haha nathalie ja is wara ook nu moet je de wc ook delen bah zou ik nu niet aan moeten denken.. want die zwager van mij die kan er wat van dat ruik je soms in de kamer
ha ha trui over je hoofd op de wc's hihi maar ik doe het ook vooral na grote boodschappen zelfs mijn eigenste whow.... En shoppen is mijn hobby wat dat betreft kan ik weer een nieuwe gaderobe kopen oooohhh en helemaal al in breda ! ik ga met de auto zodat ik veel kan laden ha ha en ja ff lekker lunch ! mijn ma gaat mee die heb er super zin in en meiden wat hebben jullie mooie buiken en hartslagen ! hmmm nu ik me wat beter voel ga ik toch echt meer genieten hoor vooral nu mijn 2 love-handels en echt 1 aan het worden is ha ha ik zal snel ook eens een foto zetten van mijn buikkie ik ga maffen tot morgen weer ik laat het wel weten of er nog iets in de winkels is na mij whaaaaa
ik ben nu het nieuwe seizoen van beauty and the geek aan het kijken en ga dan lekker slapen julli worden zo weer wakker hahaha.. wat raar .. natahlie hebt mooit geluk met 2 wcs hahaha
Ik heb ook weer een nieuwe buikfotootje. Nog wel even met kleren aan totdat het inderdaad weer mooi een buikje is Nu snel gaan werken. Vanmorgen met mijn leerlingen op de kinderboerderij, dus dat is wel lekker! Fijne dag allemaal! Wat een mooie hartgeluidjes allemaal!
Hey Emma, ff een vraagje.....wil je kijken of ze ook maat 44/46 hebben bij de positiewinkels in de stad...? Het is zo'n teleurstelling als ik straks voor jan...met die korte achternaam....in de stad loop... Kijk maar of je eraan denkt Heel veel plezier met shoppen en op de grote Markt. XFD
Pooh mooi buikje ook hoor! Leuk he dat het nu allemaal gaat groeien, het zit nog niet in de weg en je kan er lekker mee pronken!
Goeiemorgen allemaal! Tjonge, terwijl ik me te blubber zit te werken blijkt het leven gewoon door te gaan: had heel wat bij te lezen! Ik heb maandag en gisteren gewerkt: hele lange dagen en heel boos geweest...heb een beroerd rooster op de maandag waarbij ik van 10.00-16.30 moet lesgeven zonder 1 minuut pauze. Ik had aangegeven dat niet te willen (wil absoluut af en toe kunnen eten, lopen, plassen enz.). Zou geregeld worden per afgelopen maandag: nee dus! Da's een goeie manier om mij een keer boos te zien. Helaas ben ik er dan weer niet opperbest in omdat ook aan m'n leidinggevende te tonen, maar zij heeft wel een behoorlijk pittige mail van me ontvangen! Zo, da's nu klaar. Wat een mooie buikjes allemaal zeg! Hier begint het ook aardig te groeien, morgen mag ik weer naar de VK, ben benieuwd en heb er zin in. Vanmiddag nog even naar ziekenhuis voor gesprek met chirurg: er wordt ieder jaar een mamografie gemaakt, maar dat mag niet nu ik zwanger ben; ff overleggen hoe ze de boel nu in de gaten kunnen houden. Ik heb er geen idee van, kent 1 van jullie alternatieven voor borstfoto's tijdens zwangerschap? Ga vandaag m'n kledingskast eens lekker opruimen; een heleboel kan voorlopig even naar zolder...
Wat een lieve hart geluidjes allemaal. Zal maandag nog wat worden volgens mij jank ik alles aan elkaar als ik het hoor. Van kokhalzen heb ik geen last meer van gelukkig.
Wat een mooie hartgeluidjes allemaal, ben jaloers. Ik kan nog steeds niks vinden. Hier had iemand het over die van de kijkshop, is dat een goede waar je het meteen mee hoort? Misschien dat ik toch een andere ga halen. Hier gaat verder alles goed, 16 weken alweer. Gaat hard hoor. Heb ook het idee dat ik er minder mee bezig ben omdat ik al een kleine heb rond lopen (die overigens al 2 1/2 week niet te genieten is, steeds jengelen om niks) en veel aan het werk ben. Maar probeer toch minstens elke dag even contact te maken en te luisteren. Van kokhalzen heb ik gelukkig geen last meer. Wel ontzettend last van mijn onderrug. Volgens de vk komt dat door de zwangerschap. Nu ga ik a.s. maandag naar de fysio, bij iemand die daar speciaal voor is. Ze had eigenlijk een wachttijd voor 3 weken maar omdat ik zwanger ben en in de kraam werk mocht ik maandag al langs komen. Fijn hoor.
mamavanjordy: het lijkt me heel zwaar om in de kraam te werken als je zwanger bent! Heb al moeite m'n eigen huis en gezin draaiende te houden, laat staan ook de zorg voor een ander gezin erbij te hebben... Maar luister goed naar je lijf, lage rugklachten kunnen erg vervelend zijn!
