Ja leuk he kamertjes kijken. En waarom niet tweedehands als het er nog goed uitziet? Ik vind het echt leuk om te speuren naar 2ehands spullen voor minder geld. Ik heb bijvoorbeeld ook al een complete Quinny gezien voor 285 euro. Met reiswieg dus. Zolang het netjes is en er nog mooi uit ziet is het geen probleem. Ik zie ook wel eens kinderwagens op MP uit het jaar 0 en denk dan waarom vraag je daar in godsnaam nog geld voor En dan staat er iets als: mooie kinderwagen. Maar dat geld voor alles op MP. Er staat veel leuk spul op maar ook genoeg rommel. Maar natuurlijk is nieuw kopen ook leuk. Waarom niet, als je het geld er voor hebt? Wat voor kleur doe je Pooh? Wij doen witte meubeltjes en dan met aqua hemeltje, gordijntjes en kleedje.
een pretecho..heb er nog niet over nagedacht.. Heb inmiddels 3x een echo gehad (vaker dan 'normaal', maar heb aantal keren bloedverlies gehad, extra in de gaten houden dus). 'k Heb de afspraak voor 20-weken echo ook staan, vind dat al een 'kadootje', heb ik bij de eerste 2 niet gehad. Maar wie weet gaat het bij ons ook later nog kriebelen en willen we onze baby nog een keertje bewonderen voor zijn of haar komst.. Babykamer: wij gaan er 2 nodig hebben. We houden nl voorlopig 2 adressen aan (ik ben die moeder met dat weekend-huwelijk...we hopen in december bij elkaar te kunnen wonen, maar zullen 's weekends vaak nog naar mijn huis gaan). Eentje willen we nieuw aanschaffen en de ander zullen we via MP kopen. Ik heb helemaal niets meer van de oudste 2 kinderen, dus echt alles heb ik weer nodig! Maar dat is ook wel leuk hoor, moet er niet aan denken dat ik de bijna 13 jarige kinderwagen weer zou moeten gebruiken; we gaan nu voor spullen uit het nieuwe millenium! Wat het wordt weten we nog niet, wel het een en ander gezien, maar nog geen beslissing genomen...we hebben voorlopig even andere beslissingen te nemen
@ Nikkie ik kijk ook veel op marktplaats! Heb daar bv van happy horse de schaaprammelaar, schaapslofjes enz gekocht. Maar ik moet eerlijk zeggen door al het klussen (heel de boven gedaan) en nu zijn we een schuur aan het bouwen komt het er niet van om echt goed voor kamertjes te kijken. We hebben ook een witte! De muren zijn bij ons al limoengroen voor de helft, de andere wit. We hebben ze meteen in de goede kleur geverfd toen we vorige maand bezig waren. Verder wil ik dan ook een groen hemeltje en mijn vriend is stoffeerder en gaat een groen krullerig matje maken.
T lukt helemaal niet haha...naja zal wel in de foto zitten ofzo...krijg nu ineens geen afbeelding meer.Naajaa pech in ieder geval bedankt voor t aanbod!
Klinkt leuk hoor Vind lime ook erg mooi maar wij hebben toch gekozen voor aqua. Maakt niet uit of het een jongen of meisje is. Als het een meisje is combineer ik het eventueel nog wat met roze knuffels of een lampje ofzo. Ik wil het wel een beetje rustig houden. Weet ook nog niet of we een muur verven of die gewoon naturel houden. We zien het nog wel. Dus druk bezig lees ik. Wij moeten hier ook nog genoeg doen. Zo net even het gras gemaaid, pfff best wel zwaar werk met zo'n handmaaier. Het is maar een paar vierkante meter maar toch (de rest is gelukkig betegeld). Maar het was nog lekker weer dus even buiten bezig is dan ook wel lekker. Iedereen alvast een fijn weekend!
p.s. ik kan nog steeds in mijn oude spijkerbroek, al zit het niet echt fijn meer. (knoopje meestal los) Je ziet nog niet echt dat ik zwanger ben, vind het stiekem wel een beetje jammer. Maar ja om nu al een erg dikke buik te hebben lijkt me ook geen pretje. Ik kan nog steeds lekker op mijn buik slapen Hoe gaat het met jullie buikies?
lylia: Ik was zo van het gedacht dat ik de enige bruggeling was en nu zie ik dat je ook van brugge die schone bent... toevallig! ellen: veel sterkte toegewenst. x
Ik heb gelukkig ook een prima berichten van de vk, alle bloeduitslagen waren goed, de baarmoeder groeit goed en mijn moeder en ik hebben het hartje gehoord! Het was weer geweldig. Morgen gaan vriend en ik ook kijken voor babykamertje. Het wordt steeds echter allemaal...
