Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Alle zieke mama's beterschap meiden! neem jezelf in acht, lekker liggen wanneer het kan!
    Was vanmorgen ook al wat snotterig

Ben net thuis en ook helemaal kapot.
    Pooh, ik vind het ook zwaar die 4 dagen. zeker als ik pas laat klaar ben.

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou meiden ik ben ook aan het spijbelen !
    kon mijn ogen niet meer openhouden en moest nog tot 8 uur .. ik heb lekker vrij genomen en morgen hoef ik ook niet moet 4x bloed laten prikken en naar VK om 16.50
    Genoeg te doen dus en ik ga niet 5x op en neer naar mijn werk rijden hoor !
    Moet er nog iemand hier getest worden op suiker ? ik vind het zo vroeg al !
    Ik ga lekker ff in bad en ga dan lekker boerenkool met worst eten mmmmmmmm lekker echt zin in !
    en ik heb het super koud de hele dag maarja van 35 gr naar 15 is ook wel erg veel ...

En ben ff langs reisburo geweest om het hele verhaal te vertellen en ik moet alles op papier zetten en dan gaan ze een fixe vergoeding aanvragen ! Ben benieuwd hoor ....

3. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Ik ben verkoopster en wil ook erg graag 24 uur werken! Dit wordt ons eerste beeb maar ik voelde de kleine al vroeg zo rond de 13 weken. Ik had ook aldoor last van mijn darmen maar ik voelde wel duidelijk verschil. Het zit onderin mijn buik en het voelt alsof er een vlindertje in mijn buik zit en dan fladdert door mijn buik en dat kan ook erg kietelen. Soms zijn het van die plopjes... Maar ik denk wanneer je het gaat voelen dat je denkt van he dit is het.
    Ik hoop voor ons dat we snel werk vinden, dan gaat de tijd toch wat sneller denk ik! ;)

4. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Hoi Emma,
    Ik ben ook al getest op suiker en met week 28 moet ik een dagcurve doen, dit omdat mijn vader suiker heeft en ook insuline spuit. Is dat bij jou misschien ook het geval, dan wordt je beter in de gaten gehouden omdat de kans groot is dat je zwangerschapssuiker krijgt.
    Groetjes Engel

5. Diaantje78

Ik word ook getest op suiker omdat het veel in mijn familie voorkomt.
    De eerste test is gelukkig goed het was 5.5 en dat is netjes.

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ah kijk eens aan ik dacht dat ik al alleen was
    Ik zie er wel tegen op ik haat bloed laten prikken en al helemaal 4x maarja alles voor de kleine he !

Diaantje is dit je 1e kindje ? want met 13 weken is wel erg snel toch ? wel leuk ik ben er ook al op aan het wachten hoor maar meer dan kramp en bandenpijn is er nog niet helaas...

7. Diaantje78

@Emma, 13 weken is idd erg snel. Ik dacht ook dat het iets anders was totdat mijn moeder mij vertelde dat ze mij ook rond 13 weken voor het eerst voelde. Ik heb het ook nagevraagt bij de vk en zij vertelde mij dat het heel goed mogelijk was. Ik heb gewoon mazzel denk ik ;)

Bloedprikken is ook niet mijn hobby hoor en ook omdat mijn ader heel diep ligt maakt het helemaal geen pretje. Maar net wat jij zegt alles voor de beeb!

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wouw ik zou willen dat ik die knuffelvlindertejes al kon voelen ! lijkt me super ! :thumup:
    ook voor jezelf lijkt het me geruststellend ! voel jij ze al vaak of maar af en toe ?
    En gek is dat he ! dat je jezelf nu al nr 2 vind .... en dat terwijl ik 30 jr echt mezelf op nr 1 heb gezet !
    net een soort oerkrachtgevoel dat opkomt als het om de kleine gaat ...

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Diaantje super dat je de kleine al voelt! Ik kijk daar ook naar uit! ;)

Ik heb even een foto van mijn mannetje en mij in mijn album gezet.

(En Emma herkenning? :) ;) )

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Leuk zeg om je gezicht te zien!
    Super leuk stel zijn jullie!

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    (En Emma herkenning? :) ;) )[/quote]

hoi Pooh ! ha ha
    ik heb snel ff gekeken maar je komt me wel bekend voor maar ik geloof niet dat ik je persoonlijk ken ....
    Volgensmij is de foto in Zalinaz genomen en daar kwamen wij ook nogal eens alleen de laatste paar maanden niet meer zo ..
    Zoiezo al raar dat je elkaar via hier kunt volgen en volgensmij is er hier nog iemand uit Etten-Leur !
    Ik twijfel of ik een foto zal zetten ik vind het zo lekker prive het internet om alles kwijt te kunnen zonder dat je er ooit iets van terug kan horen ..
    hmmmmmm
    maar jullie zijn echt een leuk stel !
    oh en ik zag de foto's van je mooie buik ! WOUW die is al gegroeid !
    de mijne ook maar bij mij meer aan de bovenkant van mijn buik ....

