Hoi, Ik kom me even voorstellen als nieuwe zwangere. Gezien ik eerder twee miskramen heb gehad ben ik zoals gezegd nog wat terughoudend. Maar gezien ik mezelf ook beloofd had bij de dag te leven en niet teveel voor of achteruit te kijken, probeer ik er ook van te genieten en lijkt het me wel leuk om af en toe mee te kletsen. Ik ben 28 en we gaan voor ons 1e kindje. En ik ben er al goed ziek van. Regelmatig misselijk en dizzy, steken en krampjes, pijn in mijn rug, erg moe en pijnlijke borsten. Wel een fijn gevoel want dan weet ik dat het goed bezig is. Ik heb woensdag getes en er verscheen binnen 2 seconde een hele duidelijke blauwe lijn. Dus geen twijfel mogelijk. Groetjes Jorine
Hoipipeloi, Nou ik waag de stap ook maar om me te melden bij de Maartmama's 2008.... Enkele maanden geleden zou het Januari worden, maar dat ging niet door, dus ook ik probeer voorzichtig te zijn.....maar de uitslag is ditmaal wel een stuk duidelijker als toen, dus ook ik probeer ditmaal niet teveel te piekeren. Ik bof dat ik al een gezond kindje heb, maar het is te lang geleden om nog te weten hoe die zwangerschap in het begin voelde. Mn moeder weet ervan, maar mn schoonmoeder is altijd zo negatief, dus die hoort t wel over 8 maanden...hahaha Greets...
Hallo nieuwe maartmama's een dikke proficiat, we krijgen hier al een heel groepje samen. Voor al diegene die zich nog niet hebben doorgegeven heb ik hieronder een lijstje, je kan dan mee in onze maartmama's lijst. Voor zover mogelijk is he , de rest kunnen we allemaal aanpassen heb alles op een word document staan. Naam: Woonplaats: Hoeveelste kind: Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: Uitgerekende datum: Niets is verplicht hye, leuk voor iedereen alles te kunnen volgen, zo blijven we van elkaar op de hoogte he.
Weer een nieuwe lijst dames, iedereen staat er nog niet op omdat ik nog niet alle gegevens heb. wees welkom bij de maartmama's Maart 2008 mamas 26 Maartmama's Zico-Pinklady-Wuppie-lucifer99-wendyD2003-siep-mama33-ebby-fatith en hope-gizzy-divi-cornelia-emma29-mamavanjordy-nikkie-bianca84-ramona-maanlicht-marieke077-mpje-lievebeestje-lucia-daphne-pooh69-lily-sumeye Naam: Ilse (Zico) Woonplaats: België Hoeveelste kind: 3de Andere kinderen geslacht: j 11 m 10 Huisarts: 25 juni 2007 Gyn + echo: 6 augustus 2007 Ziekenhuisbevalling: Keizersnede de 3x Bv of Fv: flesvoeding, borstvoeding door operatie niet meer mogelijk Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam: Esther (Pinklady) Woonplaats: Hoogezand Hoeveelste kind: voor mij de 2de, voor mijn man de 3de Andere kinderen geslacht: m, j, m Huisarts: niet nodig Gyn + echo: echo 9 juli - VK 10 juli 2007 Bevalling: wil graag thuis, maar vorige keer in het ziekenhuis voor de zekerheid Bv of Fv: Borstvoeding Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam: Judith (Wuppie) Woonplaats: Kraggenburg (Noord-oostpolder, Flevoland) Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: m van 9 maanden Huisarts: niet nodig Vk + echo: 23 juli ECHO Bevalling: wil graag thuis en niet zoals de vorige keer met persweeën naar het ziekenhuis in de ambulance met gillende sirenes. Bv of fv: graag borstvoeding Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam:Marijke ( lucifer99 ) Woonplaats: Noord Holland Hoeveelste kind: 3 de Andere kinderen geslacht: J 4 jaar- J 2 jaar Huisarts: 28 juni 2007 Vk + echo:20 juli 1e echo, 13 aug VK. Bevalling: Wil graag thuis, maar vorige keren in ziekenhuis Bv of Fv: Graag borstvoeding, maar vorige keren niet gelukt Uitgerekende datum: 1 maart 2008, eigen berekening Naam: Wendy (WendyD2003) Woonplaats: Zuid-Holland Hoeveelste kind: 1ste Huisarts: Nee Echo (IVF-afdeling): 13 juli 2007 Verloskundige: Als het mag, eerst overleggen. Bevalling: Keizersnede (ivm eerdere buikOK waarbij baarmoeder