Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Zo ze staan erin. Heb 2 buikfoto's geplaatst, eentje is van 4 weken terug en de andere van afgelopen zondag. De babykamer waar onze Jordy nu nog in slaapt staat er ook in, is alleen gemaakt in de showroom van de winkel. En de muurschildering die we hebben laten schilderen op de babykamer.

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mamavanjordy mooie buik hoor! :D En een hele leuke muurschildering! ;)

3. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Mooie buik en mooi kamertje hoor, dames ! :D

Ik heb ook even 2 foto's erin gezet van het kamertje van mijn dochter in 2002. De meubeltjes gebruiken we wederom, alleen zijn we verhuisd, dus de nieuwe baby heeft een grotere babykamer dan we toen hadden :)
    Ik was toen helemaal gek van de 70-jaren stijl....

XFD

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    mooie buik!

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Zo meiden ik heb lekker lang liggen luieren in bed daar had deze mama ff zin in en nu net voor het eerst zelf het hartje gevonden met de Angel-sound !
    Joepie de Poepie !
    ik lag nog lekker op mijn gemak ik bed en dacht ik zoek ff maar vrij snel had ik hem ! zoooo leuk ! maar hij draaide weer weg ... Ach het eerste begin is er he !
    Gisteren op visite geweest bij mijn beste vriendin en voor het eerst na de vakantie we hadden elkaar al 4 weken niet gezien ! Ze was helemaal wouw van mijn buik ha ha en ik dacht het nog wel een beetje verstopt te hebben hihi nou daar is geen beginnen meer aan !

En nu ga ik echt ons huis ff schoonmaken ! Bah heb geen zin zit ook al weer stiekem eerst hier .. hmmm had mezelf nog zo gezegd dat niet te doen ha ha
    Nou hup beetje peper in mijn reed en gaan met die banaan !

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma hier hetzelfde! Ze zijn hier om 7 uur begonnen met het metselen, maar ik ben lekker blijven liggen tot 10 uur en loop nu lekker nog in mijn pyama :D

Ik luister nog steeds elke dag naar het hartje, maar sinds anderhalve week is het echt super. Ik hoor hummeltje draaien en dan hoor je het hartje verder weg gaan en verdwijnen en weer terugkomen. Als hummeltje stil ligt en ik beweeg wat met mijn buik gaat hummeltje weer draaien. Super leuk! :D

7. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey pooh, dat heb ik dan volgens mij ook ! :) Ik hoor namelijk telkens zo'n typisch geluid vanuit mn buik. Geen geborrel van mn darmen maar iets anders...een soort geschuif, heel apart. Zou dat van die kleine kunnen zijn ? Het klinkt alsof je met je hand over een microfoon wrijft.

XFD

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ja das echt de kleine die in het vruchtwater aan het bewegen is, want het gaat altijd samen met dat ik het hartje hoor verplaatsen! ;) Leuk he!

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Bij de VK deed hij het ook ! eerst vaag te horen en toen een gruisend geluid en ja hoor daar kwam de sneltrein voorbij ha ha
    Ze zei het ook dat de beeb naar voren kwam en dat er daarom zo veel geluidsverschil in zit !

Nou de bovenboel is weer lekker schoon nu hup naar beneden voor de poets pfff ik zweet me gek hier het is echt wel zwaarder dan voor de zwangerschap zeg !
    ik ga eerst maar eens eten heb honger en het wel verdient

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo pffff eindelijk klaar en nu ff comp en dan lekker in bad !
    Alles ruikt weer lekker fris en fruitig ik vind dat zo zalig !
    wat is het hier stil zeg is iedereen buiten aan het spelen vandaag ? ;)

11. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Hier ook flink aan de poets geweest, alles weer fris en rein, heerlijk!
    Wat een mooie buikfoto`s allemaal, ik ga er ook maar eens wat opzetten.
    Over de babykamer, wij gebruiken de kamer van de eerste twee, die had ik godszijdank nog staan en kan hem nu mooi gebruiken, over de kleuren heb ik me nog niet verdiept, ik wacht eerst tot de 20 weken echo dan hoop ik te weten wat het is...
    Mijn zoontje van 5 slaapt nu nog in de babykamer, we zijn in maart verhuisd en hij heeft een superman kamer, dus de muren zijn knalblauw...beetje spijt van hahaha, zal er wel tig keer overheen moeten verven voor het weg is maar ja, komt allemaal goed.
    Nou ik ga nu even strijken, dan heb ik morgen echt een rustig dagje!

