Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Het enige hier was nog een stacaravan t/m oktober en 1200 euro voor 1 maand dus.

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Nathalie ik heb dat ook hoor van die verstopte neus en daardoor snurk ik ineens! :confused: Nooit gedaan, maar ik krijg nu regelmatig ene por van mijn mannetje (wel zachtjes natuurlijk :) ) en snap er dan niks van als ik wakker ben :)
    Ik hoop dat je thuissituatie snel wat rustiger zal worden! ;)

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    jeetje nathalie dat is ook vervelend.. hopelijk wordt de situatie snel beter... heb ej tpch even rust is wel zo fijn voro jou..

hier ook nog misselijk vandaar dat ik het vroeg.. wicjuh wel beterd at het bij jou ok weg trekt...

kinderwagens.. heb de quinny zapp gekocht.. kan ik de maxi cosi op doen.. deze is alleen nog wel de 4 wieler widel de 3 wieler maarja ben gewoon mooi in de maling genomen kan er ook niks meer aan doen.. en de verschillen ja die wete ik dus niet.. ik vind de zapp wel lekker compact :)

4. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Oeiiii wat idioot! En wat verderop ook nix? Tis ellende met woonruimte ...
    Waardeloos.

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben vandaag helemaal de afspraak bij de VK vergeten :oops: :oops: :oops:
    Kwam er net achter :oops:

Morgenochtend maar gelijk even bellen.

6. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    MUPPET ! ;) Dat krijg je van al die toestanden, meid....

XFD

7. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Oei Nathalie, dat zegt het allemaal! Gauw even bellen en we duimen dat de situatie vlug beter is!

Het boekje is besteld, hopelijk zit het vlug in de brievenbus!

En ook ik heb last van verstopte neus. In mijn zwangerschapsboek stond dat verstopte neus en bloedneus normaal zijn door de hormonen :)

8. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Hoi,

Even terug komen op het verhaal van de kinderwagen wat de voor en tegens waren van een 3 of 4 wieler.
    Mijn ervaring leert mij dat een 3-wieler niet stabiel is.
    Als je al kinderen hebt of neefjes of nichtjes en die gaan aan de zijkant van je kinderwagen hangen en je hebt een 3-wieler dan kantelt deze makkelijker om dan een 4-wieler.
    Een 4-wieler is veel stabieler.
    Dit is ons ook aangeraden door de verkoper en die beamden mijn verhaal ook.
    Dit is mijn ervaring,maar gelukkig denkt iedereen hier anders over

9. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    als ze aan de zijkant gaan hangen om de beeb te bekijken bedoel ik dan

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Net gebeld en ze moest er gelukkig om lachen :oops:

Morgen nieuwe afspraak ;)

11. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Goed dat je zo vlug kunt gaan, niet vergeten he nu!

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Nee,hangt aan het prikbord :)

13. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    goedenmorgen. Ik moet net als sommige anderen aangeven dat het hier wat te massaal is helaas/gelukkig.
    Iets te weinig echt contact, te weinig reacties op sommige posts, te weinig tijd om op iedereen te reageren...

Ik blijf nog wel meelezen hoor.

14. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant

Volgens mij ben ik raar ofzo....... :oops: :oops: :oops:
    Ik vind het ook wel druk, maar heb hier niet zo'n last van. Ik leef juist hardstikke mee met de belevenissen van Natalie,Natas,Pooh, Christel,Lilya,Redone, Zico, Emma etc etc etc
    Ik lees ook 2 keer per dag (indien mogelijk) en dan raak je er niet zo uit.
    Verder is dit het enige forumonderwerp waarop ik post (uitzonderingen daargelaten) Ik heb daardoor eigenlijk juist wel het gevoel dat ik zeker met een stuk of 12 meiden intensief contact heb....., maar misschien vergis ik me :oops: Meiden die niet zo vaak posten blijven gewoon minder hangen...sorry daarvoor :(

Ik heb me net aangemeld voor zwangerschapsyoga...hihi ;)
    Juist voor een stresskip als ik misschien wel erg nuttig ! Helaas geven ze hier geen Zwanger&fit....In mijn vorige woonplaats wel en dat was toppie !

Voor degenen die nog wel willen meepraten : Gaan jullie nog een cursus doen of zoiets en wat dan ? Er zijn zoveel soorten.

XFD

15. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Pieuw ! Gelukkig !

We helpen je wel herinneren ;)

XFD

16. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    je laatste vraag: vorige keer heb ik mensendieck gedaan, dat was op zich een goede cursus en mijn perstechniek was erg goed, alsdus de vk. Maar het ontspannen weeen wegzuchten is zwaar mislukt. Daarom ga ik dit keer yoga doen en hoop daar meer ontspanningstechnieken te leren.

zwangerschapsgym die vooral gericht is op gezellig keuvelen trekt mij niet zo.

17. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Helder Beccaatje !

Ik moet eerlijk bekennen dat ik 3 dagen per week vanuit thuis werk, dus voor mij is het makkelijker om af en toe effe te spieken ;)
    Vanaf 1-10 werk ik elders, dus dan wordt het moeilijker :(

XFD

18. Tassie90

Tassie90 Actief lid

18 mei 2007
    109
    0
    0
    Office Manager
    Fruitduifje: Ik begrijp het wel, dan er soms namen blijven hangen en ander niet. Ik zelf schrijf ook nooit zo vaak, maar lees heeel erg gezellig mee!
    Soms moeilijk te schrijven, kom naamlijk uit Zuid-Afrika!

Over het cursus: Ik ga met mij man samen een cursus doen: "samen swanger en bevallen". Eers wou mij man niet mee, maar moet van mij...ha-ha. Ik moet nog wel bellen.

Over het kinderwagen: Ik had op MP een heel erg leuke BUZZ gekocht (3-wiel). Ik ben er zelf wel erg blij mee. Maklijk mee te neen in het auto.

Ook een super leuke babykamer gekocht op MP. Kan nu gewoon niet meer wachten om te beginnen met inrichten. Ik zal nog moet wachten. maar goed, alles op zijn tijd.

Met mij buik gaat het echt heel erg goed. Begin nu te een leuke buik te zien.....moet nog wachten om voor het eerst ook ons kleine te voel.

Lekker dag iedereen. Ik lees wel weer mee....;)

19. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant

Suid Afrika ? GAAF ! Heb een tijdje zaken gedaan met diverse wijnhuizen in Zuid Afrika (stellenbosch etc etc) Wat een geweldige taal ! Wil ik graag ooit naartoe..... 8)

XFD

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Fruidruifje ik ga in ieder geval ook zwangerschapsyoga doen, aangezien ik ook zo'n onrustige streesskip kan zijn! Ik heb daar echt hele goede dingen over gehoord en hele veel vrouwen die al bevallen zijn geven aan dat yoga hun het beste had geholpen. Ik denk dat ik op een gegeven moment ook nog wil gaan zwemmen. Als de buik mstraks wat zwaarder wordt lijkt me dat heerlijk!

Verder heb ik ook niet zo'n probleem wat betreft massaal, maar dat komt omdat ik ook zo'n 2 keer per dag (en soms wel meer ook :oops: ) hier kom lezen. Misschien heb ik makkelijk kletsen. Maar ik doe het thuis sochtends voordat ik ga werken en savonds als ik thuis kom. Maar ik hoop dat iedereen (hoe vaak je ook leest of schrijft) hier toch een beetje blijft hangen, want ik kan jullie niet missen hoor! :)

Deel Deze Pagina