geopend is geweest) Bv of Fv: Borstvoeding Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam: Siep Hoeveelste kind: 1e Bevalling: weet nog niet Bv of Fv: Bv Uitgerekende datum: rond de 2e maart Naam: Mama33 Woonplaats: Hoeveelste kind: Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam: Ebby Woonplaats: Hoeveelste kind: Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam : faith and hope Woonplaats :geheim Andere kinderen:geen Huisarts: 2 juli om 14.30 u VK- Gynocoloog: 23 juli om 11.30 u Bevalling:weet ik nog niet BV of FV :Als het mogelijk is borstvoeding Uitgerekend : 3 Maart 2008 Naam: Gizzy Woonplaats: Gelderland Hoeveelste kind: 2e Andere kinderen geslacht: meisje Huisarts: - Vk + echo: 19 juli Bevalling: ws ziekenhuis Bv of Fv: flesvoeding Uitgerekende datum: rondom 3 maart Naam: Divi Leeftijd: 25 Woonplaats: Zuid-Holland Hoeveelste kind: 1e (eigenlijk de 3e) Andere kinderen geslacht: Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: 16 juli Bevalling: moet ik in het ziekenhuis Bv of Fv: BV als het lukt Uitgerekende datum: 4 maart 2008 Naam: Cornelia Woonplaats: Zuid-Holland Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Nog onbekend Bevalling: Thuis Bv of Fv: Bv Uitgerekende datum:4 maart -12 maart Naam: Emma 29 Woonplaats: Brabant Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: 5-07 Vk + echo: 17-07 Bevalling: wil zelf ziekenhuis ik wil een ruggenprik denk ik Bv of Fv: ? flesvoeding Uitgerekende datum: 05-03-2008 Naam: Bianca (MamavanJordy) Woonplaats: Helmond Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: j Jordy Huisarts: niet nodig Vk + echo: 15 augustus om 8.00 uur Bevalling: liefst thuis, maar moet even navragen of dat kan i.v.m. dat de vorige keer de placenta niet wilde komen vanzelf. Bv of Fv: borstvoeding Uitgerekende datum: 5maart 2008 Naam: Nikkie Leeftijd: 26 Woonplaats: Friesland Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: 9 augustus VK- echo ? Bevalling: het liefste thuis Bv of Fv: weet ik ook nog niet Uitgerekende datum: 5 maart 2008 Naam: Bianca84 Woonplaats: Friesland Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: 2 juli 2007 Vk + echo: 7 augustus 2007 Bevalling: ziekenhuis ivm epilepsie Bv of Fv: borstvoeding in ieder geval proberen Uitgerekende datum: 7 maart 2008 eerste berekening-12 Maart berekening huisarts Naam: Mamsie (ramona) Woonplaats: Doetinchem. Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: 1 meisje van 10 maanden; Dimphy Huisarts: niet nodig Vk + echo: nog niet bekend. Bevalling: thuis Bv of Fv: Bv proberen ( i.v.m ingetrokken tepels) Uitgerekende datum: 7 maart 2008 Naam: Maanlicht Woonplaats: Hoeveelste kind: 3e Andere kinderen geslacht: 2 jongens Huisarts: Vk + echo: 13 augustus Bevalling: Bv of Fv: BV Uitgerekende datum: 7 maart 2008 naam: Marieke Woonplaats: Deventer Hoeveelste kind: 1e, vriend 2e ander kinderen geslacht: meisje 7 jaar Huisarts: nvt vk+echo: nog niet bekend Bevalling: thuis BV of FV: BV hoop ik Uitgerekende datum: 7 Maart 2008 Naam: Mpje Woonplaats: Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: BV Uitgerekende datum: 8 maart 2008 Naam: lievebeestje( als iedereen het weet zal ik mijn voornaam bekend maken) Woonplaats: gelderland Hoeveelste kind: 1e kindje Huisarts: nog niet gemeld Vk + echo: nog niet gebeld Bevalling: liefst thuis Bv of Fv: BV Uitgerekende datum: 8 maart 2008 (1 dag voor mijn vriend's verjaardag!) Naam: Lucia Woonplaats: Turnhout (België) Hoeveelste kind: 1e voor mij,2e voor m'n vriend Andere kinderen geslacht: Meisje Huisarts: nog niet bekend Vk + echo: nog niet bekend Bevalling: ziekenhuis Bv of Fv: Fv Uitgerekende datum: 11 maart 2008 Naam: Daphne (nickname) Woonplaats: Op een roze wolk in gelderland Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: meisje van september 