Ik heb een crisis situatie hier Vanmorgen stond ineens Richard(Richard is mijn man) zijn broer,vrouw en 2 zoontjes bij ons voor de deur. Ze komen oorspronkelijk uit Limburg ,maar door omstandigheden zijn ze naar Zeewolde gekomen. Ze hebben in totaal 2.5 maand bij mijn schoonmoeder ingewoond die ook hier in Zeewolde woont(heb er geen contact meer mee),maar dat is dus geescaleert(schrijf ik dat goed?) Schoonmoeder heeft ze gewoon de deur uitgezet Stonden hier vanmorgen 4 huilende mensen aan de deur zonder onderdak Dat kan ik dus niet he,ze kunnen nergens anders heen,dus komen ze tijdelijk(weet me g*d niet voor hoelang)hier wonen. We wonen nu dus met 9.5 mensen inclusief Golden retriever en baaraamgaan(hoe zoiets ook heet)in dit huis. Babykamer moet ik tijdelijk afstaan en de babyspullen staan boven op zolder nu. Kamers zijn verdeeld onderling,maar het is nu even een stress situatie(zeg maar crisis situatie)hier. Morgen ga ik met mijn schoonzusje even maatschappelijk werk inschakelen zodat er urgentie aangevraagd kan worden voor een woning. Maar nee laat ze zeker niet buiten staan. Ze waren zelfs bereid om in ons tuinhuisje te slapen Zo zielig,maar ff totale gekkenhuis hier
jeetje nathalie wat een situatie.. en idd ik zou mensne ook niet buiten kunne laten staan wat erg zeg.. wat raar je zet toch niet zomaar mensen het huis uit.. maargoed dat ze een llieve schoonzus hebben.. sterkte en hopelijk komt alles snel goed.. emma: ja soms zijn die geuren zooo sterk bleh ik moet er zelf ook van over mn nek gaan..en ze zijn idd wel lief mijn schoonouders reageerde helaas niet zo goed op mijn 2e zwangerschap.. nou ja mn schoonmoeder echt zo van ja nou liever niet maar het is al gebeurd.. was best wel boos.. marja.. nu is ze er aan gewend.. verder is zn familie wel zorgzaam nu maar had liever een enthousiaste reactie gehad.. achja.. mexicaanse mensen zijn heel aardig maar soms wel dromers hahaha.. ik moet mn man welles met beide benen op de grond zeten hahah
Jeetje Natalie. Dat is me niet niks. Hoop dat ze snel een andere woning hebben. Gelukkig dat er voor hun nog wel een lief iemand op de wereld bestaat.
Joh, Nathalie, wat een gedoe! Goed van je dat je ze onderdak biedt; lief! Ik hoop dat er snel een meer structurele oplossing gevonden kan worden waarbij alle partijen wat meer rust kunnen krijgen.. Hier alles oke. Hoewel ik wel merk dat ik erg snel van slag ben (in tranen dus), herkennen jullie dat? Ik dacht dat dat meer iets was van de eerste 3 maanden (en dacht: joepie, daar heb ik dus geen last van), maar nu is het hier een drama met mij. Er hoeft maar iets te gebeuren of ik begin weer...nou ja, zal wel weer overgaan. Mijn man en ik zien elkaar alleen in het weekend; ik zal proberen m'n buien naar doordeweekse dagen te verplaatsen zodat we weer wat toekomen aan elkaar (...maar hoe...?). Ik heb net even bijgelezen over de kinderwagens. Ook wij zijn gevallen voor de Bugaboo... we hebben 'm nog niet besteld, maar we vinden het een erg mooie wagen. Maar we nemen nog even de tijd voordat we de knoop doorhakken, de kosten zijn nogal hoog...
Dag allemaal! Hier ben ik ook weer eens. Zoals Mamajo het omschrijft ben ik de laatste dagen erg huilerig en ik heb weinig energie. Juist toen ik begon te denken dat die kwaal aan mij voorbij zou gaan, kwam het in alle hevigheid op... @Naat: Jeetje, dat lijkt me nou niet echt niks zeg, met ruim 9 mensen op een stekkie en dan ook nog beestje s erbij... Hoe komt je schoonmoeder in godsnaam op het idee een gezin op straat te zetten zeg. Ik ken de situatie niet, maar ik vind het wel heel, heel erg. Een gezin nota bene... @Alle kinderwagenkijkers: Wij hergebruiken onze Xadventure, tezij er geen kiddyboard op kan. Dan kopen we dus een andere, waarschijnlijk een Quinny. Ik loop inmiddels half in positiekleding rond. Heupboeken gaan nog wel, maar hogere modelletjes willen echt niet meer. In de afgelopen weken zo hier en daar wat aangeschaft maar hyet staat nog zo vreemd. Alsof alles veel te groot is rond mijn ''buik'' (er is nog vrij weinig te zien) Liefs, Flientje
Jeetje Nathalie wat een situatie zeg. En ontzettend lief van je dat je de helpende hand uitsteekt. Hopenlijk krijgen ze snel een woning toegewezen. Mamajo, Ik zat vanmiddag de Vriendin te lezen. Zat om de haverklap om de gekste dingen met tranen in mijn ogen. Heb ik anders nooit. Werd gek van mezelf. Ben helemaal niet zo'n jankerd. En gisteren leek het wel of weer ouderwets last had van PMS. Jeetje wat was ik chaggie. Helppp! Vond het nog het ergste voor mijzelf, maar ook voor mijn ouders en mijn vriend. We waren een dagje weg met zijn allen. Werd helemaal gek toen we geen parkeerplekje konden vinden. Ben maar even uit de auto gestapt om lucht te happen. Ik was onuitstaanbaar, maar heb wel een mooi plekje voor de auto gevonden voor ze .