Goedemorgen Ik zou vandaag eigenlijk 3 uurtjes werken maar ik heb zo'n hoofdpijn dat ik dat niet zag zitten om me te concentreren op mijn werk.Ik heb een slechte nacht gehad. Maar net heb ik de angelsound erbij gepakt(wou het pas doen na vrijdag als ik het hartje heb gehoord bij vk)maar ja hoor ik heb vandaag voor het eerst het hartje gehoord.Mijn hartslag komt er bovenuit dus ik moet goed luisteren.Wat een heerlijk geluid Ik ben helemaal happy.Eerst in de stress dat ik het hartje nog niet kon horen had al vaker de angelsound gebruikt en nu blij dat het is gelukt.
@redone: wat fijn dat je hem gevonden hebt ! Lekker hoor.... @mamajo: Goed dat je bent opgekomen voor jezelf ! Dan maar boos...maakt niet uit. Ik vind het ook wel een heftig rooster zeg Heb jij elk jaar borstcontrole ? Kunnen ze niks met een echo zien in je borst? @mamavanjordy: Idd zwaar werk in de kraamzorg. Ik neem aan dat jij niet doorwerkt tot 4 weken, maar maximaal tot 6.... @lolly: Huilen mag hoor ! @pooh....Ik ben jaloers op jouw buikje en lijntje....pffff 8) XFD
Mooie geluiden Nathalie! En mooie buiken allemaal! Zijn we allemaal nog mooi op gewicht? hihihi .ik ben nog steeds niks aangekomen. mamajo! zo lang zonder pauze? ik zou echt het loodje leggen! Mamavanjordy, die van mij komt idd van de kijkshop en werkt prima. redone, lekker beetje bijkomen vandaag dan!
Ik durf geen buikfoto te plaatsen.... Jullie zitten allemaal nog zo strak in de lak, dat heb ik niet meer helaas. Ik maak pas een foto als mijn buik strak en rond is, dan zie je die vetjes niet meer zo zitten....
Ik ben van plan om tot 5 weken voor de bevalling door te werken. Als dit lukt tenminste. Met het werk heb ik er weinig last van nu nog hoor. En ik ga op tijd even zitten. Ik ben tot nu toe 1 kilo a 1,5 kilo aangekomen. Maar mijn gewicht schommelt wel eens. Is op mijn eigen weegschaal. Bij Jordy kwam ik ongeveer 12 kilo aan. Netjes vond de vk. Na de bevalling en de borstvoeding (heb tot 11 maanden zelf gevoed, op het laatst alleen maar nog een ochtendvoeding) was het er ook weer zo af, alleen omdat het zo makkelijk ging ging ik dus snoepen en snaaien. Toen kwam het er weer zo bij hihihi. Ben toen aan Sonja bakker begonnen, niet heel strikt, en ben daar weer 5 kilo mee afgevallen. Nu zat ik nog ongeveer 4 a 5 kilo van mijn streefgewicht af toen ik ontdekte dat ik zwanger was. Doe dat daarna wel weer.
Net naar de VLK geweest en na aanwijzing van mij,waar ze moest luisteren voor het hartje,was het hartje na 1 sec.luid en duidelijk te horen Ben al 5 kilo aangekomen En de bovendruk was wel wat hoog,onderdruk was wel goed. Maar ben ook strontje verkouden dus daar zal het wel door komen dat de bovendruk wat hoger was. Voor de rest was alles toppie! Toch wel fijn dat ik het hartje nu ook heb gehoord bij VLK
Ach joh wat maakt dat uit, mijn buik is ook al flink uitgelubberd na twee zwangerschappen en 34 kilo extra... ik zit echt niet strak in de lak hoor! Je moet trots zijn op je buik, het is zo`n wonder!
Fijn Nathalie dat alles goed was bij de verloskundige, moest ze nog lachen dat je het vergeten was gisteren?
Ach, je hebt ook gelijk hoor, maar ik ben zeker trots op een zwangere buik, maar niet op de extra vetten die ik zelf heb veroorzaakt...hihi