04 Huisarts: doe ik niet Gyn + echo: hoeft niet Verloskundige: bel ik zelf wel met circa 9 weken, denk ik Ziekenhuisbevalling: vorige keer ook ziekenhuis iv.n. meer dan 24 uur vliezen gebroken, beviel goed, dus liefst weer in ziekenhuis Bv of Fv: flesvoeding, mdat de borst de vorige keer een grote ramp was Uitgerekende datum: 12 maart 2008 Naam: Pooh69 (ik geef ook mijn echte naam als het bij iedereen bekend is) Woonplaats: Noord-Brabant Hoeveelste kind: 1e hummeltje Andere kinderen geslacht: - Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Nog geen idee Bv of Fv: Bv als het mogelijk is Uitgerekende datum: 12 maart 2008 Naam: Lilian (Lily) Leeftijd: 29 Woonplaats: Kwadijk, Noord-Holland Hoeveelste kind: 2e Andere kinderen geslacht: Jongen- Owyn Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: Geen VK we gaan meteen voor de gyn, datum nog onbekend Bevalling: ziekenhuis, ivm zeldzame rhesus-antistoffen door donorbot Bv of Fv: BV, Wilde ik bij de vorige ook maar die is verpest in het ziekenhuis doordat ze hem in de nacht de fles gaven op de kinderafdeling Uitgerekende datum: 13 maart 2008, de datum dat mijn man en ik verkering kregen, alweer 4 jaar geleden. Naam: sumeye Woonplaats: zuid holland Hoeveelste kind: tweede Andere kinderen geslacht: mannetje van 17 maanden Huisarts: nog niet Vk + echo: nog niet Bevalling: thuis! wilde vorige keer ziekenhuis,maar was geen tijd meer voor en is goed bevallen(dubbele betekenis, hihi) Bv of Fv: bv Uitgerekende datum:15 maart 2008
Hierbij mijn gegevens. Naam: Inge (Princess) Woonplaats: België Hoeveelste kind: 1ste schattebolleke Bevalling: ziekenhuis Huisarts: 7 juli 2007 Gyn + echo: 2de week van augustus Bv of Fv: borstvoeding Uitgerekende datum: 16 maart 2008
Maart 2008 mamas 27 Maartmama's Zico-Pinklady-Wuppie-lucifer99-wendyD2003-siep-mama33-ebby-fatith en hope-gizzy-divi-cornelia-emma29-mamavanjordy-nikkie-bianca84-ramona-maanlicht-marieke077-mpje-lievebeestje-lucia-daphne-pooh69-lily-sumeye-princess Naam: Ilse (Zico) Woonplaats: België Hoeveelste kind: 3de Andere kinderen geslacht: j 11 m 10 Huisarts: 25 juni 2007 Gyn + echo: 6 augustus 2007 Ziekenhuisbevalling: Keizersnede de 3x Bv of Fv: flesvoeding, borstvoeding door operatie niet meer mogelijk Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam: Esther (Pinklady) Woonplaats: Hoogezand Hoeveelste kind: voor mij de 2de, voor mijn man de 3de Andere kinderen geslacht: m, j, m Huisarts: niet nodig Gyn + echo: echo 9 juli - VK 10 juli 2007 Bevalling: wil graag thuis, maar vorige keer in het ziekenhuis voor de zekerheid Bv of Fv: Borstvoeding Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam: Judith (Wuppie) Woonplaats: Kraggenburg (Noord-oostpolder, Flevoland) Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: m van 9 maanden Huisarts: niet nodig Vk + echo: 23 juli ECHO Bevalling: wil graag thuis en niet zoals de vorige keer met persweeën naar het ziekenhuis in de ambulance met gillende sirenes. Bv of fv: graag borstvoeding Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam:Marijke ( lucifer99 ) Woonplaats: Noord Holland Hoeveelste kind: 3 de Andere kinderen geslacht: J 4 jaar- J 2 jaar Huisarts: 28 juni 2007 Vk + echo:20 juli 1e echo, 13 aug VK. Bevalling: Wil graag thuis, maar vorige keren in ziekenhuis Bv of Fv: Graag borstvoeding, maar vorige keren niet gelukt Uitgerekende datum: 1 maart 2008, eigen berekening Naam: Wendy (WendyD2003) Woonplaats: Zuid-Holland Hoeveelste kind: 1ste Huisarts: Nee Echo (IVF-afdeling): 13 juli 2007 Verloskundige: Als het mag, eerst overleggen. Bevalling: Keizersnede (ivm eerdere buikOK waarbij baarmoeder geopend is geweest) Bv of Fv: Borstvoeding Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam: Siep Hoeveelste kind: 1e Bevalling: weet nog niet Bv of Fv: Bv