Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Ellen ik zit hier met dikke tranen in mijn ogen. dat verwacht je toch niet! Meid ik wil je hele veel sterkte wensen en duim echt voor je dat het straks weer snel raak mogen zijn als je daar weer ana toe bent! We zullen je missen! ;)

Heel veel liefs en een dikke knuffel Pooh

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    ehm bedankt voor de info maareh die pakt de foto ook niet...terwijl de rest van de foto's uit mn album ook zo zijn....

He bah...nou ja ik blijf wel proberen..hihi ;)

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ellen ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
    Ik kreeg het koud toen ik je berichtje las.

Knuf van zuurtje ;)

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hoi Mili,
    Als ik een foto inscan slaat de pc die automatisch als een bepaald bestand op. Maar je moet even naar de ingescande foto gaan en die opslaan en dan onder aan jpg aan klikken!
    Succes!
    Ik wil de foto zien! :)

6. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    Ellen, wat is dit klote zeg! HEEEEEEL veel sterkte de komende tijd. Hoop dat je veel steun van je mannetje en omgeving zult hebben. Doe rustig aan en neem de tijd voor de verwerking van dit vreselijke nieuws.

Het is wel een beetje dubbel, maar ook ik heb goed bericht: vandaag weer naar vk geweest. Alles zag er goed uit, bloeduitslagen in orde, bloeddruk prima en het hartje gehoord.

Heb verder ook het idee dat mijn buik mega gegroeid is deze week, dat hoor ik ook van diverse kanten!

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Maar het is een JPG bestand dus dat snap ik dan niet..... :rolleyes:

8. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Vreselijk Ellen, heel veel sterkte!

9. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ook ik zit met tranen in m'n ogen.............Heel veel sterkte Ellen!

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Je mag hem ook gerust naar mij mailen hoor,dan verklein ik hem wel ff voor je

11. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Zo dames, ik ben weer terug. Ik heb niet alles gelezen, maar zag wel dat Ellen niet zulk goed nieuws had. Daar sta je dan met je veilige 12 weken grens.....Veel sterkte meid, dit is niet niks. Je denkt dat je er al bent en dan.....

12. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Wat vreselijk Ellen, heel veel sterkte!

Hoe gaat het met de zieken hier, al een beetje opgeknapt allemaal?

Hier eigenlijk weinig nieuws. 16 Weken zwanger alweer, gaat best snel nu :) De kleine voel ik steeds beter, geweldig is dat! Nou dat was em weer even....

13. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ellen, ik hoop dat je veel steun hebt aan familie en vrienden om dit verlies te verwerken! Veel sterkte van ons allemaal!

14. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Net een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. Mag komen op 17 oktober om 9.30 uur. Als ukkie mee wil werken dan willen we kijken of het een hij of een zij is hihi. En anders nog een herkansing bij de pretecho. Die willen we ook laten maken. Jullie ook?

15. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik zou ook wel zo'n pretecho willen later, maar ik weet nog niet waar je dat in België kunt doen (ben van Brugge)...

16. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey MamavanJordy,

Wij laten de 20 weken echo al maken bij een echobureau dat medische en pretecho's maakt, dus we hopen 2 vliegen in 1 klap te vangen :)
    De apparatuur bij dit echobureau was namelijk superduidelijk. Beter dan in het ziekenhuis, vonden wij.

Rond week 28 willen we nog wel een 3D/4D echo laten maken. Dat is zo gaaf ! Bij de eerste, 5 jaar terug hebben we dit ook laten maken, maar toen was die techniek er pas net.

XFD

17. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Mocht e in België geen zijn, dan kan je altijd nog uitwijken naar NL. Ik neem aan dat ze in de provincie Zeeland (da's voor jou het minst ver) ook wel echobureaus hebben. Zo niet dan zit er in Zundert (vlakbij de grensovergang Hazeldonk) een hele goede, genaamd babyimage.
    Kan je meteen een dagje gan shoppen in Breda ;) Hebben ze heeeel veel leuke babyspullen

XFD

18. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey wij hebben op 12 oktober de 20 weken echo! (Dan ben ik 19weken en 3 dagen).
    Vroeg me ook net af of we eventueel nog een pretecho laten doen (zie forum zwangerschap) en zo ja in welke week het het leukste is!

Vandaag waarschijnlijk via MP een mooie babykamer gekocht! Een witte, en dan met ledikant, commode, kledingkast en wandplank voor 350 euro.
    Ik moet nog even bellen met de adverteerder, maar hij ging akkoord met mijn bod. Het ziet er nog super uit en het scheelt heel wat geld!
    Dus ik ben weer helemaal happy. Nu even kijken waar we het eerst kwijt kunnen want de babykamer is nog lang niet leeg haha.
    Misschien bij familie.

liefs Nikkie

19. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey Nikkie, klinkt goed hoor ! (dat kamertje)

Ik ben de oude babykamer langzaamaan weer wat aan het oppoetsen, want die heeft 2 jaar stof staan vangen. Links en rechts wat gebruiksporen, maar dat komt wel goed.

Voor 3D of 4D raden aan dat niet te vroeg te doen. Bij ons adviseerden ze rond de 30 weken, omdat het kindje anders nog zo weinig lichaamsvet heeft, dat het snoetje er nogal ingevallen uitziet e.d.

Gr FD

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Lilya deze is in zeeland en echt niet duur!:
    http://www.pretechozeeland.nl/

Wij laten ook een pretecho maken. We hebben een pakket genomen. Onze eerste pretecho bij 8w hadden we laten maken bij http://www.babyimage.nl/index.html te Zundert. Is dezelfde als waar fruitdruifje het over heeft.

Maar we hebben voor het pakket gekozen voor Babylook te Roosendaal. Die doen ook zowel medische als pretecho's en bieden een antrekkelijker pakket:
    http://www.echografiebureaubabylook.nl/

We hebben dit pakket gekozen:
    2D echo met 17 weken
    en 3D/4D echo met 27 weken
    Beide vastgelegd op DVD en inclusief een serie zwart/wit foto's
    en 2 kleurenfoto's van de 3D beelden voor 140 euro.

Tussen door hebben we nog de 20 weken echo bij ons eigen echobureau.

Nog 2 en een halve week wachten. Ben nu alweer super benieuwd! ;)

@ Nikkie leuk joh dat kamertje! Ik ga morgen ons kamertje ook bestellen. We hebben een mooie gevonden bij babymaxx.

Deel Deze Pagina