Hoi EllenK het is volgensmij ook idd dat als je op je terugvlucht meer dan 8 uur vertraging hebt je een vergoeding moet krijgen en dan met 30 uur toch zeker ! En de vertraging had nix met de orkaan te maken martinair heeft het vliegtuig ons niet terug laten vliegen maar mensen in dom.rep. op laten halen en hun naar huis gevlogen wij moesten maar een dag wachten en dat loopt natuurlijk dan ook weer uit ! van Neckerman hebben ze gezecht dat je een vergoeding krijgt voor het ongemak na de orkaan en ik geloof zelfs al een standaard bedrag... En tja dat kun je niemand kwalijk nemen natuurlijk ! Alleen Neckerman zegt dat het reisburo 1dag voor vertrek wist dat het strand weg was en div. beschadigingen en bij reisburo zijn ze boos en zweren bij hoog en laag dat het niet zo is en die willen nu zelf ook e.e.a. uit laten zoeken. Tevens werden we voor vakantie gedwongen om over belgie te gaan en nu werden we zonder pardon in Amsterdam uit het vliegtuig gezet maar hebben hier wel 200 euro voor moeten betalen ! Tja volgens reisburo hebben we recht op div. vergoedingen en dat vind ik zelf ook echt ! al zeg ik gelijk dat de mensen van neckerman daar ons echt zo goed als kon hebben geholpen daar echt geen klagen over ! Ach pfff ik ben blij dat we thuis zijn en voorlopig gaan we hopelijk lekker met gezin naar centerparks ha ha ! En ik kreeg na een paar weken een pasje thuis met mijn bloedgroep erop ! ik wist het zelf nl ook niet ! En pooh je hebt gelijk meis zo zie ik het ook ! ik zet hier toch veel weg over mezelf en mannetje omdat juist niemand weet wie je bent .. en zo kun je lekker je hart luchten zonder dat het gelijk het hele dorp rond hoeft te gaan ! Maar ik respecteer jouw en ieders prive dus geen zorgen :-# En ik wil beeb ook voelen ...................
hoi dames, ben een tijd niet geweest, maar had het razenddruk met m'n dochtertje haar eerste schooldag en m'n trouw. Maar nu dus terug wat minder druk. Ik las iets over koud hebben, dat heb ik dus ook. Brrrr. Ligt misschien ook wat aan het weer, maar toch andere mensen verklaren me gek. grts
Veranderingen: Lolly - 25 jaar - Gelderland - 25 ipv 28 maart 2008 - 1e kindje Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 ipv 5 maart 2008 - 1e kindje Lucia - 20 - Turnhout -9 ipv 11 maart 2008 - 1e kindje (2e voor vriend) Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 ipv 14 maart 2008 - 1e kindje Buddy - 29 jaar - Noord-Brabant - 14 ipv 19 maart 2008 - 1e kindje Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 ipv 11 maart 2008 - 1e kindje Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 ipv 20 maart 2008 - 1e kindje Cristel1986 - 21 jaar- USA -29 ipv 31 maart- 2de kindje Diaantje78- 29 jaar- Gelderland- 27 februari 2008 ipv 5 maart 2008 -1e kindje Nieuw: MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - 1ste kindje Magablo - 29 jaar - ? - ? - 5 maart 2008 - 3e kindje Mona79 - 27 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - 1e kindje Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - 3e kindje Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - 5e kindje Laffayette - 19 jaar - ? - 11 maart 2008 - 1e kindje Cora - 24 jaar - ? - 12 maart 2008 - 2e kindje Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - 3e kindje (dochter 2,5 en zoontje 10 mnd) Charlotte11 - ? - ? - 26 maart 2008 - 3e kindje @ Diaantje ik heb het veranderd! @ Sabbe je bent vorige week getrouwd of zit ik verkeerd? Heel erg gefeliciteerd en hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Geloof dat hij hier rond de 159 kost. Veel beterschap meid, ook voor de andere zieke meiden! Sabbe, nog gefeliciteerd!
Beterschap voor alle zieken onder ons: zorg goed voor jezelf (en laat goed voor je zorgen en voor de hard-werkenden: tja, het valt niet mee! Ik had vandaag ook weer een hele lange dag...mopperdemopper! Iemand noemde een warm bad: lijkt me heerlijk, maar ben daar zelfs nu te moe voor...direct naar bed dus.. Slaap lekker iedereen!