Uitgerekende datum: rond de 2e maart Naam: Mama33 Woonplaats: Hoeveelste kind: Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam: Ebby Woonplaats: Hoeveelste kind: Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam : faith and hope Woonplaats :geheim Andere kinderen:geen Huisarts: 2 juli om 14.30 u VK- Gynocoloog: 23 juli om 11.30 u Bevalling:weet ik nog niet BV of FV :Als het mogelijk is borstvoeding Uitgerekend : 3 Maart 2008 Naam: Gizzy Woonplaats: Gelderland Hoeveelste kind: 2e Andere kinderen geslacht: meisje Huisarts: - Vk + echo: 19 juli Bevalling: ws ziekenhuis Bv of Fv: flesvoeding Uitgerekende datum: rondom 3 maart Naam: Divi Leeftijd: 25 Woonplaats: Zuid-Holland Hoeveelste kind: 1e (eigenlijk de 3e) Andere kinderen geslacht: Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: 16 juli Bevalling: moet ik in het ziekenhuis Bv of Fv: BV als het lukt Uitgerekende datum: 4 maart 2008 Naam: Cornelia Woonplaats: Zuid-Holland Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Nog onbekend Bevalling: Thuis Bv of Fv: Bv Uitgerekende datum:4 maart -12 maart Naam: Emma 29 Woonplaats: Brabant Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: 5-07 Vk + echo: 17-07 Bevalling: wil zelf ziekenhuis ik wil een ruggenprik denk ik Bv of Fv: ? flesvoeding Uitgerekende datum: 05-03-2008 Naam: Bianca (MamavanJordy) Woonplaats: Helmond Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: j Jordy Huisarts: niet nodig Vk + echo: 15 augustus om 8.00 uur Bevalling: liefst thuis, maar moet even navragen of dat kan i.v.m. dat de vorige keer de placenta niet wilde komen vanzelf. Bv of Fv: borstvoeding Uitgerekende datum: 5maart 2008 Naam: Nikkie Leeftijd: 26 Woonplaats: Friesland Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: 9 augustus VK- echo ? Bevalling: het liefste thuis Bv of Fv: weet ik ook nog niet Uitgerekende datum: 5 maart 2008 Naam: Bianca84 Woonplaats: Friesland Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: 2 juli 2007 Vk + echo: 7 augustus 2007 Bevalling: ziekenhuis ivm epilepsie Bv of Fv: borstvoeding in ieder geval proberen Uitgerekende datum: 7 maart 2008 eerste berekening-12 Maart berekening huisarts Naam: Mamsie (ramona) Woonplaats: Doetinchem. Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: 1 meisje van 10 maanden; Dimphy Huisarts: niet nodig Vk + echo: nog niet bekend. Bevalling: thuis Bv of Fv: Bv proberen ( i.v.m ingetrokken tepels) Uitgerekende datum: 7 maart 2008 Naam: Maanlicht Woonplaats: Hoeveelste kind: 3e Andere kinderen geslacht: 2 jongens Huisarts: Vk + echo: 13 augustus Bevalling: Bv of Fv: BV Uitgerekende datum: 7 maart 2008 naam: Marieke Woonplaats: Deventer Hoeveelste kind: 1e, vriend 2e ander kinderen geslacht: meisje 7 jaar Huisarts: nvt vk+echo: nog niet bekend Bevalling: thuis BV of FV: BV hoop ik Uitgerekende datum: 7 Maart 2008 Naam: Mpje Woonplaats: Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: BV Uitgerekende datum: 8 maart 2008 Naam: lievebeestje( als iedereen het weet zal ik mijn voornaam bekend maken) Woonplaats: gelderland Hoeveelste kind: 1e kindje Huisarts: nog niet gemeld Vk + echo: nog niet gebeld Bevalling: liefst thuis Bv of Fv: BV Uitgerekende datum: 8 maart 2008 (1 dag voor mijn vriend's verjaardag!) Naam: Lucia Woonplaats: Turnhout (België) Hoeveelste kind: 1e voor mij,2e voor m'n vriend Andere kinderen geslacht: Meisje Huisarts: nog niet bekend Vk + echo: nog niet bekend Bevalling: ziekenhuis Bv of Fv: Fv Uitgerekende datum: 11 maart 2008 Naam: Daphne (nickname) Woonplaats: Op een roze wolk in gelderland Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: meisje van september 04 Huisarts: doe ik niet Gyn + echo: hoeft niet Verloskundige: bel ik zelf wel met circa 9 weken, denk ik Ziekenhuisbevalling: vorige keer ook ziekenhuis