Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De meiden die minder posten en wel meelezen, ik vergeet jullie niet hoor!Geef Af en toe eens een gil, dan weten we of het goed gaat met jullie! :D
    Ik snap wel hoor dat het heel druk is. Ik trek het zelf ook niet om elke dag te posten, maar dat wordt je gelukkig niet kwalijk genomen.

Leuk zeg al de verhalen te lezen over de kinderwagens, zoveel verschillende toch wel!

@Nathalie, hihihi mutsie! maar je hebt het ook gewoon erg druk, dus kan me voorstellen dat je het vergeten was! Tis dat ik een agenda heb waar ik elke dag in moet kijken (voor de klas) anders...

@Tassie, ik begrijp je prima hoor! Lekker in het Suid- Afrikans tieperen! hihihi

Hoe is het met de rest?

Heb weer 2 daagjes werken achter de rug en ben al weer doodmoe hahahah jeetje dat word ooit toch wel eens beter?
    Gelukkig ben ik op woensdag altijd vrij, kan ik weer een beetje bijkomen.

2. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hoi meiden,

ik kom ook nog even piepen. kan het hier echt niet bijhouden, heb alles wel gelezen, maar op alles reageren :(
    hier gaat alles goed, misselijkheid is weg en nu wachten op de eerste bewegingen en zo...

grts

3. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Heej meiden,
    Hier ook alles goed! Twee dagen gewerkt en nu een dagje vrij, dan zitten we alweer op de helft van de week.
    Nathalie, ik hoop dat de situatie snel verbetert thuis, dit ga je niet volhouden meis! Denk om jezelf en je kindje!
    Over yoga, dat heb ik bij mijn eerste zwangerschap gedaan, vond het wel geinig maar niet bijzonder, bij de tweede niets gedaan en nu doe ik ook niets, ik heb niet het idee dat het me door de bevalling heenhelpt.
    Het is natuurlijk wel leuk om andere zwangeren te leren kennen..
    Nou ik ga zo eten koken en dan weer naar een vergadering pfff ik zou geen nee tegen een bedje zeggen....

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey dames..

kom net uit bed en kan wel voelen dat ik gister veel te veel heb gedaan... pffff en echt heel lekker geslapen heb ik ook niet. wel giser aardappelen met bloemkool op mmmm

en masaal je is meestal maar er zijn 80 mrt mamas maar idd sommige zie je bijna nooit en dan onthoud je dat niet zo..probeer vaak wel op iedereen te reageren maar is zoo moeilijk...dus sorry als ik op iemenad niet reageer

nathalie: heo as het bij de vk..

weet hier al iemand wat het gaat worden?

5. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Nee ik weet nog niet wat het gaat worden, ik heb 22 oktober de 20 weken echo dus hoop dat we het dan kunnen zien! Spannend hoor, ben reuze benieuwd!

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Wij hebben 2 oktober een pretecho met 17 weken en ik hoop stiekum dan te weten of het een zoontje of dochter wordt! ;)

7. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Spannend pooh, ga je het vertellen? of hou je het geheim?

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb 8 okt een echp wete niet of z ehet al unne zien anders wordt het 4 weken later :) ik denk toch echt een meisje bij mij ;)

9. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    hallo dames

ik twijfel heel erg of ik wil weten wat het word.in het begin had ik zoiets van ik wil het niet weten en nu denk ik het zal wel leuk zijn om te weten wat het word.
    Deze week is een drukke week.Vandaag en morgen werken en de hele week ben ik ook bezig om een optochtwagen te versieren.En tussendoor de kids van school halen ed dus ik kan mijn buik aardig vernemen.
    Ben ook een beetje gas aan het terugnemen.

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    rustig aan hoor Redone!

WIj weten het ook niet, ben benieuwd of we nog een echo krijgen als we overstappen van de gyn naar de vk. Een echte groei echo hebben we niet gekregen nog.

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik wilde eerst niet weten wat het wordt maar het is zo moelijk met kleertjes en alle shier.. je hebt hier gewoon geen keus..

redone idd rustig ik heb zelf gister te vele gedaan en heb slechte nachtrust gehad

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Redone een optochtwagen: Klinkt leuk! :D

@ Engel ik wil het garag weten en van mij hoeft het niet geheim gehouden te worden, maar mijn mannetje zou dat wel graag geheim houden, dus we zijn er nog niet heelmaal uit! ;)

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Wat het betreft bijhouden van lezen,lukt me aardig goed hoor ;)

Ondanks ik een eigen forum heb met ruim 400 leden wat zeer goed bezocht word(Berner Sennen honden)

Ben dus het hele forum gebeuren wel gewend en vind het heerlijk om jullie verhalen te lezen :)

Ik wil trouwens ook graag weten wat het word.

