Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Mijn no-nonsense drukke hubbie vond het boek van Kluun ook leuk. Verder heeft íe t veel te druk en vind hij t onzin dat ik allemaal boeken lees over zwangerschap, maar dit kon 'ie wel waarderen.

Pfff. Moet zo op huisbezoek (mentoren van een eerste klas gaan nog bij alle ouders op bezoek....vandaag de eerste van 31 leerlingen). Ik ben op de vroege iochtend nooit misselijk, maar de latste weken wordt ik op de fiets nar m'n werk misselijk en blijf dat de eerste 2 uren. Herkenbaar?
    Vandaag tijdens de les het gevoel of ik ongi moet worden. Heel raar.
    Nu lijkt het meer op heftige bandenpijn. Maak me soms toch wel zorgen....
    Hubbie heeft na lange werkdag vanavond nog een vergadering, dus die komt niet thuis te eten (30 min rijden, dus in totaal een uur van de 3 vrije urtjes en hij had nog veel werk te doen), dus ik eet vanavond een lekker subwaybroodje met en glas melk! (die 1keer per 2/3 weken dat ik alleen eet, ga ik echt niet koken!)

Nou, nog ff naar het oh zo bekende toilet, wat papieren opbergen en dan op de fiets (dooe de tregen....) op huisbezoek.

2. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @ jellie ik heb ook af en toe jeuk op mijn buik dat had ik met de vorige zwangerschap ook.

3. nessie

nessie Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Brugge
    Hallo iedereen,

Ben me hier al druk aan het bezighouden met het opzoeken van adressen en veranderen van adressen voor de geboortekaartjes. Ben dat allemaal aan het ingeven in Word op etiketten, dus als het eenmaal zover is dat ik enveloppen heb (nog lang wachten!) zal ik die etiketten enkel nog moeten afprinten. Handig toch! Ver Vooruitziende vrouw... hihi. Tja heb er voorlopig een 110 te gaan dus ben er nog eventjes zoet mee... .

Ja moest toch tellen hoeveel doopsuiker ik nodig heb dus ben goe bezig en ben toch thuis met een virale infectie.

Nu efkes preisoepje eten! Baby heeft honger... :D

Tot later

4. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    [quote="Pooh69
    Iemand van jullie nog iets van mpje of lievebeestje gehoord? Hoop dat alles goed met jullie gaat! ;)[/quote]

hoi hoi pooh,

ben er nog wel hoor, en alles gaat gelukkig erg goed! :D

ik moet zeggen dat ik het topic eigenlijk te massaal vind, in het begin waren we met een paar meiden , maar de groep is zooooo groot geworden...

ik red het niet om op iedereen te reageren, en als ik zelf iets tik , krijg je weinig reactie omdat anderen het ook niet redden om op iedereen te reageren , of niet willen reageren om dat ik dat ook niet doe misschien?

anyway, geeft allemaal niks, maar ik heb me gewoon wat van dit forum teruggetrokken...niet om de meiden , maar omdat het zo groot is!

ik zelf zou meer behoefte hebben aan een klein groepje meiden om mee te kletsen, maar dat is persoonlijk natuurlijk!

ik kom af en toe nog wel kijken hoe het met iedereen is, maar mijn reallife leven is op het moment ook vrij druk , dus red ik dat soms ook niet!

met mij en de beeb gaat het erg goed, we hebben bij de verloskundige ook al het hartje gehoord. en mijn baarmoederrand was1 vinger boven schaambeen.

met de angelsoundss is het kindje heeel goed te horen , en hoor ik ook veel beweging, soms meen ik zelfs wat plopjes te voelen.

we hebben het nu overal bekend gemaakt en hele leuke reactie's gehad!
    ook hebben we ontzettend veel kaartjes gehad, zo leuk!

de moeheid is een eigenlijk bijna over , en de misselijkheid net zo.
    het gaat dus allemaal erg goed, en daar genieten we erg van op het moment!

oja, er valt trouwens nog niks geen buik te bespeuren :confused: .......vriendinnen vragen telkens of er al wat te zien is..nee dus, vind het helemaal niet erg , kan nog lang genoeg dik zijn!
    zijn er meer dames waarbij nog niks te zien is?

liefs Lievebeestje

5. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey lieveheers !

