachten helaas haha. Omdat we niet een nieuw kamertje kopen zit je niet met levertijd enzo. Normaal moet je dan soms wel tot 12 weken wachten.

groetjes

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @Emma, welkom terug! hoop dat je een super vakantie hebt gehad!

@Cornelia, veel plezier op vakantie!

Zooo tis weer zondag, gaan jullie nog iets doen vandaag? Ik heb nergens zin in.

8. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Gister buurtbbq gehad. Mijn buurvrouw is 1 maaart uitgerekend, dus ik was niet de enige die moe zat te zijn. Wij en een ander stel hebben het georganiseerd, dus wij waren de hele dag in touw. Overdag met de kinderen (springkussen, stoepkrijtwedstrijd, smincken- uhm, ik ja, die vrouw die niet creatief is......kids vonden het gelukkig erg mooi). De bbq voor de volwassenen duurde tot 1.00 en ik ben om half 12 naar bed gegaan. Zat zo te gapen. Heb goed excuus.....
    Mijn hubbie is half 3 naar bed gegaan (ze moesten nog opruimen) en ligt nu ziek te zjn in bed. De hele straat is nu om 11.30 nog stil.....Ja, ik heb natuurlijk geen last van een kater. Helaas wel hoogfdpijn. Vanmiddag naar de verjaardag van een vriendin (gelukkig overdag omdat het zondag is en we morgen allemaal weer vroeg moeten). Dat moet ik nog wel redden.

Omdat we beide 5 dagen per week in het onderwijs werken hebben we weinig tijd (mannetje zou nu ook aan het werk moeten zijn- ik had hele weekend vrij gepland. Zie volgend weekend wel). Daarom zijn we al in de zomervakantie begonnen met dingen uitzoeken. We hebben al (via marktplaats) een babykamertje, een box en een kinderwagen met maxi cosi gekocht. Op mijn verjaardag heb ik hele mooie babycdekentjes, een babyfoon, de eerste kleertjes en een verzorgingstas gekregen.
    In de Herfstvakantie kijken we weer verder.

9. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ik heb ook nergens zin in.Lig lekker lui te doen.Ik ben ook weer misselijk vandaag.

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Veranderingen:
    Lolly - 25 jaar - Gelderland - 25 ipv 28 maart 2008 - 1e kindje
    Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 ipv 5 maart 2008 - 1e kindje
    Lucia - 20 - Turnhout -9 ipv 11 maart 2008 - 1e kindje (2e voor vriend)
    Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 ipv 14 maart 2008 - 1e kindje
    Buddy - 29 jaar - Noord-Brabant - 14 ipv 19 maart 2008 - 1e kindje
    Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 ipv 11 maart 2008 - 1e kindje

Nieuw:
    MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - 1ste kindje
    Magablo - 29 jaar - ? - ? - 5 maart 2008 - 3e kindje
    Mona79 - 27 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - 1e kindje
    Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - 3e kindje
    Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - 5e kindje
    Laffayette - 19 jaar - ? - 11 maart 2008 - 1e kindje
    Cora - 24 jaar - ? - 12 maart 2008 - 2e kindje
    Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - 3e kindje (dochter 2,5 en zoontje 10 mnd)
    Charlotte11 - ? - ? - 26 maart 2008 - 3e kindje

@ Emma welkom thuis! :D

@ Maranka super mooie wagen! ;)

@ Natasja ik heb ook geen zin om de deur uit te gaan. vandaag is echt mijn luie dagje!

@ Bianca ik heb het nu een paar keer gelezen van dat je het zo druk hebt en 5 dagen werkt (en alle weekenden enz). Toch zou ik als ik jou was eens nakijken hoe ze je uren invullen, want 0,83 fte is 4 dagen en een heel klein beetje! Anders moeten ze je voor 1,0 uitbetalen. Het is goed bedoeld he! ;)

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    ik zit lekker in mijn thuispak op de bank met de beentjes omhoog en mijn laptopje op schoot. Verder een kopje thee binnen handbereik en nog wat tijdschriften die ik nog moet lezen. Heerlijk zondag!

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahah heerlijk he?
    Hier ook hoor!
    Lig zelfs nog in mijn waterbedje!

13. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Hey luitjes,

Ik besef me in ene dat ik hier nog niet op de goede datum sta. In eerste instantie 20 maart 2008 doorgegeven, maar officieel is het 19 maart 2008.
    Scheelt maar een dagje, maar toch he? ;)

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Veranderingen:
    Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 ipv 20 maart 2008 - 1e kindje

Nieuw:
    Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - 3e kindje (dochter 2,5 en zoontje 10 mnd)

@ Natasja ooooooooooooh ik ben jaloers op je waterbed!
    @ Maranka ik zit ook heeeeeeeeeeerlijk in mijn huispak! idd zalig zo'n zondag! Ondertussen mannetje beetje verzorgen terwijl hij stenen en zand aan het kruien is ;)

15. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Hoi pooh,
    Ik heb deze gekocht in lichtblauw, nieuw. Er stond laatst op marktplaats een uitnodiging dat er in Arnhem een babydump was en daar zijn we heen geweest, we hebben de hele mikmak voor 299 euro, koopje toch?

16. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Ik ben weer terug van een familieweekend, het was erg druk maar reuze gezellig! Weinig geslapen en vrijdagnacht de hele nacht wakker gelegen van pijn in mijn buik en maag, denk dat het kwam van de cola, ik drink al een tijdje geen cola meer vanwege de misselijkheid maar deed dat dit weekend wel...
    Maar ja, ff bijkomen de zondagmiddag en dan morgen weer aan de slag bleh..
    Morgen voor het eerst naar de verloskundige, ben zooooo benieuwd!

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Hoi Allemaal !
    zo we zijn nog ff aan het bijkomen van de vakantie
    ik heb wel wat terug gelezem maar 2 weken is onmogelijk dus ik haak maar weer vanaf hier in !

Net voor de vakantie echo gehad en het wordt een schrikkelkindje 29 feb ! maar voor gemak houden ze 1 maart aan dus ik blijf lekker maartmama hoor !
    Kei leuke echo de puk zwaaide ! zo leuk hebben we een foto van ! en een foto van zijn kontje ha ha ze was de hartslag aan het laten zien en hij liet echt zijn kontje zien ! n
    nou die is van zijn vader hoor ha ha ha die heb ook van die lekkere billen

En de vakantie naar mexico was zo lekker saampie's echt dat zouden ze elk zwanger stel moeten geven ! lekker nog ff met 2 tjes !
    eigenlijk met 3 ha ha maar puk was wel aanwezig hoor ! elke avond niet zo lekker en ik ben ook een kilo of 2 afgevallen maar het ging wel ik was meer beroerd dan echt ziek en cola en eten vond ik niet zo en alcohol mocht niet dus tja dan kom je niet aan he !
    mannetje wel die vond het wel prima die is 4 kilo aangekomen en heeft voor mij gegeten en gezopen ha ha nou dan weten jullie het wel !
    gelukkig heb je van hem nooit last als hij drinkt dus geen probleem
    Mexico was leuk maar 2 dagen na de orkaan zijn we aangekomen en niet de orkaan zelf maar wel de slurf is toch over het strand van ons resort gegaan. We mochten de 1e week niet op het strand dat was niet veilig en het strand was 2 meter omhoog gekomen en alles was dus ook weg.... Het hotel was bijna leeg iedereen was gevlucht en het is ook rustig gebleven. Dat was lekker maar daardoor waren een paar eetgelegenheden extra dicht en nog wat bars enzo.

We zijn ook nog met dolfijnen weesten zwemmen en dat was zoooooooooooo mooi
    Bij het boeken hebben we verteld dat ik zwanger ben maar bij aankomst zeiden ze dat het niet uitmaakte en toen we aan het zwemmen waren kwam de dolfijn de hele tijd naar mij en ging dan op zijn rug zwemmen ! trainster vroeg na kwartier wat is er toch en toen we dat vertelden mocht ik nog wat extra dingen doen was zoooooooo tof we hebben er een dvd van !
    Zwemmen was een uur lang en echt geweldig dat was het leukste van de vakantie want dolfijnen kunnen de hartslag van de kleine al horen !
    Zo super ..... echt geweldig gevoel !