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Doe je een beetje rustig aan meis(Redone)

Zei een gestresste kip :oops:

15. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hier gaat alles goed en rustig z'n gangetje.
    Ik heb onder tussen twee echo's gehad (staan in mijn album)
    Maandag mag ik weer komen en gaan ze proberen om naar
    het hartje te luisteren.
    Ik ben dan 13 weken en 6 dagen zwanger dus hopelijk lukt het.

Verder geen last meer van kwaaltjes behalve vermoeidheid.

Hoewel ik niet vaak post lees ik wel alles mee.
    Zal proberen wat vaker te posten.

Liefs Lolly

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Heeeeeeeeee meiden wat jeukte mijn vingers om te typen maar had 2 dagen te werken en gisteravond ook dus wel meegelezen maar niks kunnen beppen en dat valt niet mee hoor voor een kwebbelkont als ik !

als eerste ff voor Nathalie
    Hoi Nathalie1973 meissie ik wens je veel sterkte en tot nu toe heb ik maar ff mijn mondje gehouden maar ik heb vorig jaar een maand of 5 mijn beste vriendin in huis gehad terwijl mijn moeder zwaar depressief was en zelfmoordneigingen had .... ook ik bleef met een lach op mijn gezicht en kon de wereld wel aan maar begin dit jaar ben ik zelf thuis komen te zitten omdat het achteraf te veel was geweest en ik er niet meer mee om kon gaan. Ik heb een maand of 3 overbelas/dippie thuis gezeten en eigenlijk wil ik je zeggen kijk uit meissie het is zoooooo lief van je wat je doet echt !
    maar zorg dat je op tijd aangeeft dat andere mensen niks meer van je kunnen vragen .... zorg er voor dat je niet net als ik terecht komt ! dat valt niet mee...
    Nu alles prima hier hoor en ik heb het magische woord NEE leren zeggen want dat is niet voor iedereen makkelijk ... maar nu..... ha ha echt wel hoor want ik en de beeb zijn Nr 1 en hoe hard het ook klinkt en ook is iedereen moet voor zichzelf zorgen ...
    En meid je bent wel echt een schatje hoor dat je dit allemaal doet maar hoe stom het ook klinkt soms is het net of ik mijn eigen verhaal lees en ik gun je juist een geweldig mooie zwangerschap waar je van kunt genieten
    dikke knuf van mijn meid !

en de rest van de meiden ook een knuf ik las het e.e.a. over niet iedereen kunnen volgen en antwoorden nou ik lees elke dag en ben er vaak en dat lukt me ook niet ! ik reageer op van alles en als ik eens iemand mis dan volgende keer wel hoor ik heb zelf ook wel eens pech en das dan maar jammer he ;)
    misschien moet ik dan maar niet zo mauwen ha ha

Wij willen niet weten wat het wordt ! nouja mijn man echt niet dus en ik heb er voor gekozen om het dan ook niet te weten want dat werkt niet zo voor mij ha ha Ach zo blijft het spannend !

Morgen eens ff winkelen mijn buik puilt uit en is al 1 bol aan het worden pfff nou iedereen ziet het nu wel hoor maar ach we zitten zo op de helft he ! ;) ;)

17. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Hey hallo,

Ook ik wilde eigenlijk niet weten wat het wordt maar nu de 20 weken echo dichterbij komt wordt ik toch wel nieuwsgierig en denk ik dat ik het toch wel wil weten ;) M'n man heeft het al die tijd wel willen weten.. Dus we gaan ervoor maar houden het daarna wel voor onszelf...

Liefs

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
  19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Wow ha ha dat is niet alleen maar het hartje zo te horen is jullie beeb ook lekker aan het spelen !
    Wouw zo leuk en ook zo snel !
    Onze beeb had een hartslag van 156 pm ik heb wel eens ergens gelezen dat je aan de hartslag kan horen wat het is maar ik weet niet meer waar ... hmmm was volgensmij wel hier ...
    ik ga zoeken !

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Lief he. Gister trapte hij/zij er op los. je hoorde toen duidelijk schopjes. hihihi

Deel Deze Pagina