iv.n. meer dan 24 uur vliezen gebroken, beviel goed, dus liefst weer in ziekenhuis Bv of Fv: flesvoeding, mdat de borst de vorige keer een grote ramp was Uitgerekende datum: 12 maart 2008 Naam: Pooh69 (ik geef ook mijn echte naam als het bij iedereen bekend is) Woonplaats: Noord-Brabant Hoeveelste kind: 1e hummeltje Andere kinderen geslacht: - Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Nog geen idee Bv of Fv: Bv als het mogelijk is Uitgerekende datum: 12 maart 2008 Naam: Lilian (Lily) Leeftijd: 29 Woonplaats: Kwadijk, Noord-Holland Hoeveelste kind: 2e Andere kinderen geslacht: Jongen- Owyn Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: Geen VK we gaan meteen voor de gyn, datum nog onbekend Bevalling: ziekenhuis, ivm zeldzame rhesus-antistoffen door donorbot Bv of Fv: BV, Wilde ik bij de vorige ook maar die is verpest in het ziekenhuis doordat ze hem in de nacht de fles gaven op de kinderafdeling Uitgerekende datum: 13 maart 2008, de datum dat mijn man en ik verkering kregen, alweer 4 jaar geleden. Naam: sumeye Woonplaats: zuid holland Hoeveelste kind: tweede Andere kinderen geslacht: mannetje van 17 maanden Huisarts: nog niet Vk + echo: nog niet Bevalling: thuis! wilde vorige keer ziekenhuis,maar was geen tijd meer voor en is goed bevallen(dubbele betekenis, hihi) Bv of Fv: bv Uitgerekende datum:15 maart 2008 Naam: Inge (Princess) Woonplaats: België Hoeveelste kind: 1ste schattebolleke Bevalling: ziekenhuis Huisarts: 7 juli 2007 Gyn + echo: 2de week van augustus Bv of Fv: borstvoeding Uitgerekende datum: 16 maart 2008
Fruitdruifje had het net goed ontvangen en heb je erbij gevoegd. Een dikke proficiat he Maart 2008 mamas 28 Maartmama's Zico-Pinklady-Wuppie-lucifer99-wendyD2003-siep-mama33-ebby-fatith en hope-gizzy-divi-cornelia-emma29-mamavanjordy-nikkie-bianca84-ramona-maanlicht-marieke077-mpje-lievebeestje-lucia-daphne-pooh69-lily-fruitdruifje-sumeye-princess Naam: Ilse (Zico) Woonplaats: België Hoeveelste kind: 3de Andere kinderen geslacht: j 11 m 10 Huisarts: 25 juni 2007 Gyn + echo: 6 augustus 2007 Ziekenhuisbevalling: Keizersnede de 3x Bv of Fv: flesvoeding, borstvoeding door operatie niet meer mogelijk Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam: Esther (Pinklady) Woonplaats: Hoogezand Hoeveelste kind: voor mij de 2de, voor mijn man de 3de Andere kinderen geslacht: m, j, m Huisarts: niet nodig Gyn + echo: echo 9 juli - VK 10 juli 2007 Bevalling: wil graag thuis, maar vorige keer in het ziekenhuis voor de zekerheid Bv of Fv: Borstvoeding Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam: Judith (Wuppie) Woonplaats: Kraggenburg (Noord-oostpolder, Flevoland) Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: m van 9 maanden Huisarts: niet nodig Vk + echo: 23 juli ECHO Bevalling: wil graag thuis en niet zoals de vorige keer met persweeën naar het ziekenhuis in de ambulance met gillende sirenes. Bv of fv: graag borstvoeding Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam:Marijke ( lucifer99 ) Woonplaats: Noord Holland Hoeveelste kind: 3 de Andere kinderen geslacht: J 4 jaar- J 2 jaar Huisarts: 28 juni 2007 Vk + echo:20 juli 1e echo, 13 aug VK. Bevalling: Wil graag thuis, maar vorige keren in ziekenhuis Bv of Fv: Graag borstvoeding, maar vorige keren niet gelukt Uitgerekende datum: 1 maart 2008, eigen berekening Naam: Wendy (WendyD2003) Woonplaats: Zuid-Holland Hoeveelste kind: 1ste Huisarts: Nee Echo (IVF-afdeling): 13 juli 2007 Verloskundige: Als het mag, eerst overleggen. Bevalling: Keizersnede (ivm eerdere buikOK waarbij baarmoeder geopend is geweest) Bv of Fv: Borstvoeding Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam: Siep Hoeveelste kind: 1e Bevalling: weet nog niet Bv of Fv: Bv Uitgerekende datum: rond de 2e maart Naam: Mama33 Woonplaats: Hoeveelste