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Vanmorgen het babykamertje besteld. :D Ze hadden ons gezegd dat het 4 maanden kon duren, maar hij komt eind oktober al binnen. Ze vroeg me nog wanneer ik het wilde hebben en stelde december voor, maar ik zei neeeeeeeeee laat maar komen! (Hoe eerder hoe beter! *zwijmel* :) )

13. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Las dat iemand nog in eigen spijkerbroek kan.......Ik draag al weer 3 weken een zwangerschapsbroek. Gewone t-shirts kruipen ook al omhoog over de buik, dus of extrea lange t-shirts (die deze zomer gelukkig in de mode waren en die ik dus al had) of een gewoon t-shirt met een buikband eronder. Erg handig. Collega's vroegen al waar ik dat leuke t-shirt vandaan had.......haha

Maar mijn buik is dan ook wel inmens groot voor 15 weken volgens mij. Vanaf 7 weken begon het al te groeien. 3 weken terug vroegen ze al of 4 of 5 maand zwanger was......Zal binnenkort weer eens een buikfoto maken. Jammer genoeg voel ik de beeb nog niet, maar dat schijnt bij een eerste zwangerschap pas rond de 20 weken te kunnen.

van de week kwamen mijn collega's Engels van andere locaties (die ik dit schooljaar nog niet gezien had - nu 3 weken aan het werk) en de collega's die ik het nog niet verteld had, feliciteerden me direct. Ik: "van wie weet jij het dan?" Reactie: "Nou, dat zie ik toch zo ook wel".
    Hmmm. Ja, zo groot is mijn buik dus al. Maar hij is wel mooi rond! Zou je het nou sneller zien als je buik voor de zwangerschap redelijk plat was? Of maaakt dat allemaal niet uit?

Wij zijn 2 jaar geleden verhuisd en hebben toen de slaapkamer voor helemaal geverfd ect. Een half jaar geleden hebben we onze slaapkamer verplaatst en die kamer opgeknapt. De beeeb krijgt dus nu de slaapkamer voor. Daar ligt donker laminaat op de vloer, de wanden zijn mooi wit en de deuren (oude paneeldeuren - jaren 30 huis) en balken (plafond) zijn lichtgroen. Daar hoeft verder niets aan te gebeuren. We laten nog wel dubbele beglazing zetten in de badkamer en de babykamer (de rest heeft al dubbele beglazing). De babymeubeltjes zijn donker hout. Verder doe ik alles in wit en groen (had ik ook gedaan als de kamer nog niet die kleuren had gehad).

14. Nelly76

Nelly76 Lid

21 jul 2007
    41
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik heb een vraag over de angelsound, die heb ik al een week of 3 en nog steeds geen hartslag wat gebruiken jullie olie of water om te luisteren?

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi nelly ik heb vanochtend ook pas voor het eerst het hartje kunnen vinden !
    Ik denk niet dat het echt uit maakt hoor water of olie met olie is hij makkelijker over je buik te bewegen vind ik...
    Ik heb het vorige week voor het eerst dinsdag geprobeerd en kon niks vinden 2 uur later bij VK prima te horen ! dus maak je niet druk al moet ik zeggen dat ik ook zo ongeduldig was hoor maar toch tot vandaag gewacht om het nog eens te proberen en nu wacht ik maar weer ff

Bianca ik heb ook zo'n mega buik al ! echt iedereen ziet het gelijk ! er zit ook wel wat van mijn eigen zwemband bij hoor maar mijn buik is ook hard dus het is niet echt vet !
    Ik heb zelfs aan VK gevraagd of dit wel normaal is ha ha maar alles ok geen probleem is normaal ook voor de 1e ...
    ik draag al een week of 6 zwangerschapsbroeken en merk ook al dat shirts anders vallen nu !
    En toch ben ik nog steeds niet aangekomen ... Raar want ik heb me toch boobs en een buik .. misschien is mijn kont dan dunner ha ha ha

Pooh jij bent lekker weesten shoppen ! leuk hoor !
    onze kamer staat nog op zolder en moeten we nog schilderen en andere handgrepen enz..... nog wel wat werk maar we kunnen gelijk aan de slag !

ik heb wel een mega super gevoelige onderkant fietsen is echt zo niet lekker doet zelfs pijn aan mijn muts
    en ook scheren is zelfs al echt niet lekker meer... kan ook niet echt zien wat ik aan het sjouwen ben en dat vind ik ook niet zo
    Heeft hier nog iemand last van ?

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma ik heb daar ook al een beetje last van!
    :)
    @ nelly ik grbuik altijd zwitsal bodylotion. Dat trekt er later ook lekker in. Maar ik moet zeggen nu ik weet waar ik moet zoeken kan het zelfs zonder ;) Succes met zoeken! ;)

17. Nelly76

Nelly76 Lid

21 jul 2007
    41
    0
    0
    Ik ga het straks nog ff proberen, bedankt voor jullie reacties.

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nelly ik had hem ook met de Zwitsal maar dan de olie misschien brengt Zwitsal ons wel geluk ! ;)
    Succes meid :thumup:

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whaaaaaaaaaa mijn hummeltje doet het ook nog! :D
    Heb vanmorgen angelsounds aangeschaft en al liggend bij mijn moeder op bed had ik heel snel het hartje te pakken! :D geweldig!
    Ik ga zo nog even luisteren en proberen op te nemen!

we hebben de kinderwagen besteld, was echt een mega aanbieding en helemaal compleet.
    Ook hebben we wat eerste kleertjes gekocht, hihihi vond dat best spannend!

nou ik ga nog even luisteren (ik gebruik olie trouwens)

liefs
    Natas

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Natasja leuk he! Geniet er maar lekker van! ;)

Deel Deze Pagina