Lieve meiden, Ik moet jullie helaas verlaten. Ik zal het kort houden want ik weet dat jullie niet houden van slecht nieuws maar wil het toch even vertellen... Gisteren bij de vk kon ze geen hartslag vinden. Niets aan de hand. Plasenta waarschijnlijk aan de voorkant. En baarmoeder is goed gegroeid en dat gaat niet vanzelf. Toch maar ff voor een echo om gerust te stellen. Daar kwam meteen het nieuws. Niet goed. Hartje blijkt met ongeveer 13 weken te zijn gestopt met kloppen. Wacht nu op telefoontje om verder te bepalen wanneer het wordt weggehaald. Ik wens jullie allemaal een hele goede en prettige zwangerschap. Ik hoop dat het mij nog dit jaar weer gegeven mag zijn. En.... we gaan er vanuit dat ik de laatste ben met slecht nieuws. Afgesproken. Liefs Ellen
Lieve Ellen, wat spijt me dat te lezen! Er zijn geen woorden voor! Het spijt me zo! Fruitduifje, lief he Ik schrok dat je al zoveel kon zien!
Ellen weet niet wat ik moet zeggen Met tranen in mijn ogen lees ik je berichtje Wil je enorm veel sterkte wensen
Mooi hoor Lilya! FD: mijn vk kent de angelsound juist wel vandaar dat ze het zei. En ach iedereen moet het zelf maar weten vind ik. Ben er ook niet tegen ofzo maar zoals ik al zei: ik wilde het hier wel even delen. Het risico is heus niet groot ofzo. Er zijn toch altijd verschillende meningen over. Hier iemand die slecht heeft geslapen, al twee nachten. Ben zo druk aan het nadenken dat ik wel uren wakker lig. Grrrr. Gister op een babykamer geboden op mp. Maar nu heb ik het idee aan het lijntje gehouden te worden. Eerst kreeg ik een mail (na een vraag hoe hoog de commode was) of ik ook een bod uit wilde brengen omdat ze al met anderen in onderhandeling waren. (eergister) Niks meer gehoord na mijn bod. Dus als ik vandaag niks hoor bekijken ze het maar. Als ze hem eventueel al wel verkocht hebben dan kun je dat toch even melden of de advertentie verwijderen? Of ze hopen dat ze er nog meer voor krijgen? Hun goed recht maar ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben want dan kijk ik nog even verder. Heb nog niet echt haast groetjes
Jeetje wat k*** Ellen! Ik vind het zo oneerlijk altijd! Had het echt niet verwacht. Sterkte met dit verdriet! Er zijn inderdaad geen woorden voor! Knuffel van mij
Oh neeee! Ellen wat een vreselijk bericht! Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van het verlies.... Knuf, Mili
Oh Ellen, wat vreselijk......... Alle sterkte van de wereld, meis. Hele dikke knuffel en dikke zoen Fruitdruifje
Ellen wat vreselijk voor je meid. Heel veel sterkte. En ik hoop ook dat je dit jaar weer zwanger mag zijn. Dikke knuf. Nu voel ik me wel een beetje dubbel met mijn goede verhaal dan weer.. Ben vandaag dus bij de vk geweest. Alles was goed. Hartje klopte perfect, 150 slagen per minuut. Baarmoeder was al goed gegroeid, was al bijna op navelhoogte. Bloeddruk was ok 110/75. En de bloeduitslagen waren verder ook goed. Niks gevonden in mijn urine. Van boven tot onder was het nu 12 cm mijn buik of hoe ze dat ook noemen. Enne ik mag onder mijn eigen vk bevallen als alles goed gaat. Hoef niet naar de gyn, moet wel in het ziekenhuis verplicht bevallen. Maar wordt dan poliklinisch. Ben ik erg blij mee.
@ ellen Veel sterkte en probeer het een mooi plekje te geven. Was dit onverwachts of heb je zelf wel wat gevoeld ofzo dat je dacht dat het verkkerd ging? (misschien een rare vraag,maar bedoel het goed)
Jeetje Ellen wat een vreselijk nieuws! Meid ik weil je heel veel sterkte toewensen. Heb er verder even geen woorden voor. Ik heb gelukkig wel goed nieuws. Heb vanmorgen mijn echo gehad en alles was prima. Ben nu 12 weken. Dus die grens hebben we ook gehaald, maar zoals we hier hebben kunnen merken hoeft dat niet alles te zeggen helaas. Ik ben 1 dagje naar voren gezet, maar ik laat de uitgerekende datum maar even staan zoals hij nu is. Vandaag en het komende weekend gaan we het aan onze broers en zussen vertellen. Heerlijk. Wat zullen ze opkijken. Ik denk dat geen van hen het nu al verwacht.
Jeetje Ellen wat een vreselijk bericht Denk je dat je de kritieke periode hebt gehaald gebeurd het alsnog, met zoiets bekruipt mij altijd weer een angstig gevoel! Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken, praat er veel over met je omgeving en je mannetje of schrijf je gevoelens op. Ik weet verder niet wat ik je moet zeggen, er zijn geen woorden voor... Sterkte meid, dikke knuf en heel veel liefs engel
@ ellen jeetje wat een naar bericht.Ik wil je veel sterkte toewensen en heb er verder geen woorden voor.
Tjonge Ellen, wat een naar bericht; kippenvel! Ik wens je veel sterkte! Het zullen best moeilijke dagen worden (beslissingen nemen, afscheid nemen, lichamelijke poespas): ik wens je alle goeds! Hoop dat jullie mensen om je heen hebben om bij terecht te kunnen met je verdriet. En natuurlijk hoop ik dat jullie bij elkaar terecht kunnen! Nogmaals sterkte samen! Het maakt maar weer duidelijk hoe kwetsbaar we zijn, hoe kwetsbaar het leven is. We mogen dankbaar zijn met alle mooie momenten en alle mooie ervaringen... dat vergeet ik vaak zo makkelijk...dan lijkt het vanzelfsprekend, maar dat is het zeker niet, dat blijkt!
lieve Ellen, het leven is niet altijd eerlijk. Veel sterkte in deze moeilijke periode. Hoop dat je snel er weer bovenop bent. Kom gerust nog kletsen al is het maar om het van je af te schrijven.
Hoi, ik reageer niet veel maar lees wel mee. En leef ook mee... Getverdemme, Ellen, dit wens je niemand toe. Sterkte.
wordt gek van die verkleiningsding van t forum. Kan mn echo foto's er niet op zetten... Heb foto van de echo gemaakt maar als ik hem hier wil verkleinen zegt ie fatal error iets met opslag te weinig ofzo.. Najaa jammer...hihi dan weten wij alleen hoe ons hummeltje eruit ziet.