kind: Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam: Ebby Woonplaats: Hoeveelste kind: Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam : faith and hope Woonplaats :geheim Andere kinderen:geen Huisarts: 2 juli om 14.30 u VK- Gynocoloog: 23 juli om 11.30 u Bevalling:weet ik nog niet BV of FV :Als het mogelijk is borstvoeding Uitgerekend : 3 Maart 2008 Naam: Gizzy Woonplaats: Gelderland Hoeveelste kind: 2e Andere kinderen geslacht: meisje Huisarts: - Vk + echo: 19 juli Bevalling: ws ziekenhuis Bv of Fv: flesvoeding Uitgerekende datum: rondom 3 maart Naam: Divi Leeftijd: 25 Woonplaats: Zuid-Holland Hoeveelste kind: 1e (eigenlijk de 3e) Andere kinderen geslacht: Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: 16 juli Bevalling: moet ik in het ziekenhuis Bv of Fv: BV als het lukt Uitgerekende datum: 4 maart 2008 Naam: Cornelia Woonplaats: Zuid-Holland Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Nog onbekend Bevalling: Thuis Bv of Fv: Bv Uitgerekende datum:4 maart -12 maart Naam: Emma 29 Woonplaats: Brabant Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: 5-07 Vk + echo: 17-07 Bevalling: wil zelf ziekenhuis ik wil een ruggenprik denk ik Bv of Fv: ? flesvoeding Uitgerekende datum: 05-03-2008 Naam: Bianca (MamavanJordy) Woonplaats: Helmond Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: j Jordy Huisarts: niet nodig Vk + echo: 15 augustus om 8.00 uur Bevalling: liefst thuis, maar moet even navragen of dat kan i.v.m. dat de vorige keer de placenta niet wilde komen vanzelf. Bv of Fv: borstvoeding Uitgerekende datum: 5maart 2008 Naam: Nikkie Leeftijd: 26 Woonplaats: Friesland Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: 9 augustus VK- echo ? Bevalling: het liefste thuis Bv of Fv: weet ik ook nog niet Uitgerekende datum: 5 maart 2008 Naam: Bianca84 Woonplaats: Friesland Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: 2 juli 2007 Vk + echo: 7 augustus 2007 Bevalling: ziekenhuis ivm epilepsie Bv of Fv: borstvoeding in ieder geval proberen Uitgerekende datum: 7 maart 2008 eerste berekening-12 Maart berekening huisarts Naam: Mamsie (ramona) Woonplaats: Doetinchem. Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: 1 meisje van 10 maanden; Dimphy Huisarts: niet nodig Vk + echo: nog niet bekend. Bevalling: thuis Bv of Fv: Bv proberen ( i.v.m ingetrokken tepels) Uitgerekende datum: 7 maart 2008 Naam: Maanlicht Woonplaats: Hoeveelste kind: 3e Andere kinderen geslacht: 2 jongens Huisarts: Vk + echo: 13 augustus Bevalling: Bv of Fv: BV Uitgerekende datum: 7 maart 2008 naam: Marieke Woonplaats: Deventer Hoeveelste kind: 1e, vriend 2e ander kinderen geslacht: meisje 7 jaar Huisarts: nvt vk+echo: nog niet bekend Bevalling: thuis BV of FV: BV hoop ik Uitgerekende datum: 7 Maart 2008 Naam: Mpje Woonplaats: Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: BV Uitgerekende datum: 8 maart 2008 Naam: lievebeestje( als iedereen het weet zal ik mijn voornaam bekend maken) Woonplaats: gelderland Hoeveelste kind: 1e kindje Huisarts: nog niet gemeld Vk + echo: nog niet gebeld Bevalling: liefst thuis Bv of Fv: BV Uitgerekende datum: 8 maart 2008 (1 dag voor mijn vriend's verjaardag!) Naam: Lucia Woonplaats: Turnhout (België) Hoeveelste kind: 1e voor mij,2e voor m'n vriend Andere kinderen geslacht: Meisje Huisarts: nog niet bekend Vk + echo: nog niet bekend Bevalling: ziekenhuis Bv of Fv: Fv Uitgerekende datum: 11 maart 2008 Naam: Daphne (nickname) Woonplaats: Op een roze wolk in gelderland Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: meisje van september 04 Huisarts: doe ik niet Gyn + echo: hoeft niet Verloskundige: bel ik zelf wel met circa 9 weken, denk ik Ziekenhuisbevalling: vorige keer ook ziekenhuis iv.n. meer dan 24 uur vliezen gebroken, beviel goed, dus liefst weer in ziekenhuis Bv of