Hoi hoi! Vanmiddag naar gynae (tweede echo, hartje horen, nekplooimeting...). Ze had me een potje meegegeven de vorige keer om nu ochtendurine mee te nemen. Was het bijna vergeten
Vandaag geen lessen, dus als uitzondering eens een keertje thuis werken. Heerlijk om zo in huispak te kunnen werken. Om 2 uur mag ik naar mijn kraker. Mijn nek zit zoooooooooo vast en daardoor heb ik zoveel hoofdpijn. Zal wel een opluchting zijn! Vanavond nog wel werken...we hebben ouderavond
Hey meisjes, Dank voor jullie beterschapwensen. Die gaan vast helpen. Momenteel nog best ziek en tot overmaat van ramp zijn vandaag de schilders er om mijn woonkamer helemaal te doen (waterschade) Beneden staat dus alles op zn kop Morgen staat de bovenetage op zn kop, want dan komen de tapijtmannen (ook ivm de waterschade) Ik probeer maar veel op mn slaapkamer te blijven, anders wordt ik gillend gek Ik kan niet zo goed tegen rotzooi, vandaar. Ik voel nog niks bewegen trouwens. Wel nog steeds elke dag 1 minuut luisteren naar t hartje....heerlijk XFD
Sterkte vandaag! Hier luister ik ook elke dag voor het slapen gaan even naar het hartje. Ik smelt dan elke avond weer opnieuw weg! (Gelukkig zei mijn vk dat het echt helemaal geen kwaad kon)
Hoi, Bedankt voor jullie beterschpswensen. T gaat nog niet echt veel beter. Mn mannetje is ook weer zieker aan t worden, haha we steken elkaar aan denk ik... Succes iedereen met uitzieken! Liefs, Mili
hoi hoi, Met mij gaat het gelukkig wel weer beter. Ben net uit bed en had zelfs puf om mijzelf te douchen etc. Oeps volgens mij staat mijn tosti aan te branden..............
Zo daar was ik weer Viel mee de tosti. Het is meestal de kaas die zo hard gaat knetteren. @Emma, o ja nu herinner ik me het weer. Had je toen niet gevraagd of je toch gewoon in Amsterdam kon opstappen en dat kon toen niet en nu ben je er in Amsterdam gewoon "uitgezet" ? Hadden jullie een auto in Brussel staan? Wat een gedoe zeg. En na zo'n vertraging en zo'n lange reis ben je al niet op je best Ik heb net besloten mezelf maar eens te verwennen. Omdat ik van baan ben veranderd in juni heb ik van mijn vorige werk, overuren en vakdagen uitbetaald gekregen. We willen er nog in okt 5 dagen van weg maar ik denk dat ik mezelf ook wat leuks ga kado doen. Heb nog maar 2 broeken waar ik in pas. (mag geen spijkerbroek op mijn werk aan) Dus ik denk dat ik er toch aan moet geloven en op de zwangerschapsafdeling ga kijken. Lilya en alle andere die vandaag een afspraak hebben succes. Later.......
Hebben meer mensen er last van dat ze geen avond eten kunnen verdragen? Ik hoef het maar te ruiken en heb al gegeten. De crackers gaan er wel in. Iemand meer last van?
Nee moet zeggen dat mijn avondeten er goed in gaat. de rest van de dag ook. Zo ben even thuis, straks weer terug naar school voor de ouderavond. Pfff ben nu al moe hahahahahha
Pooh en Natasja: ik moest gisteravond naar de ouderavond van 1 van m'n kinderen en ik vond luisteren al moeilijk... Heel veel succes dus vanavond en blijf vooral wakker!
@ Mamajo bedankt...we zullen het nodig hebben! @ Natasja heb jij ook eerstejaars? Pfff heb nooit zin om savonds de deur uit te gaan...
hahaha mamajo! gelukkig mag ik zelf ook aan het woord anders val ik zeker in slaap. @pooh, nee voor het eerst examenklas mentor! heb jaren klas 1 gedaan, toen 2 jaar klas 2 en nu dan de 4de klassers.