Fijn dat het goed met je gaat, meis ! Ik snap het wel hoor, van dat kolossale, maar ik reageer gewoon meestal op de berichtjes van de vaste kern....

Zicootje : Ik ben je niet vergeten en duim nog steeds voor jou en de anderen. Stiekem gluur ik af en toe op het forum of er een blij berichtje van jou staat ;)

XFD

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    dag dames.. heb veel last vabn banden pijn maar ja hoort erbij :)

zico wat leuk dat je een berichtje acherlaat... hopelijk si het snel raak deze ronde :)

hoe is het verder hier met iedereen zijn er nog mensen misselijk?

7. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Over het algemeen gaat het hier een stuk beter qua misselijkheid, gelukkig.
    Al heb ik vandaag een wat slechtere dag... maar tis bij lang niet zo erg als het geweest is.

:)

8. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Trouwens nog een vraagje aan een ieder die al een kinderwagen heeft/keuze heeft gemaakt/nog zoekende is (goed...das bijna iedereen hier waarschijnlijk, hahaha):

De keuze tussen 4wieler of 3wieler... wat zijn de voors en tegens van beiden?
    Iemand ervaring?

9. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ik vind dat je daar wel een punt hebt want ik dacht daar eerlijk gezegd ook zo over.Het was mij ook opgevallen dat er steeds op dezelfde mensen word gereageerd en dat vind ik ook jammer.En ja het is een hele grote groep en dan krijg je dat denk ik.

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Deze week voor het laatst in een potje plassen voor MvM. Volgende week maandag komen ze ze voor de laatste keer op halen. Gek hoor! ;) Dan krijg ik volgende week wel mijn serviesje en boek en fotolijstje! :D

@ Lievebeestje fijn om wat van je te horen en dat het zo goed gaat! ;)

@ Zico wat fijn dat je je ei hebt gevonden en wat lief dat je hier nog wat komt typen! Ik duim echt voor je dat het snel weer raak zal zijn!

@ Jellie ik heb dat ook met momenten dat idd mijn buik jeukt, maar ook bv mijn onderbenen en armen enz. Heeft volgens mij echt met de zwangerschap te maken en hoor het vaker, maar is niet altijd fijn! ;)

@ Lilya mijn mannetje heeft het boekje van Kluun ook bijna uit en is normaal niet zo'n lezer, maar hij vond dit echt heel leuk en leerzaam! ;) Als ik nu een onmogelijke bui heb laat hij me meer met rust! ;)

@ Bianca ik heb sinds gisteravond ook echt af en toe een ongigevoel en dan bv bij hard lachen in eens steken in mijn lies enz. Ik denk maar zo dat er hard gewerkt wordt van binnen! ;) Maar ik vind het ook altijd wel gelijk eng hoor! ;)

@ Nessie beterschap! ;)

@ wicjuh ik ben ook wel eens benieuwd naar de ervaringen met 3 of 4 wieler! Op dit moment ga ik voor de quinny buzz ;)

@ Lucifer oooooooooooooooh ik heb ook zo'n zin om ons beebje voor het eerst te voelen! Wat voelen jullie precies?

Ik ga nu lekker een badje pakken en daarna lekker op de bank!

Fijne avond allemaal! ;)

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Lekker joh, bijna klaar!
    Ik moet tot begin oktober nog voor MvM sparen... schiet ook al op trouwens.

Ik heb een Quinny 4wiel freestyle xl op t oog (mp) en een Quinny 3wiel, weet niet welke versie dat precies is (ook mp).
    Persoonlijk vind ik de 4wiel-versies net wat leuker, maar mn husbie vind 3wiel geweldig... denk ook dat die wat beter in de auto past eigenlijk.
    Afijn..daarom ben ik dus ook benieuwd naar de ervaringen/ideeen hierover!

12. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    wij willen gaan voor de koelstra, stoere 3-wieler, vriendin heeft hem ook. mooi onderstel een heel klein op te bergen. en anders zouden we voor de quinny gaan.

13. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Hoi allemaal!
    't Is sowieso moeilijk toch om op iedereen te reageren. Proficiat aan diegene die er in slagen :)
    In elk geval ben ik sinds vandaag weer meer misselijk.

Ik heb het boekje besteld via bol.com, ben benieuwd wanneer het in mijn (Belgische) brievenbus zit :)

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hebben jullie 's nachts last van een verstopte neus?
    Ik heb het echt vreselijk en krijg 's nachts bijna geen lucht.
    Dit had ik met de zwangerschap van Max ook zo erg.

Heb nu 2 nachtjes neusspray gebruikt,maar moet hem nu laten staan,want eigenlijk mag die neusspray niet en voor je het weet ben je er aan verslaafd.

Heb ook homeopathische neusspray,maar die werkt niet voldoende.

Heel lastig :(

15. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey ladies,

Wij hebben een stoere driewieler van Mutsy (Mutsaers) Ik vond het ideaal qua ruimte in de gang en auto. Alleen het bagagerekje onderop is wat smaller dan bij de vierwieler, maar dat vond ik geen punt.
    Dat ding heeft me in totaal 650 euro gekost, dus een nieuwe....? No way ;)

Lilya, tof hoor dat Kluun boekje. Hard gelachen ! :)

Alle MvM plasdames : RESPECT :thumup: Ik durfde er niet aan te beginnen uit angst voor een nieuwe miskraam...nu is het te laat :oops:

XFD

16. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    YEP hier idem ! Korstjes in de neus etc etc
    Hoe is het met de thuistoestanden ?

XFD

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja ik heb soms echt bloedkorsten in mijn neus,lekker verhaal he hihihihi.

Zal ik heel eerlijk zijn?
    Ben bang dat ik het niet lang volhoud zo :cry:

Het is gewoon echt te druk :(

Ze zien het wel aan me,maar ze kunnen nergens heen nog,tot nu toe alles waar ze zijn geweest,woningbouw,makelaars ect worden ze afgewezen :(

Ze doen er wel van alles aan,maar het gewoon ontzettend moeilijk om iets te vinden.

18. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Maar meissie toch.....dat kan nooit de bedoeling zijn.... :(
    Heb je al met schoonmama gebeld hierover ? (zij had ze er toch uitgezet?)Ze zet nu niet alleen hen voor een probleem maar ook jullie !

Hoe ver kan je gaan met je gastvrijheid....? Ga ze alsjeblieft een limiet stellen, hoe moeilijk ook.... Zo lang ze hulp van jou krijgen maken instanties ook geen haast. Ik zou met een slaapzak op de stoep van de gemeente gaan liggen en de krant bellen, tot er actie werd ondernomen.

Nu is het jouw probleem, verdikkie.....da's niet goed voor jou, je gezin en je buikkindje....

XFD

19. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mijn schoonmoeder belde ze op hun mobiel of ze per direct hun sleutels van haar huis wilde inleveren,want ze ging een weekje weg naar haar zus,en ze zei oh wee als jullie in mijn huis komen,dus sleutels inleveren.

Zo gemeen :evil: :evil: :evil:

Terwijl mijn schoonmoeder ook 1,5 jaar bij ons heeft ingewoond omdat ze gevlucht was van haar man.

Wat krijg je?
    stank voor dank dus!

Ik heb haar alles gegeven en gedeeld en dat geld ook voor mijn zwager en schoonzusje die hebben ook alles gedaan voor schoonLOEDER

Je begrijpt dat niemand ooit meer wat met oma te maken wil hebben :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Zo ff afreageren hoor :oops:

20. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Kunnen ze ook niet ergens in een recreatiewoning tijdelijk? Dit is toch niks zo voor jou ...

Deel Deze Pagina