Fv: flesvoeding, mdat de borst de vorige keer een grote ramp was Uitgerekende datum: 12 maart 2008 Naam: Pooh69 (ik geef ook mijn echte naam als het bij iedereen bekend is) Woonplaats: Noord-Brabant Hoeveelste kind: 1e hummeltje Andere kinderen geslacht: - Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Nog geen idee Bv of Fv: Bv als het mogelijk is Uitgerekende datum: 12 maart 2008 Naam: Lilian (Lily) Leeftijd: 29 Woonplaats: Kwadijk, Noord-Holland Hoeveelste kind: 2e Andere kinderen geslacht: Jongen- Owyn Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: Geen VK we gaan meteen voor de gyn, datum nog onbekend Bevalling: ziekenhuis, ivm zeldzame rhesus-antistoffen door donorbot Bv of Fv: BV, Wilde ik bij de vorige ook maar die is verpest in het ziekenhuis doordat ze hem in de nacht de fles gaven op de kinderafdeling Uitgerekende datum: 13 maart 2008, de datum dat mijn man en ik verkering kregen, alweer 4 jaar geleden. Naam: Fruitdruifje Woonplaats: Noord-Brabant Hoeveelste kind: 2e (3e Zwangerschap) Andere kinderen geslacht: Meisje ! Huisarts: Wil een andere, wonen hier net, deze is een ramp. Vk + echo: ? Bevalling: Liefst kraamhotel of ziekenhuis Bv of Fv: Wederom de fles Uitgerekende datum: 13-3-2008 Naam: sumeye Woonplaats: zuid holland Hoeveelste kind: tweede Andere kinderen geslacht: mannetje van 17 maanden Huisarts: nog niet Vk + echo: nog niet Bevalling: thuis! wilde vorige keer ziekenhuis,maar was geen tijd meer voor en is goed bevallen(dubbele betekenis, hihi) Bv of Fv: bv Uitgerekende datum:15 maart 2008 Naam: Inge (Princess) Woonplaats: België Hoeveelste kind: 1ste schattebolleke Bevalling: ziekenhuis Huisarts: 7 juli 2007 Gyn + echo: 2de week van augustus Bv of Fv: borstvoeding Uitgerekende datum: 16 maart 2008
Ik loop de laatste dagen misselijk rond, gaat pas na het avondeten weg. Voor de rest heel moe. Slapen gaat slecht, veel plassen, (.)(.) zijn al serieus opgeblazen
Merci Zico, hehe Ik lees wel dat je al aardig wat kwaaltjes hebt ! Behalve mijn jankbuien, koopzucht, poetswoede, eetaanvallen enzo voel ik vrij weinig. Beetje trekjes in de buik. Bij zwangerschap van mn dochtertje voelde ik ook helemaal niks. Pas op t einde kreeg ik echte kwaaltjes... We zullen zien ! Ik baal wel dat ik niet in België woon, daar is de begeleiding veel beter en uitgebreider. Ik ben de vorige keer zelfstandig bevallen ondanks een kruinligging en had toen best graag een epiduraal of pompje gehad.... Nou ja, ik was in elk geval extra trots, voor wat het waard is Druif
Goede morgen, Jeetje wat schrijven jullie veel zeg Ik kan het niet bij houden! Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren hier! Geniet er maar lekker van! Ik ben erg moe nog steeds. Mijn (.)(.) doen nog steeds erg zeer. Heb mijn vader gister voor het eerst sinds ik het vertelt heb gezien. Hij was helemaal bezorgd! Haha, best wel grappig. Hij zei ook dat je al wel wat kon zien. Verder loopt het hier gewoon zoals het moet lopen. Af en toe een beetje wee op de maag, maar als ik dan wat eet is het weer over. Groetjes Esther
dag lieve allemaal, Ik dacht dat ik me al lang had aangemeld bij de Maart-mama's, maar ik kan mezelf toch nog niet terug vinden! (het zullen de hormonen wel zijn, hihi ). Na een keer of 6 proberen zijn mijn vriend en ik zwanger van ons eerste kindje! Gisteren 7-7-7 een positieve test gedaan. Ik vond het streepje zelf te licht, maar o.a. Pooh heeft hem even gecontroleerd en ik ben echt zwanger! (zie mijn foto album) Maar ik voel echt nog helemaal niets! Niets is anders dan anders. Daarom is het misschien ook zo moeilijk te geloven. Gisteren had ik wel de hele dag krampjes, het gevoel dat ik ongi ging worden. Dat is nu bijna weg. Wie weet wat de regels zijn m.b.t. koffie drinken? Alle andere maart-mama's ook gefeliciteerd!