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    He pooh, leuke foto zeg. Mijn eerste reactie was dezelfde als Natasja. Leuk stel!

Beterschap meiden! Doe rustig aan en laat je mannetje maar goed voor je zorgen.

Verder ben ik blij weer goede verhalen over echo's en bezoekjes aan de gyn te lezen. Dat geeft mij op de een of andere manier toch wel een geruststellen gevoel. Ikzelf mag donderdag weer voor een echo.

Emma, welkom back!

Diaantje, je kindje voelen lijkt me zoiets geweldigs!

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Bedankt lieverds voor de complimentjes! :oops:

@ Emma is niet in zalinaz genomen, maar in oostende aan de belgische kust een jaar geleden toen we nog op stap gingen. Ik laat hem er ook niet heel lang in staan omdat ik straks ook weer lekker anoniem verder ga :) Maar je moet je zeker niet verplicht voelen er ook eentje neer te zetten!

Aan alle zieken heel veel beterschap! Heb vandaag zoooooooooooo'n hoofdpijn gehad en dat terwijl ik een lange lesdag had. Morgen geen lessen, maar savonds ouderavond en ga overdag lekker thuiswerken en smiddags laat ik me verwennen door de kraker. Hoop dat die me van de hoofdpijn af haalt.

Ik ga nu lekker een warm badje opzoeken! ;)

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey pooh idd leuk tel en had je heel anders verwacht hoe je eruit zou zien hahah...

ik moet vandaga weer naar de gyn :) ben benieuwd

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ha ha ja een disco of aan de kust is geen verschil he ! ha ha ha
    vergeef het me maar het is de jet-leg nog hihihi

en tja iedereen mag weten dat ik zwanger ben hoor maar veel gevoelens die ik hier zet vind ik nogal prive of tja hoe je het moet zeggen maar ik moet wel zeggen dat ook al zou ik je kennen of zien ik noooooooit zou roepen of iets over je zou zeggen !
    maar als ik je alleen zie zal ik zachtjes pooh zeggen !

hihihi knuf Emma

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Zooooooooo lief :) :oops: Maar ik voel dat hetzelfde hoor emma. Daarom is het ook dat ik heel eventjes de foto's er in zet en daarna weer weghaal zodat ik voor de rest weer anoniem ben en idd nooit op gevoelens die je hier schrijft gepakt kunt worden! ;)

@ Natasja zwaar he die 4 dagen.........hoop dat er snel wat meer energie aan komt! ;)

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Emma, jammer dat je vakantie zo gelopen is meid.
    Ik hoop dat je wat vergoed krijgt omdat het natuurgeweld is en dat is meestal niet verzekerd. Zeker tijdens Huricane season daar...
    Ga je bij de vliegmij een vergoeding vragen? Die moeten tegenwoordig toch iets vergoeden bij een lange vertraging of niet? Succes :)

Ik voel me nog steed bleh en heb hoofdpijn. Maar ik wil niets innemen.
    Ik moet misschien toch echt eens wat rustiger aan gaan doen. Ik zal het eens met mijn vk overleggen woensdag.
    Ik wil nu echt graag naar haar toe. Heb zo langzamerhand weer een bevestiging nodig. Echo is al weer 5 wk gelden.

Heb 2 wk geleden bloed geprikt. Nog niets gehoord dus er zal wel niets ernstigs zijn. Tenminste ik neem aan dat ze me dan wel eerder gebeld hebben. Ben eigenlijk meest benieuwd wat mijn bloedgroep is. Heb nl. geen idee :oops:

18. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Leuke foto Pooh!

Ik voel trouwens de kleine ook al behoorlijk bewegen ;)

19. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    ik verbeelde me gisteren dat ik 2x de beeb had gevoeld.voelde een lichte kriebel in mijn onderbuik en vanmorgen zei de gyn dat het best wel eens voor kan komen zo vroeg.Eerlijk gezegd dacht ik zelf ook van dat kan niet zo vroeg maar het kan dus wel.Vandaag nog niks vernomen trouwens.

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb het eergister gevoeld.. 2 keer verder niet meer vandaag naar de gyn dus kijken wat ie zegt

Deel Deze Pagina