Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Veel beterschap Fruitdruifje.

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ach jee ,beterschap Fruitdruifje

3. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Veel beterschap hoor!

4. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

@fruitdruifje, heel veel beterschap en ik hoop voor je dat je snel weer opknapt!
    @Nathalie, jeetje wat een toestand zeg. Maar erg lief van je dat je ze in je huis neemt. Ik zou het ook niet kunnen hoor om een gezin zo op straat te laten staan!
    @Emma, welcom back en fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad ondanks dat de orkanen op de loer lagen!

Hier gaat het heel goed. Ik heb eigenlijk nergens last van nou ja alleen wat vermoeid maar ik mag niet klagen. De kleine was vanmorgen weer erg aanwezig en was me weer behoorlijk aan het kietelen haha. Maar wel een fijn gevoel dat ik de kleine nu elke dag voel.

Voor de lijst een kleine aanpassing, ik ben nu 27 feb uitgerekend ipv 5 maart. Maar ik blijf gewoon hier lekker kletsen hoor....

5. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goedemorgen

@fruitduifje veel beterschap gewenst.
    @nathalie jeetje idd wat een gekkenhuis maar erg lief dat je ze in huis neemt.

Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor weer een echo om te kijken of de stolsel gekrompen was.En we hebben redelijk goed nieuws gekregen.Stolsel zit er nog wel maar is weer een stukje kleiner geworden en de beeb gaat heel goed.Ik hoef ook niet weer naar de gyn toe mag gewoon volgende week naar de verloskundige.
    Ik ben helemaal opgelucht.

6. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Blij voor jou hoor!

7. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Redone: gelukkig dat de stolsel gekrompen is en dat het met jullie beeb goed gaat. Wat fijn zeg dat je nu gewoon naar de vk mag. En nu genieten he.

8. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Ben net naar de verloskundige geweest, ik heb het hartje gehoord, zoooo lief!
    Alles was verder goed, das toch weer een opluchting!

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi allemaal!

Hier ff kort bericht van mij.
    Ben ziek thuis, heb griep. Mn man heeft me aangestoken :x
    Maar goed, haha hij zorgt wel goed voor me, verse jus, druifjes etc. Hihi.

@ pooh: ik ben nu net minder gaan werken, extra uren van mn contract liep af dus ben nu van 36 naar 28 gegaan. Heerlijk...de ene week werk ik 4 dagen en de andere week 3. Ben in de goede week dus maandag en vrijdg vrij...echt zalig!

Maar druk is t wel ja....lig ook zeer vroeg in bed, haha.

Iedereen heel veel succes verder..ik lees wel mee maar post ff minder.

Liefs,
    Mili

10. Diaantje78

@Mili, jij ook heel veel beterschap!

11. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Milli ook veel beterschap. Ziek goed uit.

12. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Fruitdruifje: een tip voor een knalrode voedingsstoel.... dan denk ik aan zo'n triptrap stoel.. Die is er in het knalrood, er zit alleen geen tafelblad aan. Maar de stoel is zo ingedeeld dat je m aan de eettafel kunt bijschuiven..
    Als je op google triptrap stoel invoert dan krijg je de site ervan (is product van stokke).
    Succes!

13. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Fruitdruifje en Mili beterschap!
    Nathalie: sterkte dan maar met die drukte! Vind het knap dat je het kan maar wat moet je anders. Hopelijk vinden ze wel zo snel mogelijk eigen woonruimte natuurlijk!

Ik voel me ook niet zo fit, heb het sinds een paar dagen steeds zo koud. Echt heel koud soms! Je lichaamstemperatuur gaat toch omhoog als je zwanger bent, nou ik ben ineens een echte koukleum. Brrrr.
    Nu is het ook wel fris buiten maar toch.
    Ben ook weer een paar dagen erg moe dus doe het maar rustig aan.
    Ook zijn er wat dingen gebeurd in de familie van mijn vriend en dat zorgde weer voor stress bij ons in huis.
    Ben nu ook wel erg moe.
    Op dit moment werk ik niet dus eigenlijk maar geluk mee. Maar ik wil wel graag, in ieder geval voor een paar maanden nog.
    Ik ben druk aan het solliciteren momenteel voor tijdelijke banen. Vast zal er wel niet inzitten op dit moment.
    Maar ik probeer er maar relaxed onder te blijven, je druk maken heeft ook geen zin! (en daar ben ik goed in...).