Weekendhuwelijk, zei mij niks, heb ik gemist denk ik... Maar klinkt in elk geval als een megaklus...2 babykamers...pfff Zet m op ! XFD
@ fruitdruifje: een kamertje gaan we 'op en top' maken, bij mij thuis (waar we alleen 's weekends zijn) zetten we een bedje en commode bij ons op de slaapkamer, die klus valt dus wel mee. Als we daar ook een babykamer zouden moeten inrichten betekent dat we ook de andere kinderen een nieuwe kamer moeten geven (of de baby zou aan de andere kant van het huis slapen--> te grote afstand..). Dat vinden we niet nodig, kleintje komt dus lekker bij ons liggen! Ben ik sowieso van plan de eerste tijd.. Daarna zien we weer verder!
Leuk al die kinderkamer ideeen! Ik weet het nog niet precies. Wij krijgen de 3d echo cadeau van mijn zus en zwager, dus wij gaan er ook 1 laten maken! heel spannend. Ik heb trouwens fotos van mijn buikie in mijn album
Als eerste Ellen meid echt zo erg voor jullie ! Wat erg om zo laat nog te horen te krijgen dat je beebje een vlinder is geworden ... Veel sterkte voor jou en je mannetje ! Dikke knuf Had niet eerder tijd om te reageren was gister tot laat werken en daarna te moe heb wel ff bijgelezen gister en vandaag op mijn werk dus ik ben op de hoogte ! Wij hebben de kinderkamer van de kids van mijn schoonzus ! die heeft 8 jr geleden een tweeling gehad en heeft de spullen bewaard voor ons en begin dit jaar hebben we alles op de zolder gezet voor het geval dat ! Nou dat kan nu dus naar mijn nu nog zonnebankkamer ! Ja die moet weg ... dus zonnebank en bed naar zolder zo vaak lig ik er niet meer onder mijn vriendinnen komen er nog meer onder dan ik .. We willen een lichte kleur kamer maken en laminaat op de vloer (hebben nu boven rode vloerbedekking) en van dat leuke appeltjesgroen als bijkleur ! Mijn man wil echt niet weten wat het gaat worden dus tja dan groen ! kan altijd en pretecho gaan wij ook doen bedankt voor de adressen pooh ! lekker makkelijk hihi Hier een druk weekeind voor de boeg Morgen huis poetsen bah maar ga op mijn gemak doen en morgenavond feestje bij mijn zus en zondag zijn we 2 jaar getrouwd en gaan we uit eten waar we toen gefeest hebben ! Verassing voor ventje ! die wil altijd wel eten dus dat zit wel goed ! Oh en Natasja mooie buik ! wouw ! die van mij is al 3x zo bol ha ha maarja dat is niet alleen beeb he !
Ik kom ook nog eens eventjes een berichtje plaatsen. Gisteren zijn we naar de vroedvrouw geweest, ze probeerde naar het hartje te luisteren. Dit lukte echter niet omdat ons frummelke verstoppertje speelde. Ook was hij/zij tegen het apparaatje aan het stampen. Toch heb ik gisteren nog een leuke verrassing gekregen, ik heb ons frummelke voor het eerst voelen bewegen. Dit is ongeveer 2 weken eerder dan bij ons zoontje, hem voelde ik met 14 weken voor het eerst bewegen. Dit wilde ik toch eventjes met jullie delen. Knuf van een heel tevreden zuurtje
wouw wat leuk dat sommige de beeb al zo vroeg voelen zeg ! ik reken zelf maar op een week of 20 voordat ik ergens op hoop ! Zou het ook al wel willen hoor maar het enige wat nu nog borrelt zijn mijn darmen
Mooie buik hoor al natasja. Hier gebruiken we dezelfde spullen voor de beeb als met Jordy. Het een ledikantje enzo. Wat er wel nu bij komt is een wieg, die kan ik van een kennis over kopen. Jordy krijgt dan een nieuwe kamer (phoxy van PSV) en een groot bed. Ik zal ook even een buikfoto in mijn album plaatsen en ook de meubeltjes die we voor beeb hebben. Het is in de kleur indigo. We zagen dit toen met de zwangerschap van Jordy en waren er meteen verliefd op. Het was toen een showroommodel dus er ging ook nog 50 % vanaf. Mooi meegenomen.