Helaas kwam er nog een orkaan onze kant op maar die is een dag van te voren af gaan wijken .. dus geen last van gehad !
    En toen we terug naar huis gingen hadden we eerst 27 uur vertraging en toen we op het vliegveld stonden nog eens 3 uur !
    Gisteren zijn we thuis gekomen en ik kon gewoon niet meer ....
    we zijn gelukkig wel in ons resort gebleven maar ik ga morgen eerst maar eens flink wat klachten indienen en wil heel wat geld terug hebben want niks was zoals het had moeten zijn !

Gelukkig heb ik dit jaar geleerd dat je dingen beter kunt accepteren zoals ze zijn en dit zsm doen want nu hebben we ondanks alles echt toch nog een leuke vakantie gehad !

Alleen mag ik van mijn ouders noooooooooooit zo ver meer weg op vakantie ha ha ha

ik zag gisteren ook mijn bannen en zie ook gelijk dat het nu allemaal zo snel gaat pfff niet bij te houden zeg !

En wij hebben net voor we weg gingen de quiny speedy gekocht !
    en helaas morgen gewoon werken want ik heb echt flink last van het tijdsverschil.... ik probeer wat eerder naar huis te kunnen
    Dinsdag de hele dag bloedonderzoeken voor suiker en naar VK ! hoop het hartje weer te horen !

Heeft iemand die lid is geworden van kinderen de angel sound al ? ik nu nl nog niet en geld is al wel afgeschreven !

Zo lang verhaal maarja bijna 3 weken te vertellen he !
    Ben blij dat ik hier weer ben en dat ik ook weer kan volgen hoe het met jullie is

dikke knuf Emma

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    het pooh mijne is ook nog niet goed verandert ;)

van 31 naar 29 maart....

emma jeetje zeg ik zat al aan je te denken toen die orkaan kwam ik denk nou als ze maar een leuke vakantie heeft mar veel zal wel dicht hebben gezeten de eerste weken.. is ook niet leuk maarja wat kun je er aandoen?dat is een natuur ding.. en ja het eten weet niet wat je allemaal op hebt ben wel benieuwd hahaha...

ik had gisteren weer te veekl gedaan mn buik begon weer ontzettend te trekken links dus ben vroeg naar bed gegaan en maar goed ook want cailynn begon te spoken snachts

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Veranderingen:
    Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 ipv 20 maart 2008 - 1e kindje
    Cristel1986 - 21 jaar- USA -29 ipv 31 maart- 2de kindje

Nieuw:

@ Emma ik zou even bellen naar de redactie van kinderen! Ik heb het blad volgens mij een week na jou besteld en heb de angelsound nu anderhalve week in huis! Misschien zijn ze wel aan de deur geweest en hebben ze het bij de buren afgegeven? ;)

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja pooh dat is een idd !
    en mijn buren zijn op huwelijksreis ! ik wacht nog een weekje af en zal dan maar eens gaan bellen ik vind het ook wel erg lang duren want ik ben al ruim 15 weken en wil hem nu zelf wel eens horen is ook leuk voor mijn man dat hij het kan horen !
    Thanks voor je antwoord

Christel we konden elke dag kiezen uit wel 40 dingen bij het buffet dat was echt niet normaal meer ! Gelukkig het ik wel kunnen eten hoor overdag niet echt een probleem maar savonds had ik last van alle geuren door elkaar ofzo .... had dan gelijk geen honger meer Was wel jammer want alles zag er zoooo lekker uit Maar ik heb heel veel lekker fruit op en ook van de mexicaanse gerechten heb ik e.e.a. geprobeerd hoor ! lekker kruidig allemaal
    Maar je hebt helemaal gelijk de mexicaanse mensen zijn super ! zo lief allemaal en zoooo hard werken dat is niet normaal na de orkaan stonden er wel 200 op ons stuk alles op te ruimen en ok te maken !
    Personeel was mexicaans en iedereen was echt super zo lief en helemaal als ze hoorde dat ik zwanger ben dat is echt super voor die mensen ze reageren veel warmer dan ons stugge nederlanders (sorry vind ik)
    Het is jammer dat het zo lang vliegen is anders zou ik zo weer terug gaan hoor ! en het liefst zsm weer !

Deel Deze Pagina