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

@Nathalie sterkte meid met deze situatie. Het is inderdaad goed meteen duidelijke regels op te stellen anders wordt het alleen maar moeilijker later. Succes hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt.

@fruitdruifje en Mili beterschap.

Ikzelf zit nu ook ziek thuis. 't Lijkt hier wel een ziekenboeg. Heb waarschijnlijk een te druk programma gehad dit weekend. En vanancht niet goed geslapen. Barstende hoofdpijn. Heb ik vaker last van tegenwoordig.

Fijn Engel dat alles OK is.
    Ik ga woensdag naar de vk. ben benieuwd.

Ik weet niet meer wie het er over had maar ik heb de angelsound ook nog niet binnen hoor!

15. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ellenk: jij ook beterschap meid.

Phoe lijkt wel of iedereen hier ziek aan het worden is. Ik voel me gelukkig nog goed. Heb het wel steeds koud.

16. Diaantje78

@Nikkie, ik zit op dit moment ook werkeloos thuis. Ik moet zeggen toen ik net zwanger was had ik totaal geen behoefte om te werken. Nu wil ik wel wat gaan doen. Deze week heb ik 2 sollicitatiegesprekken voor een vaste baan. Ik ga het gewoon proberen wie weet heb ik geluk. Als het niks wordt ga ik ook voor een tijdelijke baan.

17. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    *inbraak*

Ik hoorde net van een vriendin dat ze zwanger is en dat ze in maart is uitgerekend, net als jullie!

Ik wens alle maart moeders een hele fijne zwangerschap.
    Liefs Pomme

18. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey Diaantje... ik wil op zich ook wel vast hoor maar ben bang dat ze dat niet doen.
    Toevallig solliciteer ik deze week ook op een baan waarbij er wel kans op vast is. Niet geschoten is altijd mis en je bent er uiteindelijk in totaal maar 16 weken tussenuit!
    Ik moest er eerst ook niet aan denken maar nu wil ik toch wel weer wat gaan doen maar niet fulltime. Hiervoor werkte ik 32 uur. Wil dat nu ook wel maar het liefst nog wat minder. 24 of 28 uur zou ideaal zijn ;)
    Succes dan maar! Wat voor werk doe jij als ik vragen mag?
    Ik begin nu ook pas met solliciteren en helaas nog niet op sollicitatie geweest.
    Trouwens wat leuk zeg dat je je baby al voelt! Wat voel je dan precies?
    Omdat ik altijd al last heb gehad van mijn darmen die daardoor ook vaak bubbelden e.d. denk ik niet dat ik het zal herkennen!
    Jij bent al eerder zwanger geweest denk ik? (kan nu ff niet op het lijstje spieken maar ik dacht dat je al een kind of kinderen had)?
    Bij de eerste zeggen ze dat je het pas na de 16 (meestal rond 18 weken) voelt.
    Lijkt me zo mooi!

liefs Nikkie

19. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Ellenk, Mili en Fruitdruifje: veel beterschap dames!
    @diaantje en Nikkie: succes met solliciteren
    @redone: wat goed dat alles ok is met de baby en het stolsel alweer verkleint is. Het komt wel goed.

Ik ben vrijdag naar de gyn geweest voor een echo. Dat was zo leuk. We hebben de kleine beeb zien bewegen en z'n mondje ging open en dicht. Zo lief en duidelijk ook. De baby is al zo goed gegroeid dat ik nu 5 dagen verder ben, maar de uitgerekende datum wordt niet meer veranderd.
    We zijn zo opgelucht dat alles gewoon in orde is (gingen we wel vanuit, maar nu het bevestigd is, is het toch een opluchting)

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hellow..

lucia: hoeveel die hier kost is omgerekent 150.75 euro... dus wat 6 euro goekoper? ik wete nietw at ie daar kost? 156 ofzo toch?

hier gisteren echt helemaal niet goed geweest savond gewoon bijna een paar keer flauw gevallen maar net niet ben vroeg naar bed gegaan... nou gaat het opzich wel maar nog niet denderend.. ach ja..

veel zieke trouwens allemaal beterschap

Deel Deze Pagina