Jemig Naatje, wat een gedoe ! he die Emma, niet weggewaaid dus ! Mooi zo ! Effe een snelle want het was een druk weekend hier en....ik heb dikke vette bronchtis....nog geen hoge koorts, maar ik hoop ook niet dat die gaat komen....slik... Ik heb in elk geval geen stem meer van het hoesten. en verder.. Hier hadden we de Mutsy al (4,5 jaar oud) in de urban 4 wiel versie, zwart met legergroen en die vind ik nog steeds mooi... Ik zoek momenteel wel naar een mooie knalrode voedingstoel voor de babykamer, dus eh...tips anyone ? XFD
fruitdruifje.. ja mijn tips heb je dnek ik niks aan tenzij je m hier wilt komen halen hihihi en huilen jadat heb ik met vlagen chaggi ja dat heb ik oko met vlagen maar dan wel heerl erg :S
Als dat zou kunnen.....droom droom droom, hihi ! We hebben vrienden wonen in Denver (CO), in Minneapolis (MN)en St Paul (MN), daar zijn we alweer 1,5 jaar niet geweest, dus eh.... Mijn UPS contacten daar zijn voor een flinke stoel ook niet echt te porren, haha. Ik ga eerst maar even sparen voor andere dingen en beter worden, want ik ben nu echt hondberoerd van de bronchitis. In januari had ik een longontsteking, dus ik ben een vaste klant op dat vlak...helaas.
Hallo allemaal! Hier is Lucia weer, terug van een suprise-weekendje aan de kust! (heb ik een lieverd of niet?!) Het gaat hier al heel wat beter met de misselijkheid, zolang ik maar 's morgens snel genoeg eet om de spijsvertering op gang te brengen. @Nathalie:wat een situatie! Wat lief dat je ze onderdak geeft, hopelijk vinden ze snel iets! @Emma: welkom terug meid, Mexico lijkt me zaaaaaaalig! En fijn dat je een goede echo hebt gehad! @Fruitdruifje: ik hoop dat je je snel beter voelt :sad: Die rode stoel klinkt wel erggggg leuk! Wij gaan waarschijnlijk ook voor een quinny zapp met maxi cosi, maar weet nog niet welke kleur, waarschijnlijk Capri(soort turquoise), Lime of Strawberry. Welke kleur vinden jullie het meest 'unisex'? En wanneer moet je zo'n ding eigenlijk bestellen?!
fruitdruifje: ach ja.. hebben e op mp geen leuke? voor een leuk prijsje.. nou moet ik zeggen dat ik heir ook nog geen rode heb gezien hoor.. heb er nog niet eens naar gekeken je hebt zo te zien vrienden all over the place en ik had vroeger asthma brochitus en de hele mik mak gelukkig m in of meer over heen gegroeit hoewel zowel mn eerste als deze zwangerschap mn asthma weer wat terug is... lucia ik heb de zapp in lime besteld.. wat ik ook neutrale kleuren vind is rood en oranje heten wel anders maargoed..
Cristel; ik was net aant kijken en die oranje is eigenlijk ook wel erg leuk ja! En heb gezien dat ze daar een maxi cosi voor hebben met roze, maar ook een meer neutrale met zwart of bruin. Denk dat ik de kleur gevonden heb Hoeveel kost de zapp bij jullie,als ik vragen mag?
Goeiemorgen allemaal! Pffff mijn hoofdpijn komt steeds weer meer terug. Hoe doen jullie dat met werken? Ik werk 4 dagen, maar ben zoooooooooo moe. Ben gewoon blij als ik de week dadelijk weer "overleefd" heb. Nu maar weer snel naar het werk. een lange lesdag voor de boeg. @ Nathalie wat lief van je dat je ze in huis neemt! Ik heb dat een paar jaar geleden ook gedaan voor mijn broer
Goeiemorgen, ben hier drie dagen niet geweest en is al te veel om bij te lezen In elk geval zijn wij nog niet bezig met buggy's en zo want we krijgen ongeveer al wat we nodig hebben van mijn schoonzus. Die is blij dat ze ze aan familie kan doorgeven. Handig toch? Misschien wel jammer dat we zo niets zelf kunnen uitkiezen, maar ok, momenteel gaat al ons geld toch in de verbouwingen van ons huis Morgen tweede echo en nekplooimeting!
Jeetje Nathalie, wat een ellende! Lief van je om de hele familie in huis te nemen maar ja net wat je zegt, je laat ze ook niet op straat staan. Sterkte de komende tijd.
Het is wel een gekkenhuis hoor Max(mijn zoon),moet nu een kamertje delen met zijn neefje(10),maar Max heeft bijna de hele nacht aan mijn bed gestaan. Ook het jongste kind(3) wat bij zijn ouders op de kamer slaapt is de hele nacht aan het huilen geweest. Maakt wel een impackt op die kinderen allemaal. De hele douche ligt vol vieze handdoeken en kleren Ga straks wel ff goede afspraken maken wat betreft taken. Er moet gewoon z.s.m. een oplossing komen.
Ja idd, anders wordt je een sloofje, iedereen moet zijn eigen troep opruimen. En je logees mogen ook wel eens boodschappen doen of wassen en strijken hoor, het is natuurlijk geen vakantieoord. Ik heb met je te doen, als ik me nu bedenk dat ik dat zou hebben wordt ik gek!
ff een korte van mij... Ik ga nu weer mn bed in, want ik heb koorts. Behalve bronchitis heb ik ook blaren in mn keel, dus die ik ook ontstoken Om 14.20 u even naar de dokter Ik heb me toch maar ziekgemeld op t werk... XFD