@ Mary Jane welkom hier! Wat koffie betreft weet ik het niet, ik drink zelf geen koffie! Gisteren misselijk geworden door auto rijden , maar verder valt alles gelukkig nog goed mee! Ik ben vooral heel vroeg wakker en actief, das weer een voordeel
Hallo! Ook ik wil me aanmelden bij de maartmama's! Gisteren positief getest... Naam: Marieke Woonplaats: Almere Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: - Huisarts: - Vk + echo: - Bevalling: nog geen idee Bv of Fv: liefst BV Uitgerekende datum: Volgens de predictorsite: 14 maart Liefs Miekje/Marieke
Hey wat leuk, alweer veel nieuwe maartmama's! Welkom en gefeliciteerd! Ik ben alleen erg moe, ik ben normaal echt een avondmens maar gister om half elf had ik het al zwaar. Uiteindelijk lag ik tegen twaalven maar ik was kapot! Ook best wel een drukke dag gehad. Mijn (.) (.) doen wel wat zeer maar niet heel erg nog. Ik merk het alleen aan mijn humeur, kan snel gaan huilen. En verder heb ik weinig puf om dingen te doen, ben gewoon al snel moe. Die moeheid gaat meestal na de eerste drie maanden over zeggen ze. Dus met 12 weken! Net als de misselijkheid. Bij sommigen blijft ie wat langer of komt ie juist nog! Volgend weekend vertellen we het de ouders, ik heb er nu al zin in! Het begint nu wat echter te worden. Vandaag ga ik even een buikfoto maken, je ziet nu nog niet echt wat. Vanaf dan doe ik dat elke maand. Zet m nog niet in het album want ik heb net alle foto's eraf gehaald. X
hallo hallo ik breek eventjes in hier als eerste wil ik alle maart mama's feliciteren met hun zwangerschap hoop dat alles voorspoedig mag voorlopen. @mary jane de regel wat koffie betreft is je mag wel koffie maar niet te veel ik las op internet liefst niet meer dan 4 kopjes per dag maar als je het zker wilt weten eventjes de vk vragen bij intake gesprek ook kun je het opzoeken op internet gewoon googlen heb ik ook met aantal dingen gedaan, geniet er verder lekker van he
Hallo allemaal, Alle nieuwe maart mama's gefeliciteerd! Jeetje er zijn echt al veel nieuwe mama's bij. Bij veel van jullie zie ik dezelfde bekende dingen als die ik zelf ook heb. Ben erg moe, moet veel plassen en ben steeds misselijk. Gelukkig nog niet overgegeven. Ook heb ik gelukkig minder last van de bandenpijn. Vind het erg lastig om mijn mond te houden tegen verschillende mensen. We gaan het vanavond of morgen wel tegen een bevriend stel vertellen. ZIj verwachten namelijk in augustus een kindje en hebben een goede verloskundige, dus wil het telefoonnummer van haar. Ben erg benieuwd naar de reactie (al weten zij als een van de weinige wel dat we bezig zijn, dus een erge verrassing zal het niet zijn Groetjes Cornelia
Hoi lieve maartmama's! Met hoevelen zijn we nou al?!Lijkt al best veel phoe! Hier alles oké,sommige momenten voel ik me totaal niet zwanger en op sommige momenten denk ik dat m'n borsten gaan ontploffen en m'n buik op springen staat.
Nieuwe mensen, Van harte! Ik heb geen lenzen, als antwoord voor mamavanjordy! Dus w.s. van de slaap! Voel vandaag weinig